www.xzone.cz - Jdeme hráčům naproti

Dotazy na email: xzone@xzone.cz či tel: 415 652 090



MŮJ ÚČET

» Zapomněli jste své heslo?

» Jak získáte registraci?

PLATFORMY

Právě tu nakupuje

  •   104 zákazníků

Informace


 

INFORMACE O OBCHODĚ

Co je Xzone ?

Jsme ryze český internetový obchod zabývající se prodejem počítačových a konzolových her. Tedy tím, co nás baví nejvíce.
Působíme na trhu od března 2001 a jako jeden z prvních online herních obchodů jsme v době kamenné pomáhali útvářet herní trh v České republice. Za tu dobu jsme sice přišli o pár vlasů, nabrali pár kilo a zničili pár klávesnic, ale také jsme se stali jedním z nejoblíbenějších a nejspolehlivějších herních obchodů u nás. S námi jste v dobrých rukou.

Naším cílem vždy bylo, je a bude, poskytnout hráčům příjemné nákupní prostředí, kde je radost nakupovat a stále se spokojeně vracet. Rádi také podporujeme českou herní scénu a ještě raději ke hrám přidáváme stylové dárky, které jen tak někde nenajdete.

Nejsme totiž jen tak ledajaký herní obchod. Jsme Xzone.

Proč nakupovat u nás ?

Obrovský výběr zboží - náš sklad je tak velký, že jeho konec viděli jen ti největší odvážlivci
Vždy včas a první - můžete se spolehnout, že všechny nové pecky budete vždy hrát jako první v ČR
Kredity – získávejte z každé objednávky virtuální peníze - kredity, které poté proměňte v příjemnou slevu
Zákaznická sekce - mějte pod palcem všechna svá bonusová DLC a stahujte exkluzivní češtiny
Sledování zásilek – s námi vždy přesně víte, kde se vaše vytoužená hra nachází. Posíláme emaily i SMS.
Osobní odběr zdarma - máme pro vás krásné prodejny hned v několika městech ČR

A je toho mnohem více! Na to už ale jistě přijdete sami ;)

Doprava a způsob platby

Česká pošta – Balík do ruky - Expresní přeprava Českou poštou, kdy je balík dopraven do 1-2 dnů od podání. Pokud máme zboží skladem a objednávku stihnete do 14:00, tak vám zásilku zašleme ještě týž den. Po odeslání obdržíte potvrzující email a SMS s číslem balíku pro jeho sledování, ať jste stále v obraze.
Cena dopravy: 75 Kč

Intime – Expresní přeprava společností Intime s dodáním do 24 hodin od odeslání v pracovní dny. Pokud máme zboží skladem a objednávku stihnete do 14:00, tak vám zásilku zašleme ještě týž den. Po odeslání obdržíte potvrzující email a SMS s číslem balíku pro jeho sledování, ať jste stále v obraze.
Cena dopravy: 75 Kč

Messenger po Praze – kurýrní služba Messenger pro ty, co se opravdu nemohou dočkat. Zboží můžete mít doma ve stejný den, kdy objednáte. Zásilky jsou doručovány v rozmezí 9:00 až 23:00 hod, v intervalu, který si sami zvolíte. Pokud je zboží na prodejně v Praze 2 skladem, tak Vám ho doručíme týž den v čase, který vám vyhovuje nejvíce: od 9-14:00, 12-17:00, 18-23:00. O odeslání zásilky vás vždy informujeme na email a SMS.
Cena dopravy: 99 Kč

Balík na Slovensko – myslíme i na naše slovenské bratry. Společnost Intime Spedice vám zásilku doručí do 24 hodin od odeslání do Bratislavy a do 48 hodin do zbytku Slovenska. Platba probíhá platební kartou online. Částka v Kč je vždy přepočítána na Eura po provedení platby dle aktuálního kurzu ČNB. O odeslání zásilky vás vždy informujeme na email a SMS.
Cena dopravy: 100 Kč

Osobní odběr – Máme pro vás krásné prodejny hned v několika městech ČR. Zboží si můžete před nákupem na vlastní oči prohlédnout a u toho popovídat s našimi zkušenými prodejci o nesmrtelnosti chrousta i posledním zdolaném bossovi. Pokud je u zboží napsáno "ihned k oběru", tak můžete rovnou s úsměvem vyrazit na prodejnu. Zboží vám budeme rezervovat čtyři pracovní dny. Na požádání rádi i delší dobu. U předobjednávek vám ihned po naskladnění na prodejně, zašleme upozorňující email a SMS, ať máte okamžitý přehled.
Osobní odběr je vždy zdarma. Platba kartou je samozřejmostí.

Dobírka - U dobírky vydáváte peníze přepravci až po obdržení zásilky. Platba probíhá v hotovosti.
Cena dobírky: 24 Kč (Messenger 20 Kč)

Platba kartou online - Jednoduchá, bezpečná a rychlá cesta úhrady Vaší objednávky. Po odeslání objednávky budete přesměrováni na platební bránu, která platbu zprostředkuje. Umožňujeme platit kartami: Visa, VisaElectron, MasterCard nebo Maestro.

Platba převodem na účet - Po dokončení objednávky obdržíte email, kde najdete uvedeny potřebné platební údaje - číslo účtu, variabilní symbol a požadovaná částka. Po obdržení částky vám okamžitě, ještě v ten den, zboží posíláme. Převod peněz mezi bankami trvá přibližně 2-3 PRACOVNÍ dny.

Technická podpora

Nejde vám nainstalovat hra? Aktivační klíč nefunguje? Hra vám padá, i když splňujete všechny nároky? I takové problémy se občas vyskytnou a velice chápeme, jak jsou nepříjemné. Proto vás v nich rozhodně nenecháme.

Vždy nejdříve kontaktujte s konkrétním problémem technickou podporu distributora hry. Velice tím urychlíte řešení vašeho problému.

Comgad (dříve CD Projekt)
Ponechávejte prosím obsah předchozí komunikace v e-mailu, urychlíte tak zpracování svých požadavků.
Email: podpora@comgad.cz
Tel: 226 225 012 (pracovní doba 9:30–18:00)
http://www.comgad.cz/podpora/

Electronic Arts (ABC Data)
Zaregistrujte se, či přihlaste svým Origin účtem. Poté vyplňte formulář, do kterého popište Váš problém. Zaměstnanci podpory Vás během několika hodin kontaktují.
Email: Není
Tel: 228 880 676, 233 418 468 (pracovní doba 12:00 – 21:00)
https://help.ea.com/

Cenega
Před kontaktováním podpory si prosím připravte:
- název, platformu a edici hry (např. Best Games, Kolekce Klasiky atd.).
- podrobný popis problému včetně chybové zprávy (pokud existuje).
- v případě problémů s aktivací klíče uveďte vadný klíč.
Přiložte DXDIAG.txt: Do příkazové řádky (Start -> Spustit... nebo do vyhledávacího řádku v nabídce Start ve Win Vista a Win 7, případně pište v hlavní nabídce Win 8) napíšete "dxdiag" (bez uvozovek). Ve spuštěném diagnostickém programu klikněte na "Uložit všechny informace" a výsledný textový soubor dxdiag.txt přiložte k mailu.
Email: help@cenega.cz
Tel: 270 004 366 (pracovní doba 9:00 do 17:30)
http://www.cenega.cz/

Sony Czech
Email: podpora@playstation.cz (dlouhá čekací doba, doporučujeme spíše telefon)
Tel: 225 341 407
http://cz.playstation.com/support/

Playman
Email: podpora@playman.cz
Tel: 495 260 769
http://www.playman.cz/

Conquest Entertainment
Email: servis@conquest.cz
Tel: 284 000 164 (pracovní doba Po-Čt 8:30-17:30, Pá 8:30-16:00)
http://www.cqe.cz/

Microsoft
Reklamace konzolí Xbox 360 a Xbox One vždy vyřizujte přes uvedená tel. čísla.
Email: není, zákazník musí vyplnit webový formulář
Tel: 800 142 365 - pevné linky (pracovní doba 10:00 - 18:00)
239 000 459 - mobilní telefony
http://support.xbox.com/cs-cz/
Kontakt pro ověření klíčů xbrobocz@microsoft.com

Hypermax (Cinemax)
Na stránkách má každá hra sekci technická podpora, kde jsou popsány problémy (pokud se nějaké opakují) a návod jak postupovat pokud řešení problému nenaleznete.
Email: faq@hypermax.cz
Tel: 257 327 239 (pracovní doba 9:00 - 17:00)
http://www.hypermax.cz/

Blizzard Entertainment
Podpora pouze v angličtině.
Email: není
Tel: není

TopCD
Email: help@topcd.cz
Tel: 556 205 603
http://www.topcd.cz/

Pokud se vám ani přesto problém nedaří vyřešit, kontaktujte nás a vrhneme se na to.

Jak postupovat při reklamaci

Na všechno zboží poskytujeme zákonnou záruku 24 měsíců.

Nic není bezchybné a ne vždy jde vše podle plánu. I na to jsme však připravení. V případě že máte se zbožím problém, neváhejte se na nás obrátit na emailu: xzone@xzone.cz
Do zprávy napište konkrétní závadu a číslo daňového dokladu. Poradíme, v čem by mohl být problém a pokud společně na nic nepřijdeme, vadné zboží k nám zašlete na reklamaci. Po obdržení zboží otestujeme a jestliže vadu sami nebudeme moci odhalit, předáme jej distributorovi na reklamaci. Poté jej maximálně do 30 dnů dostanete zpět opravené, případně nové a krásné.

Záruka vrácení peněz do 14 dnů

Jestliže ihned po obdržení zboží zjistíte, že vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, nic se neděje. Svět se nezboří. Pošlete nám ho zpět a my vám vrátíme peníze, včetně poštovného.

Podmínkou vrácení zboží do 14 dnů je:
1) Zboží v podobě softwaru musí být naprosto neporušené, v originálním obalu, dobře zabalené, schopné dalšího prodeje. Viz. zákon 367/2000 Sb. § 53 odstavec 7.
2) Zboží musíte odeslat do 14 dnů od obdržení.
3) Ve vracené zásilce musí být vložena kopie daňového dokladu.
4) Zboží zasílejte pouze běžnou balíkovou poštou, dobírkou nebude přijato.
5) Zboží musí být schopné dalšího prodeje a plně funkční.
>

Obchodní PODMÍNKY

Platné a účinné od 1.11.2014

1. Úvodní ustanovení

1.1 V souladu s ustanovením §1751 odst.1 zák. č. 89/2012 Sb. (Občanský zákoník) v platném znění vydává společnost Xzone s.r.o. tyto obchodní podmínky, jež jsou nedílnou součástí kupní smlouvy, uzavřené mezi:
Xzone s.r.o. se sídlem Husova 869, 440 01, Louny, IČ: 28675703, xzone@xzone.cz, 415 652 090, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem oddíl C, vložka 26406, (dále jen prodávající) na straně jedné a kupujícím na straně druhé.

1.2 Kupujícím je fyzická nebo právnická osoba, která uzavírá s prodávajícím kupní smlouvu prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího na internetové adrese www.xzone.cz (dále jen eshop).

1.3 Je-li kupujícím spotřebitel dle § 419 zák. 89/2012 Sb. řídí se vztahy neupravené těmito smluvními podmínkami zákonem č. 89/2012 Sb. Jedná-li kupující při objednávání / nákupu zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání, řídí se vztahy těmito smluvními podmínkami neupravené zákonem č. 89/2012 Sb. přičemž se neužijí ustanovení § 2158 - § 2174.

1.4 Kupující uzavřením kupní smlouvy potvrzuje, že se seznámil s úplným zněním těchto smluvních podmínek, že rozumí veškerým jejím ustanovením a že s nimi v plné míře souhlasí.

1.5 Prodávající je oprávněn kdykoliv změnit znění těchto obchodních podmínek. Kupující je vázán zněním smluvních podmínek aktuálním v okamžiku uzavření kupní smlouvy.

2. Uzavření kupní smlouvy

2.1 Kupující vybráním zboží z nabídky prodávajícího a jeho následným objednáním podává prodávajícímu návrh na uzavření kupní smlouvy. Kupní smlouva mezi prodávajícím a kupujícím je uzavřena potvrzením objednávky ze strany prodávajícího odeslaným na emailovou adresu kupujícího. V případě, že k takovémuto potvrzení ze strany prodávajícího nedojde, má se za to, že kupní smlouva nebyla uzavřena.

2.2 Cena veškerého zboží nabízeného na eshopu prodávajícího je uváděna včetně DPH i všech poplatků s prodejem souvisejících (s výjimkou ceny za poštovné a balné, která je uvedena samostatně). Cena zboží je platná po dobu jejího zveřejnění v eshopu prodávajícího.

2.3 U zboží označeného jako „Předobjednávka“ je datum dodání a cena pouze orientační, jelikož prodávajícímu není přesně známa. Prodávající si vyhrazuje právo datum dodání a cenu změnit. Kupující je o tom prodávajícím patřičně informován na jeho emailovou adresu a v případě nesouhlasu se změnou má možnost od kupní smlouvy odstoupit.

2.4 Kupující je srozuměn s tím, že prodávající není povinen uzavřít s kupujícím kupní smlouvu na veškeré zboží uvedené v eshopu prodávajícího, tj. že vystavení zboží v eshopu prodávajícího není nabídkou k uzavření smlouvy ve smyslu § 1732 obč. zák.

2.5 Veškeré skutečnosti uváděné kupujícím do poznámky v objednávkovém formuláři jsou součástí uzavřené kupní smlouvy v případě souhlasu prodávajícího s nimi. V případě jeho nesouhlasu se má za to, že kupní smlouva nebyla uzavřena. Stejně tak v případě nemožnosti prodávajícího splnit jakýkoliv požadavek kupujícího vyjádřený v objednávce, zašle prodávající kupujícímu nový návrh objednávky s požadavkem na jeho vyjádření se k ní. Kupní smlouva je v tomto okamžiku uzavřena odesláním této nové objednávky kupujícím prodávajícímu a jejím následným potvrzením prodávajícím.

2.6 Prodávající je oprávněn před potvrzením objednávky a tedy uzavřením kupní smlouvy požádat kupujícího o telefonické či písemné potvrzení jeho objednávky.

3. Odstoupení od smlouvy

3.1 V souladu s ustanovením § 1829 obč. zák. má kupující právo odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží.

3.2 Zboží v podobě softwaru musí být v originálním neporušeném obalu, dobře zabalené, schopné dalšího prodeje. Viz. zákon 367/2000 Sb. § 53 odstavec 7.

3.3 Odstoupí-li kupující od smlouvy, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení odešle nebo předá prodávajícímu zboží. V případě písemného odstoupení od smlouvy je rozhodujícím datem den odeslání zboží kupujícím.

3.4 Odstoupí-li kupující od smlouvy, vrátí mu prodávající nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal (kromě dodatečných nákladů v podobě nadstandardního způsobu dodání, hrazen je nejlevnější nabízený způsob dodání). Peníze jsou kupujícímu vráceny až po předání zboží.

3.5 Náklady spojené s vrácením zboží prodávajícímu nese v plné výši kupující.

3.6 Kupující odpovídá prodávajícímu za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.

3.7 Kupující nemůže odstoupit od smluv uvedených v § 1837 zák. 89/2012 Sb.

4. Platební podmínky a přechod vlastnického práva

4.1 Kupující není povinen hradit prodávajícímu zálohu na objednané zboží, s výjimkou případů výslovně v objednávce dohodnutých.

4.2  K přechodu vlastnického práva k objednanému zboží z prodávajícího na kupujícího dochází až úplným uhrazením kupní ceny včetně nákladů na doručení.

4.3 Kupující výslovně souhlasí s možností zaslání daňového dokladu v elektronické podobě (namísto dokladu v písemné formě) na jeho emailovou adresu.

5. Práva z vadného plnění a záruka za jakost

5.1 Práva a povinnosti smluvních stran týkajících se práv z vadného plnění jsou upravena zákonem č. 89/2012 Sb., konkrétně v jeho ustanovení § 2099 - § 2112

5.2 Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má kupující právo na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci, nebo na odstranění vady opravou věci nebo na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo odstoupit od smlouvy.

5.3 Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má kupující právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny.

5.4 Zárukou za jakost se prodávající zavazuje, že věc bude po určitou dobu způsobilá k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti.

5.5 Záruční doba běží od odevzdání věci kupujícímu; byla-li věc podle smlouvy odeslána, běží od doručení zboží.

6. Ochrana osobních údajů

6.1 Kupující tímto uděluje prodávajícímu oprávnění shromažďovat, zpracovávat, uchovávat a užívat údaje, které o sobě uvedl kupující, pro účely informačních a účtovacích systémů prodávajícího a pro využití v rámci marketingových akcí prodávajícího, za účelem informování kupujícího o nových produktech prodávajícího. Jedná se zejména o jméno a příjmení kupujícího / název obchodní firmy, adresu jeho bydliště / sídla, doručovací adresu, datum narození, IČ, emailovou adresu a telefonní číslo. Kupující výslovně souhlasí se zasíláním obchodních sdělení ve smyslu zákona č. 480/2004 Sb., ve znění pozdějších předpisů, prodávajícím na adresu jeho elektronické pošty.

6.2 Kupující dává souhlas a oprávnění k výše uvedenému na dobu neurčitou počínaje dnem odeslání objednávky.

7. Závěrečná ujednání

7.1 Veškeré vztahy těmito smluvními podmínkami neupravené se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku jakož i dalšími souvisejícími právními předpisy.

7.2 V případě, že jakékoliv ustanovení těchto obchodních podmínek bude shledáno nezákonným či neplatným, nebude tím dotčena platnost respektive účinnost ostatních ustanovení těchto obchodních podmínek.

7.3 Veškerá ujednání mezi prodávajícím a kupujícím obsažená v kupní smlouvě, mají přednost před ustanoveními těchto smluvních podmínek, se kterými jsou v rozporu.

Co to jsou Kredity a jak je získám?

Kredity jsou naše virtuální peníze, které obdržíte po každém zaplaceném nákupu. Kredity mají stejnou hodnotu jako peníze skutečné, platí ale pouze u nás, takže večeři si za ně nekoupíte. Po každém úspěšném nákupu získáte kredity ve výši 4% z ceny zboží (přesný počet najdete vždy v popisku) To znamená, že například při nákupu hry za 1599 Kč od nás dostanete 63 kreditů. Ty můžete využít hned při dalším nákupu ke zlevnění zboží, nebo si je poctivě střádat a použít později.

Kredity se žádným způsobem nevztahují na prodejny a osobní odběr.

Kontakty

Nebojte se zeptat, o hrách víme všechno ;)

Telefon eshop: 415 652 090 (v pracovní dny od 8:00 do 16:00)
Email centrála: xzone@xzone.cz

PRODEJNY S OSOBNÍM ODBĚREM

Praha, Korunní 1279/64
Telefon: 222 523 447
Email: praha@xzone.cz

Brno, Česká 165/9
Telefon: 737 337 880
Email: brno@xzone.cz

Ostrava, Gajdošova 2478/2
Telefon: 591 126 278
Email: ostrava@xzone.cz

Hradec Králové, Resslova 600
Telefon: 725 824 794
Email: hradec.kralove@xzone.cz

Louny, Husova 869
Telefon: 415 652 090
Email: xzone@xzone.cz

Provozovatel obchodu

Xzone, s.r.o.
Husova 869
Louny 440 01
Zapsaná Krajským soudem v Ústí nad Labem oddíl C, vložka 26406

IČO: 28675703
DIČ: CZ28675703


 

© 2007 - (X)zone.cz