Ptejte se na   Email xzone@xzone.cz   Telefon 415 652 090

MŮJ ÚČET

Zapomněli jste své heslo?

Jak získáte registraci?

Vítěz ShopRoku 2015

MENU

Právě s vámi nakupuje

  •   179 hráčů

Informace


NAJDETE NÁS NA

Xzone Facebook Xzone Twitter Xzone Instagram Xzone Youtube kanál

 

INFORMACE O OBCHODĚ

Co je Xzone ?

Jsme ryze český internetový obchod zabývající se prodejem počítačových a konzolových her. Tedy tím, co nás baví nejvíce.
Působíme na trhu od března 2001 a jako jeden z prvních online herních obchodů jsme v době kamenné pomáhali útvářet herní trh v České republice. Za tu dobu jsme sice přišli o pár vlasů, nabrali pár kilo a zničili pár klávesnic, ale také jsme se stali jedním z nejoblíbenějších a nejspolehlivějších herních obchodů u nás. S námi jste v dobrých rukou.

Naším cílem vždy bylo, je a bude, poskytnout hráčům příjemné nákupní prostředí, kde je radost nakupovat a stále se spokojeně vracet. Rádi také podporujeme českou herní scénu a ještě raději ke hrám přidáváme stylové dárky, které jen tak někde nenajdete.

Nejsme totiž jen tak ledajaký herní obchod. Jsme Xzone.

Proč nakupovat u nás ?

Obrovský výběr zboží - náš sklad je tak velký, že jeho konec viděli jen ti největší odvážlivci
Vždy včas a první - můžete se spolehnout, že všechny nové pecky budete vždy hrát jako první v ČR
Kredity – získávejte z každé objednávky virtuální peníze - kredity, které poté proměňte v příjemnou slevu
Zákaznická sekce - mějte pod palcem všechna svá bonusová DLC a stahujte exkluzivní češtiny
Sledování zásilek – s námi vždy přesně víte, kde se vaše vytoužená hra nachází. Posíláme emaily i SMS.
Osobní odběr zdarma - máme pro vás krásné prodejny hned v několika městech ČR

A je toho mnohem více! Na to už ale jistě přijdete sami ;)

Doprava a způsob platby

Česká pošta – Balík do ruky - Expresní přeprava Českou poštou, kdy je balík dopraven do 1-2 dnů od podání. Pokud máme zboží skladem a objednávku stihnete do 14:00, tak vám zásilku zašleme ještě týž den. Po odeslání obdržíte potvrzující email a SMS s číslem balíku pro jeho sledování, ať jste stále v obraze.
Cena dopravy: 75 Kč

PPL, DPD a Intime – Expresní přepravní společnosti PPL, DPD a Intime s dodáním do 24 hodin od odeslání v pracovní dny. Pokud máme zboží skladem a objednávku stihnete do 14:00, tak vám zásilku zašleme ještě týž den. Po odeslání obdržíte potvrzující email a SMS s číslem balíku pro jeho sledování, ať jste stále v obraze.
Cena dopravy: 75 Kč

Zásilkovna – Zboží si osobně vyzvednete na partnerském místě služby Zásilkovna (stovky míst po celém Česku nebo Slovensku). Jedná se o různé prodejny, trafiky apod., kde vaši zásilku uloží a vy si ji tam vyzvednete.
Cena dopravy: 35 Kč

Messenger po Praze – kurýrní služba Messenger pro ty, co se opravdu nemohou dočkat. Zboží můžete mít doma ve stejný den, kdy objednáte (platí jen o pracovní dny). Zásilky jsou doručovány v rozmezí 9:00 až 23:00 hod, v intervalu, který si sami zvolíte. Pokud je zboží na prodejně v Praze 2 skladem, tak Vám ho doručíme týž den v čase, který vám vyhovuje nejvíce: od 9-14:00, 12-17:00, 18-23:00. O odeslání zásilky vás vždy informujeme na email a SMS.
Cena dopravy: 99 Kč

Balík na Slovensko – myslíme i na naše slovenské bratry. Společnost Intime Spedice vám zásilku doručí do 24 hodin od odeslání do Bratislavy a do 48 hodin do zbytku Slovenska. Platba probíhá platební kartou online. Částka v Kč je vždy přepočítána na Eura po provedení platby dle aktuálního kurzu ČNB. O odeslání zásilky vás vždy informujeme na email a SMS.
Cena dopravy: 100 Kč

Osobní odběr – Máme pro vás krásné prodejny hned v několika městech ČR. Zboží si můžete před nákupem na vlastní oči prohlédnout a u toho popovídat s našimi zkušenými prodejci o nesmrtelnosti chrousta i posledním zdolaném bossovi. Pokud je u zboží napsáno "ihned k oběru", tak můžete rovnou s úsměvem vyrazit na prodejnu. Zboží vám budeme rezervovat čtyři pracovní dny. Na požádání rádi i delší dobu. U předobjednávek vám ihned po naskladnění na prodejně, zašleme upozorňující email a SMS, ať máte okamžitý přehled.
Osobní odběr je vždy zdarma. Platba kartou je samozřejmostí.

Dobírka - U dobírky vydáváte peníze přepravci až po obdržení zásilky. Platba probíhá v hotovosti.
Cena dobírky: 24 Kč (Messenger 20 Kč, Zásilkovna 30 Kč)

Platba kartou online - Jednoduchá, bezpečná a rychlá cesta úhrady Vaší objednávky. Po odeslání objednávky budete přesměrováni na platební bránu, která platbu zprostředkuje. Umožňujeme platit kartami: Visa, VisaElectron, MasterCard nebo Maestro.

Platba převodem na účet - Po dokončení objednávky obdržíte email, kde najdete uvedeny potřebné platební údaje - číslo účtu, variabilní symbol a požadovaná částka. Po obdržení částky vám okamžitě, ještě v ten den, zboží posíláme. Převod peněz mezi bankami trvá přibližně 2-3 PRACOVNÍ dny.

Technická podpora

Nejde vám nainstalovat hra? Aktivační klíč nefunguje? Hra vám padá, i když splňujete všechny nároky? I takové problémy se občas vyskytnou a velice chápeme, jak jsou nepříjemné. Proto vás v nich rozhodně nenecháme.

Nevíte jak a kde aktivovat digitální hru? Zde najdete přehledné návody.

Vždy nejdříve kontaktujte s konkrétním problémem technickou podporu distributora hry. Velice tím urychlíte řešení vašeho problému.

Comgad (dříve CD Projekt)
Ponechávejte prosím obsah předchozí komunikace v e-mailu, urychlíte tak zpracování svých požadavků.
Email: podpora@comgad.cz
Tel: 226 225 012 (pracovní doba 9:30–18:00)
http://www.comgad.cz/podpora/

Electronic Arts (ABC Data)
Zaregistrujte se či přihlaste svým Origin účtem. Poté vyplňte formulář, do kterého popište Váš problém. Zaměstnanci podpory Vás během několika hodin kontaktují.
Tel: 228 880 676 (pracovní doba 9:00 – 18:00)
https://help.ea.com

Cenega
Před kontaktováním podpory si prosím připravte:
- název, platformu a edici hry (např. Best Games, Kolekce Klasiky atd.).
- podrobný popis problému včetně chybové zprávy (pokud existuje).
- v případě problémů s aktivací klíče uveďte vadný klíč.
Přiložte DXDIAG.txt: Do příkazové řádky (Start -> Spustit... nebo do vyhledávacího řádku v nabídce Start ve Win Vista a Win 7, případně pište v hlavní nabídce Win 8) napíšete "dxdiag" (bez uvozovek). Ve spuštěném diagnostickém programu klikněte na "Uložit všechny informace" a výsledný textový soubor dxdiag.txt přiložte k mailu.
Email: help@cenega.cz
Tel: 270 004 366 (pracovní doba 9:00 do 17:30)
http://www.cenega.cz/technicka-podpora

Sony Czech
Email CZ: podpora@cz.playstation.com
Tel CZ: +420 538 890 078
http://cz.playstation.com/support/

Playman
Email: podpora@playman.cz
Tel: 495 260 769
http://www.playman.cz

UBIsoft
Podpora pouze v angličtině na https://support.ubi.com/en-us/

Conquest Entertainment
Email: servis@conquest.cz
Tel: 284 000 164 (pracovní doba Po-Čt 8:30-17:30, Pá 8:30-16:00)
http://www.cqe.cz

Microsoft
Reklamace konzolí Xbox 360 a Xbox One vždy vyřizujte přes uvedená tel. čísla.
Email: není, zákazník musí vyplnit webový formulář
Tel: 800 142 365 - pevné linky (pracovní doba 10:00 - 18:00)
239 000 459 - mobilní telefony
http://support.xbox.com/cs-cz/

Hypermax (Cinemax)
Na stránkách má každá hra sekci technická podpora, kde jsou popsány problémy (pokud se nějaké opakují) a návod jak postupovat pokud řešení problému nenaleznete.
Email: faq@hypermax.cz
Tel: 257 327 239 (pracovní doba 9:00 - 17:00)
http://www.hypermax.cz

Blizzard Entertainment
Podpora pouze v angličtině na https://eu.battle.net/support/en/

TopCD, TopQer
Email: help@topcd.cz
Tel: 556 205 603
http://www.topcd.cz

Pokud se vám ani přesto problém nedaří vyřešit, kontaktujte nás na emailu podpora@xzone.cz a vrhneme se na to.

Jak postupovat při reklamaci

Na všechno zboží poskytujeme zákonnou záruku 24 měsíců.

Nic není bezchybné a ne vždy jde vše podle plánu. I na to jsme však připravení. V případě že máte se zbožím problém, neváhejte se na nás obrátit na emailu: podpora@xzone.cz nebo na telefonu: 799 991 387
Do zprávy napište konkrétní závadu a číslo daňového dokladu. Poradíme, v čem by mohl být problém a pokud společně na nic nepřijdeme, vadné zboží k nám zašlete na reklamaci.

Reklamované zboží lze zaslat na tuto adresu:
Xzone.cz
Oddělení reklamací
Anglická 521/4
120 00 Praha 2

Po obdržení zboží otestujeme a jestliže vadu sami nebudeme moci odhalit, předáme jej distributorovi na reklamaci. Poté jej maximálně do 30 dnů dostanete zpět opravené, případně nové a krásné.

Záruka vrácení peněz do 14 dnů

Jestliže ihned po obdržení zboží zjistíte, že vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, nic se neděje. Svět se nezboří. Pošlete nám ho zpět a my vám vrátíme peníze, včetně poštovného.

Podmínkou vrácení zboží do 14 dnů je:
1) Zboží v podobě softwaru musí být naprosto neporušené, v originálním obalu, dobře zabalené, schopné dalšího prodeje. Viz. zákon 367/2000 Sb. § 53 odstavec 7.
2) Nesmí se jednat o digitální kod nebo licenci. Viz. § 1837
3) Zboží musíte odeslat do 14 dnů od obdržení.
4) Ve vracené zásilce musí být vložena kopie daňového dokladu.
5) Zboží zasílejte pouze běžnou balíkovou poštou, dobírkou nebude přijato.
6) Zboží musí být schopné dalšího prodeje a plně funkční.

Obchodní PODMÍNKY

Platné a účinné od 1.11.2014

1. Úvodní ustanovení

1.1 V souladu s ustanovením §1751 odst.1 zák. č. 89/2012 Sb. (Občanský zákoník) v platném znění vydává společnost Xzone s.r.o. tyto obchodní podmínky, jež jsou nedílnou součástí kupní smlouvy, uzavřené mezi:
Xzone s.r.o. se sídlem Husova 869, 440 01, Louny, IČ: 28675703, xzone@xzone.cz, 415 652 090, zapsanou v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústí nad Labem oddíl C, vložka 26406, (dále jen prodávající) na straně jedné a kupujícím na straně druhé.

1.2 Kupujícím je fyzická nebo právnická osoba, která uzavírá s prodávajícím kupní smlouvu prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího na internetové adrese www.xzone.cz (dále jen eshop).

1.3 Je-li kupujícím spotřebitel dle § 419 zák. 89/2012 Sb. řídí se vztahy neupravené těmito smluvními podmínkami zákonem č. 89/2012 Sb. Jedná-li kupující při objednávání / nákupu zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání, řídí se vztahy těmito smluvními podmínkami neupravené zákonem č. 89/2012 Sb. přičemž se neužijí ustanovení § 2158 - § 2174.

1.4 Kupující uzavřením kupní smlouvy potvrzuje, že se seznámil s úplným zněním těchto smluvních podmínek, že rozumí veškerým jejím ustanovením a že s nimi v plné míře souhlasí.

1.5 Prodávající je oprávněn kdykoliv změnit znění těchto obchodních podmínek. Kupující je vázán zněním smluvních podmínek aktuálním v okamžiku uzavření kupní smlouvy.

2. Uzavření kupní smlouvy

2.1 Kupující vybráním zboží z nabídky prodávajícího a jeho následným objednáním podává prodávajícímu návrh na uzavření kupní smlouvy. Kupní smlouva mezi prodávajícím a kupujícím je uzavřena potvrzením objednávky ze strany prodávajícího odeslaným na emailovou adresu kupujícího. V případě, že k takovémuto potvrzení ze strany prodávajícího nedojde, má se za to, že kupní smlouva nebyla uzavřena.

2.2 Cena veškerého zboží nabízeného na eshopu prodávajícího je uváděna včetně DPH i všech poplatků s prodejem souvisejících (s výjimkou ceny za poštovné a balné, která je uvedena samostatně). Cena zboží je platná po dobu jejího zveřejnění v eshopu prodávajícího.

2.3 U zboží označeného jako „Předobjednávka“ je datum dodání a cena pouze orientační, jelikož prodávajícímu není přesně známa. Prodávající si vyhrazuje právo datum dodání a cenu změnit. Kupující je o tom prodávajícím patřičně informován na jeho emailovou adresu a v případě nesouhlasu se změnou má možnost od kupní smlouvy odstoupit.

2.4 Kupující je srozuměn s tím, že prodávající není povinen uzavřít s kupujícím kupní smlouvu na veškeré zboží uvedené v eshopu prodávajícího, tj. že vystavení zboží v eshopu prodávajícího není nabídkou k uzavření smlouvy ve smyslu § 1732 obč. zák.

2.5 Veškeré skutečnosti uváděné kupujícím do poznámky v objednávkovém formuláři jsou součástí uzavřené kupní smlouvy v případě souhlasu prodávajícího s nimi. V případě jeho nesouhlasu se má za to, že kupní smlouva nebyla uzavřena. Stejně tak v případě nemožnosti prodávajícího splnit jakýkoliv požadavek kupujícího vyjádřený v objednávce, zašle prodávající kupujícímu nový návrh objednávky s požadavkem na jeho vyjádření se k ní. Kupní smlouva je v tomto okamžiku uzavřena odesláním této nové objednávky kupujícím prodávajícímu a jejím následným potvrzením prodávajícím.

2.6 Prodávající je oprávněn před potvrzením objednávky a tedy uzavřením kupní smlouvy požádat kupujícího o telefonické či písemné potvrzení jeho objednávky.

2.7 Kupující je povinen před rozbalením zboží (u software před stržením ochranné fólie) pročíst na obalu minimální požadavky na počítač a internetové připojení. Dále je kupující povinen zkontrolovat nutnost registrace u poskytovatele digitálního obsahu (Steam, Uplay, GOG, Origin, a jiné), případně kompatibilitu s typem herní konzole, na které bude software provozován. Informace na eshopu xzone.cz nemusí být kompletní a vycházejí z informací od dodavatelů. Obrázky balení zboží jsou pouze ilustrativní. Pokud není kupující spokojen s dodaným zbožím, či neodpovídá počítači/konzoli tak, aby zboží mohl užívat, případně nemá připojení k internetu, nebo se nechce registrovat u poskytovatele digitálního obsahu (Steam, Uplay, GOG, Origin, a jiné), může zboží dle bodu 3 vrátit a odstoupit od kupní smlouvy. Nutností je (v případě software) nepoškozená ochranná fólie nebo pečeť balení.

3. Odstoupení od smlouvy

3.1 V souladu s ustanovením § 1829 obč. zák. má kupující právo odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží.

3.2 Zboží v podobě softwaru musí být v originálním neporušeném obalu, dobře zabalené, schopné dalšího prodeje. Viz. zákon 367/2000 Sb. § 53 odstavec 7.

3.3 Odstoupí-li kupující od smlouvy, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení odešle nebo předá prodávajícímu zboží. V případě písemného odstoupení od smlouvy je rozhodujícím datem den odeslání zboží kupujícím.

3.4 Odstoupí-li kupující od smlouvy, vrátí mu prodávající nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal (kromě dodatečných nákladů v podobě nadstandardního způsobu dodání, hrazen je nejlevnější nabízený způsob dodání). Peníze jsou kupujícímu vráceny až po předání zboží.

3.5 Náklady spojené s vrácením zboží prodávajícímu nese v plné výši kupující.

3.6 Kupující odpovídá prodávajícímu za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti.

3.7 Kupující nemůže odstoupit od smluv uvedených v § 1837 zák. 89/2012 Sb (tzn. i digitálních kódů a licencí her).

4. Platební podmínky a přechod vlastnického práva

4.1 Kupující není povinen hradit prodávajícímu zálohu na objednané zboží, s výjimkou případů výslovně v objednávce dohodnutých.

4.2  K přechodu vlastnického práva k objednanému zboží z prodávajícího na kupujícího dochází až úplným uhrazením kupní ceny včetně nákladů na doručení.

4.3 Kupující výslovně souhlasí s možností zaslání daňového dokladu v elektronické podobě (namísto dokladu v písemné formě) na jeho emailovou adresu.

4.4 Při použití Xzone Kreditů se další dodatečné slevy nekombinují ani nesčítají.

Kupující má možnost zaplatit zboží kredity, pokud je má na svém účtě na eshopu xzone.cz. Kurz je pevně stanoven na 1 kredit = 1 Kč. Počet kreditů pro snížení ceny zboží zvolí sám kupující dle svého uvážení. Kredity získává kupující od prodávajícího nákupem zboží, u kterého je vždy uvedena výše kreditů, které zaplacením nákupu získá. Další možností pro získání kreditů je výkup her, kde kupující s prodávajícím uzavřou kupní smlouvu na jednotlivé zboží výměnou za kredit. Poslední možností je nákup samotného kreditu v eshopu xzone.cz za peníze.

5. Práva z vadného plnění a záruka za jakost

5.1 Práva a povinnosti smluvních stran týkajících se práv z vadného plnění jsou upravena zákonem č. 89/2012 Sb., konkrétně v jeho ustanovení § 2099 - § 2112

5.2 Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má kupující právo na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci, nebo na odstranění vady opravou věci nebo na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo odstoupit od smlouvy.

5.3 Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má kupující právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny.

5.4 Zárukou za jakost se prodávající zavazuje, že věc bude po určitou dobu způsobilá k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti.

5.5 Záruční doba běží od odevzdání věci kupujícímu; byla-li věc podle smlouvy odeslána, běží od doručení zboží.

5.6 Při případném sporu mezi kupujícím a prodávajícím je možné využít mimosoudního řešení sporu. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. V případě zahájení mimosoudního řešení spotřebitelského sporu je prodávající povinen se vyjádřit ve lhůtě 15 pracovních dnů od doručení vyrozumění o zahájení. Prodávající je povinen úzce spolupracovat a poskytnout ČOI součinnost potřebnou k efektivnímu řešení spotřebitelského sporu.

5.7 V případě zcizení on-line účtu kupujícího u služeb třetích stran, jako např. Steam, Origin, Battle.net, Rockstar Social Club apod. nespadá tato událost pod pravomoci prodávajícího. Kupující je povinen událost řešit přímo s technickou podporou dané služby.

6. Ochrana osobních údajů

6.1 Kupující tímto uděluje prodávajícímu oprávnění shromažďovat, zpracovávat, uchovávat a užívat údaje, které o sobě uvedl kupující, pro účely informačních a účtovacích systémů prodávajícího a pro využití v rámci marketingových akcí prodávajícího, za účelem informování kupujícího o nových produktech prodávajícího. Jedná se zejména o jméno a příjmení kupujícího / název obchodní firmy, adresu jeho bydliště / sídla, doručovací adresu, datum narození, IČ, emailovou adresu a telefonní číslo. Kupující výslovně souhlasí se zasíláním obchodních sdělení ve smyslu zákona č. 480/2004 Sb., ve znění pozdějších předpisů, prodávajícím na adresu jeho elektronické pošty.

6.2 Kupující dává souhlas a oprávnění k výše uvedenému na dobu neurčitou počínaje dnem odeslání objednávky.

7. Závěrečná ujednání

7.1 Veškeré vztahy těmito smluvními podmínkami neupravené se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku jakož i dalšími souvisejícími právními předpisy.

7.2 V případě, že jakékoliv ustanovení těchto obchodních podmínek bude shledáno nezákonným či neplatným, nebude tím dotčena platnost respektive účinnost ostatních ustanovení těchto obchodních podmínek.

7.3 Veškerá ujednání mezi prodávajícím a kupujícím obsažená v kupní smlouvě, mají přednost před ustanoveními těchto smluvních podmínek, se kterými jsou v rozporu.

Co to jsou Kredity a jak je získám?

Kredity jsou naše virtuální peníze, které obdržíte po každém zaplaceném nákupu nebo také při výkupu v našem bazaru. Kredity mají stejnou hodnotu jako peníze skutečné - 1 kredit = 1 Kč, platí však pouze na eshopu xzone.cz nebo na našich prodejnách. Kredit není převoditelný na peníze. Můžete si jimi snadno zlevnit váš další nákup nebo je ušetřit až vydají třeba na celou hru. U každého zboží naleznete výši kreditů, kterou nákupem získáte.

Cookies

Cookie je krátký textový soubor, který naše webové stránky odešlou do prohlížeče. Umožňuje webu zaznamenat informace o vaší návštěvě, například preferovaný jazyk a další nastavení. Příští návštěva stránek tak může být snazší a produktivnější. Soubory cookie jsou důležité. Bez nich by procházení webu bylo mnohem složitější.

Soubory cookie slouží k celé řadě účelů. Používáme je například k ukládání vašich nastavení bezpečného vyhledávání, k výběru relevantních reklam, ke sledování počtu návštěvníků na stránce, k usnadnění registrace nových služeb a k ochraně vašich dat.

Kontakty

Nebojte se zeptat, o hrách víme všechno ;)

Telefon objednávky: 415 652 090 (v pracovní dny od 8:00 do 16:00)
Email centrála: xzone@xzone.cz

REKLAMACE

Xzone.cz
Oddělení reklamací
Anglická 521/4
120 00 Praha 2

PRODEJNY S OSOBNÍM ODBĚREM

Praha, Korunní 1279/64
Telefon: 222 523 447
Email: praha@xzone.cz

Praha, Anglická 4
Telefon: 724 604 510
Email: praha.anglicka@xzone.cz

Brno, Česká 165/9
Telefon: 737 337 880
Email: brno@xzone.cz

Ostrava, Gajdošova 2478/2
Telefon: 591 126 278
Email: ostrava@xzone.cz

Hradec Králové, Resslova 600
Telefon: 725 824 794
Email: hradec.kralove@xzone.cz

Louny, Husova 869
Telefon: 415 652 090
Email: xzone@xzone.cz

Provozovatel obchodu

Xzone, s.r.o.
Husova 869
Louny 440 01
Zapsaná Krajským soudem v Ústí nad Labem oddíl C, vložka 26406

IČO: 28675703
DIČ: CZ28675703


 

© 2007 - 2016 (X)zone.cz