Představujeme naši první videoreklamu
V Xzone máme konečně svůj videospot
10.10.2023>
Opravdu je to tak. Xzone ani po neuvěřitelných 22 letech na trhu doposud neměl žádnou videoreklamu. Blbost, říkáte? Ale kdeže. Nějaké pěkné kousky by se v našem letitém repertoáru našly (pozdravujeme pana Hemalu a jeho brokárnu), ale vždy šlo o reklamu na konkrétní produkt - očekávanou hru.Ne, že by pro nás značka Xzone nebyla důležitá. Naopak. Jen jsme vždy věřili, že nejlepší reklamou je prostě být skvělý obchod a parťák všech sběratelů jako jsme my sami. „Spokojený zákazník prodává nejlépe,“ razil dlouhá léta náš velký šéf Martin Schovanec. Do soutěže velkých hráčů na trhu, o nejvtipnější dvojsmysl nebo nejukřičenějšího maskota jsme se nikdy pouštět nechtěli. Stále věříme, že dobrá služba je ta nejlepší reklama, a moc děkujeme všem zákazníkům, kteří nám to pravidelně potvrzují. Přesto však nastal čas na náš „leap of faith".
Představujeme vám naši první brandovou Xzone videoreklamu!
Co na ni říkáte?
Nechte ji pěkně vstřebat.
Zavzpomínejte na dětská léta. Povinný prázdninový pobyt u babičky. Nasajte vůni starého nábytku a ještě starších knih v zatuchlé knihovně. Něco tady ale nesedí. Babi vypadá, že Bůh je pro ni Alanis Morissette? V policích je opravdu manga? A kde se vzal tenhle podivný klič? Značí velké X vždycky poklad?
Naší videoreklamou jsme se snažili podtrhnout to, o co nám šlo vždy nejvíce. Přinášet všem fanouškům radost do jejich domovů, nehledě na to, v jakém roce se narodili, kým jsou a co dělají. Fanoušek se skrývá v každém z nás. Naši zákazníci jsou, stejně jako my, nadšení hráči, divačky, čtenáři nebo posluchačky. Jsou to fanoušci světů, kterým vládnou příběhy. Každý z nás příběhy hltal už od mala. Příběhy jsou to, co nás drží u obrazovek a papíru. Dobrý příběh se pozná tak, že nechceme, aby skončil. Chceme v něm zůstat co nejdéle, lépe poznat naše oblíbené hrdiny, zanotovat si známé melodie a vyzdobit si naše doupě. A právě od toho je tady Xzone.
S námi příběhy nekončí.
Videoreklamu budete potkávat na všech sociálních sítích a Youtube. Do televize se zatím nevydáme. Za spotem stojí brněnská komunikační agentura Media Age.
Dejte nám vědět, jak se vám reklama líbí třeba na našem Facebooku, Instagramu nebo X.
Tým Xzone.