Total War: WARHAMMER II - The Hunter and the Beast DLC (PC) Klíč Steam
DIGITAL

232 
Nákupem získáte 9 kreditů
  • 232 Kč Ihned ke stažení
Aktivace: SteamSteam Lokalizace: České titulky
Počet hráčů: Hra pro jednoho hráče, Hra pro více hráčů, DLC
Štítky: Fantasy, Real-time strategie, Taktické
Herní předměty: Warhammer
  • Tento obsah ke hraní vyžaduje vlastnictví základní hry Total War: WARHAMMER II (verze pro Steam).

     

    Lovec a bestie je nejnovější balíček šlechticů do hry Total War: WARHAMMER II. Přináší dva soupeřící legendární šlechtice ze světa fantastických bitev Warhammer. Každý z nich má své vlastní cíle, mechaniky, jednotky a herní styl, které lze využít jak v kampaních Oko Víru a Říše smrtelníků, tak ve vlastních bitvách a hře pro více hráčů.



    • Do čela svých frakcí se postaví dva noví legendární šlechtici: Markus Wulfhart je vůdce expedice loveckého maršála (říše) a Nakai Poutník vede duchy džungle.
    • Každý legendární šlechtic do hry přinese vlastní frakční vlastnosti, řetězce úkolů, legendární předměty, stromy schopností a příběhy v kampani
    • Expedici loveckého maršála posílí ničivé nové střelecké jednotky, rychlé baterie se střeleckým prachem a legendární hrdinní lovci
    • Frakci ducha džungle posílí noví strašní sauři, největší tvorové, kteří kdy chodili po světě Total War: WARHAMMER, a k tomu noví kroxigoři, ostrodoni a obřady
    • Nové proslulé jednotky, které můžeš odemknout, naverbovat a vést v bitvě

      Příběh

    Nebojácný, charismatický, smělý: to jsou jen některé z přídomků, kterými se pyšní Markus Wulfhart, lovecký maršál císaře Karla Franze. Ideální vůdce výpravy do horké lustrijské džungle, který to tam v čele bandy drsných stopařů, průzkumníků, lovců a ostrostřelců dostane pod kontrolu a zasadí se o zájmy říše. A pokud se jim přitom náhodou pod mušku připlete nějaké velké zvíře, no, tím líp... 

    Džungle ale nespí. Nakai Poutník, vážený kroxigor z Prvního tření, je mezi ještěry považován za živoucí legendu. Od té doby, co mu Velká katastrofa zničila domov ve městě Tlanxla, putuje džunglí a jeho kroky míří vždycky tam, kam ho vede Velký záměr. 
    Teď ale Lustrii znovu ohrožují uzurpátoři. Nakai svolá do zbraně posvátné kroxigory a probere z věčného spánku strašné saury – Prastaří tomu tak chtějí!

      Markus Wulfhart (Expedice loveckého maršála) Speciální frakční mechaniky


    Císařův mandát
    Čím lépe se Marku Wulfhartovi daří prosazovat v Lustrii zájmy císařství, tím více si ho císař považuje. Díky tomu má k dispozici řadu čím dál tím početnějších a pokročilejších jednotek, které mu mají na expedici pomáhat. S novými zabranými územími se rozšiřují i možnosti stavby budov, které má k dispozici. V kampani Oko víru se Markus nakonec utká se samotným duchem džungle, Nakaiem Poutníkem. Jejich souboj rozhodne, kdo bude odnynějška vládnout lustrijským džunglím.

    Pokrok se při Wulfhartově kampani měří podle toho, jak dobře se mu daří naplňovat císařův mandát. Expanze, úspěšné vojenské operace a další aktivity při kampani Wulfhartovi přinášejí uznání. To, kolik uznání momentálně má, se ukazuje na liště císařova mandátu.

    Od císařova mandátu se taky odvíjí, jak kvalitní jednotky bude mít Wulfhart k dispozici v systému říšských zásob, který mu čas od času posílá lepší jednotky k naverbování. Jak Wulfhartovi poroste mandát, odemknou se mu taky bonusy, s nimiž může svoje jednotky dál vylepšovat, a další stavby k verbování jednotek.

    Až se při kampani Oko víru ukazatel císařova mandátu zcela naplní, vyzve Nakai Poutník Marka Wulfharta na poslední souboj na život a na smrt – a jejich střetnutí jistě vejde do historie!

    Nepřátelství
    Za hranicemi říše leží nehostinná, vůči lidem nepřátelská území. Wulfhart se svými počiny neujde pozornosti. Porážky, které místním zasazuje, sice Wulfhartovi přidávají na vážnosti v očích císaře a zajišťují přísun početnějších jednotek, zároveň jimi ale vyvolává hněv původních obyvatel Lustrie.

    Wulfhartův ukazatel nepřátelství odráží, do jaké míry je Lustrie vůči jeho vojenským aktivitám nepřátelsky naladěná. Agresivní jednání, jako jsou například vojenské akce a plenění, dokážou zvednout nepřátelství i o pět úrovní. Pokud při kampani zaujme pasivnější přístup, začne míra nepřátelství klesat.

    Každá úroveň nepřátelství má na Wulfhartovu kampaň negativní dopad, zároveň ale taky vyjadřuje, jak moc je kampaň agresivní vůči ještěrům. Čím vyšší úrovně nepřátelství Wulfhart dosáhne, tím častěji mu budou přes systém říšských zásob chodit posily. Sílu dotyčných posil pořád určuje ukazatel císařského mandátu.

    Až se nepřátelství zvedne na maximum, vyšlou ještěři bojovou jednotku, která se Wulfharta pokusí porazit. Okamžitě mu přijde zásilka říšských zásob a pak bude muset přečkat několik kol nekončících útoků. Ty ustanou až ve chvíli, kdy se ukazatel nepřátelství resetuje.

    Wulfhartovi lovci
    Někde na území Lustrie je roztroušena čtveřice těch nejlepších lovců, jací kdy žili. Wulfhart je může zkusit vyhledat a přesvědčit, aby se přidali k expedici a zvýšili tak její šance na úspěch. Postupně pak bude moct rozvíjet jejich jedinečné vlastnosti a dozví se příběhy o jejich minulosti.

    Čtyři lovce může Wulfhart v lustrijských džunglích vyhledat dokončením zvláštních misí. Každý z lovců má vlastní příběh, který jde odkrýt přes jedinečné mise. Splnění těchto misí jim přinese nové vlastnosti a silné bojové schopnosti.

    Lovci sice nejsou k dokončení Wulfhartova příběhu v kampani, Oko víru, nezbytní, expedici loveckého maršála ale jejich přítomnost přináší nezanedbatelné výhody.

    • Jorek Grimm je brilantní mistr inženýr. Doma ho pro jeho excentrické nápady zavrhovali, a tak se na vlastní pěst vydal hledat štěstí do Lustrie...
    • Rodrik LAnguille býval kdysi slavný paladin. Dnes je z něj bezectný vyhnanec, pronásledovaný minulostí, před níž není úniku...
    • Hertwig Van Hal je nadaný lékař a lovec čarodějnic, kterého cesta za nemilosrdnou pomstou zavála daleko od domova.
    • Kalara z Wydriothu, vynikající stopařka, vyměnila avelornské lesy za lustrijskou džungli ve snaze najít vykoupení...

    Nové jednotky a postavy


    Markus Wulfhart
    Wulfhart v bitvách bojuje z dálky. Používá luk, který prostřelí i brnění a způsobuje bonusové poškození velkým cílům. Když se k tomu přičte jeho předsunuté postavení, plížení, 360stupňové střelecké pole a imunita vůči psychologii, je jasné, že si svou pověst nejlepšího lovce monster vrchovatě zaslouží.

    Jak by se dalo s takovou reputací čekat, má Markus Wulfhart taky vysokou šanci na obranu při přepadu, vysokou úspěšnost přepadů a kus nižší náklady na udržování lovců a lučištníků.

    Lovecký generál (Pán)
    Lovečtí generálové z Wulfhartovy družiny mají po jeho vzoru předsunuté postavení, plížení, 360stupňové střelecké pole, imunitu vůči psychologii a bonusové poškození při útoku na velké cíle. Díky zápalným šípům se skvěle doplňují s čaroději jasu, ostatním císařským střeleckým jednotkám zase dávají bonusy k rychlosti dobíjení. 

    Lučištníci
    Císařští lučištníci tvoří páteř Wulfhartových loveckých družin. Jsou levní, je jich spousta, rychle střílejí a nepřátelské formace dokáží z dálky zasypat poškozením. Díky volné formaci dovedou vyjít vítězně i z přestřelek s ostatními střeleckými jednotkami.

    Smrťáci (Lučištníci – Proslulé regimenty)
    I tito elitní lučištníci zvládají plížení, odstřelování a předsunuté postavení, takže mohou rychle a jako první zaútočit a přitom se držet mimo dohled. Když jsou dobře zakamuflovaní, můžou střílet, aniž by jim hrozilo odhalení nebo protiútok ze strany nepřátelských střeleckých jednotek.

    Lovci:
    Lovcem se může stát jen ten nejlepší lučištník. Jsou skvěle vytrénovaní, všestranní, umí předsunuté postavení i plížení, dokážou střílet i z pohybu, oproti obyčejným lučištníkům dostřelí dál, střílí dost přesně a velkým cílům způsobují bonusové poškození.

    Bílí vlci (Lovci - Proslulý regiment)
    Střetnutí s bílými vlky přežije jen málokdo. Tito elitní lovci nejsou jen schopní lučištníci, ale také smrtící protivníci při boji zblízka, což z nich dělá užitečnou hybridní jednotku. Krom lovcovských schopností dovedou taky povzbuzovat přátelské jednotky v okolí a jsou imunní vůči psychologii. 

    Válečný vůz
    Tyto pohyblivé obrněné vozy skrývají v útrobách šestici střelců vyzbrojených průraznou průkopnickou pistolí. Nejsou sice tak rychlí jako klasičtí jízdní střelci, zato jsou ale mnohem odolnější, dovedou střílet do všech směrů i při pohybu a dokáží se přesouvat, jak je potřeba, aby pak nepřítele zasypali kulkami přesně na citlivém místě. V případě nouze můžou zaskočit i za bojové válečné vozy a rozjet se proti lehčím nebo oslabeným nepřátelským jednotkám.

    Válečný vůz (Moždíř)
    Tato pohyblivá děla s sebou sice nevozí tolik střeliva jako klasické moždíře, zato jsou ale při bitvě vždycky o chlup rychlejší než pěchota a když se dostanou do nebezpečí, prostě se přesunou o kus dál, znovu se seskupí a začnou nepřítele bombardovat nanovo. Což ten nedostatek střeliva bohatě vyvažuje. 

    Černí lvi (Válečný vůz - Pekelné dělo - Proslulý regiment)
    Černí lvi jsou ta nejmocnější jednotka, kterou má expedice v zásobě – strašlivá pohyblivá lehká děla. Oproti klasickým pekelným varhanám mají kratší dosah, zato to ale do postupujících jednotek dovedou pálit až do poslední minuty. Když začne hrozit, že dojde na boj zblízka, vyhnou se mu tím, že se rychle přesunou o kus dál. 


    Nakai Poutník (Duch džungle) Speciální frakční mechaniky


    Nové mechaniky hordy
    Hra za Nakaiovu frakci se podobá hře za hordu, ovšem s několika jedinečnými změnami. Když některá armáda z jeho frakce zaujme postavení tábor, vyvine se kolem jejího tábora stejná infrastruktura jako kolem běžného sídla. Až se horda znovu vydá na pochod, infrastruktura tu po ní zůstane a dalším rozbitím táboru ji půjde dál rozvíjet. Pokud hordu zničí nepřátelé, zanikne s armádou i veškerá její infrastruktura.

    Nakaiova vlastní horda je jediná, která může odemykat jednotky k naverbování. Až je Nakai odemkne, mohou dotyčné jednotky verbovat i ostatní hordy z jeho frakce pomocí možnosti globální verbování. I tyhle „druhořadé“ hordy mají vlastní stromy schopností, přes které mohou rozvíjet infrastrukturu a budovat. Některé ale slouží spíš ke zrychlení globálního verbování než k odemykání jednotek.

    Obrana Velkého záměru
    Velký záměr Prastarých spočívá v udržování křehké rovnováhy. Mnozí se ji pokouší narušit, nikdo ji ale nebrání s větším zápalem než Nakai Poutník. 

    Nakai začíná hru ve vazalské frakci jménem Obránci Velkého záměru, kteří pečují o velká chrámová města. Když některá Nakaiova armáda obsadí nějakou oblast, může ji darovat Obráncům. V takové chvíli pak Nakai musí rozhodnout, kterému z Prastarých zasvětí chrám, jenž se v oblasti nachází.

    Až bude některému z Prastarých zasvěceno více chrámů, poplynou z toho Nakaiovi a jeho frakci mocnější odměny.

    Zasvěcené chrámy produkují jedinečnou surovinu zvanou Přízeň Prastarých. Nakai si za tuto přízeň může odemknout přístup k požehnaným jednotkám a verbovat výše postavené pány.

    Teplokrevní vetřelci
    Hamižní teplokrevní kvůli zisku drancují lustrijská chrámová města. Po džungli se hemží nájezdníci. Chceme-li ochránit Velký záměr před zkázou, musíme je vypátrat a nemilosrdně a chladnokrevně se s nimi pustit do boje.

    Nakai musí při kampani Oko víru bojovat, aby udržel Lustrii v rukou jejích právoplatných majitelů – ještěrů. Džungli začínají zabírat císařské kolonie, které tu vyrostly. S tím se musí něco dělat!

    Postup teplokrevných pomáhají koordinovat čtyři extrémně nebezpeční lovci. Najdi je a přilákáš i jejich vůdce. Pak je můžeš všechny porazit ve velkolepém souboji!

    Jedinečné obřady
    Nakai má k dispozici řadu nových obřadů, které souvisí s jeho jednotkami, frakční mechanikou a cílem kampaně.

    • Obřad oddanosti: Vykonáním tohoto obřadu na sebe Nakai upoutá pozornost Prastarých, což mu přinese větší příjmy od vazalů a zvýší rychlost doplňování jednotek pro všechny jeho hordy.
    • Obřad znovuzrození: Tento obřad zrychluje tempo rozrůstání hord v Nakaiově frakci a zároveň pro celou frakci snižuje náklady na stavbu a náklady za verbování jednotek a jejich údržbu.
    • Obřad mistrovství: Tento obřad zvyšuje úroveň naverbování kroxigorů, prastarých kroxigorů a posvátných kroxigorů a zároveň zvyšuje sílu jejich zbraní a zbroje.

    Nové jednotky a postavy Nakai Poutník


    Nakai je schopný rváč, který se díky silné zbroji a zbraním a spoustě života skvěle hodí do delších bitev. Navíc přidává kroxigorům a posvátným kroxigorům ve své armádě bonusy k obraně při boji zblízka a může jejich jednotky verbovat a udržovat levněji. Při bitvě má Nakai navíc k dispozici řadu nových podpůrných schopností, které jen potvrzují jeho klíčovou roli při boji: 

    • Atmosféra zoufalství: Snižuje rychlost, vitalitu a velení nepřátelské armády v dané oblasti
    • Primitivní řev: Zvyšuje Nakaiovu fyzickou odolnost a sílu útoku zblízka a spouští u spojenců řádění
    • Zlaté oběti: Maximální vitalita pro všechny spojence v dosahu

    Prastaří kroxigoři
    Skvěle ozbrojení, protipěchotní specialisté, kteří umí na bojišti udělat pořádnou paseku, se podobají Nakaiovi samotnému a stejně jako on se výborně hodí na delší souboje zblízka.

    Divoký strašný saurus
    Mysleli jste, že v Lustrii neexistuje silnější predátor než karnosaur? Omyl. Se zbraněmi, které způsobují dechberoucí zranění a po zuby ozbrojení – tihle pekelně naštvaní zubatí giganti jsou všestranní, elitní zabijáci, kteří excelují při boji zblízka a někdy se jich chytne záchvat řádění.

    Strašný saurus (Houdah)
    Na těchto obrovitých bestiích jezdí do bitvy skinkští bojoví průzkumníci. Oproti svým divokým druhům jsou krapet klidnější ale zrovna tak schopní a nehrozí u nich, že začnou řádit. Když si k tomu člověk přičte ještě jejich děsivou sílu při boji zblízka, kdy se do bitvy zapojí i se čtyřmi foukačkami a osmicí skinků, kteří po nepřátelích metají jedovatá kopí, je jasné, že jde o perfektní víceúčelovou jednotku. 

    Trhač Lustrie (Houdah na strašném saurovi — Proslulý regiment)
    Mají parametry na deváté úrovni, schopnost povzbuzovat a pasivní auru kletby, která okolním nepřátelským jednotkám snižuje velení – Trhači Lustrie sami vydají za celou armádu a jejich cena tomu odpovídá.

    Posvátní kroxigoři
    Všestranná, silná nestvůrná pěchota, která se neztratí na žádné pozici. Díky silným zbraním a magickým útokům si dovedou poradit s více druhy nepřátel než obyčejní kroxigoři.

    Huatlova kohorta (Posvátní kroxigoři – Proslulý regiment)
    Huatlova kohorta je elitní jednotka nestvůrné pěchoty. Schopnosti posvátných kroxigorů u těchto jednotek ještě umocňují útoky ničící zbroj a bonusy k fyzické odolnosti. Na bojišti se dobře hodí ke skinkům a sauřím válečníkům.

    Smečka ostrodonů
    Dovedou kolem sebe střílet salvy kartáčových střel, které prorazí každou zbroj – smečka ostrodonů je silná a pohyblivá ozbrojená jednotka lovecké pěchoty. 

    Amaxonské ostny (Ostrodoni – Proslulý regiment)
    Jejich jed dovede nepřátelům pěkně zavařit a přitom je dobře chrání šupiny odrážející většinu palby – tihle ostrodoni sestřelí i pírko a skvěle se hodí na bojové průzkumy.

  • Přidejte komentář

    Pravidla komentářů

    Dotazy k objednávkám pište na email xzone@xzone.cz, kde vám můžeme odpovědět rychleji :)

    Děkujeme, že s ostatními hráči diskutujete slušně. Vulgární a nevhodné komentáře (např. odkazy na jiné eshopy, příspěvky mimo téma dané hry) jsou automaticky mazány.

    Komentáře (0)

Hodnocení zákazníků (0)
Přidat hodnocení

Buďte první a dejte vědět ostatním, jak se vám líbí Total War: WARHAMMER II - The Hunter and the Beast DLC (PC) Klíč Steam!