Dragon Age: Origins - Procitnutí
PC
-  Vyprodáno, zapněte si Hlídacího psa a my vás informujeme, až bude produkt opět skladem
-
Minimální požadavky
Ověřte si zda splňujete HW požadavky
(stránka v angličtině)Rozšiřující balíček Dragon Age: Prameny – Procitnutí, za nímž stojí vývojářský tým původní hry, otevře zcela neznámou oblast světa jménem Amaranthine. Ve výpravném příběhu odhalí hráči tajemství zplozenců temnot a jejich skutečné záměry! V průběhu putování budou čelit strašlivým nestvůrám, včetně vyspělých a inteligentních druhů zplozenců a dalších děsivých zrůd, jako jsou Pekelný golem nebo Přeludový drak. Dragon Age: Prameny – Procitnutí poskytne hráčům nové možnosti přizpůsobení hrdinů a jejich družin, např. úpravy hodnot vlastností hrdiny, což jim otevře další varianty hratelnosti. Vybaveni novými kouzly, schopnostmi, specializacemi, předměty a pěti úplně novými členy družiny mohou pokračovat v již započatém dobrodružství Dragon Age, nebo se vydat na novou výpravu. Dragon Age: Prameny – Procitnutí je další částí rozsáhlého příběhu Dragon Age: Prameny z dílny studia BioWare, navazující na události původní hry. Hráči se v ní octnou v roli velitele Šedých strážců, pověřeného obnovou jejich řádu. Vedle toho budou postaveni před úkol objasnit záhadu přežívání zplozenců temnot i po zničení draka Arcidémona. To, jak se rozhodnou přebudovat řád Šedých strážců, vyřešit roztržku se tajemným Architektem a skoncovat se zplozenci temnot, představuje jen zlomek z celé řady nelehkých voleb, s nimiž si budou muset poradit, a které určí podobu jejich hrdinské výpravy. Příjemnou zprávou je možnost importovat si existující postavu hrdiny z Dragon Age: Prameny nebo začít se zbrusu novým Šedým strážcem v sousední Orlesiánské říši. Datadisk (vyžaduje originální hru Dragon Age) je v češtině. -
Diskuze dočasně vypnuta
Své dotazy k objednávkám prosím směřujte na email xzone@xzone.cz. Děkujeme.
Komentáře (340)
-
Recenze (22)
Tomster (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 4.2.201235- Datadisk si samozřejmě ponechal herní principy prvního dílu (boj. systém, vylep. postavy atd.)
- Správa tvrze
- Minimum rozhovorů s družinou, některé postavy se možná zdály zajímavé, ale jaký to mělo smysl, když jste se o nich vlastně nic nedozvěděli?
- Některá nová monstra vypadala naprosto tragicky, vůbec si s nimi nedali záležet
- Minimální, ale opravdu minimální návaznost na zbytek série
Procitnutí... no co k němu dodat. Jednou jsem ho dohrál, nebylo to vysloveně špatné, ale už se k němu určitě nebudu vracet.
Guzmicz (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 9.3.201145- - grafika
- - hudba
- - dabing
- - herní systém
- - návaznost na Dragon age: Origins
- - import postavy, který částečně ovlivňuje vedlejší dějovou linii podle předchozích vztahů a rozhodnutí
- - slabá hlavní příběhová linie, kterou ocení jen ti, kteří četli knihu Dragon age: Volání
- - některé postavy v družině byly nezajímavé
Datadisk je jen takovým menším doplněním Dragon age: Origins. Kdo četl knihu Dragon age: Volání, docení hlavní dějovou linii.
draconex (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 16.2.20112.55- -většina kladů (soubojový systém, dialogy, grafika, krev, česká lokalizace) zůstala zachována
- -pěkné nové spelly
- -vtipnost (Oghren s Andersem hláškujou jak o život)
- -zajímavé vedlejší questy
- -design lokací
- -oproti Origins velmi slabý hlavní příběh
- -nenávaznost na Origins
- -nepokračujete (až na Oghrena) se starejma parťákama
- -noví společníci jsou celkem nezajímaví
- -strašně zabugované
- -staré společníky potkáte jen na chvíli a chovaj se k vám jako cizí
- -celkem krátké
- -nepovedený konec
- -zůstávají neduhy Origins (engine, hlavní postava nemluví a neprojevuje emoce, dlouhé a časté loadingy)
Dragon Age: Origins mě neskutečně vtáhlo a stalo se jedním z nejlepších RPG co jsem kdy hrál. O to víc mě zklamal datadisk. Samotný příběh Awakening je strašně slabý a nedokáže strhnout. Návaznost na Origins prakticky neexistuje. Hra mě v některých pasážích skoro až nudila a dohrál jsem to skoro až z donucení. Pochválit můžu jen zachování zbytku předností jedničky, pěkný nový spelly a pár vtípků. Jinak strašlivý fail... Tohle prostě nemohlo vzejít z hlavy Bioware, cejtím EA.
krkus (Xzone.cz)Ověřený nákupHodnoceno: 22.1.20114.55- +nové lepší věci a doplnující věci(například lektvar výdře a tak)
- +začínate na 18. levelu
- +všechny specializace jdou koupit za peníze
- +nový společníci, nové specializace
- +bossové
- +možnost vylepšování tvrze
- -ve hře potkáte oghrena, alistaira a wynne a i kdyz importujete postavu chovaji se k vám neutrálně
- -málo misí i když je to datadisk mohlo jich tam bejt vic
Až na ty zápory vynikající datadisk
Izmalius (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 22.1.20114.55- + pokračování Dragon Age
- + docela zajímavý příběh
- + OGHREN
- + humor
- + na datadisk slušná délka
- + LOKALIZACE
- + rozhodování, správa tvrze
- + společníci jsou taky fajn, na to že je to datadisk
- - celkem odbytá návaznost na Origins
- - Loot je opět špatný stejně jako v Origins
- - Znovuhratelnost, jak už to u single player bývá
- - Celkově měla tahle hra daleko větší potenciál, který nevyužila
- - žádné nové hlavní menu s pěknou hudbou
- - všechno je takové chudší v porovnání s Origins, je to prostě datadisk
Datadisk k velmi oblíbené a úspěšné hře Dragon Age Origins. Jak dopadl? Mohl být lepší? Povedl se? Určitě tahle hra být lepší mohla o tom žádná. Nicméně i tak je to hodně dobrá hra. Spousta věcí od Origins byla vylepšena. Bohužel oproti Origins je to chudší bratříček. Myslím si, že je to prostě jen tím, že je to datadisk. Všem můžu doporučit. Kdo měl rád Oghrena už dřív, tak se bude válet smíchy.
Vimrak (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 18.12.201055- -Příběh
- -Možnosti volby
- -Postavy (zejména Oghren-sympatičtější herní postavu snad neznám)
- -Slušná délka (počítám i s vedlejšími úkoly)
- -Nové předměty (hlavně Sentinel Armor)
- -Špičková CZ lokalizace (titulky)
- -Noví bossové
- -Nové schopnosti,kouzla atd...
- -Výborná cena
- -Celkem slušná grafika
- -Výborné ozvučení
- -Rozporuplný konec
- -Pár bugů se najde
- -Opět se neukáže Morrigan ani Leliana (Morrigan až v přídavku Witch Hunt)
Dragon Age:Procitnutí je mistrovské dílo a ukázka jak by měl vypadat plnohodnotný datadisk k už tak výborné hře.Pokud jsem Dragon Age hodnotil 100 procenty,musím datadisk hodnotit stejně.
Jolion (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 21.6.201035- Co se mi na Awakening líbilo. Hmmm zajímavá otázka. Především lokace a některé postavy, ikdyž nebyli dotáhnuté do konce. Jinak Oghren byl asi tak dvakrát vtipnější než v Origins takže to jest malé plus. Ze začátku mě nadchla spousta nových talentů a specializací, ale ukázali se na škodu. Víc než polovina z vás udělá boha a už i tak zlehčená obtížnost jde do háje.
- Nenávaznost na Origins a celkové jakési nezajímavé rubaní všeho co se hýbe. Víc bojů méně keců = směr špatným směrem pro Bioware, doufejme, že jen pro tento datadisk. Brutálně nevyvážneá obtížnost byla největším záporem. Damage jsem začal schytávat až v poslední lokaci a u netherdraka, ale po celou hru jsem dostával 0, protože se protivníci netrefili. Kdo se jim má divit s takovýma statama, specializacema a nechutně munchkinovskejma itemama. A ještě perlička na konec - runecrafting. Bioware si ze mě musí dělat prdel, protože celkový součet bonusu do constituton při maximálních runách je 42. 42 constitution po vložení run do brnění. Využít toho asi bych si mohl zapálit cigárko i u hlavního bosse, který byl jediný slušný protivník za celou hru, protože mi během vteřiny zabil mága.
Z počátečního nadšení se rychle vyvinulo zklamání. Lokace jsou moc pěkné, některé nové postavy příjemné, ale to je tak všechno. Uspěchaná hratelnost, která vás žene jen k tomu abyste zabili další potvoru a dostali z ní nový armor set, který z vás udělá ještě většího boha než jste. Chápu, že dětem se tento přístup líbí a budou si pak připadat skvěle, ale pro zkušení hráče RPG je to zcela otravný zážitek. Bavil jsem se, ale mohl jsem se bavit mnohem víc
Tyllhigh (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 10.5.20104.55- rychlej save i load
- důležitá rozhodování
- nové specializace a vylepšení
- oghrenovi hlášky
- méně propracované postavy
- krátký konec
výborná hra doporučuju. Těšim se na DA2
MikiP (Xzone.cz)Ověřený nákupHodnoceno: 3.5.20104.55- Novoty a novosti - schopnosti, postavy, Architekt, dva typy zplozenců, Justice ad. ad. Ale i staří známí s prořízlou pusou a věčnou žízní. Zase kvanta textů, popisů, vysvětlení, informací, dialogů (a některé pěkně peprné). Atmosféra výborná. Nová kouzla a triky, různé úkoly - variantní podle vlastního rozhodování. Přiměřená míra vtipu i vtipů. Hooodně slušná hrací doba v řádu desítek hodin a klidně několikrát za různé druhy hrdinů.
- Technické provedení - rychlý load a save, minimum chyb, velmi dobře testovaná a odladěná hra, což bohužel už není běžný standard.
- Některé vedlejší úkoly lehce otravují pobíháním kolem dokola. Nepovedlo se mi přijít na tvorbu nových run aniž bych musel stále vybíhat ven z hodovní síně a vracet se zpátky pro jejich užití ...
Výborný datadisk, skvělá zábava.
Petr B. (Xzone.cz)Ověřený nákupHodnoceno: 30.3.201045
- - perfektni atmosfera a tajemny pribeh
- - mnoho pomerne podstatnych a nelehkych rozhodnuti
- - skvela nova prostredi
- - nove skilly (v zakladnim DAO mi ted budou velmi chybet)
- - novi clenove party jsou vyborni, hned bych treba Nathaniela Howa dosadil na misto nezajimave a nudne Leliany z DAO.
- - dlouha herni doba - nespechal jsem, vse poctive plnil a mam 33 hodin
- - perfektni textovy zaver (ktery bohuzel supluje nedostatecne zaverecne animace)
- - postava Architecta - doufam, ze si cestu najde i do Dragon Age 2 (zaslouzil by si vice prostoru)
- - pomerne dost bugu (nastesti jsem nenarazil na zadny zavazny, ktery by mi napr. branil v dohrani hry)
- - konec je prilis useknuty - minimalne jedna animace by byla vhodna (napr nejaky navrat do pevnosti)
Prijemne prekvapeni. Questy, pribeh, atmosfera - na stejne urovni, ne-li misty lepsi nez v puvodnim DAO (predevsim tajemnejsi pribeh). Bohuzel je to jen datadisk, cili nektere veci zustaly osekany / nebyly rozvedeny k dokonalosti (sprava tvrze, spolecnici). Nejvetsi negativa jsou jiz zminene bugy (snad opravi) a nedostatecne zakonceni hry nejakou hezkou animaci. O to vice to zamrzi, kdyz finale samotne mne vtahlo vice nez v originalnim DAO.
Celkové hodnocení vypočítáváme z ověřených i neověřených hodnocení.
Ověřený nákup - zákazník prokazatelně zakoupil produkt u nás v obchodě.
Neověřený nákup - nemůžeme ověřit, zda zákazník produkt zakoupil. - Datadisk si samozřejmě ponechal herní principy prvního dílu (boj. systém, vylep. postavy atd.)
zakoupil jsem DLC Dragon Age: Origins - Awakening ale nezobrazjou se mi konverzace jestli my mužete poradit
Zdravim,potrebobal bych poradit koupil jsem si Dragon Age:Prameny ale pokazdy kdyz ji zapnu tak me to do 10 min. spadne vypne se monitor a nic nejde delat nevite co s tim? predem dik
Multiplayer není.
K hraní datadisku není potřeba dohrát Dragon age: Prameny. Lze si založit novou postavu a nebo importovat starou.
Aby jste si mohli tuhle hru zahrát potřebujete Dragon age: Prameny.
Chtěl jsem se zeptat jesti si mužu koupit body k jelikoz mam nabítku si stahnout.Předem děkuji za odpověd
muzu spustit procitnuti i kdyz sem nedohral prameny ??
Caw chci se zeptat má to MULTIPLAYER ??
Jak to vypadá s dostupností na prodejnách?
je k tomu jeste ten breganuv luk ??
Procitnuti je datadisk /rozsireni/ k tem Pramenum.
Jde mi o to zda, si mám raději koupit prameny, nebo procitnutí. Jaký je ve hrách rozdíl?
Zdravím, potřebuji poradit, mám si koupit tuto verzi, nebo tu předchozí? Děkuji.
Je to jen datadisk. Nemůže být tak rozsáhlý jako základní hra.
Hrozné zklamání ! Po skvělé DA Prameny tento datadisk je totální shit. Krátký, málo lokací, dějová slátanina a pod. Raději to nekupujte protože si zkazíte dojem ze skvělé hry. Sotva jsem se rozehrál, najednou byl konec. Tvorba run tady, naprosto nanic.
Craig: vzhledem k tomu, ze DA se prodava za STEJNOU cenu a priton procituti je pouze datadisk nabizejici cca tretinu DA, ocekaval bych cenu k tve radosti nekde na urovni 250kc :/
Juchůůůů, procitnutí zlevněno, naše prosby vyslyšeny. Hurááá hráát :D
Juchůůůů, procitntí zlevněno, naše prosby vyslyšeny. Hurááá hráát :D
mam dotaz, jde pri instalaci zvolit anglictina?
Pockejte az vyjde dvojka.
Pridavam se ke kolegum niz. Tohle uz je totiz opravdu smesne. Kolik mesicu je to uz od vydani datadisku? Ja bych si ho rad koupil, ale 749,- za tohle proste nedam. Dal jsem litr za Origins a nelituju toho, ale za priblizne 20 procent obsahu Origins mam zaplatit 75 procent puvodni ceny Origins? To bych snad musel byt padly na hlavu...
Muze uz byt nejaka sleva?, datadisk nehodlam hrat za tuto cenu ktera je obdobna jako kdyby to byla nova hra, uvital bych ji :D
moze sa hrat hra a data disk zaroven,bez toho aby sa premazaly ulozene hry?
jn taky bych nejakou slevu uvital
Dobrý den.
Nechystá se na tento datadisk nějaká akce? Je to divně, když je teď datadisk dražší než původní hra :-)
Tak a je to v pohodě. Mám Win XP, ale zkusil jsem to v režimu kompatibility s Win 2000 a je to nainstalovaný. Sice na popáte, ale je to tam.
K instalaci datadisku: výše uvedený způsobe prostě nefunguje. Nová instalace, nový ovladače, vyčištěný registry a kulový. Opatchuje to na 1.3 a konečná instalace se nezdařila. Takže co dál?
Napište na náš mail.
Ahoj, hele kde dostanu ten bonus do hry ? Ten Breganův luk ? Jsem koukal a zádnej papír s kódem na stáhnutí nepřišel a ve hře jsem ho taky nikde nenašel.
Mam problém, po instalaci Procitnutí začala hra nehorázně padat, prakticky každou hodinu, na určitejch místech, například souboje s bossama klidně i několikrát za sebou... Původní Dragon Age mi přitom nespadl snad ani jednou... Nějaký rady? Já už jsem z toho úplně zoufalej...
Mitty: dává.
Zdarec, nevíte, jestli se furt dává ten in-game luk k Procitnutí?
abe zkus to nainstalovat a neinstaluj ten nejnovejsi patch na DO:O protoze stim byl doclea velky problem ono si to pri instalaci datace nainstaluje samo
Ahoj může mě prosím někdo poradit? nejde mě naistalovat datadisk zkoušel jsem podle rady odinstalovat původní hru a znovu nainstalovat ale ani to nefunguje.Jent to napíše instalace se nezdařila nevíte někdo prosím co s tím?
Je zbytečné někoho odsuzovat. Mám kamaráda, kerý si pořídil Halo a stěžoval si na to, že ho tam obtěžují nepřátelé a zabíjí je jenom proto, že mu překážejí při zkoumání exteriérů.
Trainery se navíc dají použít na to, že si pak člověk může vychutnat dobře animace. Necháš bojovat draka se svou družinkou a když máš nekonečně životů, tak se můžeš v klidu zabývat sledováním, jak graficfky udělali boj, což člověk nemůže, protože normálně s ním drak za těchto okolností velmi rychle zkoncuje.
dr: Trainery? To myslíš vážně? Na tak lehkou hru chceš používat trainery? Nechápu...
mě nejdou kdyz jsem si tam naimstaloval awakening trainery na prameny
narg: jasně že tu možnost mám, ale už to budu hrát po čtvrtý a znovuhrtelnost není nekonečná. Proto jsem se ptal, jestli mám třeba zatím hrát Prameny, normálka dojet do konce, pak koupit Procitnutí a pokračovat. ale jak jsem tak četl problém s importem postav tak si asi raději počkám až budou prachy a pak to sjedu celé společně
Ja mel pocit, ze se hlavne odehrava trosku jindy...?
Co se steamu tyka, a ted budu jen hadat, ale - domnivam se, ze by to sice slo spojit (DAO ma klic v registrech, predpokladam, ze by to mohlo jit nainstalovat mimo steam), ale asi by to delalo problemy (aktualizace, kontrola souboru).
procitnuti se odehrava jinde, takze zablokovanych prostor neni treba a kdyz, tak mas snad moznost rozject to znovu, ne ? :D
No právě, zablokujou, takže když dohraju Prameny, pak si nainstaluju Procitnutí že si portnu postavy a budu pokračovat, tak ty lokace budou už bloklý takže docela ku ho**nu
a nepletes si to s falloutem 3, tam to takhle je u nekterejch dlc, v DA se ti zablokuji nektere lokace az kdyz projdes urcitym bodem hry..
Sem myslel že datadisk Prameny nijak nemění ale četl jsem že ano. Mělo by to přidávat nějaké lokace které je možné navštívit jen v průběhu hraní Pramenů a po dokončení už ne. Nevíte někdo kdo jste to hrál co je na tom pravdy? Dík za odpověď
Ja bych rekl ze ne, protoze cislo neni pro Steam registrovany. Treba u Dawn of War II by to slo, protoze se instaluje primo do Steamu, ale DAO ne.
Původní hru jsem si koupil na steamu. Pokud koupím datadisk u vás, jde to nějak dát dohromady, aby mi to šlo spustit?
-_-
ach jo, tak po instalaci mě začala hra blbnout. nová postava v origins-noble human - bojovník, když je zapnutej skill "přesné údery" tak nejdou skriptované hovory při útoku na hradě (zaterasená cesta a u kaple) a v ostagaru žehnající kněžka
u sochy co je kousek od dezertéra v kleci.
-_-
Stale mam problem s instalaci i kdyz ji delam tady podle tech popisek.
Tak vcera dohrano, herni doba +- 17 hodin.
Oproti puvodni hre urcite horsi. Hodne jednoduchy, nepropracovany, nelogicnosti a narazil sem i na par neprijemnych bugu.
Má to vliv na "obrázkové shrnutí" po dohrání hry + také má vliv koho necháš bránit tvrz koho si s sebou vezmeš do města (=kdo z parťáků přežije). Jediný Oghren přežije za všech okolností (asi s ním počítají do DAO2)
hru jsem dohral zajima mne jestli to ma nejaky vliv kdyz se skoro ke konci vratim do sede tvrze nebo zustanu ve meste a budu hledat ty co prezili
Tak to uz ma snad jedno jake DVD tam mas ne? Snad me nikdo nevymaze,kdyz ti poradim at pouzijes NO-DVD crack. Ja to tak u originalek delam bezne a jedu bez DVD v mechanice temer vsechny hry.
No když po úvodních bojích zajdeš do sklepení, projdeš ho až k té bariéře a tam ti řeknou, že dál se momentálně nedostaneš, tak jen za ten rozhovor dostaneš 2000 zkušeností. A navíc je tam bug, že když se vrátíš a promluvíš si s ní znovu, tak je dostaneš zas. A ještě jedna věc. Když chci hrát zase prameny a dám do PC DVD pramenů, tak mi to řekne, že disk je nenalezen a konec. Takže abych si zahrál Procitnití i Prameny tak musím mít v počítači DVD od Procitnutí.
Nevim. Me se hra neustale odpojovala,prestoze mam kvalitni pripojeni a zadny packet lost,tak jsme to uz davno vypnul. A co myslis tim rychlym ziskavanim zkusenosti? V datadisku si nastav obtiznost o jednu vyssi nez jsi hral zakladni hru(je to proste jednodussi) a pocitej s tim ,ze nebudes vedet co s penezi.
...ze to chlapci s datadiskem nejak nevychytali dokazuji myslim i nejnovejsi stahovatelne pridavky,ktere muzete pouzivat jen v zakladni hre. To je des. Nepropojeni se zakladni hrou je podle me nejvetsi slabina pridavku.
Cau, mohl by mi někdo pomoci? Neaktualizuje se mi online profil a ve statistikách v procitnutí, když jsem začal hrát za strážce z orlais, tak tak jsou asi staré údaje o jiné družině, ne o té mé aktuální. A také strašně rychle získávám zkušenosti. Má někdo podobné problémy?
Tak problém se konečně vyřešil(admin.práva,atd).Teď mam novej:),každá importovaná postava, pokud na sobě měla brnění z rozšíření - Návrat do Ostagardu - o toto brnění přijde a zůstanou jí v inventoráři pouze zbraně,lektvary,prachy,ale o kompletní brnění přijde.Je nahá....
problém s instalací Dragon Age - Procitnutí. Skoro ihned po zadání licenčního kódu(instalace - patch 1.03)to ihned spadne a objeví se obrazovka že instalace neproběhla.
Každý tady doporučuje - spusť setup.exe v kompatibilitě s Windows 98/ME ... To jsem udělal a nic.Spadne to taky! To je zas děs!!!!!
2Mahone-nic me nenapada. Snad jen pokud jsi ve hre prihlasen ke svemu uctu,zkus se odhlasit nebo na strankach BIOWARE zaregistruj i datadisk. No a procti si tam fora. Kdyz to hrajes v originale,tak s ENG snad problemy mit nebudes.
jj doporučuju hrát minimálně o jeden stupeň obtížnosti vejš, ež ste rháli puvodní hru... umřel jsem (jako že m í zabili celou partu) jenom u draka, v podzemí jak je ten duch a pak v bažinách u bosse... a všude jen jednou, na druhej pokus při změně taktiky docela bez problémů - hrá lsme na těžkou stejně jako puvodní hru, kde jsem některý nepoviný hajzly nemohl zabít prostě. Taktitka jednoduchá - 3 mágy healovací a jeden tank a nic nemá nárok
Uz sem nekolikrat nainstaloval datadisk. Instalace probehla uspesne, ale datac ve hre proste nevidim. Other campaign tam mam prose sedivy a nejde na nej kliknout a kdyz dam new game tak mi zacne klasickej dragon age. Co mam delat ?
Datadisk je fajn,ale spise prevazuje zklamani. Zatimco v zakladni hre jsem se neustale dival jestli mam opravdu nastavenou normalni obtiznost a ne tezkou,jelikoz souboje byly pekne tuhe,v datadisku jsem se neustale dival jestli nahodou nemam nastavenou lehkou obtiznost,protoze az na posledni souboj jsem vse daval s prstem v nose. Interakce s novymi popstavami minimalni. Zadny novy romanek. Nelze se vratit na stara mista. Penez jsem mel v datadisku tolik,ze jsem nevedel co nimi. A konec hry me take nenadchnul. Nemastny neslany a soude podle zaverecnych titulku to vypada,ze zadny dalsi datadisk uz nebude. Stoji to za koupi? Stoji! Presto to povazuji za trochu odflaknute dilo,jenz se puvodni hre nevyrovna. Skoda.
Cuzzz lidi co myslíte bude další datadisk ???
opravdu by mi nekdo neposkytnul CZ soubory.... mam puvodni hru v ENG a tak se to nenainstaluje v CZ ale v ENG
Celo: No jo, napravuju: WINXP-32bit, SP2 (SP3 nemam a nechci, mozna to bylo tim - jinak ale system celkove udrzovan aktulizovany)
Tak datadisk je v celku fajn, ale bohužel na základní hru to nemá, žádné poznávání postav, navazování na činy z fereldenu (při importu postav) atd...
Petr B.: platí asi totéž co pro Mraka. Není od věci uvést i OS, protože pak ta informace může být lehce zavádějící.
No abych pridal svou zkusenost - i kdyz jsem mel hru opatchovanou na 1.02 (a ne 1.03), tak se instalace nezdarila. Stacilo vsak prepnout u setup.exe kombatibilitu na win2000 a jelo to (jak jiz bylo mnohokrat zmineno)
Jinak jsem s datadiskem velmi spokojen (odehrano 12 hodin, pri svem tempu to vidim celkove tak na 20-25).
Neplaste. problemy s instalaci jsou jen pokud mate v zakladni hre patch 1.3 (mimochodem ty patche jsou ve skutecnosti 1.02,1.03 atd. coz je dost dulezite. me to ze zacatku hodne matlo). Pokud tedy mate 1.03,tak vse co mate delat je napsano na nastence u teto hry (vpravo nahore). Ostatnim s patchem 1.02 jde instalace datadisku bez problemu.
Mam Win7 a delalo to problemy. W7 mam ale upgradovane z Win7release, takze to neni cista instalace.
Puvodni unrar.dll jsem mel v systemu vydany v r. 2003. Ten novy soubor je r. 2009.
(Omlouvam se, za spam. Druhy post vznikl uklikem.)
Samotná instalace hry je zábava nejméně na hodinu. Započítávám 3x neúspěšný pokus, 2x odinstalace původní hry, četba různých fór + konečná instalace.
Abych to shrnul:
Instalujte s patchem 1.2 a před instalací expanze zkopírujte C:\Program Files\Dragon Age\bin_ship\unrar.dll do C:\Windows\System32\unrar.dll (přepiště původní soubor). Pak už to běží skoro samo :-)
Je to takové zpestření celé adventury.
Mrak: Možná by neškodilo uvést o jaké OS u tebe jde. Na Win7 jsem hodil originál, pak 1.02 a nakonec datadisk. Hned napoprvé a bez problémů.
Samotná instalace hry je zábava nejméně na hodinu. Započítávám 3x neúspěšný pokus, 2x odinstalace původní hry, četba různých fór + konečná instalace.
Abych to shrnul:
Instalujte s patchem 1.2 a před instalací expanze zkopírujte C:\Program Files\Dragon Age\bin_ship\unrar.dll do C:\Windows\System32\unrar.dll (přepiště původní soubor). Pak už to běží skoro samo :-)
Je to takové zpestření celé adventury.
Mrak: to mě dost odrazuje od koupě...
Samotná instalace hry je zábava nejméně na hodinu. Započítávám 3x neúspěšný pokus, 2x odinstalace původní hry, četba různých fór + konečná instalace.
Abych to shrnul:
Instalujte s patchem 1.2 a před instalací expanze zkopírujte C:\Program Files\Dragon Age\bin_ship\unrar.dll do C:\Windows\System32\unrar.dll (přepiště původní soubor). Pak už to běží skoro samo :-)
Je to takové zpestření celé adventury.
To HiHi789:no ja si to kupoval na jinym portale a prisla mi eng verze plus cd s cestinou ale o tom ze musim mit cz verzi se nikde nepsalo a nevis jak to udelat ad je to v cz? protoze by me to asi dost nastvalo koupit to za 800 a pak mi je to na nic...
Hihi: Díky za informaci. To zní jako důvod si to nakonec koupit.
Pokud máš základní hru angličtině, tak bude i datadisk. To platí i v případě, že sis do ní dal
češtinu dodatečně.
prosim nemoch by mi nekdo z vas okopcit slozky kde je nainstalovana CZ mam origos ale proste ne a ne se to nainstalovat v CZ
1) Herní doba se u mě pohybovala kolem 15 hodin( normal obtížnost) a snad jsem splnil vše co se dalo.
2) znovu hratelnost zajišťuje pár rozhodnutí, zvláště pak ke konci datadisku. Rozdíly v původech nejsou moc velké, ale pár jich tam je.
3) V datadisku je 8 achievmentu.
Jinak se jedná o příjemné prodloužení dobrodružství v Thedasu a tento datadisk mě nezklamal.
Ahoj, měl bych tady pár dotazů pro někoho, kdo už Awaking dohrál.
1)Reálná herní doba. U Origins se to uvádělo velmi různě, ale většinou to bylo kolem 60 hodin. Já jsem na první dohrání strávil v Thedasu 86 hodin.
2)Znovuhratelnost. U Pramenů obrovská. Hru jsem dohrál s různými postavami s odlišnými původy a stále mě baví.
3)Jsou v Awaking achievmenty? Přeci jenom také dobrá motivace.
Předem díky za odpověď.
poradi mi nekdo dal sem instalaci v CZ a je to furt eng
ok, pomohlo dat jakoby znovu instalaci, uz to vali
to mám vyšedlý a nejde to, přitom instalace prběhla úspěšně
Martin3389: v hlavnim menu máš "ostatní kampaně" nebo něják tak.
Ahoj, jak datadisk spustím? Nainstalil jsem a nikde to nevidím, původní savy mám, prostě se mi spustí původní DA.
kdyztak poradte nechce mi to tam nainstalovat cestinu nabizi to jen nainstalovani v eng neda mi to moznost vybrat jazyk
a pri odinstalovani mi to sebou vzalo celi dragon age i ze sevama a skurvilo mi to windows
jako instalace v poho ale je to anglicky!!! jak je to mozny?
mimochodem, nevite jak zabit toho draka, kteryho muzete vyvolat v mokrinach, oblast, kde je telo Kristoffa? ten drak je bleskovej, porad chrli blesky a je snad nesmrtelnej
musite spustit soubor install v kompabilite pro windows 98, pak instalace probehne bez chyby
Pro Kokkyho.
Díky,tak jsem se i v XP podíval na ten soubor unrar.dll a i když mám nový COMP a v něm vše nové,ve Winech si seděl unrar z roku 2003 o velikosti 153kb.Zkoušel jsem najít novější na netu,ale nic,nekonec jsem ho našel ve složce s nainstalovanou hrou,viz cesta : C:\Program Files\Dragon Age\bin_ship\unrar.dll o velikosti nějakých 175 kb a tento jsem zkopčil do Winu,system 32 atd.po této úpravě jsem už spíše z hecu zkoušel provést několikrát instalaci hry a vždy byla úspěšná i bez toho,abych musel rušit původní hru s patchem 1,3
to Hawk: Podivej se do c.\WINWOWS\system32 a najdi si tam soubor unrar.dll. Podivej se, jakeho je data?
Já mam Visty a dělá mi to přesně to samý
Po přeinstalování hry a instalaci patche 1.2 a spuštění datadisku se z něj v pohodě nainstaluje patch 1.3 a pak vyskočí hláška o nezdařené instalaciDragon Age-procitnutí,v jakémkoliv jiném pokusu nedojde ani k instalaci patche 1.3
Patch 1.2 mám stažený z odkazu
Já mám XP SP 3
to Hawk a Paolos: Jaky mate operacni system?
Bugů je tam teda fůra. Teď jsem to dohrál a vůbec z toho nejsem chytrý.
Kokky: Myslel jsem hlavně ten problém s identikací postavy jako muže nebo ženy. Až na závěrečné titulky jsem si ničeho nevšiml.
U me na WIN7 taky vse bez problemu. Po 2-3 hodinach hrani jsem si vsiml jen obcasne chybicky s muzskym/zenskym rodem.
bez problemu to jede...pokud mate starsi path tak se vam to automaticky pathne na 1.03...
Tak u mne stejný problém,nejede a nejede
No mě to nejde nainstalovat ani po tom co jsem to přeinstaloval celý a nainstaloval jen patch 1.02, tak to jsem zvědavej co s tim provedu
Asi to chyba cestiny nebude, ja si naimportoval postavu a oloveni bylo zenske, tak jsem import udelal znovu a uz to bylo vporadku. Cele je to neake dojebane :)
kokky: To že tě chvilku mají za ženu a pak za muže je ale spíš chyba češtiny ne?
HIHI789:
Proste se mi zda,ze to neni poradne odladene.
Problemy s instalaci.
Problem s prevodem itemu z DLC do datadisku. Kdyz mas tyto veci na sobě, tak je v datadisku nemas, kdyz je mas v inventari, tak se ti prevedou.
Dale v kouzlech a schopnostech, pokud ses naucil ty dve specialni v tom DLC Pevnosti strazcu, mas jen 2 ikonky, nejdo to pouzit a mas tam napsano:
( Class name not found ). Takze nechapu proc by nemohly byt pouzivany i v datadisku? Z jakeho duvodu?
Ze chvili me ma hra za muze a chvili za zenu, to taky neni v poradku...
A tech chyb bude urcite vic, hral jsem to asi zatim jen 2 hodky, o vikendu si to zahraji poradne a pak se uvidi...
Kokky: V jakém smyslu?
Dalsi vec, ktera je spatne, je rozpoznani zda je hlavni postava muz nebo zena. Hraji za zenskou postavu a chvili me ma hra za muze a chvili za zenu...
Se nemuzu zbavit dojmu, ze je ten datadisk usitej hodne horkou jehlou...
jinak patche i datadisk mam nainstalovany a na jiny problém se to netváří
mám problém,který se tu asi ještě nikomu nevyskytl. Nešel mi nainstalovat datadisk, tak jsem odinstaloval i puvodni hru, ze to nainstaluju komplet znovu(rady na foru jsem si precetl az pak), ale najednou se mi stalo, ze mi nejede ani ta puvodni hra... kdykoli dam spustit a poprve se nacita konfigurace, tak mi to hned spadne. Nejaka rada, jak tu konfiguracni fazi obejit nebo jak zamezit padu? díky
HansSchumann jo dela tak to proste je tady ten patch by to mel umoznit preimportovat http://social.bioware.com/project/2310/ ale jestli to funguje na 100% to nevim taky me to docela nastvalo kdyz jsem prisel o Supeho odkaz a o jeden prsten co daval Xzone jako predobjednavku pak jeste neco.
Jeste me stve jedna vec a to ta, ze v datadisku nemuzu pouzivat tu specialni dovednost, kterou se naucim v tom DLC Pevnost strazcu...
Musíš před importzem všechny věci naházet do inventáře
Nazdar, dělá vám to taky když si chcete importovat postavu že vám to sebere Brnění velitele šedých strážců a meč Supeho odkaz? Všechno ostatní vám zbyde. Sebere to nejlepší brnění a jeden z nejlepších mečů. Kdyby někdo věděl jak to obejít tak to napište. Díky všem.
me pomohlo to s tou kompatibilitou dik moc, tady na xzone se aspon vzdycky dozvim jak co zprovoznit..
Jo v XPčkách mi to taky nešlo, nastavil jsem režim kompatibility s W200 a už se to instaluje... díky za pomoc...
A jo, vypadá že de zvolit i anfgličtina. Jako v klasickym DAO
SMAZAT!
Tak ten soubor jsem nakonec na netu nasel. Prehral ten puvodni a hru se mi podarilo nainstalovat. Konecne. A za toto platim takove penize...
Správný postup instalace datadisku: Odinstalovat Windows, sníst povidlový koláč (POZOR, ne borůvkový), koupit nové PC, zaplatit EA 180 786 č bez DPH poplatek, jít se vyčůrat, vložit DVD do mechaniky, za čít se modlit, pokud se instalace nepovede, celý postup opakovat (vč. poplatku EA)
A pak se divíte, že hraní na PC umírá a lidi kupují konzole a hrají na nich..... Než tohle, to raději vyhodím PC do koše
EA podpora mi poradila, at zkusim novejsi soubor unrar.dll Nemohl by mi ho nekdo nekam upnout? Byl bych moc vdecny. Diky.
odpovi mi nekdo prosim ? :( jen to jen cz nebo se da zvolit i en verze?
Ono záleží na tom souboru unrar.dll. Na Windows7 je vždy nový a tam to je v pohodě. Ve Vista nebo XP pokud je staršího data, tak je s tím problém.
Je tady nekdo, kdo to na Viste nainstaloval? pls. EA podpora zatim dela mrtveho brouka...
to kokky: kazdopadne je divny to ze nekomu se to nainctaluje v pohode a nekdo musi delat zvlastni postup...
je to pouze cz, nebo se da zvolit i instalace v anglictine?
Takže mám Windows XP a byl jsem pěkně nasraný když se mi objevilo Instalation Failed! Ale díky vaším radám že to mám spustit s kompabilitou Windows 2000 se m ito podařilo úspěšně nainstalovat. Opravdu Vám děkuju že ste mi ušetřili spoustu času hledáním proč to nejde atd.
On na DVD je, ale asi jiná verze než by měla být :( když si nerozumí s tou starší verzí v PC
to Zanoni: nevím, jestli se nepletu, ale unrar.dll by měl být na instalačním CD, ne? Navíc, když víceméně stejný instalátor používal ME2 i původní hra DAO, kde nebyly žádné problémy.
Jak ošetřit to že někdo nemá aktualizovaný jeden soubor v PC a instalační médium je ž venku?
to Marshi: To bych nerekl. Ale i tak. V pozadavcich na hru je vista uvedena, tak by to meli mit osetrene. Snad to brzy nejak opravi...
Mám k dispozici 2 počítače a na W7 to šlo v pohodě. Na Vistách už jsem to potom nezkoušel.
Problém je s tím souborem unrar.dll, který nesmý být starší než určité datum ... v režimu kompaktibility kontrolu data a verze toho souboru obejdete a půjde to
to kokky:no vistu prave ze pouziva malo lidi kazdej vi ze visty sou kram leda na dve veci...
Me to dela to same. Patch 1.3 se nainstaluje a pak konec. Stejne jako u tebe. Tobe se to podarilo nejak nainstalovat?
Možná pomůže zde popsaný návod, zkus to spustit v režimu kompatibility XP nebo 2000. Každopádně návod s čistou reinstalací DAO s patchem 1.2 mi nepomohl. Patch 1.3 se nainstaloval pomocí instalátoru v pohodě, ale chybu mi to nahlásilo až později, v logu jsem zjistil, že se mu nepovedlo načíst unrar.dll
to shaylana: No, MS Vistu mam, to je pravda. Tak to proboha musi nejak opravit, vzdyt Vistu pouziva spoustu hracu... Napisu na podporu EA, at se k tomu vyjadri...
to kokky: Tohle je problém MS Vista. Problém způsobuje knihovna instalátoru unrar.dll. Po pravdě nevím, jak to vyřešit, kromě přechodu na jiný systém.
to swetr:jak zmenim tu klavesu z 0 na neco jinyho?.)
tak taky uz to hraji instalace probehla naprasto v poradku na patch 1.3 obcas to teda spadne ale jinak zatim zadny problem mozna az na to ze se mi par veci nepreneslo do Procitnuti jako napr Supeho Odkaz,Brneni Velitele strascu a tak.
Tak mam problem, nejde mi ten datadisk nainstalovat. Zkousel jsem snad vse mozne, ale vzdy mi to hodi konec instalace s tim, ze se nezdarila. Hru jsem nekolikrat preinstaloval, ale ten datadisk to proste nebere.. Nemate nekdo nejakou radu???
Orin: Že to mají v zahraničí za pětistovku, je mi užitečné jak loňský snih.
je to pouze cz nebo se da zvolit i instalace v anglictine?
Teda Breganuv, sry :D
Ten Berengaruv luk je docela mocka co? Je to jen paty stupen, poskozeni 7,00 a pridava 10% k sile kritickeho zasahu a tedy ne k sanci na kriticky zasah!
Ahoj mám problém zakladní hra mi njdřív běžela absolutně bez problémů, jenž pak jsem musel vymněnit základní desku.... potom začala padat..... občas spadnul celej systém co stim??
749Kč za datadisk je nehoráznost v době, kdy plné hry stojí 999 Kč. BTW v zahraničí stojí datadisk kolem pětikilča
no kdo vi co vy vsichni mate za compi... ze vam to tak blbne.. vetsinou se hry sekaj a padaj kvuly tomu ze nemate dobrej pc...
Správný postup instalace Dragon Age Procitnutí (týká se jen těch, kdo už nainstalovali patch 1.3 před instalací datadisku) - odinstalovat hru pomocí uninstall (zachovat savy!), znovu nainstalovat základní hru, potom instalovat patch 1.02 a potom teprve nainstalovat datadisk procitnutí. Nezpomeňte zachovat uložné pozice!
Správný patch zde: http://www.electronicarts.cz/downloads/5401/
hra mi strasne pada aj vam pada?
Hm... U mě instalace bez jediného zádrhelu. Nebylo potřeba žádných fíglů, přestože jsem měl hru plně opatchovanou. V čem je asi zakopaný pes?
Achievementy sou ulozene na serveru bioware, me se povedlo pri formatu prijit o vsechny savy a achievemnty mam stale.
prcic, neslo mi to nainstalovat, tak jsem to zkusil přeinstalovat komplet a ted mi nejede ani původní hra...
aj hra dost pada???
Když hru odinstaluji a uchovám si uložené pozice a pak ji znivu nainstaluji, tak bude všechno zpátky, akorát bez patchů? Neztratím tím postavy i achievmenty a všechno ostatní?
diky za tu radu ses fakt borec!!! XD
diky vsem za pomoc uz to jede kliknout pravym na setup exe a zmenit kompabilitu na win 2000 tohle by mne nikdy nenapadlo diky
nic nepokazili ta hra funguje dobře, není tu co řešit.
když to nejde nainstalovat chyba nemusí byt nutně na straně výrobce :)
proste pospichaly pospichaly a petch celej nak posraly...
ten patch funguje s procitnutim fajn ale kdyz ho nainstalujes jen s hravni hrou tak to tak trochu pada.
Datadisk jsem instalovala na 2PC na jednom pc mi to slo nainstalovat bez problemu a na druhem mi to zaboha neslo (oba pc maj win7) tak jsem to nainstalovala v kompatibilite na win2000(jako spravce) a najednou to slo.
To je ale jen patch na přenesení DLC itemů do datadisku. Spíš by to chtělo patch na patch 1.03. Kdo ví, kdy se ho dočkáme...
Nasel jsem na bioware neoficialni patch.
http://social.bioware.com/project/2310/
Lidi, jak je to s tou instalací datadisku? Když datadisk nainstaluju na patchnutou 1.03 verzi Origins, bude to vůbec chodit? Nebo si Bioware dělají legraci a z hráčů dělají betatestery?!
Už to někdo hraje? :)
Instalujte datadisk v kompatibilitě s Windows 2000. Ve Windows XP klikněte pravím tlačítkem na soubor setup.exe na DVD a vyberte z kontextového menu Vlastnosti. V tabulce klikněte na záložku kompatibilita a zaškrtněte políčko „Tento program spustit v režimu kompatibility pro:“ a vyberte Windows 2000. Tento postup mi fungoval.
2 enemy: tak já jsem nainstaloval DA Prameny (bez patche) a pak jsem bez problémů nainstaloval i datadisk Procitnutí, který hru sám opatchoval na 1.03 - zkus to takhle, pokud už jsi to tak nezkoušel :)
odintaloval jsem hru znovu naionstaloval pak datadisk a pise mi to porad instalace datadisku se nezdarila je toto vubec mozne?
v tom pripade si tuhle hru naprotest zatim nekupujte a zruste obednavky kdo stoji o hru ktera mu udela vic starosti nez radosti...
nainstaloval jsme si datadisk a pise mi to ze se instalace nezdarila mutete mi nekdo pomoct? mam original cz a datadisk tady
Marshi:
No jo, ale datadisk ten nejnovější patch sám nainstaluje, takže není zbití. Každopádně patch nefunguje, jak by měl, a přidává k těm stávajícím navíc spoustu bugů. Snad to brzy opraví. Na tomto příkladě nejspíše uvidíme, jak Bioware o své fanoušky skutečně "patchuje".
nemate instalovat petche :-D a mate to nechat v puvodnim...
Takže každý musí přeinstalovat hru? Jinak po patchi 1.03 se mi změnilo zobrazení přerozdělování bodů a specializací když dosáhnu nového levelu a také mám ,,nezná" klávesu, která tam předtím nebyla :-( Jsou to bugy? A jak je to přesně s problematikou Procitnutí a patche 1.03?
2 Ivan: tak to mě nenapadlo :). Díky, bylo to tím, že tam byla neznámá klávesa.
swetr: to "nezná" je, že o je neznámá klávesa, je to hnedka za 9, ale možná se jedná o chybu. Na zranění u zbraní se ještě mrknu.
Nainstaloval jsem znova Dragon Age: Prameny a pak datadisk Procitnutí - tj. včetně patche 1.3 a zatím jsem si všiml chyby, že se mi správně nezobrazuje zranění u zbraní (musím např. přehodit skupiny zbraní aby se zranění obnovilo) + se mi v té dolní liště u jednoho políčka objevuje nápis "nezná...", nejspíš také chyba patche/datadisku :/
Martin: reinstaluju a dám Ti vědět
Ivan:
Jsi si jistý, že žádný ze známých bugů, které patch 1.03 způsobil, se po té proceduře ve hře vůbec nevyskytuje? Zkusil jsi projet jak původní Origins, tak datadisk, obě byly úplně OK? Díky. Kdyby to bylo v pořádku, tak holt reinstaluju...
Pavel: To já taky:-D Ale jenom 2x a pak mi poslali ovladače z podpory.:-D
Ivan: Nemáš zač, snad ti to pomůže :-). Ja měl problém s nainstalováním DA:O...se mi nějak nechtěli nainstalovat ovladače ke grafické kartě. Tu hru jsem instaloval 4x :-( :-D
Ivan: A nebo zkus spoustet soubor setup.exe na dvd v kompatibilite s Windows 2000. Klikni pravim tlacitkem na soubor setup exe pak na Vlastnosti a na zalozku kompatibilita a Windows 2000
S.Z: Prostě si vytvoříš hrdinu nového :-). Také jsem ale četl, že by snad údajně byla možnost nahrát do hry toho mrtvého hrdinu, ale to opravdu nevím, jestli je pravda.
Pavel: Tak díky moc, Pájo, toho jsem se bál, přeinstalovávat celou hru. No, co se dá dělat.:-(
Jo, tam už jsem napsal, ale stejně mi už dneska neodepíšou. A já se na to dneska tak těšil..
Ivan: Problém je vyřešen. Správný postup instalace (týká se jen těch, kdo už nainstalovali patch 1.3) - odinstalovat hru pomocí uninstall, znovu nainstalovat, dát tam patch 1.02 a potom nainstalovat datadisk. Nezpomeňte zachovat uložné pozice!
Ivan: Na FB jsem četl, že s tím pár lidí problémy má, napiš na technickou podporu.
Ahoj mam dotaz jak je to udělany s koncem když v pramenech hlavní hrdina nakonci umře ještě nemam prachy a ani čas to zahrat ale tohle mně moc zajmá
Lidi, mně to normálně nejde nainstalovat. Zadám klíč, potvrdím, nainstaluje to patch a pak to napíše, že instalace se nezdařila. Dělá to z Vás někomu??
parada a je to tadyyy!!!!
Tak až teď to šlo stáhnout :-)
2 swetr:tak to gl kamo .
2 Charon: ingame bonus mi normalně funguje. Zadal jsem kód na BioWare Social a pak se mi ve hře stáhl jeden luk pro Prameny a druhý luk pro Procitnutí.
Petr B. Proc ? co se deje hm raci pockam tak dva dny
Lidi jde Vám stáhnout ten ingame bonus?
Jak to tak na oficialnim foru ctu, tak s hranim asi pockam, dokud nevydaji opravu.
hmm, tak mam mejl o změně stavu objednávky, což znamená že při troše štěstí to mám 18 doma.
:p
Podle toho co pisou na eurogameru tak se inportuje vse co ma postava na sobe, goldy, level, skill. Takze vpodstate asi vsechno.
uz to vyslo hm.. az to bude mit nekdo doma mohl by napsat co se vsechno importuje z DA:O tim myslim inventar body ve skillech jestli se to resetuje jestli zustava level a td...diky moc
Na Eurogameru rikaly ze to vyjde az v patek tak ja jsem z toho jelen :) kdzy jsem si to obednal tady na Xzone tak me to prijde v patek nebo kdy teda?
Tak to vám, pánové, upřímně závidím. Spousta lidí se potýká zejména se:
1, nefungujícím kradením (nelze krást předměty obyčejným lidem, jen prachy)
2, zbraně, který byly odloženy do inventoráře, zanechávají stejnou hodnotu damage, jako kdyby byly vybaveny/některé sustained schopnosti při aktivaci nezvyšují příslušné statistiky
3, u některých lidí je nahrávání po delší době stejně dlouhé/během hry mají lagy tam, kde předtím nebyly,
4, hra padá mnohem častěji,
5, z doslechu vím, že Shale nefunguje nějaká schopnost.
atd. atd.
Doufejme, že tuto situaci Bioware co nejrychleji napraví, tenhle patch totiž u hodně lidí víc bugů přidává, než odstraňuje. Včetně mě...
Taky jsem si už ten patch stáhl a hraji v pohodě, nebo jsem měl zatím jen štěstí :)
Martin:Ten patch uz mam vyzkouseny a zadne bugy jsem nenasel naopak se me zda ze hra slape lepe hlavne pri nacitani.Hodne lidi ale tvrdi ze nasla spousty bugu a hodne lidi taky ze ne tak nevim mno...
Doporučuji zatím datadisk neinstalovat, protože přichází s patchem 1.03, který je notně zabugovaný. Viz příslušný thread na social.bioware forech.
2Kauffman:Hádám se doptat rovnou na EA, tam by to mohli vědět, ne?..:-))
Mě spíš zajímá jiná věc - tady čtu, že datadisk bude 16.3, tj. zítra, na Eurogameru píšou, že bude až v pátek. Tak jak to je. A jestliže bude na prodejně zítra, tak v kolik hodin?..:-)))
Nevíte, když jsem koupil CE edici v ČR (vše je v AJ, ČJ se určuje až při instalaci), jestli si datadisk můžu koupit v UK a bude to kompatiblní. To samé platí při koupi původní hry na STEAMu. Díky!
xgandalf: naprosto souhlasím, herní koncept ať zůstane na chlup stejný, jen chci nový příběh, nové prostředí, nové postavy... :-) kdyby to byly dva roky od vydání, tak souhlasím, že by to nějakou změnu chtělo, ale je to teprve pár měsíců a už se můžeme těšít z datadisku. Ať si recenzenti píší co chtějí :-)
2Dragoth: Ono samozřejmě čistě technicky bych tam našel věci, který by šly dopracovat, trochu nepřehledný inventář, kodex, apod. ale z hlediska konceptu jsem dostal přesně to, co jsem čekal.
Jinak je to pochopitelně věc názoru, osobně si myslím, že komu se líbily předchozí kousky od Bioware, tak zklamanej rozhodně nebyl.
na konceptu da se neda zmenit nic zasadniho, btw uz ted je hra vice nez vyborna, jen at datac prinese vice od vseho a houst, to je to, co fanousci chteji. a fanousci kupuji, nebo ne?.)ja jsem velice rad za vybalancovani povolani, ktere v datadisku slibili a vzhledem k tomu, ze ma hlavni postava skonala tragickou hrdinnou smrti uvitam i kompletne novou sestavu druziny:))
DeDragoth: Jsi jeden z mala co si mysli, ze by se to melo zmenit, takze nic takoveho neocekavej. btw nektere pribeh vtahne az po odehrani cele casti za sede strazce
Jakožto celkově nespokojený s Dragon age bych změnil hodně.
Není to špatná hra, ale nedokázala mš více zaujmout a přinutit mě to hrát déle.
Faktem je, že nějaký podobný hodnocení datadisku se dalo čekat, datadisků, který se dostali nad 8/10 moc nebude. Nevím jestli recenzent čekal nějaké radikální změny vůči originálu (fráze "half-hearted attempts to improve the basics" by tomu skoro i odpovídala), ale mě upřímně řečeno bude stačit, když všechno zůstane při starém a rozšíří se příběh (+vybavení, společníci, atd.). Koneckonců, co byste chtěli měnit na něčem takřka dokonalém?..:-)))
To swetr: Recenziu som necital, ale z informacii ktore mam to vyzera ze recenzent skor cakal DA2...
To fordzy: Awakening sa odohrava cca 5 rokov po skonceni povodnej hry, takze myslim ze az po dokonceni.
kdyz jeste hraju pribech dragon age tak mi to rozsiri jeste behem pribehu nebo az potom co pribeh dohraju
Datáče obvykle dostávají takové hodnocení.
Awakening enriches the universe with new revelations and characters (two of the new party members are particularly awesome), but only makes half-hearted attempts to improve the basics.
Toto je z oné recenze na Game Informeru. No uvidíme.
Tak od Game Informeru DAO:P v recenzi dostalo jen 7,75 :/. To jsem teda zvědaví na další recenze.
no ja o to zajem animoc nemám, ale slo mi o princip - je to zmíněno v mejlu kterej přijde den potom. Sice DA je fajnovka, ale zas tak zapalenej do toho nejsem abych se účastnil taketo akce. JInak si to užijte, jestli tam někdo razíte ;-)
No sice uz nemas garantovane volne misto, ale porad mas sanci pokud se moc lidi neprihlasilo ;-)
ftipné - přišel mi e-mail s pozvánkou na BioWare "sraz". Píše se tam, že přihlášení do 7.3.2010 se garantuje volným místem. E-mail mmi přišel dnes 8.3. ;-) hehe sem se zasmál
Marshi: Nene, nejlepší je vzít si Anoru a vládnout Fereldenu s ní.
me je to jedno ja mam 1 tera kapacitu disků :-D a po treti uz bych to nehral prece jen vis co mas udelat kam mas jit a to uz me pak nebavi... me slo spis o to vydet co se stane kdyz clovek udela ruzny rozhodnuti a dosadit na trun altaira je jednoznacne lepsi :-)
Sakra...nemělo to mít náhodou stejné systémové požadavky jako DA:O :-(
vyžadované místo 20GB je pouze pro Datadisk nebo je to kapacita včetně původní hry??? Děkuju
Ja hraju uz popaty,mozna proto ze zrovna nemam co parit ale bavi me to porad!
no jako me rozhodne chytl DA singl hodne... takze sem si to dohral asi3 krat.... a ze ja vetsinou dohraju hru a pak na ni uz nesahnu... tak DA me bavilo hodne
Ale zase má multiplayer a vznikly velmi zajímavé servery se světy, na kterých jsem strávil spoustu času mimo základní hru. Grafiku to má vynikající vzhledem k době, ke které to vyšlo a lepší, než má řada her dneska (například NWN 2).
a navic to ma proti DA dementni grafiku
Nemesis: Problém je ale v tom že ač má NWN spoustu povolání věčina je jen hybrid základních třech tipů :-)(viz čaroděj - zaklínač rozdíl jiný způsob memorování kouzel that´s all). Takže z tohodle pohledu jsou na tom obě hry takřka stejně (a to nemluvím o extrémě dementních a nezajímavých společnicích v NWN :-))
David: nesepisuju smlouvu gramatiku muzu mit jakou chci... a tys to asi nepochopil vid :-D tam nebudou takovi srabacky monstra co sem slysel tak taj budou nektery mnohem silnejsi a ty si myslis ze kdyz narazis sam bez party na naky silnejsi monstrum ze ho umlatis bez toho aby sis doplnil zivoty nebo manu? to asi tezko
Vy jste komedianti :D se hadat co je u tehle primitivni hry za nejlepsi povolani, porovnavate kdo by proti komu nemel sanci, prosimvas, opravdu vas prosim zahrejte si prvni Neverwinter Nights s datadisky, uzijte si tu dokonalou promakanost vyvoje postavy a kouzel, dalece prevysujici Dragon Age, uzijte si kooperativni i PvP multiplayer a nezlobte se, pisu to v dobre, opravdu, prekousnete to a pokud vas DA bavi, NWN budete milovat.
Marshi: Zkus zapracovat na gramatice! Jinak je lepší začínat s prázdným inventářem, protože když je člověk naboostovanej až hrůza na začátku, tak pak je ta hra celkem nuda.
nekde jsem cetl ze pokud importujete postavu inventar a vybaveni vam zustavaji a budte jedine radi treba ja hraju za maga a mam tam prez 120 lektvaru z liria a nejlepsi oblek a hul ve hre takze by mi asi malinko vadilo kdybych o to prisel a navic zacina hra od 18-20 lvl co to znamena samozrejme silnejsi potvory...
jo a pokud nevis tak i kdyz skombinujes vybaveni odolny vuci magii tak treba vuci ledovimu kuzelu nikdy imuni nebudes neublizi ti to ale zmrazi te to na peknou chvili a drtivi vezeni uplne to sami a kdyz muzu vzit do ruky mec sice to bude trvat dyl ale ale nakopu ti... ledovej kuzel je nabitej totiz ve stejnou dobu kdy ty se s toho rozmrazeni vyhrabes :D takze ne vubec zadna postava se magovi nevirovna
Trochu zbytečná otázka.
Procitnutí je samo osobě jako gigantický DLC i když umožňuje i hrát zase od začátku.
Ale co se ostatních rozšiření týče tak ty určitě budou, jednak ještě další pro původní hru a určitě ještě vymyslí kopec dalších pro tohle.
budou se vydávat k datadisku DLC ?
Jo a pro ty kteří by se chtěli vychloubat svými " neporazitelnými " mágy:
Pokud hrajete za bojovníka ( nebo použijete právě Alistara ) tak s trochou dobré vůle, není vůbec problém vytvořit postavu imunní na magii.
Když se dobře zkombinují části nezastavitelné zbroje, jedna kukla mága, kouzlozor, brnění velitele rytířů a dodatková výbava s povoláním templáře tak si proti takovému týpkovi ani ten nejlepší mág neškrkne.
Pokud máte dobrého healera tak není možné aby vám v partě kdokoliv chcípnul.
Nevíte ještě někdo jak bude fungovat přesun postavy ? Jestli zůstane výbava, inventář atd. Já osobně doufám že ne, už tak jsem byl ke konci skoro nesmrtelný s těma všema věcma co jsem měl.
Ideální by to bylo zhruba jako v ME 2, kde si bylo možné dodatečně opět změnit vzhled a povolání.
prosimte kdyby si z alistairem stanul proti mimu magovi rostrilim ti prdel behem 10 sekund
no lol, to nevím co s ním děláš, já ho mám v prní linii jako tanka a je skoro nesmrtelný. A ne, opravdu nehraju na lehkou obtížnost
Lenin: Myslíš kromě toho že vždycky v boji umře jako první?
Nevíte někdo jestli bude v datadisku možnost mít v partě Alistaira? Ten chlap je prostě skvělej, nemá chybu.
Ano, budou tam důsledky. Ale lze hrát i od "začátku", tj. s default nastaveníma.
Docela by mě zajímalo jestli se bude jednat o nepřímý datadisk nebo jestli bude plnohodnotný. Jelikož hra vyžaduje původní hru a nejedná se o SA datadisk ( stay alone ), tak doufám spíše v to druhé.
Zkrátka mě zajímá jestli budou mít mé činy z původní hry vliv na ten datadisk nebo ne. ( Musíte přiznat že by bylo trochu divné kdyby jste na konci původní hry nechali Alistara popravit a tady by zase vesele skotačil )
Mr. Schovanec, jiste... to _ocekavam_ ... akorat po soku s ME2 se radeji ptam.. pro jistotu. Diky.
Ok, diky za vyjasneni
Pokud vam sla zvolit anglictina v zakladni hra (jako ze samozrejme sla), tak vam pujde zvolit i v datadisku...
Tez me zajima jak je to tu s anglictinou. Jestli se tu chysta druhy ME2, tak to abych snad zrusil predobjednavku, v cestine tuhle hru proste hrat odmitam.
Ano, toto by mě taky zajímalo. Aby důsledkem nebyly napůl české a napůl anglické dialogy/kouzla/dovednosti.
Pardon, ze zase prudim, ale kdyz koukam na popis a vzpomenu na ME2 - pokud hraju DAO anglicky z cesky verze (byt CE), bude doufam ten datadisk v cesky verzi jazykove kompatibilni...?
thegenius: heh, pokud vím, bude možné začít i s novou postavu, tzn. původní hra by ani nebyla potřeba, jenže je, páč jde o "klasický" datadisk, navazující dějem, rozšiřující svět, atd. "Klasický" datadisk umožňuje spouštět původní hru i sebe zvlášť, ať už je do hry integrován jakkoliv.
To nebude klasický datadisk, ale jako by další samostatná hra, aby bylo možné hrát obě hry zvlášť. Awakening si vyhledá savy z původní dohrané hry. Proto bude nutné vlastnit původní dohranou hru.
ale toto ma byt plnohodnotny datadisk
Hlavne doufam ze to nedopadne jako u jejich dalsiho titulu ME1. Slibovali tolik pridavku a nebylo nic.
je to datadisk takze krabuciva verze
a bude dragon age 2dil vyjde 1.1-31.3 2011
Ani k MMO nevychazi sberatelske edice. Spise ruzne kompilace (zakladni hra + 29 datadisku za cenu dvou) a ruzne deluxe edice (specialni mount,zbran...). Me celkem prekvapuje,ze se Procitnuti nestahuje pouze primo pres hru. asi to je hodne velke
jak si prisel na to ze procitnuti je MMO a sberatelske edice byvaji u her s dobrym hodnocenim nebo velmi ocekavane
u MMO často bývají sběratelské edice : WoW, Lord of the Rings Online atd.....
K datadiskům nebývají sběratelské verze. To jsem viděl akorát u World of Warcraft.
pardon za spatne jmeno nicku
Hra se bude odvíjet částečně podle tvých rozhodnutí (pokud se rozhodneš importovat postavu).
bude zběratelská edice k procitnutí?
Nick: proc by tam asi byla nektery se s ni treba nevispi a nepocitejte s tym ze se datac bude odvijet podle vaseho pribehu protoze sou ve hre rozhodnuti podle kterych vypada pak kazdyho pribeh jinak no ja to dohral 2 krat a pokazdy sem si vybral opacna rozhodnuti a ty jsou tam pak znat... napriklad kdyz znicite kovadlinu nicoty tak pak mate po golemech... nebo kdyz nechate zit tu san u ostatku nebo ji zabijete tak to ma pak vyznam atd atd.... ale zatim sem udelal max lvl 18 a trictvrte a teda po 3 uz to hrat nebudu protoze bych s toho zesilel je fakt ze je to na stredni obtiznost docela dlouhy a musite to dohrat po kouskach jinak vam to znici nervy :D
Co myslíte bude v datáči Morrigan?? protože si mysli že tam to díte pokud ho s ní máte nebude jen tak pro nic za nic ....
Mistrcz: Jenom taková připomínka potomek neumře místo tebe, ale přijme esenci krvavého boha.
Oghren jr best :D
Rada jak váš Hrdina nemusí umřít!
Je to i Achievement.Davejte vsechny darky Morrigan a potom se s ni vyspete...nekde pred koncem vam navrhne ze spolu udelate potomka a ten umre misto vas.Mate achiveement a zivou postavu :)
kazdopadne uz se na to neskutecne tesim :-) a jednoznacna volba mag :-)proste z magem je to opoznani lehci :-)
Když mám předobjednáno, myslíte že by mohla karta přijít už v pátek nebo že přijde až v pondělí?
No, ja doufam, ze to bude udelany jako u MA2. Proste se s importem postavy upravi pribeh podle toho jak jste ho odehrali.
KOukam tady cena zustava
ale na koupi karticky s 1600 bodama uz to kleslo o 100Kč :)
Budou v datadisku i nové achievmenty?
mYsli!!
No v thrileru šlo vidět jak se někdo brobouzí a kolem něj sou lidi asi to budou stražci a mislim si že hlavního hrdinu že i když se objetoval tak neumře přeci je to hrdina :) a možná i nějakej vyvolenej co bude moc zbavit svět nakazy navždy ale to až někdy v DRO2 ale možna pišu voloviny :)
no v traileru je možno "zahlédnout" alkoholického trpa což asi bude ten starej do party
Pokud ses obětoval tak můžeš začít datadisk za uplně noveho strážce a tím je to vyřešeno :) Jinak v traileru jde vidět že Alistair je králem takže si nejspíš vybrali tenhle konec. Mě by spíš zajímalo něco o těch nových členech party a kdo zůstane z těch starých.
vi nekdo neco blizsiho k tomu prevodu postavy do datadisku ? pac kdyz se v zakladovce na konci obetujete tak jak z toho vybruslej ? necekany ress ? :D
Marshi: Z mé zkušenosti, čím víc mágů v grupě tím líp, můj AW/BM sloužil jako tank/dmg dealer, pak Wynne, Morrigan a Leliana nebo Zevran na pasti a zámky. Jediný problém byly boje s Gaxkangem, Revenanty, High Dragonem a Flemeth. Tam jsem musel hodně často loadovat:)
hra sama o sobě dává jasně najevo kde bude jaké DLC, např v přímo v tábože v Ostagaru pri pokusu dojít do ležení armády NPC pronese něco ve smysl, že tam nyní nemám dovoleno vstoupit a tak se Ostagar promeni v zalezitost max na 20 minut i s dialogy (nepočítám-li pustinu a věž, tzn. boj).
Je zde velké množství lokací které umožňují rozšíření, jen doufám, že datadisk v sobě ponese i něco navíc než jen novou lokaci s questy a monstry(itemy), ale i doplnění těchto děr zejících prázdnotou v samotné hře (kéž by již vydali nástroje pro tvorbu vlastních DLC, asi bych se neudržel a vytvořil si pár kousků pro radost)
ale je to skoda:-) mit to jako valstni pevnost
no vrátit "do" pevnosti nejde protože to bw nenaskriptovaly - prostě jak jednou opustíš pevnost tak konec
-__-
me nastavalo ze jsem se nemohl vartit do pevnosti sedych strážců nebo mozna jsem neco udelal spatne no
15 hodin je celkem slušné číslo, nicméně mě děsí poměrně velká jednoduchost a přímost úkolů. Mám dohráno na 94% (dohrál jsem již 4x) a většina úkolů je dojdi na místo a někoho a tam někoho/něco zabij, moc logických hříček ve hře není a je jí to ke škodě. DLC mě velmi zklamali a tím myslím spíše pevnost strážců než Shale. Celou lokaci jsem vyčistil ani ne za hodinu a na konci jsem nechal přežít sympatického středověkého chemika s příslibem zpětného kontaktu jakmile cosi vykoumá. Hra dohrána a nikde nic. Dialogů poskrovnu a další questy nijaké žádné ačkoli ohromný potenciál.
ano zustane poduk nezacnes novou postavu ale neste vysvetli
myslis ze nam zustane level veci a td proste vsechno co mame ?
bude to pár měsíců po zabití arcidémona, protože ikdyž jste ho zabily zplozenci pořád existují
postavu si můžeš prevst nebo hrát za nohou
Nečetl - nezjistil jste už někdo, který parťáci budou i v datadisku?? Jestli tam nebude Morrigan, tak nehraju:-)
Boje jsou o dobré konfiguraci talentů a správném složení družinky. Dobré naplánování předem je nutné a je třeba přemýšlet dle typů příšer. Tím se tento systém (a klony (A)DnD) liší od některých onlinovek (jako třeba Lineage 2).
to Marshi: bude to navazovat, budeš tam moc integrovat svoje postavy, nebo rozehrát novou která bude začínat na lvl 18-20 (velitel Orlaiskych strážců). Velikost party se nemění...
Martin3389: ja bych tomu dtadisku timnul 13 hodin... a nerekl bych ze tam budete pokracovat v pribehu co skoncil rekl bych ale ze tam o vas bude nekdo mluvit ze se dozvite o morigan a dalsich... ale doufam ze bude mozne mit aspon 5 lidi v parte protoze nekdy kdyz na vas vylitlo 20 nepratel najednou tak to bylo docela tezky uhrat zvlast na stredni uroven... a ano neni to hra na 100 hodin kdyz mate snadnou uroven to dete udelate prask prask a sou mrtvi ale na tech dalsich obtiznostech proste musite pred kazdym bojem zastavit a naplanovat kazdej krok abyjste to zvladly
Já třeba DA teprv teď dohrávám, teď jsem na nightmare level 18 bloodmage/arcane warrior, zbývá mi Redcliffe a pak Landsmeet. Moje herní doba je od obdržení zásilky se hrou:) Takže souhlas, že 100 hodin je blbost:) Jinak na datadisk 15 h je super. U jiných her máte kampaň projdutou za necelých 10h a zachraňuje to akorát multiplayer.
David: To vsechno bylo zmineno i ve hre
ano, cca 30let a pak calling, ale je tu také ten případ elfí čarodějky co "zmutovala" a už se calling bát nemusí. takže tu nějaké to "malé" procento je.
,)
Přežití grey wardena je cca 30 let od napití se krve. Je to popsáno v knížce. Rovněž se píše, že elfové kdysi žili věčně, ale o to přišli díky lidem. Zejména v ghetech pak mají výrazně nižší životnost.
Nu nevím jestli jste už DA hrály, ale jasně se tam píše že strážci umírají extrémně brzy.
Navic elfove ziji vecne ne? Pokud je teda nekdo nezabije :D Takze nektere postavy by se dalsiho dilu dozit mohly
mno 1k lifespan je hodně, na druhou stranu grey wardens nejsou už tak úplně lidé - takže nějaká ta šance na "vedlejší" účinek snad je
:)
to samé s dítětem (za předpokladu hmm + Morrigan), přece jen duše old gods něco "dodá"
:p
Eledra: tak to silne pochybuju jelikoz to dite uz by tam taky behalo o holy :D a navic vsichni nezakonci pribeh tak ze se s morrigan vyspi :-) ale take to je hra jsou tam kouzla lektvary a podobne takze je dobre mozny proste ze hrdina muze zit i 1000 let :D
hmm, nová hl-postava = dítě Morrigan?
Gulde: Trilogie sice ano, ale minimalne druhy dil bude cca 60 let po tomto (nevim jak presne, ale dostatecne na to aby uz vsichni byli z 1 dilu mrtvy...) Jak sem to tehda cetl tak jsem to takto pochopil. Pamatuji si jak rikali, ze to nebude jako ME stejny hrdina ale prave nekdo jiny.
U datadisků vydávaných EA je 749 kč standardní cena.
Tak to že půjde importovat postavu z původního Dragon Age je logické, už jenom proto, že Dragon Age je BioWarem plánováno jako trilogie, a tedy by mělo jít, podobně jako v Mass Effectu, jít importovat postavu z prvního dílu do dílu druhého (až tedy nějaký bude).
len prihodim k hernej dobe:
osobne mi to trvalo čisteho času okolo 75h - ALE nepočitam do toho loadingy :-p čo by kludne spravilo viac ako 100h uplne v pohode.
add cena: 29eur by mohla byt nizsia.
skvela sprava je to ze si budem moct importovat drivejsi postavu a dvojnasob je to skveli kdyz to navaze na pribeh bude to super :-)
Case: No za střílečkáře bych se zrovna nepovažoval... Pokud to trvalo i hardcore hráčům přes stovku, tak jen dobře. :)
No jo, ale stejne je ten datac drahej jako prase. Ne ze bych ho uz nemel objednanej :) , ale pocitejte se mnou. Kdyz vezmu, ze puvodni hra mela ohlaseno dejme tomu tech 50 hodin, tak pri cene 1.100 kc to vychazi na 22kc za hodinu hrani, kdezto u datace, to vychazi na 50kc, takze jednou tolik.
Z toho je jasny, ze cena hry po vyjiti pujde na polovinu, takze budeme trpet my, co kupujeme vsechno hned :)
No s cod bych to nesrovnával, to ti zas dá o dost víc než 100 hodin v multiplayeru, který DA nemá... ale ve srovnání s ostatními hrami je to slušný...
Dragon age jsem dohrál ze 75% za 56 hodin čistého času. Jestli má Procitnutí 15 čistého, je to velmi dobrá herní doba na sp titul, zvláště vzhledem k znovuhratelnosti. Budoucí hra roku CoD2 nabídne v sp kolik? 5? Za o čtvrtinu více?
Nu uvidíme, i kdyby to bylo jen těch 15 hodin, tak to bude mít minimálně dvakrát víc než jiné dnešní hry a když k tomu připočtete opakované hraní tak těch min 50 snad bude... no hlavně aby už byl 16. březen.
Technická k těm 100 hodinám - to je výplod založený hlavně herními novnáři. Na oficiálních fórech před vydáním bylo jasně řečeno, že DAO "trvá" 50 - 60 hodin, ale že není problém, když je hráč "completist" projít hru za 100 hodin.
Modlím se, aby obal nebyl počeštěn. Jakožto majitelovi sběratelské edice DAO by mi to dělalo chaos na poličce :)
To že si budu moct importovat svojí starou postavu do datáče je možné, ne?
Case: Díky. Zkusím to. Všiml jsem si téhle feature u questů, ale většinou na to nestihnu kliknout, než to zmizí. Na kodex jsem to nikdy nezkoušel..
narg: Darek u datadisku nebude. Na to je bohuzel moc levny, aby se z vydelku dal zaplatit i nejaky drazsi bonus.
David - kdyz klepnes na upozorneni "Novy zapis do kodexu" drive nez ti zmizi, tak se ti kniha otevre presne na strance, kde je ten cerstvy zapis
HiHi789 - vec nazoru, kdyz to hrajes jako CoD, je to tvuj problem. Probehnout dungeon v nejkratsim case neni umeni chlapce, to je jako bych se chlubil v golfu tim, ze jsem nahral nejvic bodu. ano, jsi dobrej, cely jsi to "udelal" za 20 hodin. tak si zavri google s navodem a vrat se ke svym strileckam.
a bude k datadisku zase i nejaky darecek ??
Pánové, musím říct, že když sem hrál DA:O poprvé, tak sem asi v polovině odpadl od čtení kodexu. Musím říct, že mě to pak celkem mrzelo, tak sem si to rozjel znovu a čtu jakýkoliv záznam v kodexu. Člověk by nevěřil, kolik se u toho zasměje... ;-) Bohužel, škoda té nedokonalé češtiny... :-(
Čtení kodexu zabere docela dost času. Škoda, že nejde zapnout automatické lezení do kodexu, když se tam vytvoří zápis. Ale chápu, že mainstream ty zápisky nečte, takže víc uživatelů je spokojených s tímhle chováním, než kdyby se to vždycky hned zobrazovalo.
Doufám, že se také zlepší kontakt hry se sociálním webem. Jinak se samozdřejmě moc těším. Základní hru jsem dohrál dvakrát a jsem nadmíru spokojen.
To HiHi789:
Tak já se za lamu nepovažuju a hrál jsem to 96 hodin. Nikam jsem totiž nespěchal (a někdy lezl do stejných lokací zbytečně víckrát). To, že DA:O někdo profrčí za 50-70 hodin podle mě znamená, že nečetl všechny zápisy v kodexu a že asi nesplnil všechny úkoly.
jaj tak to si budu muset zmenit konec:-) pac jsem se obetoval
dalsi info na gamestopu + obal:
http://www.gamestop.com/Catalog/ProductDetails.aspx?product_id=76824
novinky:
- vydame se obnovit amaranthine, kde budem obnovovat rad sedych strazce (severni cast fereldenu - westhill, highever, vigil's keep atd.)
- dalsi specializace, schopnosti, kouzla
- novy origin: grey warden z orlais
- pet novych spolecniku, plus par starych z DAO
- boj proti prezivsim zplozencum
Eledra: Až 100 hodin je pravdivé. Některé lam... pardon někteří casual hráči se s tím párali i přes tu stovku. :)
15 hodin je na datadisk dost. Vždyť je to skoro jak celý Mass Effect. :D
Aries: Vyber jazyka bude stejny jako u zakladni hry.
Hmm, takže to bude pevně česky? Neni možnost výberu EN verze? Já jestli to mám objednávat z Anglie...
Se těším jak malí harant na ježížka.:-D
to HiHi789
mno ze začátku se říkalo
"odhadem až 100herních hodin"
to je ale celkem jedno hlavně když "zaujme a nepustí" :)
jinak 15 hodin - mno to je dost času a záleží také na tom jak je to bráno a zas jak "zaujme a nepustí"
:p
Adam: Nic takového nebylo nikde uvedeno. Pokud vím, tak se mluvilo o 50-80 hodinách dle schopností hráče a nastavené obtížnosti.
DAO jsem projel 3x a hrací doba vždy kolem 70ti hod. 15 je málo...
tak předobjednáno teď už jen čekat 1 - pátého ledna na RTO
2 - března na DAOP
Doufám že hrací doba zas nebude udána jako u základní hry, kdy byla uvedena cca 100hodin a průměrně to lidi dohrávaj do 50hodin, ne-li dřív, ale i tak to určitě stojí za to...
cotoje datadisk ?
EA: To by se na tomto zertiku muselo podilet nekolik internetovych shopu a hernich webu...Projed si internet a dovis se vice...
EA: Zajímavá myšlenka - ještě kdyby datum vydání posunuli na 1. dubna...
A víte vy všichni, že tohle je jen silvestrovský žertík? Žádný takový Datadisk není ani ohlášen, a ani nebude
level cap ve hře je, ale ne 20, jak se snad všude nesprávně uvádí, ale 25.
Nevite, jestli to pujde koupit i pres Bioware net za ty jejich body? Jako DLC?
Jinak i kdyby to melo jen tech 15 hodin, tak za tu cenu to stoji. Si vemte pomer treba Call of Duty: Modern Warfare 2, za jakou cenu se prodava a kolik hodin hrani nabizi...:)
uz aby to bylo nemohu se dockat na pokracovani protoze muj konec byl velice otevreny tez me zajima co se stalo s morrigana "mym" harantem :D kazdopadne nemohu vic souhlasit nez ze je povinnost datac si opatrit
To rozhodně, povinnost je to v každém případě - Dragon Age je ta nejlepší hra co jsem kdy hrál a to jsem toho hrál opravdu hodně! Myslím, že herní doba bude mnohem delší, ale i kdyby ne - 15 hodin fantastické zábavy za to stojí!
Ty informace jsou zatim dost orientacni, neoficialni. Pockejme si na oficialni oznameni od EA. Pocitam, ze tam to doupresni. Kazdopadne je ten datadisk stene povinnost :))
Taky me ten level cap zarazil :D a pak herni doba jen 15h :( Kdyz porovnam dobu/cenu puvodni hry a tohodle datadisku ... tvurci nas chteji pekne vyzdimat :D
super, akorát nechápu to s tím level cap nad level 20. Vždyť v původní hře žádný není...
Chlapi z BioWare asi chtějí abych seknul s prací a dal se na ustavičné hraní jejich božských RPG.
Teď o vánocích jsem si projel první díl Mass effectu, abych měl připravený save pro druhý díl, který už mám ve sběratelské edici předobjednaný. Takže během února je na programu prozkoumávání vesmíru a záchrana lidstva před Reapery a v březnu abych se zase vyrazil za novým dobrodružstvím do Thedasu... uff... jen houšť! :D
tak 5. ledna vyjde hned DLC, treba prijde pak dalsi, i kdyz cena se mi moc nezda, ale co nadelame ze:)
parádička
Objednáno :-D kua kde je do brezna . . .
Už se těším :-)