-
Pohádkové RPG Fable III si nyní zahrajete i na počítači, a to dokonce s podporou zobrazení ve 3D. Představte si Albion v době industriální revoluce. Mezi malebnými domečky s břidlicovými střechami a ulicemi lemovanými dlažebními kostkami se v odpoledním slunci vznáší hrozivé stíny továrních komínů a mlhu sytí kouř. Uvidíte zázraky průmyslové éry a přístroje, ze kterých jsou obyvatelé Albionu úplně nadšení. Vaše dobře známé městečko Bowerstone zaplaví obrovité písty, pára a stroje, a všechno se to bude hýbat. Fable je taková pohádková verze evropských mýtů a historie.
Minimální požadavky
Ověřte si zda splňujete HW požadavky
(stránka v angličtině)Balení navíc obsahuje bonusový DLC obsah přidávající zdarma do hry nový quest, nový region, oblečení a plemeno psa.
Pohádkové RPG Fable III si nyní zahrajete i na počítači, a to dokonce s podporou zobrazení ve 3D. Představte si Albion v době industriální revoluce. Mezi malebnými domečky s břidlicovými střechami a ulicemi lemovanými dlažebními kostkami se v odpoledním slunci vznáší hrozivé stíny továrních komínů a mlhu sytí kouř. Uvidíte zázraky průmyslové éry a přístroje, ze kterých jsou obyvatelé Albionu úplně nadšení. Vaše dobře známé městečko Bowerstone zaplaví obrovité písty, pára a stroje, a všechno se to bude hýbat. Fable je taková pohádková verze evropských mýtů a historie. -
Diskuze dočasně vypnuta
Své dotazy k objednávkám prosím směřujte na email xzone@xzone.cz. Děkujeme.
Komentáře (148)
-
Recenze (12)
Frolec (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 1.3.201425- - Hezká britská angličtina
- - Ve statistikách jsou věci jako "maximální počet partnerů při skupinovém sexu"
- - 70 procent herní náplně je šaškování a natřásání se před panáky, vodění se za ruce, převlíkání své hlavní postavičky apod.
- - zbývající doba, tj. souboje, jsou absolutně nudné, žádná komba, nic
Pár zajímavých nápadů, ale jinak strašná nuda, kupte si barbinku, ta vyjde levněji a můžete ji taky převlíkat :-/
Fablo (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 9.10.20123.55- vcelku grafika
- občas hezké prostředí
- ke konci zábavnější
- slabej příběh
- hodně jednoduché
neni to tak hrozný, jen je to moc jednoduchý a pohádkový
eminem (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 16.10.20113.55- +Pěkný herní svět
- +Hudba
- +Opět skvělá atmosféra
- +Humor
- +Questy
- +Ke konci hodně rozhodování
- +Kralování
- +Pes
- +Puzzle
- +Ucházející grafika
- -Nezačínáte jako díťě
- -Velmi nízká obtížnost
- -Jednoduché souboje
- -Kratší hrací doba
- -Slabší konec
Jsem obrovský fanda této série první a druhý díl mi naprosto přirostli k srdci boužel o třetím dílu to napsat nemůžu.Opět Fable vyniká skvělou pohádkovou atmosférou,hudbou a pěkným světem to je trio kladů,které mě nikdy u této série nezklamali.Celou hru vlastně usilujete o to abyste vašeho bratra sesadili z trůny a mohli jste místo něj usednout vy.Boužel kralování a důležité rozhodování přijde až v samotném závěru hry.Hra se hodně zjednodušila prakticky nemáte šanci padnout do bezvědomí souboje jsou lehké a nepotřebujete být ani nějak dobře vyzbrojeni,boužel celkem mě naštval už samotný začátek kdy se probouzíte už jako dospělá postava právě to jsem na této sérii miloval že začínáte jako malé bezzbrané díťě a postupně se vypracuje na hrdinu,který pomáhá,chrání a nebo na zlého hrdinu,který zabíjí nevinné vesničany a šíří strach to mi tu boužel chybělo.Pokud nepočítám Fable:Journey,který si budou moci zahrát pouze majitelé kinectu a je Fable3 vážně posledním dílem tak je to velmi smutné zakončení této vynikající série,které mi přirostlo k srdci.
Big (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 18.9.20113.55- +Příběh
- +Humor
- +Postavy
- +Pohádkovost
- -Grafika
- -Dětinskost
- -RPG prvky
- -Nedotažený potencial
Hra je povedoné RPG a však pro mladší publikum.
Mike (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 26.8.20113.55- Hezké zpracování a myšlenka,trénink psa,pušky a pistole
- grafika,děj
pěkně spracovaná hra až na pár vyjímek ale to fanoušek Fablu jako já lehce rozdýchá.
Petr Široký (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 20.6.201115- Hra má poměrně slušnou grafiku, dabing je kvalitní a příběh občas ujde. Některé situace jsou zábavné. Mírné změny světa na základě rozhodnutí.
- Téměř vše. Debilní svatyně, snad nejhorší nápad na "inventář", který kdy koho napadl a umělý herní natahovat. Neustálé nahrávání hry. Zatracená mapa, která stále nepomáhá mírnit zmatení. Idiotská "drobečková" cesta namísto minimapy z jedničky. Nutný a sterilní boj. 8 prakticky identických kouzel. Nulová obtížnost. Otravné vtipy (tohle není suchý humor, tohle jsou maximálně "puns", a těch se člověk velice rychle přejí). Hra zjednodušená na své maximum, kdy se jí nedá říkat rpg! Nulová vůle komunikovat s vesničany (jsou to jen panáci, nejde s nimi hovořit ani dělat nic rozumného, pokud si pod tím nepředstavujete prdnutí do obličeje). Držení za ruku (překvapivě jeden z nejdůležitějších herních prvků). Žádné souboje s bossy (extrémní zklamání, i když ne tak velké jako na konci Fable 2). Nezajímavá hudba (jediné zajímavé písně jsou ty převzaté z jedničky).
Další zklamání. Po rozporuplné dvojce, která spíše věci zhoršila, než aby vylepšila podle mě nejlepší jedničku, se Lionhead nadšeně noří do žumpy, kterou si v čele se svojí hlásnou troubou a opičkou Peterem Molyneuxem vykopali. Hra, která je tak hloupě jednoduchá a tak bezzubá, že nemá nic zajímavého nabídnout. Připočtěte podivná designérská rozhodnutí (ten, kdo svatyni vymyslel, by zasloužil... hm, už nikdy hry nedělat) a opět krátkou herní dobu, sterilní hratelnost a fakt, že s rozhodnutími není nakládáno dobře (jste před něco postaveni dřív, než si vůbec dokážete vytvořit k předmětům rozhodování nějaký vztah, takže je vám ve výsledku úplně jedno, pro co rozhodujete - viz jedno rozhodnutí úplně na začátku, a tak to jde pořád), a máte mizerný titul, který sbírá dobrá hodnocení jen proto, že kdyby recenzenti zlobili, upadnou v nemilost u Microsoftu.
ridik95 (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 6.6.20111.55- -pohádkový svět
- -DLC zdarma
- -soundtrack
- -vtipné hlášky začnou být po čase otravné
- -smysl pro humor většinou končí u infaltilních vtipů
- -obtížnost jak pro debily
- -molyneux sliboval (jako projekt Milo)a ono nic
- -zmizení RPG prvků
Se hrou jsem byl extrémě zklamán, protože, tvůrci slíbily po vydání xbox verze, že odstraní bugy a ono nic, navíc neskutečně primitvní hra, až mě to uráželo.
MCH (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 28.5.201145- -příběh
- -grafika
- -délka hry ujde
- -souboje a jejich efektivnost
- -trochu ovládání
- -pes(k čemu tam kromě těch pokladů vůbec je? Mně se celou dobu tak maximálně pletl, nebo se mně ztratil a musel jsem čekat)
Celkově jde o dobrou hru, od které jsem ale nic nečekal, možná proto byl můj dojem tak dobrý.
Samanta (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 26.5.201145- Líbilo se mi úplně všechno. Přidávat do hry další vymoženosti jde vždycky, ale na Fable 3 hlavně není nic, co bych tam naopak nechtěl nebo prostě něco co by mi vadilo že tam je.
- + Krajiny
- + Pohádková grafika
- + ona celá ta hra je taková hezky pohádková
- + Nelze umřít (v téhle hře je to ideální tah)
- + Výběr oblečení a doplňků
- + Interakce s ostatními postavami
- + Založení rodiny
- + Výdělek z podnikání
- + Příběh
- + Dungeony s hádankami
- - Někdy interakce s NPC
- - Malá různorodost vedlejších úkolů
- - Krátké (pro mě nebylo záporem)
Po všech těch RPGčkách s progresí hlavní postavi nebo po ostatních hrách jako jsou FPS střílečky a další, bylo pro mě Fable 3 celkem velkou změnou a zpestřením. Hra je opravdu taková, za jakou je vydávána - pohádková. Nikdo netvrdil že to je realistické RPG, takže se podle toho musí přizpůsobit očekávání. Ze hry byl trochu cítit stereotyp vedlejších úkolů, ale jelikož je hra vcelku krátká, nestihla mě nudit. Naopak jsem si ji velice užil. Navíc díky tomu, že hráč nemůže v soubojích zemřít, se odbourává ten nervy drásající pocit vzteku který asi někteří znají. Opravdu je to oddychovka. Doporučil bych zahrát...
Tonda655 (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 25.5.20112.55- +Je to Pohádka
- -Odstranění RPG prvků
- -Nuda
- -Klikačka
- -Kažjdej díl je horší.
Fable 1 byla solidní rpg.Ale trojka je furt to samí z horším příběhem ořezání prvků a nqa dnešní dobu je hra docela ošklivá.
Celkové hodnocení vypočítáváme z ověřených i neověřených hodnocení.
Ověřený nákup - zákazník prokazatelně zakoupil produkt u nás v obchodě.
Neověřený nákup - nemůžeme ověřit, zda zákazník produkt zakoupil. - - Hezká britská angličtina
Zdar pařani, s kámošema jsme se pustili do hraní a rádi bychom rozšířili kontakty. :D Pojďte dát dohromady menší komunitu a rozjedem to. :) Facebook stránka je zde:
http://www.facebook.com/pages/Fable-CZSK/404905579583696
Těšíme se na návštěvu. :) Fable 3 je rozhodně skvělá hra a kdo váhá, nemá proč. :) Jděte do toho!
dobry den neplanujete tuto hru v blízké době zlevnit
děkuji za odpověd
Opraveno, děkujeme.
máte tam chybu,mate tam napsáno bonusovýá
Dobrý Den prosím vás neví někdo jak je to s multiplayerem na pc? funguje? dekuji
Ahoj, slyšel jsem že hra není tak dobrá jako jednička. Přesto bych ji rád zkusit, stojí za těch 499 ?
Ahoj, nebyl by to někdo, kdo by si semnou zahrál přes Live? Když tak by napište na live. Nick je stejný.
Chvála bohu :D Díky moc :D
To FlyAnkle: Ne, DVD v mechanice být nemusí, je tam ale aktivace přes internet a omezení 5 aktivací/měsíc.
To Hawk: Takže zatím co já vím si musíš založit účet na xbox stránkách s tímhle účtem se potom můžeš přihlásit jak na Game for Windows LIVE tak na xbox a další hlouposti od Microsoftu také zmiňovaný marketplace. Já jelikož hru ještě nemám a nemám zkušenosti s GFW marketplace přímo ve hře ale pouze s klientem se domnívám, že to budeš muset stáhnout všechna DLC přes klienta: http://www.gamesforwindows.com/en-US/download/ funguje jako STEAM a EA dowloader na ten se také přihlásíš již vytvořeným online .. zdůrazňuji ONLINE účtem z xbox stránek. Co jsem koukal jsou tam všechna DLC jak free tak placené s balíčkama questů pro Fable 3. takže mě napadá jen tahle možnost jak to rozchodit. A když už máš hru, můžeš mě říct, jestli musí být DVD v mechanice při hraní ? :D
Tak na ten marketplace bych se chtěl taky zeptat, protože vždycky dyž do něj vlezu tak to nahlásí nějakou chybu a navíc se ani nemůžu připojit ke hře více hráčů
A taky bych se chtěl zeptat jak funguje ve hře Windows Marketplace, protože je tam spousta DLC ke stažení do této hry.
Ahoj jen mám dotaz zda je nutností při hraní této hry DVD v mechanice, moc děkuji za odpověď, páč já s ní mám tak trochu problém :D
Už jsem na to přišel, ten lokální profil nepočítá achievementy apod. ptže je to "offline" profil. Upgradoval jsem na online profil, sice se mi smazaly všechny savy, ale teď jedu od začátku a už se mi přidávají achievementy mohu hrát s různými hráči. Tak kdyžtak pak hoďte nick a můžeme dát akci. ;o)
MATRIXXXL: takze rikas v x.fire posledni radek v tom games,ink ? ok dam na tebe ; )
nemusite vypinat u toho xfire. staci vymazat v xfire_games.Ink vymazat u fable 3 posledni řádek a porat to bude fungovat dobre.
Effiny: Ahoj
No on slape tak,ze mam 12-18 fps no pri bojich je to nekdy smutny ve vnitr mam jstalych 18 xD venku je to ruzny jako,ale to rozliseni neco 1200x768 je to hnus
Uz by mohl vyjit opravny patch
No ono Fable 3 ted vyslo maximalni detaily gtx 250 nebo kolik ;) ja to hraju na high s gt 325 a jako fps tam mam 14-18 na high jo ;) :D
Marigold:Ano nevim,proc mam stejny problem
Funguje vám získávaní achievementů apod.? Já například teď splnil úkol, kdy jsem Lambertovi a Špetkovi zajistil knihu o divadelní hře a za to je achievement, ale já jen nezískal. Mám problém se službou Games for Windows Live. Pořád mi to chce vytvořit účet na Xbox (chápu, že je to také Microsoft), ale na PC nějak ne. Akorát se mi podařilo vytvořit nějaký "místní" profil a tam mám hru Fable 3 a přes ten hraji. Máte to stejné nebo dělám něco špatně?
Jéé, nazdar, Fildas! :-) Tak co, už Ti šlape Zaklínač? Mě se to zase začalo sekat...Fable 3 Ti jede bez problémů? Je to starší hra, tak bych neměla mít problém jako u Geralta. :-/
Effiny:Jo funguje bud klavesnice,nebo oboji a nebo mam tuseni,lze pripojit i ovladac od X-Boxu :D
Jinak pokad mas x.fire tak z nejakych duvodu nejde mys musis ho vypnout,aby ti sla
Ale popravda bez mysi je to tezsi a lepsi
Jelikoz tam nemuzes umrit
Čau, lidi! Jak vám funguje ovládání? Fable 3 jsem hrála jednou u kamaráda na konzoli, tak bych chtěla vědět, zda se úspěšně zdařilo předělání na myš a klávesnici. Díky moc!
Add Usaqi - kovarna, bard je v kameno ujezde na trhu, ve svetlonicich je pekarna a bard.
Add flawi - Pokud typ darku co chces mas u sebe nabidne ti to moznost rovnou odevzdat quest. Jinak primo inventar tam neni ale prohlizet tyto veci jde u zastavarnika tim ze je pokladas na pult na prodej.
Zdravím, jen malej dotaz. Jak mám vyvolat věci, který cestou nasbírám? mám teď na mysli věci, který se dají použít jako dárek - perly, různý ty kameny atd. Všechno se odehrává v tý Svatyni, ale tyhlety věci tam nikde nemůžu najít a potřebuju dát jedný ženský nějakej dárek :-D
Jen takovej malej dotaz, kde najdu kovarnu abych si vydelal nejaky prasule. Pekarnu a kytaristu delam. Ale abych delal kovare jsem nikde nenasel.
petr:Ok díky,snad na to vyjde nejaky patch jinak jsem na zacatku jak dlouha to je hra a zjistil jsem,ze ta hra je propojena s jinymi hraci je to tak ? Jeste jsme to nezkusil zatim jsme se ponoril :D jsem v Mlhove nebo jak se ta vesnicka nazyva
FildasCZ: stačí si vypnout xfire.
mam problem s ovladanim mys vubec neraguje musim hrat na klavesnici myslim,jako,ze z mysi nemuzu hybat proste nic
čau
ahoj
parádní hra...
Proč tam neni Praha? Dopoledne tam byla a teď už není :(
Psali to na eurogameru
Hawk: Proč jako?
hmm a slibovaná DLC jsou v čudu
Recenze PC verze http://www.eurogamer.cz/articles/fable-iii-pc-recenze
Wrath: puzzle je ke kazde objednavce, nemusite se obavat, dostane se na kazdeho.
Network: Internet or LAN connection required for multiplayer
Ano 1 seriovy klíč jedna hra(Bohužel)Ale lepší to stejnak bude po netu na xboxu sem to hral a bomba...
me hlavne zajima jak to bude s kooperaci pres LAN. tedy kooperace pro dva s jednou zakoupenou hrou (seriovym cislem).
Hra bude nabízet toto :PC verze má podporu hraní ve 3D - více zde: www.nvidia.com/object/3d-vision-requirements
nový mód: Hardcore Mode
Veškerý digitální obsah bude součástí disku
Extra obsah: tyto DLC přídavky pro X360 budou již součástí D1 balení bez nutnosti dalšího stahování: Small region & unique house (hunter's lodge), Unique quest & dungeon (Wolf's bane), Unique weapon (The Wolfbane), Auroran hero outfit (male & female), Dog Skin - Boxer
další Premium DLC: Dog Suit Hero Outfit, Reaver Industries Hero Outfit, Dye Pack, Hair Pack, 5 Star Dog potion
české titulky ve hře + manuál
bude
bude čeština?
Nema nahodou Fable 3 vyjit az 20.5 ? Videl jsem trailer a tam psali 20.5
http://www.youtube.com/watch?v=oSaw85bliyQ&feature=bulletin
A které DLC to bude?
Valis-Nenavazuje,jen částečně,je to jiný hrdina,jiná doba..Jen s tím že se občas odkazuje na druhý díl ale myslím že nutnost znát příběh Fable2 tam není
tohle bude nekoho bavit? Pokud to navazuje pribehem na druhy dil, ktery na PC nevysel tak se divim
Marigold-No,vzhledem k tomu že samotní tvůrci o ní mlčí tak pravděpodobně nebude..
Nádherný bonus, rozumím tomu jako kompenzaci za sběratelskou edici, která zřejmě nebude, jelikož jsem po pátrání stále nezjistil, zda bude dostupná? Dokáže mi někdo odpovědět? Byl bych mu moc vděčný.
Opravdu pěkný bonus,nejdřív složim puzzle a pak se dám do hraní vážně milý dáreček.
Jak to vypadá se sběratelskou edicí, bude na PC?
mike17:Prosímťe proč píšeš na internetovém obchodě,že si hru stáhneš?Klidně si stahuj co chceš,ale je to trochu divné to psát zrovna sem a rozhodně ti hru nikdo nevnucuje tak nevím proč hned nadáváš.
Jinak pro mě je Fable3 jasná koupě,ale trochu mě štve,že ve stejný den by měl vyjít i Zaklínač2.
lol si děláte srandu ne ? až 17. května?
neni info. neni koupě :)
je uplne mrtvo o jakemkoliv infu co
jak je to s kooperaci ve hre. pujde projit hra ve 2 v LAN ?
je to rpg, ale není to free roam jako třeba Gothic, hra tě vyloženě tahá za ručičku, ale herní zážitek je to skvělý...a odehrává se asi tak v době Napoleona
No měl bys vést revoluci a svrhnout svýho bratra jinak to má bejt v době asi bych řekl v tý době páry.
Ahoj, k čemu by jste tuhle hru přirovnali? Je to RPG? V jaké je to době? Mix fantasy a doba páry? O co v té hře jde?
No nedávno sem vyděl na TV publik recenzi v pořadu Re-play a dali tomu 89% a výburně hodnotili zpracování,grafiku,jen ji trochu vadil ten RTS mód ale mě to přídě jako zajímavá změna
JO a ty recenzenti spíš daj takovejhlem hrám třeba 75% a nějakejm zelenejm prckům který se spojujou a vytvářej most daj 90% tak kdo to teda recenzuje ???
Vždycky je zajímavý jak vždycky pošpiní někdo hru řekne jak je trapná a pak je to pecka nedal bych na ty keci co píšou ty recenzenti lidi,Grafika je uchvatná a škoda teda že je pryč ten RPG duch ale jak už tu napsal mozek bude to legendární.
Bude na PC i Limitovaná Edice?
Sledoval sem videorecenzi na herním veletrhu a můžu vám s čistou duší říct že 3 předčí 1 i 2 a to jenom na xbox360 protože na počítač to má být skutečná bomba. No prostě ta hra bude LEGENDÁRNÍ !!!
Jednička mě neskutečně bavila, dvojka na PC nevyšla, což mě fakt mrzelo. Ta recenze vypadá všelijak, ale jestli je ta hra ještě o stupeň či dva lepší než FABLE 1, tak si jí určitě koupím.
Lo, na tam tu recenzi bych nedal ani ve snu....
Tak recenze na games.tiscali je docela zklamáním. Čekal jsem přeci jen o něco víc... No jsem zvědav co dají navíc do PC verze a dle toho se rozhodnu jestli koupím nebo ne.
Další hra na kterou se fakt těšim, ale nechápu, že se to všechno zbíhá až na jaro 2011. Fable III, Zaklínač 2, Dragon Age 2... To všechno vyjde v březnu, to se nedá stíhat :) Mohli alespoň Fable vydat v prosinci i když si rád počkám pokud to znamená výbornou optimalizaci verze pro PC a né nějaký slabý port.
Byla na Xzone sběratelka ?
No jelikož Lionhead nic neohlásil tak se neví :) ,ale je tky možný že nás za to čekání odškodní :D
Jak to vypadá s to sběratelskou edicí?Bude nějaká?
Aha tak to sry Marzco
Úplně se těším až to vyjde, jen je škoda že není na pc aji fable 2, teď furt pařim fable TLC a toho se nemůžu nabažit, tak se moc těším na trojku
Však jsem tam psal, že to mělo být ke Crysis 2 foru a ne sem...A to je jedno, nebudem dál spamovat.
No nz XD tak nwm proč jsem píšeš že výjde i COd když je to uplná hra ten kdo hraje rpegečka si určo koupí call of duty a to samí zas naopak.....
JJ ještě že si mi to napsal, neboj se, poznám rozdíl mezi fps a rpg ;)
Marczo Fable a CoD je uplně rozdílná hra.
Vypadá to dobře..Ale stejně si počkám až to bude levnější...;-)
Mirek: Ty toho asi o počítačích a konzolích moc nevíš co?
ups, sorry, já měl zato, že to píšu ke crysis 2 :D
Hm,já si spíš myslim, že to odkládají jen proto, že se bojí menší prodejnosti vzhledem k tomu, že vychází CoD:Black ops...
Škoda že to odložili na únor ale aspon to bude lepší než aby to uspěchali....
"Mirek:Mno pc ze by potrebovalo malinko vic vykonu, to si nemyslim :D spis Xbox verze, pac xboxy sou natom daleko lepe, nez pc, tim myslim strevama (hardwarem...)"
Děláš si ze mě srandu? Dnešní mainstream PC je už o hodně dál než x-box, fakt hlupáky který mluvěj o něčem o čem nic nevěděj fakt zbožnuju.
Mirek:No tak radši nemysli o věcech o kterých nic nevíš.
Mirek, nerikam, ze pc potrebuje vic vykonu. Mel jsem na mysli to, ze na xbox ti staci 720p, ale u pc bys mel pocitat dneska s 1080p. Muzes si treba dovolit lepsi textury (v pc se instaluje VZDY na disk, kterej je mnohdy rychlejsi, neni omezeni na pocet disku), mel bys pocitat s ruznejma hw konfiguracema (zatimco na xboxu mas jasne danou jednu nebo mozna dve konkretni moznosti a pokud to sedne na ty, je hotovo). Rozumime si? Neni to o tom, co je lepsi, ale s cim je treba pocitat a zohlednit to na dany platforme.
Mno myslim si ze pc neni lepsi nez Xbox 360 , pokud do nej vic nevrazis...
dá se říct, že každé nové PC, které si dnes někdo koupí, je výkonnější než konzole
No právě, na PC můžou vylepšit grafiku a celkový výkon hry. PC jsou již většinou výkonější než PS3 a Xbox 360
Mno pc ze by potrebovalo malinko vic vykonu, to si nemyslim :D spis Xbox verze, pac xboxy sou natom daleko lepe, nez pc, tim myslim strevama (hardwarem...)
Marek: Máš recht ;)
Delat jednu hru dvakrat by nebylo rozumny, preci. Spis bych odhadl, ze dokonceni xbox verze melo prioritu, navic pc potrebuje mozna malinko vic pece (vetsinou vyssi vykon, vyssi rozliseni - s tim by se melo asi pocitat). No, a k tomu jeste rozhodnuti marketingu o tom, ze pc by bylo vhodny pozdrzet - a mate vysledek.
Mno ja s tbeou souhlasim, akorat kdyz nekdo vyda prohlaseni, ze hra vyjde soucasne s XBOX verzi, mno a pak reknou ze ji chcou este optimalizovat, tk si clovek mysli ze ji budou optimalizovat tak 2 tydny,... Ale kdyz se dozvis ze je odlozena nejak o 3-4 mesice, tk si fakt nemyslim ze ji budou optimalizovat... ja si myslim ze proste vyvoj fable III na pc stopli, zabyvali se vyvojem teto hry na XBOX 360, mno a ted se do te hry na pc zas pustili...
Podle toho co vím dělají PC i konzolovou verzi separátně. Ten odklad PC verze je (snad) vážně jen kvůli optimalizaci a technickým úpravám za což jsem nesmírně vděčný, protože mám pokrk všelijakých mizerně optimalizovaných a technicky mizerně pořešených her. Fable III bude dle mého názoru pecka. Moc se na ni těším
Mno ja to vydim tak , ze na Fable III se vysrali, mno a az udelali na xbox 360 fable iiI, tk se teprv pustili do pc verze...
Valis: Ja nevím, jestli ses na ten seznam vůbec díval - měl sis tam dát filtr "games of 2010" a měl bys tam "velké" hry oddělené od těch indie..
A jestli ti ani to nestačí, tak nevím co vlastně chceš.
Nebo ti připadají hry jako Mount and Blade, Arma II, nebo chystaný Zaklínač 2 jako málo HC PC only core?? :D
Mě produkce Blizzardu nezajímá a her primárně na PC vidím víc jak dost.
LOL a puzzle hram rikate hry na PC? Ty se vali po vsech serverech na free hry. Radsi uz to nebudu komentovat
Ale to je vývoj a jednou bude PC gaming (třeba zase) na prvním místě ;-)..chtěl jsem říct.. :D
Valis: No já mám krom herního rigu i PS3, ale podělaný nejsem ani z jednoho, život je přecejenom jinde :)
Ale asi takhle, na PC kupuju 90% her. Na PS3 připadá zbytek. Na PS3 kupuji jen to, co je pro tuto konzoli exkluzivní a zajímá mě to, popřípadě co je exkluzivní konzolím a je to i na PS3. Tady nemá smysl lamentovat nad tím, jak by to bylo na PC lepší, když to tam prostě nevyjde, ani kdyby ses na hlavu postavil.
Jakmile je něco k dispozici i na PC, ani mě nenapadne, že bych si to kupoval na konzoli. Horší grafika, ovládání, zpravidla vyšší cena, tak proč.
Jinak k těm PC based hrám - POŘÁDNĚ si projdi tenhle dlouhý seznam:
http://adrianwerner.wordpress.com/
Uvidíš, že PC only hry nikam nezmizely. Stačí se dívat. Jen už nehrají první housle jako v 90. letech a krátce po roce 2000. Ale to je vývoj a jednou bude PC gaming na prvním místě ;-)
Jaky treba?! Krome Blizzardu(i oni uz zvazujou delat hry na konzole). Dungeon Siege3 je taky podelanej z konzoli. Aby se z tech blbejch krabic vsichni nepodelali!
Valis: Jo tak v případě MS se to asi jentak nestane, ale v současnosti vzniká ještě spoooustu her, který vznikají primárně na PC, jen to většinou nejsou takové blockbustery jako Fable III.
Az se zacnou opet delat hry primarne na PC (to uz se nestane) tak prestanu bejt skeptickej. Uz by mohli prestat tvrdit, ze se pirati jen na PC!
Jiank, chtel bych se zeptat xzone, ohledne toho datumu vydani, mate tam datum unor 2011, ale cetl sem ze datum vydani teto hry na pc neni zname... Takze vy to vite kdy to vyde, nebo to mate "odhadem" dane datum? Dekuji za odpoved...
Mno 1 se mi ovladala dobre, na ovlaadni si nestezuju... a vubec, sem rad ze Microsoft chce rozsirit svoje hry a tak spolupracuje na vyrobe Fable III pro pc, takze radsi at to odlozi a pak at to vyde, nez aby to nevyslo... Nechapu te ze se ti chce blejt, vubec, muzes byt rad ze to vyde na PC...
Pekne to posledni dobou delaj. 1 na PC s prisernym konzolovym ovladanim, 2 ne a 3 radsi odlozi. Chce se mi blejt
KURE..... :D
mokap má pravdu kvůly tomu že na pc nebyla dvojka tak chtěj hráčům dát plnohodnotnou hru a ne nějakou konverzi která bude stát za houby a newim proč by to odkládaly kvůly ziskům to je kravina (podle mě :D )
Fable 3 na pc nebude port , ale plnohodnotě optimalizovaná hra pro pc
TranS: Ty si asi hodne najivni ze tomu veris! Jediny duvod proc PC verze vyjde pozdejc sou zisky.
Jo no byla odlozena ale kuli optimalizaci. Uz vidim kdyby to vydali jako komzolove verze tak by lidi rvali kuli tomu ze je to spatne optimalizovaný.
Tak Fable 3 byl odložen na PC - kurŇa fix :(
Nechci ti nic rikat, ale vis o tom ze pises do sekce Fable III ( PC ) = ze to bude na 100% pro PC ?
Je na jednu vec ze 2 byla na XboX -.-'' (ale i tak jsem ji hral xDDDD) doufam ze 3ka bude aspon na pC ponevadz na XboX-u je to na 1 vec -.-''
Co by jste si s těch možostí vybraly já asi tu třetí :D podle toho jak bych na tom byl
Hh, tk to je dobre, molyneux asi vedel ze minimalne 70% hracu bude ve Fable TLC hrat za zleho avatara = dokonce zabijou i svoji sestru = slepou terezu, mno a tak radsi Fable II udelal jen na XBOX 360, pac by hraci na pc jenom valili oci, ze Tereza z Fable TLC je ziva, ikdyz ji zabili... :D Priznejte se , kdo ji zabil v Fable TLC? :D PS: samozrejme to myslim jako vtip... :D
OK ten příběh začínal klasicky: vy jakožto malé chudé dítě jste se potuloval se svojí sestrou po již známém městě. V tom do města přijel kupec a vám se zalíbila hrající skříňka která prý plní přání poté co ji dostanete přejete si aby jste se dostali pryč z té špinavé ulice a jako na potvoru se to splní jste pozváni do paláce "krále" toho města a pak si popovídáte s "králem" a nakonec vás požádá abyste si stoupli na takovou plošinu ktérá se hned potom modře rozzáří řekne něco ve smyslu že jste jedni z těch posledních hrdinů a že je mu to líto zastřelí vaší sestru a vás taky ale tak že vypadnete ještě oknem zachrání vás známá slepá tereza z prvního dílu a pak je to na jedno brdo musíte sehnat tři hrdiny abyste ho zastavily poté co je seženete se dostanete do "zlé" věže kde zotročuje lidi pomocí obojků aby na ní mohli pracovat atd. a když je najdete porazíte zloducha tak si můžete vybrat ze tří možností: 1. oživit všechny kdož zemřely během mnoha let kdy se tato věž stavěla 2.oživit všechny tvé blízké co zemřely (sestra, pes) 3. pohádkové bohatství - ať tak nebo tak je to jako pohádka zazvonil zvonec je konec. Nemůže to být přímé pokračování. Pardon za čárky, ale je to dlouhý a to se nedá.
Si hral 2 ? O co v ni slo? at sme trochu v obraze... Fable III bude zas prekopavka Fable III xbox vezre na PC jako to bylo u Fable TLC... Tkze to bude hodne podobne, nebudou urco davat 2 jine pribehy, aby PC hraci zacali napr, tam kde skoncilo Fable I a ne fable II ... O cem bylo to fable II a jak to teda koncilo? Aspon se rozepis... :D dik :D
Budte v klidu není možné aby tato hra přímo navazovala na příběh dvojky. Dvojka skončila jako pohádka (případně balada) "zazvonil zvonec a je konec".
PS2: Jo a presneji, aby me Doom zase neodjebal ... :D S tim ACII beru v potaz jenom ty zbrane a brneni, vim ze ACII melo svoje vlastni menu atk...
Mno, uprime nvm, ja ctu recenze hry, ale vzdy kdyz se dostavame k tematu o co vlastne slo ve 2 a u ceho to koncilo nebo tak, tk tam vzdy napisou "nebudem prozrazovat moc" tkze me to stve ... PS: Ted me tak napadlo, vite jak Molyneux, nebo jak se to jeho jmeno pise, vite jak rekl ze uz ho nebavi textove menu ze to chce neco noveho, tk udelal tu mistnost s tou mapou a pandulakama co ti drzi armor nebo zbran... Si tak rikam ze ten parchant to okopiroval z ACII , pac tam to tak bylo... :D Asi se mu to zalibilo... (Toho parchanta myslim jako vtip :D ) Jo a mimochodem souhlasim s doom, jestli tu ma nekdo nejaky zdroj kde je napsano oc de v Fable II , tk at sem pls postne link... A nebo, nevim jestli to je ve specialni edici pro xbox360, ale napr jako u Dragon age byla knizka , kde bylo popsano vsechno dejstvi, ukoly atk... mozna to bylo ve Fable II, tk kdyby tuhle knizku nekdo mel, a nejlepe v PDF formatu, mohl by to nekde upnout a poslat tu link? PS: Takova knizka nemusi ani byt, je to jen tip...
to chci vidět co mi pcčkáři budem s tý trojky mít , nevítekde se dá sehnat příběh dvojky docela bych chtěl vědět na co bude trojka navazovat
Doom, jo mas pravdu, ja myslel ze se ACII hralo pres steam... moje chyba... :D Mels pravdu s tema Ubi serverama.... Jo a s tema savema, to plati u XBOX360 verze, o PC verzi se moc nepise a vsechno se predstavuje na XBOX360 verzi... na XBOXu si budes muset pry pripravit ty savy z 2 , ale samozrejme ze nemusis.... ale pry se budou importovat... Pro pc je jasne ze to nebude , pac Fable 2 nevyslo :D
Jo a stima savema podle mě to na pc verzi nebude jestli to myslíš tak že si importuješ postavu dovednosti atd. jinak by to mohli udělat tak že si hru objednáš a jako dodatek dostaneš cd na kterým budou ty soubory abys mohl hrát a pls pošly stránku kde sto četl dík :D
ale lidi co stahují z warezu a torrentu jsou líní třeba taková ochrana od ubisoftu na to se spousta mích kámošů vykašlala stáhnout hru co má 7 Gb a pak ještě nějakej emulator a pak sou s tim ještě problémy a Urus má pravdu hra která využívá Steam je cracknutá hned
Hra, která používá Steam, je cracknutá téměř okamžitě. Assassin's Creed 2 měl tu Ubisoftí ochranu s neustálým připojením na jejich servery, proto jeho cracknutí trvalo déle. Se Steamem to nemělo nic společného.
Hh, tak sem cetl ze do Fable III si mame chystat savy ze se tam budou importovat, to bych ctel videt jak PC hraci budou importovat savy do Fable III z Fable II , kdyz fable II nebylo na pc :D Mno a taky kdyz to tak veme, si myslim, ze ta hra se bude hodne piratsky padelat, kdyby jela pres steam tak by aspon takovy mesic vydrzela, pac nez ti pirati ztahnou ty data z toho Steamu tk to taky nejaky cas zabere, jako to bylo u Assasin Creed II ... Ale kdyz to ted ma Microsoft a o zadny ochrane nejaky specialni sem necetl, tk si myslim ze se to hackeri hodne rychle prolomi, tkze microsoft docela prodela ze to udelal na PC... Ale i tak, sem rad ze to udelali na PC pac Fable I se mi moc libilo a podle me nej RPG...
cece a bude mit hlavni postava dabing ? doufam ze jo nikde nemuzu sehnat info
Eminem ------ hra se neodehrava v 19 stoleti odehrava se asi 50 let po dvojice a je pravda ze svet je trosku vic industrializovanej ale furt to bezi ve svejch zabjehlejch kolejich porad jste hrdina budete mit opet psa stejne jako ve dvojice akorat ze tady se nekdy v pulce hry stanete kralem cele zeme a musite delat plno rozhodnuti. puste si video kde o tom mluvi tvurce hry Peter Molyneux
Tedy... ja bych dvojku videl na pc hrozne rad... ale asi bych si na ni nevsadil.
vypadá to hodně zajímavě. Ve Score psali, že je hotovo tak 90% hry. Ja chci limitovanou na PC)))))))).
NO vypadá to zajímavě. ALe dal bych přednost 2 na PC. Na otázku proč dvojka neni na PC tak vám to všem vysvětlim: Předělat něco z konzilí nen ivždy tka jednoduché, musí se přidat možnost změnit rozlišení a detaili a upravit ovládání, a přece jenom i když je toho málo zabere to dost času. A v době když už začali dělat trojku sami řekli že na ní chtějí čas . Nechtěj jí uspěchat a odfláknout. Takže remaku 2 se možná dočkáme nečeho ve stylu Lost Chapter. Stejný jako 2 jenom s nějakou tou změnou v podobě misí a možností. Nezbejvá než doufat
Konečně na PC
Taky by se mi ta sběratelka na PC líbila.
Hra se bude odehrávat na začátku 19.století to vám zatím musí stačit:).
Skater96 neřekl bych že je to renesance to už je spíš moderní doba.
Kurňa chceme boží sběratelku.Na x360 je fakt hustá...
Parada, hlavne ze u toho budou ceske tituky...
Zase renesanční doba chjo
Exkluzivita pro X360.
Nevíte někdo proč vlastně nebyla ta dvojka na PC?
LoLrak souhlasim skoda že nebyla dvojka na PC.
ok
Hmm ale o sběratelce na PC se prý zatím neví tak doufat můžeme ta sběratelka na Xbox je vážně povedená.
Ta sberatelka by se mi taky libila... To jen pro formu, at je videt zajem (.
Tak se ti Trasi omlouvám fakt nečekané že je teda PC verze XD...
Bude také nějaká sběratelka jako je u Xbox360?.
Aha, díky :)
Byla, ale pouze na konzole...
Pletu se nebo nebyla dvojka??