-
Minimální požadavky
Ověřte si zda splňujete HW požadavky
(stránka v angličtině)Euro Truck Simulator se bude točit kolem včasné a bezpečné přepravy nákladu do cílové destinace. Má jít o první hru odehrávající se na velké ploše kontinentální části Evropy - z Madridu přes Řím až po Berlín či naši stověžatou Prahu. Silniční síť (s normálním provozem) i metropole přitom budou vždy unikátní (tzn. nikdy se neopakující) a zároveň odrazem skutečných předloh. Nový Railroad Tycoon na kolech se chce soustředit zejména na dvě věci: realistické podání skutečných dálnic/měst a velice detailní obsluhu i jinak propracovaného modelu kamionu (pohyb po interaktivním 3D interiéru s blinkry, stěrači, tachometrem, ukazatelem paliva atd.), nad čímž pravděpodobně zaplesá srdíčko nejednoho příznivce tohoto žánru. Oproti u kritiků vlažně přijatému Bus Driveru se, zdá se, o něco zvednul i cit pro grafický detail. Hra je v češtině.
-
Diskuze dočasně vypnuta
Své dotazy k objednávkám prosím směřujte na email xzone@xzone.cz. Děkujeme.
Komentáře (120)
-
Recenze (27)
TDUmaniak (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 26.7.20104.55- Grafika, ohromná Evropa, výběr trucků, licence na státy a náklady, HW nároky, zábavnost, stahování modifikací, které ze suché hry udělá nabušenou zábavu - můžete si stáhnout trucky, reálná loga trucků a podobně.
- - Patch 1,3 - přidává banalitu jako pípání při couvání, ale je to potom větší zábava
- Málo silnic, to ale mohou napravit modifikace.
- Po čase stereotyp, ale prvních pár hodin budete hodně zapálení.
Kdo uvažuje, že to koupí, měl by to udělat, já si zahrál demo a druhej den sem to letěl koupit...
Mr.kevka (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 5.6.20103.55- Grafika, modely některých aut (fabie), interiéry nákladních vozidel,
- Po krátké době celkem nuda, mentalita řidičů ostatních vozidel (na dálnici před vámi nepochopitelně brzdí a vy do něj většinou narazíte)
Je to oddechová hra a tudíž pokud ji hraju, pustim si rádio impuls po internetu poslouchám a jezdím si...Na odreagování DOBRÉ
Error (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 15.5.20104.55- grafika
- Evrpa
- v patch 1.3 přidává Anglii
- fyzika
- plno modu
- furd jen po dálnicích chce to větší města
vyborná hra ..
Daniel Hloušek (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 5.5.201025- Grafika, umístění v Evropě.
- Fyzika, placený patch 1.3, malá města, málo firem, nezáživnost, málo silniček a žádné vesnice, absence vysílačky, engine prism3d, kamiony jsou si dost podobné, pořád stejné prostředí.
Samotná hra zabaví jen na malou chvíli či nejlépe nezabaví vůbec. Fyzika tady neexistuje a prostředí zasazené do Evropy SCS nejvíce zmršila. Jezdíte bezduše z místa na místo a nějakou vlečkou která se sune po silnici dost nereálně. Prudce zatočíte a už kamion nereaguje. Po namódování se to docela dá hrát, ale žádná sláva. Dávám 40% za snahu od SCS, i když to chvilkami vůbec tak nevypadá..
HANS (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 21.5.20093.55- výborná grafika, velká mapa, sortiment zboží,
- žádné vesničky či okrsky, malý výběr kamionů, nereálná mapa, malá města,
hra by byla daleko více zajímavější kdyby se nejezdilo jen po dálnici
Lenssen (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 12.4.20094.55- No...jsou hodně propracované interiéry tahačů....no a viditelné značení odboček..v každém městě Nějaká památka...no a že mají návěsy logo společnosti od které vezete ten návěs.
- Žádné OKRESNÍ silnice..žádné vasnice přes které by se dalo jezdit..žádné díry v silnicích..žádné dopravní omezení...žádné záchranářské vozy(policie,hasiči,sanity). no našel bych toho ještě fůůru
ETS-docela dobrá hra
tom (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 22.2.200925- velice good grafika taky realne auta (fabie ww) a je gooood grafiks
- mala mesta a aby ješte vice pršelo a třeba ešte aby ste museli jezdit přes trajekty .a ešte bych udelal aby se muselo nakupovat jidlo . ale taky špatne je že tam nikdy neprojiždeji hasičy policajty nebo zahranka a bysme museli uhnout .a nerealne vzdalenosty a mohly by tam jezdit vlaky.jo a ešte že nemužete pichnout pneu a založit vlastni společnost nebo zaject do myčky a kupovatsi vune do kamionu kupovat sy samolepky na skla ja bych moch tady psat dlouho ale jesly chce všechny me upominky tak email (sorry za mé chyby v pravopise)
nic moc
Mysak (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 19.2.20093.55- Perfektně propracované, ze začátku velmi chytlavé
- Neinteraktivita okolních předmětů. Nabouráte-li do vleku s rourami, nebo se dřevem, nic zvláštního (jako, že by se třeba rozsypaly po cestě) se nestane. Také je škoda, že se nedá přebrat cizí náklad :-) (např. když se srazíte s jiným kamionem, dost často mu odpojíte vlek).
Dobře zpracované, ale nevyužitý potenciál. Po několika hodinách hra omrzí
Ondra (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 18.2.20093.55- Určitě chytlavost hry která ze začátku hodně bude bavit.Pak také země které jsou celkem propracované.Grafika taky ujde.
- License na tahače protože tam jsou vymyšlené značky i společnosti.Hra omrzí celkem rychle.Opravdu hodně malá města.
Euro truck simulator určitě nesklame příznivce trucků ale ty kteří si chtejí pořádně zajezdit tak pro ti hra určitě neni.
Lenssen (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 10.2.20094.55- +propracovaný interiér tahače
- +je možnost automatické i manuální převodovky
- -málo ulic ve městech
- -není možnost zapnutí mlhovek
- -nepřesná mapa
Ta hra je celkem dobrá až na ty ulice ve městech,jo je to dobrá hra........
Celkové hodnocení vypočítáváme z ověřených i neověřených hodnocení.
Ověřený nákup - zákazník prokazatelně zakoupil produkt u nás v obchodě.
Neověřený nákup - nemůžeme ověřit, zda zákazník produkt zakoupil. - Grafika, ohromná Evropa, výběr trucků, licence na státy a náklady, HW nároky, zábavnost, stahování modifikací, které ze suché hry udělá nabušenou zábavu - můžete si stáhnout trucky, reálná loga trucků a podobně.
Dobrý den, chtěl bych pro syna koupit nějaký kvalitní simulátor. Neustále hovoří o Euro Truck Simulator, jen nevím zda je opravdu dobrý či by jste doporučili nějaký jiný. Také nevím zda v základní verzi je možnost ježdění i do měst nebo jen po dálnici a pro ježdění do měst potřebuji nějaké rozšíření hry. Uvíta bych Váš názor na tuto hru a dále doporučení pro koupi rozšíření atd. Dík
Poběží mi tahle hra ve Windows 7?
Ahoj, návod jak bez potíží nastavíš volant nalezneš zde: http://truckgame.cz/ets-archiv-novinek/euro-truck-simulator-nastaveni-volantu
Chtěl bych se zeptat když zapojim volant a chci hrát na volantu tak nejde nastavit zatáčení neví někdo proč ?
Ahoj Vojto,
hra Euro Truck Simulator je základní hra ke hraní tedy nepotřebuješ nic jiného.
ahoj to je datadisk a nebo plna hra predem dik za odpoved
výborná hra
myslim si že to neni jak graficky i i stylově špatna hra je fakt že při jizde po dalnici mi to přijde trochu nudný místama ale viděl sem daleko horši hry pokud vyjde euro trick simulátor 2 mohli bi ji trochu vimakat jinak docela slušný simulator kamionu
Dobry den chtel bych se zeptat kdy vyjde Euro truck 2
Zdarec. Stáhnul jsem si demo a trochu mi vadilo, že se při jizdě nemohu dívat stále na pravé zrcátko nebo kamkoli jinam. Vždy při otočení volantem (a nebo d nebo myší) se pohled vrátil na pohled dopředu?? Vadilo mi to při couvání. Je to normální nebo jsem měl něco špatně nastavené?? Díky drtikol
Lidi jak se davaji nove nakladaky do te hry ? a jde sii tam vytvorit firmu??
Na Rign Roll se těším moc...
Není to tak drahé, lepší než zvonáš konečníku. Už by to ale mohlo vyjít, ta nelegální ruská verze mě rozčiluje. nevíte někdo o nějakých stránkách o hře?
nevite jak se dava kod do euro truck simulator
a ne za 499-, ...
Ta hra je super ale trochu moc draha mohlabyt za 299-, ne?
Mapa se menuje MEGA MIX.
No tak ta hra je sama o sobě dost ubohá ale když tam nainstalujeta pach 1.3 tak vám to dovolí nahrát si tam mapu ve které můžete jezdit na poušti v Africe nebo třeba Maiami prostě je tam úplně celí svět a né jen evropa.Kdaž toto uděláte pak to začne byt zajmavi.
Hejda: Jestli si to pamatuju dobře tak musíš koupit truck A a kompletně ho vylepšit . Nebo koupit jinou značku ten druhý úkol je myslím až na mistrovi . Jistej si nejsem .
mam problem u veterána se má koupit truck třídy A a kdy ho koupim tam mi to nesplní hvezdu ani nepustí dál co stim? MoravaVit@seznam.cz
Byla by to dobra hra, ale muselo by tam jit vjet dovnitr do mesta a ne jenom na okraj, kde je par skladist a tim to hasne. Taky by to melo mit lepsi grafiku a dalnice taky nevypadaj takhle nudne. Treba kdyby se tam alespon jelo kolem vesnicek, nebo tak, potom by se vjelo do mesta, ktery by bylo zpracovany podle realny predlohy a pak by to byla dost dobra hra. Takhle to ale nema cenu kupovat.
já si to koupil a pom 6-9 jízdách sem zjisti že je to jak přes kooírku.
Gold verze obsahuje patch,který podle vyjádření SCS Software bude ke stažení zdarma.Fakt,že ve verzi Gold bude navíc jakýsi "tycoon"(úplně jiná hra),snad nikoho nemusí trápit.
Zde vyjadreni SeVeN M, i kdyz ne moc radostne. Cituji:
.. ani jeden z poptavanych lokalnich titulu nebudeme distribuovat a ani nemuzeme .. mame kontrakt pouze pro distribuci Euro Truck Simulatoru pro nasledujici teritoria: CR, SVK, Madarsko, Rumunsko, Bulharsko, Slovinsko, Srbsko a C. Horu ..
Děkuji za ochotu a moc se těším.Jardik
Zeptam se u distributora, zda to neplanuji.
Dobrý den pane Schovanec.Mám na Vás dotaz a to tento:Uvažujete o dovozu Euro Truck Simulator GOLD????Tento bude na Amazon.de k dostání 15.4.09.A potom German truck simulator????
Děkuji Vám za odpověď, Jarda
Čauky.Máš tam celou Evropu ty větší města Itálie,Belgie,Holandsko,Německo, Česko,Rakousko,Portugalsko,Španělsko,Polsko,Švýcarsko.Kdybyste chtěly ještě vědět víc tak mi napište email:j.hilbert@seznam.cz já tu hru mám i skoro dodělanou akorát mi chybí mise Meister.Tak čau
ahoj.chtel by sem se zeptat jestli tam je treba za mesta zahreb nebo rim??dekuju za odpoved
Cus hele potřeboval bych jesli nekdo nevi kdy zapnu hru a pak na hlavní nabídka mi de a když si vyberu zemi kde chci zacinat tak se to zacne načitat a v pulce nacitani se mi to vypne! Nevite nekdo co stim ??
Bez volantu je hrani techto her o nicem,.
Na sipkach je to umorne hrani,.
to Belial:...mas uplnou pravdu je to hruza....taky maly mesta a i spotreba, kvalty:-D....proste hruza....jedina grafika je super... nikomu nezakazuju to hrat, ale jestli si myslite, ze je to simulator, tak jste vubec vedle....co si budem povidat i ten 18WoS(jakejkoliv dil)neni spickovej, ale je alespon na urovni... dik ahoj
Zdarec kamioňáci, chtěl by jsem Vám představit naší virtuální firmu Noxi trans, která sídlí v Praze, máme obnovováný a udržovaný vozový park, logistická centra ve 12-ti evropských městech, dobrý tým řidičů a vedení firmy. Nyní máte možnost se i vy stát řidičem naší společnosti na tahačích značky Scania, Renault, Volvo a po dohodě na tandemové soupravě značky Scania, Renault a Volvo. Neváhejte a navštivte náš web http://www.noxi-trans.wbs.cz! Děkuji za budoucí spolupráce nebo aspoň návštěvu našeho webu. S pozdravem David Němeček, ředitel společnosti Noxi trans.
Ale porat to je super hra a to mi nikdo nevimluvi.
Ja si myslim ze ten rejpal co si rika Belial je trochu na hlavo. Ja jsem to hral a ty veci co tam pise jsou kravina. Dva tiraci se vedle sebe na silnici vejdou a jeste kromu ta jsi chlapecku na dalnici kde jsou pruhy sirsi. Ta spotreba je velka a taky kvuli tomu abi jenom nekdo ctvrt pet hodin akorat nedrzel plyn na podlaze. Me se spis nelibi jak prejedete cely spanesko za 4 min to je podle me horsi.
PC 105242159 732944593 HORÁČEK
Tak teda přátelé, tohle je teda hnus!!! Přečetl jsem si to tu celý a se spoustou lidí souhlasím. Tohle s reálem nemá nic společnýho. Jediný, co to simuluje, je pitomost a neznalost těch, co to vytvořili a jejich záměr, co nejrychleji poslat hru do světa a hrabat prachy!!!
1. nikdy asi neviděli dálnici a kamion na ní. Dva kamiony vedle sebe, při předjíždění mají co dělat, aby se tam vešly.
2. města jsou příšerný, nebo spíš žádný. 2 až 3 ulice, to je hnus. To fakt ukazuje jen na to, že se jim s tím nechtělo dělat.
3. spotřeba nafty je šílená. Ten, kdo to tam nastavil, by se měl jít poptat po firmách, kolik náklaďák žere. Když vezmu Scanii třídy A, tak po trojnásobný úpravě spotřeby to stále žralo 63 l na 100 km. Takovej vrak, co žere malý děti podel silnice, by si žádnej dopravce nekoupil. Zrovna kolem Scanií se dost motám a vím, že ta spotřeba ve hře je skoro dvojnásobná.
4. převodový stupně jsou příšerný. Aby u 9ti stupňový převodovky mi tam napadalo 8 kvaltů do 50ti kilometrový rychlosti a ten devátej to tahnul až na max??? Asi vážně viděli náklaďák akorát ve filmu.
5. velkej úpadek, co se týče tuningu a vylepšení trucků. A ty znaky trucků, to je taky bída. Hold se jim nechtělo cvakat za licence. Celkově je ta hra příšerná kromě grafický stránky.
Pěknej pokus ale 18WoS je stejne lepsi :) - to je jenom muj nazor.
Jak se dává kod na peníze do hry.
Děkuji za radu sám bych na to asi nepřišel.Ještě jednou děkuji všem
jj,Radku,nemusel jsi sdělovat až toliko informací,neboť každý má přece křišťálovou kouli v níž snadno uvidí tvou konfiguraci a operační systém jež jsou..jak jinak než dostačující:D
Cus, už 2x jsem se pokoušel rozeběhnout demo a po nainstalování mi vždy vyběhne hláška že došlo k problému a že je nutný program ukončit. PC konfiguraci mám snad dostačující takže nevím proč mi to neběhá.Nevíte co s tím? Děkan
to Felin:to se stane,pokud se ti hádají nějaké mody.Pokud žádný mod ve hře nemáš,tak zkus spustit hru s jiným nastavením(DirectX/OpenGL).
Pro Danny: Truck musíš kompletně vylepšit jinak se ti úkol nesplní .
Cus chlapi hele potřeboval bych jesli nekdo nevi kdy zapnu hru , no pak na hlaní nabídka mě de a když si vyberu zemi kde chci zacinat tak se to zacne načitat a v pulce nacitani se mi to vypne! Nevite nekdo co stim??? ODP prosím Díkes
Danny,zkus ten truck vytunit v servisu,pak by to mělo být ok.
Čau chci se zeptat jestli někdo náhodou neví jak dál?Jsem u profesionála a potřebuji koupit truck třídy A ale při koupě se mi neobjeví splnění ůkolů.Pokud někdo ví at mi napíše na email budu velice rád předem dík Danny
to Lukas:soubor s příponou .scs nakopíruj do C:\Document and Settings\tvuj profil\Dokumenty\Euro Truck Simulator\mod...pokud tam nemáš složku "mod"(bez uvozovek),vytvoř ji.A pak už to musí šlapat.
ten dotaz vlkodlaka je dobrej to mě taky zajímá
hh:jo a prosim Tě ještě jedna věc nevíš jak se to tam vkládá aby mi to s tim běhalo?moc prosím odpověz předem díky.
hh:moc díky jsi jedinej fakt dík moc
cau..jak dlouho treba jedete z madridu do rima???jak dlouho muzete mit prestavku na benzince??predem dik
to Lukas:stačí když zadáš do googlu tohle: real logos mod ETS a hned ten první odkaz tě tam zavede
Čauky lidi mám už po druhé ten stejný dotaz jestli Euro Truck Simulator de hrát na volantu zančky:Logitech WingMan Formula Force GT? Pls odpovězte
Předem Dik
Když něco potřebuju já tak mi nikdy nikdo nemůže pomoc ach jo to je jako něco
čau lidi prosím vás kde stáhnu originál nápisi na kamiony a jak se tam prosím vás dávaj?předem moc díky za odpověd
Luk:co se tice napisu tak origynalni se daji stahnout na netu.je tam taky par predelanych map a neake pridavky co se tice tracku.
lidi nic moc ja tu hru mam a pravdu rict nejlepsi je beztak haulin.malej vyber tracku,jenom sami dalnice a zadna postrany silnice.hodne veci co se tice predelavek nefunguje.radsi sem se vratil k haulinovy.kdyby se tak konecne obevil rignroll.
SUBGAMEROVI díky za info,snad to bude fungovat,akorát že momentálně je tato hra vyprodaná.Je fakt,že dali do prodeje jen pár kusů.Sega rally mi bohužel taky na volantu nejela.Ostatních cca 15 her v pohodě.Zkoušeno na dvou typech volantů.Můžeš mi napsat na jakém volantu tu hru máš otestovanou?Díky.
Čauky lidi chtěl bych se zeptat jestli tato hra de hrát na čtvrt kruhovým volantě značka:Logitrch WingMan Formula Force GP.
Předem díky za odpověď.
UFU: jde to hrát na volantu
Luk: v originálce je swift atp. ale neni problém si stáhnout praví nápisi
čus lidi já sem koukal na pár fotek a docela by mě zajímalo když je na jednom s kamionů napsáno svift jestli se tam objeví i normální nápis scania a to samý i u jiných traků děkuji za odpověd.
mě nejede ani demo!!!a HW nároky splňuju jak nic
Zatím jsem nikde nezjistil,jestli tahle hra funguje na volantu.U Dema to nešlo.Má už to někdo vyzkoušené na volantu??!
btw:Jestli to má být podle skutečnosti tak lituju lidi co to budu hrát s volantem co má odpor a třepe tak radši nejezdit přes prahu :-Dbo se vám ten volant rozpadne :-D
Ano tuhle hru si určitě koupím a budu ji hrát o přestávkách na parkovištích :-D
Nevím jestli to má být "verbovací hra"ale určitě je lepší jezdit opravdovým :-)
*ani..... týhle sry sem měl pár chyb
kdyby to nepotřebovalo grafiku tak to není ahi hra :D v tíhle době :)
maxix5 a bolek --- Grafickou kartu to určitě potřebuje :)
Oprava v recenzi: ne nízký, ale ÚZKÝ okruh lidí:)
potřebuje to grafickou kartu
potřebuje to graficko kartu
je tam aj slovensko?
haulin je lepsi
kolik to zabere velikosti?
Jojo to za 499 za zkousky stoji ale myslim si že to bude dost dobra PC hra
Peters-.:
A víš kolik jsem těch úprav dělal na haulinu? A nejen já, ale i další lidi z truck-phora. Vyřádili jsem se s tím a právě proto mě se*e to, že SCS ani nebylo schopno vzít třeba i moje módy a použít je, ne, oni prostě opakují jedny a ty samé chyby a to dle mého názoru není normální. Logicky pak nemůžeš ani mít reálnou spotřebu(fyzikální model prostě neexistuje a ještě jedna malá poznámka! Spotřeba není závislá výhradně jen na otáčkách motoru, ale spíše na jeho zatížení) i když na to také už existuje mod, jak moc reálné to pak je, ale netuším, protože mě to vytočilo tak, že jsem ETS vzteky zahodil a zůstal jsem u Haulinu. Ačkoli máš pravdu v tom, že o moc reálnější to není, ale přeci jen je na tom Haulin o poznání lépe než ETS. Už jenom tím, že můžeš sám podnikat a navíc, když se prostě nebudeš starat o auto nebo jezdit jako dobytek, končíš, proděláš kalhoty. Prostě u Haulinu je ten model podnikání a práce řidiče o kousek blíže k realitě. Jednoduše mi přijde lepší motivací to, že máš udržet svojí firmu než to, že budeš plnit stupidní úkoly. Haulin a Long Haul je stejně mizerné rozhodnutí jako ETS, možná kdyby nebylo Long Haulu, který je totožný s Haulinem, pravda má asi o dva tahače více, ale zase není problém si do hry přidat kolik aut budeš chtít, nic složitého to není. No zkrátka, kdyby možná nebylo Long Haulu, vypadal by asi ETS o poznání jinak a věřím tomu, že i lépe. Ne, v NFS určitě není také moc reality když se Ti tam stane, že v plné rychlosti to napálíš do zdi a ono se auto akorát zastaví a pak jedeš dál, no kravina, protože ve skutečnosti by už žádné dál nebylo. Pořád mám za to, že jestli je něco simulátor tak Trainz Railroad simulátor, ovšem za cenu pro začátečníka složitého systému pravidel a podpravidel, který může dost lidí odradit, navíc těžko to nutit někomu kdo nemá k železnici alespoň minimální vztah či snad minimální zájem.
to: JV
Koukám že tebe ta hra vyloženě sere... Hele vpodstatě stebou souhlasím ale hdyž jsem psal o tom jak se tahač chová na silnici, tak tím jsem měl na mysli srovnání s VoS, tam se zase tahače chovají jako kdyby jezdily na lisťákách. S realitou bych tuto hru vůbec nesrovnával. Samozřejmě že u ETS je to přehnané, ale Jestli si hrál někdy Need for Speed, tak řekni sám jestli tam se chovají auta reálně. Když chceš jít do detailů hry, tak apsolutní propadák je spotřeba. Vůbec není závislá na otáčkách motoru, ale pouze na ujetých kilometrech. Což považuju za totální blbost hry... Na druhou stránu, když víš co je na té hře všechno špatně, tak skus něco takovýho naprogramovat sám. Ona to není žádná sranda (tak jako živit se jako řidič z povolání). Podívej se třeba jak vypadal první díl VoS a kolik dílů vydali aby se dostali tam kde jsou. Navic poslední díly VoS (Haulin, Long Haul) mi teda nepříjdou moc rozdílný. Určitě na tom SCS musí ještě hodně zapracovat, ale jsou to jejich první kamiony.
můžu se zeptat co znamená:české titulky ve hře a manuál? lze to chápat jako že je to celé česky?
To že řidič jenom řídí bylo myšleno obrazně na tuto hru nebo hry tohoto typu . Je mi jasné že má daleko více práce než jen řídit . Takže jestli jsem tím někoho urazil tak se omlouvám . Hodnotil jsem hru ne řidičovu práci SCS hru dělají tak aby to pochopily a mohli si vyzkoušet děti. Z pohledu profesionála je to o něčem jiném .
bůčkin: Ano, tak na Tobě je nejlépe demonstrovatelné to, že o práci řidiče a provozu nákladní dopravy víš o jen trochu méně než SCS. Chlapče, když jsem před pár lety končil na MKD seděl jsem za volantem přes 15 let. Takže když říkám, že to nemá se simulací vůbec nic společného, že je to dílo někoho kdo náklaďák viděl jen když kolem něj projel a to ještě ve vzdálenosti minimálně 200m, vím o čem mluvím. Ta hra možná graficky nikoho neurazí, ale také nikomu nic nepřinese, kdyby ano poznali by jste vy děti(a nejen vy) jak tvrdý chleba řidič má a odpustili by jste si hodnocení toho jak se co chová lépe když ani netušíte o čem mluvíte a považujete řidiče akorát za hloupu cvičenou opičku, která akorát sedí a kroutí volantem, nedivím se vůbec tomu, že s tímto smýšlením je v této společnosti a na silničích takový bordel a když vidím přístup Vás mladých(podporovaných bandou neznalých v SCS) jímá mne hrůza z toho kam až to dojde!
to bůčkin:A to je ten problém,že ten řidič toho v reálu dělá poněkud více,než jen nacouvá pod návěs a samo se to zacvakne:D Jinak řečeno,tohle je arkáda a ne simulátor.Jinak graficky tahle hra nijak neurazí,dokonce má vlastní editor map,je modifikovatelná,ale už teď je jasné,že bude následovat patch,po kterém se snad zlepší fyzika aut.
Je to pěkná a zajímavá hra . Některým z vás vadí to a tomu zase tohle ale nikdo tu hru neposuzujete jako celek . Jednoduše řečeno hra je simulátor takže nechápu proč vám vadí ježdění a že je to stereotyp . Máte částečně pravdu ale vžíváte se do role řiidiče . A ten nic jiného nedělá . Jestli se vám tento žánr nelíbí tak ho jednoduše nehrajte a nekažte hru jiným ,kteří by si tuto hru/hry chtějí zkusit. Pro ty které to nebaví ať si počkají na simulátor závozníka a ne řidiče .
jůůůů jen za 500 to si koupím to vypadá good hned mě to padlo do oka !!!
Benzinky tam jsou nejen na hranicích a u měst máte malé průmyslové čtvrti co byste chtěli průjezd historickým centrem? Jenom je trošku praštěný jak jsou vidět z jednoho místa všechny významné městské památky. :)
sem zklamaný čakal sem od toho víc :( škoda vyhozených peněz
Škoda,SCS se evidentně stydí za svoji národnost,jelikož takhle zprasit Prahu si může dovolit jen amatérský tým.A Slovensko tam pro jistotu nedali vůbec,to bude zřejmě až v "datadisku",za stejnou cenu.
Plne souhlasim s JV.Je to presne jak rika.Uplni tupci jsou SCS... nic neni realne
to Peters-. :
Bohužel nemáš pravdu, a to sice v tom, že se tahač chová lépe na silnici. Vozidlo je značně přetáčivé a jestli se Ti líbí jak se pohybuje kabina řidiče tak je vidět, že si snad s žádným autem ještě nejel. Ta kabina tam líta jak "nudle v bandě" a skoro to vypadá na závadu v uložení kabiny, ale jsou tam i další chyby. Jednak při sešlápnutém pedálu brzdy uniká ze soustavy neustále vzduch(stejným problémem trpí i haulin), čili vozidlo má závadu ohrožující bezpečnost silničního provozu a jako takové by se správně nemělo na silnici vůbec objevit, leč v SCS jsou jiného názoru, patrně jim to přijde normální(pokud ano mě zase nepřijdou normální chlapci z SCS), když už jsme u těch brzd! Mají ještě jednu dost podstatnou závadu a sice, provozní brzdy téměř nebrzdí, ale brzda odlehčovací(motorová) má tak vysoký výkon, že je schopna zastavit plně naloženou soupravu na pár metrech. Opět stejný problém jako u Haulinu, oprava je sice možná zásahem do kofigurace brzd, ale opět se zde ukazuje totální neznalost tvůrců, protože zvýšit výkon brzd provozních lze, s tím, že pak poroste i výkon brzdy odlehčovací. Nějaký tupec si patrně myslí, že když je to brzda, tak to může provázat na brzdy provozní. Převodovky je opět další chyba, pominu-li fakt, že třeba Volvo u řady FH16 nepoužívá 9 stupňové převodovky a, že Mercedes - Benz používá dokonce i 16 stupňové převodovky, je opět naprosto špatně nasteveno jejich odstupňování a výsledkem je akcelerace jako u osobáku, to se dá opět napravit přepsáním v souboru pro převodovky, kde je třeba změnit i limit otáček a stálý převod v rozvodovce nápravy. V originále je nesmyslně použit všude stálý převod 1:2,8 u ke všem převodovkám. Změnou limitu otáček se napraví i chyba v maximálních možných otáčkách motoru, protože jinak motor dosahuje takových otáček, že by to ve skutečnosti znamenalo jeho těžké poškození v lepším případě, v tom horším jeho destrukci. Opět chyba, která se opakuje z Haulinu. Vidíš sám, že tu snad kromě lepších interiérů žádná změna k lepšímu není, naopak! Tím, že nelze koupit vlastní návěs a provozovat tak vlastní firmu, tím,že si člověk musí kupovat nějaké "povolení" do dalších států, které není v současné době vůbec třeba, je to totální zmetek.
Musím říct že mě tato hra dost sklamala. Nejde snad ani o ty dálnice, ale dávám zapravdu těm co tu píšou o tom jak chudá jsou města. Je to opravdu trapný. Dál mi tak trošku nejde do hlavy to kam se stratili benzínové pumpy. Na místo aby každé město mělo svojí pumpu, tak se objevují na hraničních přechodech. To jsem teda trochu nepochopil. Jediné co je na této hře lepší než na 18 WoS je to jak se tahače chovají na silnici, ale tím to končí.
E: NE autobusovy ale kamionovy
Poradte dajaky good autobusovy simulator PLS
A nechtěl by ses třeba tajektem vozit do Anglije???
Velká škoda, moc velká. Málo měst (ČR by si zasloužila alespoň hlavní města jako Brno, Ostravu, Plzeň a popř. Budějovice; stejně jako další země... ve Francii bych rád viděl třeba Štrasburk), ve městech nic neni (ulice s tím samým, jen okolo jiné objekty), smyšlené dálnice na kterých nic není... navíc se to jmenuje Euro a spíš bych to pojmenoval West-Euro s ČR a Polskem... nevím proč vynechali východní Evropu a Balkán. Rád bych vozil třeba i do Blavy nebo do Záhřebu. Nic... velká škoda, moc.
Při čtení toho co by ETS všechno měl obsahovat a jak se to bude vše točit kolem simulace kamiónové dopravy, jaké videa se dala shlédnout jsem si říkal, že to bude zase o krok dále než byl 18Wos: Haulin, ale přišla nepříjemná studená sprcha. Nejen, že se opakují ty samé chyby co se objevily i v Haulinu(brzdy, odstupňování převodovek atd.) ono se to dokonce ještě zhoršilo. Nemožnost koupit si vlastní soupravu a podnikat, neustále se musí plnit stupidní úkoly co si v SCS někdo vymyslel a přitom viděl nákladní vozidlo akorát když kolem něj projelo. Hra je totálně vytržená z reality a název simulátor by měl být v tomto případě trestný, protože to se simulací nemá naprosto nic společného, fyzikální model veškerý žádný, prý měla být města dle skutečnosti, no jestli je Praha akorát jedna ulice a mezi hustým lesem tak fajn, asi je to dle skutečnosti, ale v tom případě sídlí SCS v jiné Praze než mají oficiální sídlo. Z hlediska hratelnosti je to oproti Haulinu tak o dva kroky zpět. Za tuhle cenu je to nesmysl. Kdyby to bylo za 199Kč dalo by se o tom uvažovat, ale jinak je tato cena(499Kč) lichva.
Milan24: Tak si to vizkoušej!!!!!!!!!! Mě to nešlo!!!!!!!! Třeba to v plné verzi pujde!!!!!!!!!!!!
dá se to hrát na volantu?????????????????????????????
Akorát mě překvapilo, když jsem hrál to demo, že místo Scanie to mělo nápis svift, nebo jak.Docela mě to i sklamalo
Proč není v nabídce???Je to odloženo???
dá se to hrát s volantem???????????? protože mi 18 wheels of steel haulin nešli
Na team speaku jsem založil kanál na kecání neboli vysílačku.Dal jsem to tady Připojit/111Czech Games free chanels/Euro Truck Simulator.Doufám že se vám to bude líbit a nebude to tam jen tak na parádu.
Stahl jsem to na hrej.cz
2 R&S:
Vidím, že ses chytnul pouze jedné mojí připomínky. A co ten zbytek?
Naštěstí už se najde několik modů, takže se dá hra celkem slušně upravit.
hale kde jsi stahnul to demo ETS ?
Co to melete vždyť u osobních aut jsou řidiči!!! Stáhl jsem si demo a je to hustý.
Ještě dodám že to BVE je ale zadarmo :)
Jak tady psal Aichel...No nevim co máš s tim že jedeš furt v jednom pruhu a nic ... jak myslíš že to je v reálu?Od toho je to Simulátor, aby navodil atmosféru reálnosti.Kdyby to bylo jako v Kobře 11 kde jedeš a ted by ti přes přívěs lítali policajti a honili hlapa na kole po dálnici tak by to bylo teda hrůza.Ale Simulátor je to, že si prožiješ to co v reálu.Tam taky jen valíš po dálnici a musíš zastavovat.Třeba BVE simulátor vlaků, tam je grafika poloviční a taky tam jen mačkáž dvě tři klávesi,ale když si nekdy chtel nekdo zkusit řídit vlak, tak to postačí.Tak se dalo třeba rozjet to a jít na 5 minut od PC ptž vlak jel přes pole a nic jen někdy pimpla kontrola spánku.Neřikám že trochu nepřepískli cenu (dal bych to tak za 250 ale budiž.Já si tomkoupím a uvidím.Jinak ti chodci a auta bez řidičů mě fakt mrzí za tech 500 by tam mohli hodit aspon tři ruzný textury a nesmět je přejet a za volatnem taky textura jak bývají diváci ve staré Fife něbo při tenisových hrách.
ja mam problemi sthanout demo a nemohl by mi nekdo z vas poradit na jake strance by to slo stahnou (ale aby to nebyl kompimovanej soubor nebo pres alcohola normalni instalacky bych potreboval)
Beru to zpátky hned co jsem to teď spustil tak začalo pršet. :DD
Je to super jenom si tak říkám že když už fungují stěrače mohlo by i občas pršet:D
Pane bože co šílíte vždiť je to jen simulátor a na to že to je simulátor to má celkem dobrou grafiku, a hlavně to podle obrázků nesuďte ty jsou starý jak, jak .... nevim co. Počkejte a uvidíte.
ftw. vim ze to delaj brnensky scs tak to neni zadny ea montreal vivendy nebo valve, ale tohle je hruza. ani za 2kila bych nekoupil!!!
podle ofic.stránek by měla být pro ČR komplet lokalizovaná... to bude fajn
Nevím co s tím všichni máte..Stáhnete si někde jen demíčko a podle toho soudíte celou hru..Počkejte si nejdříve na originální vydání a pak teprve posuzujte..
to je taktika SCS software každý rok přidaj pár měst trochu je vylepší a mají novou hru nemůžete čekat že v prvním dílu bude všechno :)
prosim väs kde ste sehnaly ty trucky dik moc cus nebo na jaky strance ste si je obednaly
Souhlasim s Aichelem, je to hodne slaby...
to Samanta: ridici v kabine jsou, dokonce i toci volantem, ale to je taky cela akce v teto hre :o(
to ZmeteX: za zkousku to nestoji ani za stovku
Totální blbost ... Lituju toho, že sem u té hry strávil 5 hodin. Stereotypní blbost, kde města jako Praha, Vídeň, Varšava jsou omezeny na jeden čtverec ulice, a po jeho obvodu je sklad a opravna. Jinak nic. Chodci žádní, aut minimum. Na videích je vidět, že jsou kamiony licencované, ve hře nikoliv. Jezdit pořád dokola po stejně vypadající dálnici v pravém pruhu a čekat 20 minut než dorazíte z bodu A do bodu B, je fakt o nervy. Nic se neděje. Jen musíte občas natankovat a vyspat se. Model poškození neexistuje, zvuky sou stejné, ať děláte co děláte. Policie nexistuje, na kamionu můžete zapnout světla, blinkr a stěrače. Jinak nic.
Hrůza. Ruce pryč.
Za pětistovku to za zkoušku stojí....
prý se zvedl cit pro grafický detail. Tak to nevim. Radši měli udělat všem autům kouřový skla než jim nedat řidiče. Kdyby tam měli bejt chodcni na ulicích měst a na benzince nějaká ta obsluha tak dobrá ale s tim teda moc nepočítám a na těch fotkách to tak vypada dost blbě. Snad ta hratelnost bude OK ...