-
Jedenácté Need for Speed: ProStreet má být mnohem realističtější než předchůdci a volitelně půjde vypnout pomocné systémy typu ABS. Automobily opravdu budou mít rozsáhlejší model poškození, avšak úvodní tři stupně poškození nijak nepocítíte při řízení. Za zničení specifických částí vozu obdržíte medaile, podobně jako ve FlatOutu. Zajezdíte si v licencovaných modelech od 28 automobilek (Audi, Mazda, vrátí se Honda), pokrývající období od 60. let do současnosti. Exotických vozítek ubude, oproti Carbonu zde jen 8. Zajímavé je, že při závodech se nebude uplatňovat rozdělení do výkonnostních tříd, takže se proti sobě mohou postavit různě silné stroje (např. 70 koňů proti 400 koňům). Své miláčky si vyladíte ještě precizněji díky rozšířené technologii AutoSculpt - nabízející 90 míst pro tuning, 30 způsobů jejich konfigurace a přes 1000 náhradních dílů. Čtveřice herních módů zahrne uzavřené závodní okruhy (ala TOCA Race Driver), smykovací Drift, Speed Challenge s policejním radarem (novinka v NFS, ale známá věc z jiných her) a Drag Racing na tratích rozesetých po celém světě. Nebudete muset povinně vyhrát všechny závody, postačí být první v hlavní kvalifikaci. Hra je v češtině.
-
Diskuze dočasně vypnuta
Své dotazy k objednávkám prosím směřujte na email xzone@xzone.cz. Děkujeme.
Komentáře (237)
-
Recenze (56)
FENEK (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 4.11.20124.55- -Carlist
- -Tuning!! autosculpt hodně pokročil a narozdíl od nfs carbon zde jdou upravovat i sériově vyráběné díly
- -Hodně dlouhé a tím pádem skvělé.. na několik měsíců
- -RYO, NATE DENVER, KAROL MONROE, AKI KIMURA A RAY KRIEGER
- -Když se urve zadní nárazník, tak vám výfuky lítaj ve vzduchu
- -Občas se změní barva a velikost kol
Jako nfs je tato hra docela dobrá, semtam má ale nějaké ty mušky, které se musí vychytat.
TDUmaniak (Xzone.cz)Ověřený nákupHodnoceno: 26.7.20104.55- Grafika, tuning, typy závodů, výběr aut, kariéra, zábava, HW nároky.
- Semtam vám grafický engine při závodě změní barvu kol...
Tohle je to nejlepší NEED FOR SPEED!
wolfik (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 10.2.201045- Grafika
- Tunning
- nové možnosti oproti předchozím dílům
- nové prostředí
- krajina a propracovanost
- efekt poníčení aut
- bugy
- pomalejší načítání okolí
- u win vista chyby
Dobrý nápad i dobrá hra ale oproti předchozím dílům moc chyb.
Degen (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 26.10.20093.55- + Zezačátku zábava
- + Je to Need For Speed =]
- - Po čase přestane bavit
- - Grafika
- - Než začnete závodit musíte se proklikat několika tabulkami
Hra, která vás chvíli bude bavit.. ale nic netrvá věčně.
Stejsky (Xzone.cz)Ověřený nákupHodnoceno: 10.8.200955- 1. slušný káry
- 2. docela do brej tuning ale mohlo toho bejt trochu víc
- 3.Bossové
- 4.závodní den
- nemám co vytknout
jedna z nejlepších her (velmi doporučuji)
Snake179 (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 15.7.20094.55- 1.dobrá grafika
- 2.dobrý káry
- 3.grip,drift,drag
- 4.hra byla celkem dlouhá(nebo mě spiš přišla)
- 5.BOSSOVÉ
- 1.Ryo špatnej Boss byl to amater
- 2.víc tunningu
- 3.mohlo být ješte o trochu víc kár
- 4.nejsou otevřeny všechny auta od začátku
super hra (DOPORUČUJU)
klokan52 (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 14.7.20094.55- -velmi dobrá grafika
- -realistické
- -velký výběr aut
- -rozhodně lepší než Undercover
- -docela málo tuningu
- -rychlostní výzva
hra mě docela dost zaujala.
StreetX38 (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 3.7.200945- Hezká grafika, zvuky motoru, množství aut, docela dobrý kouř, konečně trošku reálné.
- Ujeté "skejťácké" menu, nepoznáte, co je "tag" a co závodní víkend, hudba, pro někoho skvělá, mě tenhle styl prostě nesedí, písničky u Undergroud neboMost Wanted se mi zdály lepší. Jakmile vám nejde jedna z disciplín máte po prvním zúčtování problém plnit úkoly a požadavky, moc složité nastavení pro lidi, kteří se vautech tolik nevyznaj a malý výběr tuningových součástek orpti jiným dílům.
Dle mě velmi povedený díl série, který zase přinesl něco nového. U mě dobrý.
aston9martin (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 21.6.200945- hratelnost, krásná grafika, poměrně velké možnosti v tuningu, realistické chování aut, konečně poškození aut, pouliční závody nechybí ani trochu
- stejnorodost tratí, sem tam těžkej drag nebo drift, bez volantu se špatně driftuje, ke konci i stereotyp ale jenom ve slabé míře
Povedené vrácení ke kořenům, starý, dobrý, need for speed, co dodat.
Tomas (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 11.4.200955- Vysoký pocit reality
- Skvělá grafika
- Deformace aut
- Konečně návrat do starých kolejí série NfS, kde jsou závody legální a neotravuje vás vtíravá policie.
- Tuning
- Občas přehnaná obtížnost
- Docela obtížně se vydělávají peníze vzhledem k tomu, za co vše se dají utratit.
Tento díl Need for Speed na mě velmi zapůsobil. Podle mě nejlepší díl ze série hned po Underground 2. Určitě by měli věnovat pozornost pokračování.
Celkové hodnocení vypočítáváme z ověřených i neověřených hodnocení.
Ověřený nákup - zákazník prokazatelně zakoupil produkt u nás v obchodě.
Neověřený nákup - nemůžeme ověřit, zda zákazník produkt zakoupil. - -Carlist
prosím vvás nevíte proč mi nejde nastavit na pedálech plyn ? brzda i spátečka jde ale plyn prostě v options nejde nastavit =( poradte prosím...
no mužeš ,ale sou lepší hry za 400 kč kampan za 1 hráče ještě ujde ,ale asi za 1 měsíc omrzí a multiplayer ten nestojí anii za řeč laguje jak prase hráčů malo a sou tam i cheateri
a proc bych si ji nemel kupovat?
no tak když ti jdou crabonx na max tak jo ,ale už bych si jí nekupoval to se radši porozhlídni někde jinde
ahoj, pujde mi tato hra na AMD LE-1600 2.8GHz, 3gb ram, nvidia geforce 9600gt kdyz mi carbony jedou v pohode na max?
odpoved piste sem nebo na mail.Dik
dej vždycky to uplne nahore a pak si zvol zavodní den a jed :D
ja totalne nechapu menu nemuze te my poradit jak hrat dik :-D
no to nevím
Aha tak já stále nevím jestli koupit PS nebo si počkat na SHIFT . Akorát jsem slyšel ,že to zase nemá být simulátor ... takže fakt nevim. Existuje stránka o NFS ( je česká ) zdá se mi nfsnet.net nebo tak ňák a tam se jedou ligy atd. Kdybych si tam našel kámoše tak by jsme mohly jezdit aji normálně mimo ligy takže by to bylo OK. A to bych se musel zbavit savů nebo bych si je mohl nechat ?
nejpomalejší net zrovna nemám je spíš o tom že jízda autem ve vysoké rychlosti je dost náročné na net , no ,ale hrát se to dá spíš tam sou taky cheateri
Aha ,tak to máš dobré , já jsem dal se svým Viperem 410 :-D . Neni to kvůli připojení k internetu ?
Jo cd key tam je ,ale s tím netem, bych to uvážil ,hraje ho vždycky několik hráču o víkendu jinak kvalita taky není dobrá laguje to teda dost a momentalne jezdím se svým autem po zadních přes 300 metrů.
Je u této hry CD-Key ,aby se to dalo hrát přes internet ? :-O Mám teď warez na zkoušku a jsem už dost daleko ... Asi bych to tu koupil :-) Díky za odpověď.
To katoda : Musíš si vylepšovat podvozek , brzdy a gumy . Když budeš mít všechny tří na 3ku tak se ti to zaručeně zvedne.
mam auto se zadním pohone všechno na 3 i něco víc (od motoru po nitro)
a nejde mo jízda po zadních nevíte čím to je dik za odpověd
tos neměl říkat...
ježiš asiatky fujjjjjj zlaté české holky
Chtěl bych se zeptat, jestli se v této hře často objevují pěkné holky, především asiatky. Děkuji za odpověď!
tim že se jen jezdí dokola nebo že se furt jen střílí neznamená že je to stereotyp. To je buřt jestli jezdíš jen jednim směrem do kola nebo střílíš jen komunisty, ale stereotyp se myslí lokace, to je jako že se střílí jen třeba na poušti nebo že se jezdí jen v anglii nebo že se prostě střídaj čtyři kola furt po sobě nebo že si sou ty lokace až moc podobný (tohle neplatí pro hry jako mass effect nebo GTA)
Vy jste fakt omáčky. Co jsem si četl ty recenze hráčů, tak jsem se chytal za čelo. Prý stereotyp.....všechno je tam furt dokola. OMG v každé hře je vše dokola ať je to už need for speed nebo call of duty atd. Vždy se tam jezdí dokola jak retard nebo se tam furt střílí. Nechápu vás. A ty kecy, že to nemá nic společnýho s need for speed, tak to asi dotyčný spadli z Marsu ne? Původní need for speed nebyli o posrané policii s kterou se tam má člověk nahánět! Původní need for speed byli stejný jako pro street a to tam byli jen okruhy! Fakt tyhle takzvaní borci, co chcou akorát tunit a nanánět se s poldama jsou pěkný sračky. Tahle hra je pecka a Most wanted je největší sranec, co EA stvořilo.
potřebuji poradit-v kariéře mi zustali zamčene tři souboje s králi,přitom toho hlavního jsem porazil. znamena to že ty pod ním se ani nezpřístupní? nebo musím udělat něco jiného.. ale rekordy mám.. a kdy se otevřou ty bonusové auta? diky
ahjmio
mno ja som to mal na viste s 2.0 GHz procakom a slo mi to normal...
prej mi to fakat nebude a hraju to jak svin bez kusnuti
ahoj lidi. stahnul sem si demo NFS PS a i pri ty zakladni grafice jak byla na zacatku se mi to sekalo neskutecne,bojim se ze kdyz si hru koupim tak se slusnou grafikou to bude hruza,na http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest mi to pise ze to pude ale pise mi to ze to de i u unreal t. 3 a nejde mi takze nevim jestli mam koupit nebo ne
To kubin : pojede ti to na 100% me to jede na jednojadro 2,4 Ghz Athlon a 1 GB RAM a jeste k tomu mam vistu a jede mi to na nejnizsi detaili bez sekani !!!
PLS KTO VIE AKO SA KUPUJU AUTA V NFS PRO STREET SURNE POTREBUJEM VEDIET DIKES MOC.
jestli nevíte jestli vám to počítač utáhne tak si to zjistěte na http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest
a zadejte si tam nfs prostreet!!!
blbost sori 80%
ja ji davam 90%
je to sice hesky co udelali v prostreetech ale nedali tam dohromady stridani dne a noci to je hesky ze tam maji ddest a spoustu jinyh ale to stim kolem co provedli kamos mi rikal ze kdyz najedu na najel na malej kaminek takmu to urazilo kolo to je debilovina jo to beru kdyby narazyl na poradnej sutr
Pro mně je tato hra dobrá.Má krásnou grafiku.Já ji dávám 95%.
pls potreboval bych vedet jestli mi to pojede kdyz mam dvoujadrovej procesor 2x2400mhz
Ahoj, prave som si to kupil a mal by som par otazok:
1, Čo presne ovplyvňuje na voze hodnota aerodynamiky? Z minulých dielov NFS som zvyknutý na hodnoty "výkon,ovládanie,akcelerácia" , a práve akcelerácia je nahradená aerodynamikou.
2, Čím väčší prítlak, tým väčšia rýchlosť, ale menšia ovládateľnosť. Je to tak?
3, Pri zvyšovaní prítlaku sa mi ukazovateľ posúva zľava doprava, vypĺňa sa. Ukazovateľ "maximálna rýchlosť v dragu" sa mi síce posúva zprava do ľava,vyprázdňuje sa, ale číselná hodnota MPH sa zvyšuje. Je to normálne?
4, Pre jedno auto môžem mať blueprinty iba na jeden typ závodu?
lukas: He, pořiď si větší RAMku, a nebo si stahni co nejnovější verzi ovladače ke grafice, jak sem spustil Gothic3 na plnu a rozliseni 1152x864 75h na novem pc, tak se mi to taky lagovalo, ale jak sem si poridil lepsi ovladač, hned to šlo bez lagů :)
omg já se si stáhnul demo z netu mam pc intel dvoujádro 3,2 Ghz RAM 1024 a gr. karta radeon x 1550 256 mb. Když jsem spustil demo tak sem měl všechny detaili na low a rozlišení 640, ale lagovalo semito jak svina pritom treba crysis který má mnohem větší hw nároky my šlo bez problemů
omg já se si stáhnul demo z netu mam pc intel dvoujádro 3,2 Ghz RAM 1024 a gr. karta radeon x 1550 256 mb. Když jsem spustil demo tak sem měl všechny detaili na low a rozlišení 640, ale lagovalo semito jak svina
zbynek97 - Jestli se ti to seká,tak si nech detaily jak máš a rozlišení dej na max:-) pomůže hodně nebude se ti to sekat,hlavně nedavej nižší rozlišení:)Není to moc náročna hra,upe v poho games!
ja to hral ,a je to bezva! Skoda ze mam na to slabiho kompa.
jak to sakra mám dostat na zadní.poradí někdo PROSÍÍÍM
Marek:omg tak si stahni demo nebo se podivej na min. podazavky tady omg!!!!!!!!!!!!!!
rozjedu to na xp,AMD sempron 64 3500+,ati radeon X1600 Pro a 1 gb ram?
doveste mi dom za 5000 kc Ned for sped prostret
Když dam hnu na maximum, najednou to j strašně kostičkovaný a a auta mají uplně divný odrazy..Mam PC AMD 64 X2 4000, 1GB RAM 1066Mhz, 512graf (geforce)
Jakub Peša pesaja - jj pojede v pohodě,ale zaleží hodně na grafice a na ramkach,takže bys měl uvést celou sestavu a ne pulku:-)
007:ne spal to, nemá co smysl
Půjde mi to na mém počítači?
2800MHz 3Gb RAM GeForce 8800GTS 640mb?
Když mám na počítači 2200 MHz a NFS Pro Street potřebuje 2800 MHz pojede mi bez problémů?
Prosím vás jela by mi hra na počítači s Windows Vista,dvou jádrový procesor Intel core duo,2.20 GHz,2046 mb RAM,32 bitový operační systém, Nvidia GeForce 8600GT?
http://kostomlaty-nl.myminicity.com ----
fakt pecka
Hele kupte si k tomu určitě ovladač(volant plus pedaly)jednou se vam to vyplatí jako mě!!!P.S Need man
prosím vas napišete mi na to ruzne informace popis na jaky počítač a ruzne podrobnosti??dekuji muj email je boanka@centrum.cz ja bych to koupil ale napište mi to info naschle
souhlasim v vladou...nfs undetamto 2 je nelepsi je z tech co jsem hral prostreet dostanu pod stromecek...a pak zjistim ktery nfs je nej...ale zatum sem pro undetamto 2...:D
Tak jsem to patchnul a objevili jse tam jen 4 novy serie zavodu a 2 novy auta (Plymouth Road Runner a Seat Leon Cupra). Kde jsou MC F1, S2000, Veyron .......Celkem jch melo bejt 16. Protivnici v tech novejch zavodech ty auta pouzivaj, ale ja je v prodejne nemam. Karieru uz jsem 3 dohral.
a prave proto, uz je to legalni= Nuda, a legalni NFS neni NFS !!!
souhlasim s Vinckem
hra je super tak co serete,nejhorší je Carbon.Určitě se vám Prostreet nelíbí zkrz to že máte nejraději ilegální závody a Prostreet je legální hra na okruzích.
souhlasim s vlada nejhorsi dil co nfs co vysel...predchozi dily jsem aspon dojel do konce ale tohle se mi ani dojizdet nechce ...proste Need for Speed Underground2 4ever
Nevím, nevím.Mám procík 3800* tj.2,41 GH,grafiku GeForce 7600 256Mb a když si nastavím rozlišení hry 1024*768 tak se to seká až hrůza.Takže jsem si to ještě ani pořádně nezahrál...
souhlasim..ja totiz hral karieru do 24% a pote jsem zjistil, ze to je ztrata casu a vubec mne to nebavilo..a ty rychlostni zavody jsou uplne ouvej hruza, vubec nerealny a nemozny
pekne blba hra, trapna..bucek ma pravdu ty rychlostni zavody jsou nemozny..mno uboha hra, nwm jako furt tady machrujete ale nejlepsi NYFS underground 2
mno kazdymu se ta hra libit nemusi....ale me jo
chyba... procak to chce 2GHz ne 2,8 ... :-) u vist 3GHz
a zybtek v poho
Tahle hra je opravdu ztráta času !!!
děcka klid každý tu může psát názor.
ja chci bejt kralem rychlostnich zavodu, ale to jako vubec nejde !!! pokazdy yse rozsekam a nedojedu vubec do cile...mam lamborghini murcielago a je to vcelku neovladatelny peklo :D
ale aspon je to zmena a novejsi tuning a auta je to vcelku v poho
Me spis vadi ze neni tak akcni proto mam radeji predesle.
do kytek muzes jit jen ty.:D pravdepodobne to neumis hrat a nejsi fanda NFS.a kdyz nejsi fanda nfs tak sem ani nelez :)
nejtrapnejsi NFS co jsem kdy hral...protoze to chalange speed je jako nemoozny...FUJ ! tahle hra..at tahne do kytek
četli jste tu recenzi od dulyho ? :D
Dobrý den, myslíte že mi hra půjde na mým PC
Pls odpovedte na email
Dekuji
sestava:
Intel celeron 2290 Ghz
768 MB operacni pamet
grafka je GeForce 7600 GS 256 MB
tak mně přijdou tyhle nfska jako jeden z nejlepších dílů, lepší byly jen undergroundy 2. Pěkná grafika, musíte si konečně trochu dávat pozor na auto a ne že to pošlete v plný rychlosti do svodidel, kopnete tam nitro a jedete v klidu dál... tady se to už trochu přiklání na nejtěžší obtížnost k realismu, což je jedině dobře. Je to prostě výborné pokračování, a lidi co říkaj že je to kravina, tak prostě asi neumí jezdit, jenom v mém okolí to bavilo zatím každého kdo to hrál.
Nejlepsi je Mostwanted..policajti, mno proste nelegalni...prostreet je legalni a to je nuda :( jo a tuhle hru jsem nekupoval, jen jsem ji stahl pres torrent...ja kupuju jenom Steam hry :D..jo a vsichni jezdete na SNB
No lidi Hlavně ty ktrry furd a neustále jak lameri nejvysiho kalibru tuhle hru jen neustale kritizuji kouknete se na tuhle stranku to je nejobjektivnejsí recenze http://games.tiscali.cz/reviews/nfsprostreetcz/index.asp no a jinak nic k tomu dodat NEJ díl serie prekonava v nejakych oblastech i Porsche Unleashed a to je co rict!!!
Fakt dobře se to hraje, grafika pěkná, hratelnost taky. Jediné co mě osobně vadí je trochu chaotický zpsůob řešení menu a nabídek. Jinak nevím co vytknout :).
YOUG:konecne se nasel nekdo kdo ma stejnej nazor jako ja :)
Moc jako nepochopim lidi,kteří tuhle hru odsuzujou jenom k vůli tomu že to není stejný jako předešlí díly,tak je to něco jineho zase ne???Kalim to doma a je to realný jak prase:) takže fakt good hra a pěkná grafika a hratelnost taky dostačujicí:)
Mr.WEB!STE3 - tak proc sis to teda kupoval ? :-D
Hmm..zase mne EA zklamalo...nejlepsi NFSko je MostWanted...V prostreetech nejsou policajti, zavody se nejezdi ve mestech ale na vyhrazenych okruhach :( napriklad v NFS:Underground bylo bezva ze jsi si pro ukol musel zaject, tady jenom vsechno odklikas a jedes zavod, coz se mi nelibi a policajti mi tam chybi a taky tam nejezdi poulicni auta, kterym jsem se vzdycky v mostwanted vyhejbal :D
Uz jste nekdo vyhral nebo videl toho Veyrona nebo MC F1?? V recenzy je psano ze tam tyto auta jsou. Mam 54% z kariery. Pro drag pouzivam Zondu, pro grip mam Ford GT, pro drift Mazdu RX8 a pro vyzvu EVO X. Jeste jsou tam navic auta NSX, Solstice a IS350, ale asi jen v Collectors Edition.
Mr.Web!Ster3 lol pavouky tam nemáš?:D Tak toje hustý no jako když už nevíš co s tim tak s formatuj HDD a nainstaluj od začatku windows atd.. a pak uvidíš možná že máš málo chlazení v kompu přehřejvá se asi,ale řekl bych bud hdd máš plný tak že nestíha zkus udělat defragmentaci nebo máš tam vir protože s tvojí sestavou bych dal vše na max i za 20h hraní:D:D a to mi ver pač ten můj stroj není tak našlaplí a jede třeba 2dny v kuse:o)Třeba si stahni nový ovladače na grafiku,jednoduše udělej vše co PC vyžaduje jako udržbu:-)
cus all..hele potrebuju poradit mam v pocitaci hry NFS:PS,COD4,DODS,Crysis..), mam 2GB RAM, Intel Core 2 Duo, a grafarnu GeForce 8600GT...mno a vsechny hry, co mam v pocitaci mi jdou ze zacatku krasne a VZDYCKY po 10 minutach se mi zacnou sekat, tak ze se to neda hrat, uz jsem zkusil vsechno, viry,cervy, a pavouky tam taky nemam a fakt nwm co s tim, tak kdyybyste PLS nekdo vedel napiste PLS sem nebo na mail: borekdavid@seznam.cz...budu moc rad za kazdou radu. Predem diky
2Doni3-Debil zase promlouba kdyz nic nevi ze??Kdyz mi to jede na shitske X1650Pro tak proc by to nemelo jet na 8600 GT
Ne nepujde,podporuje to pouze graf. karty serie Geforce 8800
nevite jestli mi pude pro street mam WNDOWS VISTA procesor INTEL CORE DUO 2 1,60Ghz 1Gb RAM graf.karta ASUS EN8600GT/2DHT/256mbDDR3 chip v graf.karte Nvidia 8600/PIXEL SHADER 4.0
myslite ze mi ta pude kdyz mam procesor 2400 a ono to chce 2800 jinak splnuju vsechny dane pozadavky???
No, ze začátku jsem byl spíš negativní, ale postupně tomu začínám přicházet na chuť.
me osobne stacilo zahrat ctyri zavody a uz me to nebavi... prusvih celkem, zlate most wanted
je to blba hra nejhorsi ze vsech za tohle 1299kč:-D bych nedal ani 500kč,picov.na ..... recenze tu NFS ProStreet nezapře svůj vysokorozpočtový původ – neskutečné množství licencovaných aut a doplňků, velice kvalitní grafická prezentace závodů, profesionální design ovládacích menu, špičkový hudební doprovod... Jeho největší chybou je však značná jednotvárnost závodů – po pár hodinách budete jenom těžko hledat důvod k pokračování a spíš začnete pátrat po nějakých cheatech, abyste si odemkli zbylá auta a vyzkoušeli si nějaký pořádný bourák nebo tuning z oblasti snů. Také fyzikální model sráží hratelnost někam k šedému průměru – Flatout za poloviční cenu nabídne mnohem lepší zábavu. ProStreet zkrátka patří k horším dílům celé série
goofy ty si sracka
TA hra je stejne sracka...kupte si radši CRYSIS !!!
TAM NENI SE KAM PRIPOJIT
HOSI PORADTE JA TO MAM PARIT ONLINE,,,ZAREGISTROVAL SEM PRO STREET A CO STIM POTOM
vy ste vazne divny 90% lidi si mysli ze carbony byly uplne nejvetsi propadak
toto nebrat, zlatý Wanted a pozlacený Carbon
Crap.
Tak sem to zrovna odzkousel a muj nazor je ze tyhle NFS sou nic moc :'(. Osobne si radsi pustim Most Wanted a prozenu se s policajtama.
Pro ty,kteří chtějí v této hře mít češtinu je jednoduchá pomoc.Čeština je již ve hře,stačí jen upravit registr.Zde je návod:
Start : Spustit : regedit : HKEY_LOCAL_MACHINE : [ SOFTWARE : Electronic Arts : Need for Speed Pro Street : language přepišeme s English (US) na Czech.
tak co už se těšíte až vyjde oficiálně?já už ji mám a je to bomba.možná lepší jak carbony.
ten gdo si mysli ze carbony byly hodne dobry tak ten je uplne divnej na tom se myslim shodnem
To demo co jsem hrál nic moc,ale plná verze mě překvapila třeba vylepšený dragy atd..fakt good ale předchozí díly jsou o něco lepší:)
hral jsem to demo a pripadlimi hrozne lechci souperi,na nejtesi obtiznost jsem byl vzdy vitez.Tak ze zadna poradna vyzva se nekonala.
no jo ty seš jeden z těch arkádovců viď?
Takze odzkousel jsem plnouu verzi, vypnul jsem vsechny ty ABS, ESP atd. a jelo to v pohode na HIGH detaily 1280x1024 na PC P4 3,0GHz, Geforce 7600GT. Jinak můj názor na Prostreet je: NEBRAT !! Zlatý Carbony
nevim jestli bych to kupoval ta cena mluvi za vse :-D
dexter:ovladalo se to blbe protoze si mel ABS predpokladam ale kdyz si to das na King takk je to bozi
Hrál jsem demo ale docela se to blbě ovládalo no nevím jestli si to mám kupovat
Nevim co tu pisete za blbosti hra by mnela vyjit v americe nejak 14.11 pokud vim no tak nevim co tu pisete za blbosti ze az 22.11 bo co :-D
Uz vim co chcu na narozeniny :D:D 21. mam narozeniny originalku NFS ProStreet
J@Y: pokud pujde vse dobre, tak by mela byt 21.11. a do patku jiz u zakazniku.
no ale ma docela good comp az na tu grafiku
to Holub: to je sice nádhera že je to beta , ale všechny beta co sem hrál takovýhle problémi neměly
2Mystiq-Rozbehat to mohl v pohode ale porad mas hoodne zkresleny predstavy o tom tvym hustym PC :D:D
mam dotaz na pana Schovance , no když to teda vychází 23. list. v pátek , tak to znamená že mi to přijde v pondělí už ? Díky za odpověď
2Holub: :D hele jako kdyz muj kamos to rozfachal na compu:2,6 procesor,grafika 128 MB radeon a ram :512 :D
2Mystiq-Nevim co se rozcilujes,ale mas celkem zkresleny predstavy o "hustym" komplu :D:D:D 2aivory-Na FULL to nedas ale zahrajes si to Jinak si taky myslim ze full bude dobra navic demo bylo BETA a i ta BETA me neprisla vuubec spatna
aivory:ses hodne trapnej kdyz se ptas jestli se ti to bude sekat na tak hustym kompu takhle se chovaj jen nejvetsi n00bove!!!!
nevite jestly se mi bude sekat NFS:PS na AMD Athlon 4200,ATI Radeon x1300,2048 MB RAM???
Co porad mate proti Pro Street?? Bylo by lepsi kdyby to vyrabelo KONAMI nebo co??? To demo mi prijde zajimave a rad si pockam na plnou verzi.
Ja si myslim ze to zas tak blby neni je to navraceni ke starejm dilum + neco jako tunning z novejch dilů + pecka vec a to je to ze se da konecne rozsekat auto.
podle me se vydarily dobre ne jako ty pitomy carbony
podle me se pro street nevydarily je to propadák teda to demo ale plna nebude o moc lepší
no jo nahle to vydali ale nemeli tvrdit ze demo ani nevyjde!
2Dragon-Bud ticho jo?!Oni to meli overeny a nahle to vydali tak dr* laskave hubu!!!
prostreet.cz chce bejt prvni co ma zhavy novinky jako prvni a parkrat uz se spletly treba ze hlasili 10 minut pred tim nez vyslo demo ze vubec nevyjde pokud chcete vedet vazne neco o nfs 11 zajdete na nfs11.nfscenter.net tam jsou vsechny informace overeny
Kdybyste cetli poradny novinky na poradnym serveru jako je prostreet.cz dozvite se ze todle demo je POUHO POUHA PODELANA BETA VY CHYTRACI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ve vysledku to bude milionkrat lepsi
kdo si se mnou bude chtit zajezdit zavod?? :)
jeste hvili a uz vide dame si vavod pak treba o bavoRAKA
ale ze jo pokud ma nekdo pitomej komp nebo blbou grafickou kartu tak si prostreety nemuze uzit ale kdyz to jede na plny detaily tak to je teprv zradlo
Kupte si to na PS3 a pak neco kecejte...
Je to pecka (Crysis)
Jak nekdo muze kecat takovy p***viny:) NFS ProStreet bude kalba (to tak:)) urcite uz du do kramu a predobjednat si to. Ale pro ty ktery bavi auta tak mam odkaz na Crysis :)))
ty prachy za to nema cenu davat
no hoši jak to demo nainstaloval..me to pripadalo jak ngrafika z PS2 ,,do píce ja sem se tesil ..
carbony???to byl nejvestsi propadak EA bylo to kratky lehky a bylo to hodne trapny
souhlasim se zbynkem666,HeroIV,ta hra fakt tak dobrá neni i varbony byly lepsi dneska sem to hral zase nic moc nekoupim ji urco ne,ta grafika to je fakt hraju to skoro na nejvyssi a zazracna neni jinak optimalizace je good.skuste to tolik sem se tesil že to bude ok a nic moc:(
Demo jsem taky vyskousel,abych rek pravdu tak me ta hra hodne zklamala,cekal jsem od toho mnohem vic,ty prachy bych za to nedal urcite,ani ta grafika neni az tak uzasna,jen v tech videi je uchazejici,jak tu pise HeroIV proste p..vina
kdo hral demo tak se mnou mozna bude souhlasit ze vetsi vyboceni ze serie need for speed asi EA nemohli udelat je to proste p***vina
Dragon: to mas pravdu aspon neco,:) aspon mužeme znicit už to auto:-D ale aspon to vypada efektne .
nfs11.nfscenter.net tam mas mirrory
hej kde ste to demo stahli??
vlado ale vis co aspon tam to niceni dali ne jak v minulejch dilech podle me je to dost supa
demo je nic moc nevím no asi si ji nekoupim skuste to ale me to nenadchlo a to niceni aut taky zazracný neni ja se tam vymlatím a vsechno s enezmacka neni to tak uzasny,sem se rozmyslel co si koupim bud NF .Prostreet nebo COD4 beru COD4 .
demo je uplne bezva upa supa
ja mislim to nove vis tostoji asi vti hre 80 ooo tisic
ti jirka tak jo
mozna jo vo pasata auto vis co mislim ne zesikoupis to auto a pak sidame onej zavod gdoho vihraje
hej decka budete pak nekdo hrat po multiplayer
Rofl kamarade tak to mit nemuzes :D:D:D prej 3800 GHz to nemaj ani v NASA :D:D:D:D Rooooooofl tak ty ses dobrej jinak kdybys mel 3800 MHz 7100 512 MB grafiku a 1 GB ram tak zase tak dobry PC to neni dobry PC vypada podle my predstavy trochu jinak zase amateri pisou kraviny o PCckach aspon zasmeju kdyz nic :D:D
souhlasim s tebou frujty :)
oooh bože už sa těšim jak malej kluk...to datum už aby to demo bylo na mím hdd..je to bomba hra a juiced 2 mě zklamalo tak doufám že nezklame NFS PS!myslim že vůbec:D a bude to změna jak sw*n brrrrm brrrm...
to vidim :D jo a taky demo nfs PS vyjde 2.11 tak se mame na co tesit tahle informace je overena!
ticuraku ja umim psat
sitova sit myslim ani neni :D
Mohu vám oficiálně potvrdit, že ve hře bude multiplayer a ne jen tak ledajakej´, bude to zbrusu novej, který v žádným NFS nebyl. Zítra jedu na prezentaci NFS: PS do Prahy kde právě online mod bude producent hry představovat.
Kdyby to někoho zajímalo, jsem z toho webu co na něj odkazuje xzone.cz v informacích o této hře - http://www.prostreet.cz !
to jiorka:jak se tak divam tk asi tomu vsemu moc nerozumis a ani neuis pravopis odhadoval bych ze ti je tak 7,5 let :D:D
tojasi taki mislim bude to i prodva na sitove siti
JSem velkej fanda need for speed a doufam,že k tomu bude i nějakej ten multiplayer!!
docela se na to tesim. sem rad ze to neni jak carbon, ktery byli podle me nejhorsi z novodobejch needu. paradni grafika, ve dne, jen ty chlupaty tam chybej... :'(
taky si myslim :)
Mystiq: on jenom chtěl zamachrovat ;-)
prdel sracka toje nase znacka
to nikos:ty si vuuuuul si pis ze jo takhle dobrej komp na to ti pujdou i hry co sou teprv ve vyvoji!!! ja mam podobnej :D akorat procak mam 3600+
hej lidi rozjeddu to na procaku3800ghz ramce 1024 a grafice geforce 7100.512 dikes
2Cannonball-No zvesti o tom jsou ale neni to jisty,ale ja si myslim ze vyjde :)
Zdravím,
mámjeden dotaz vyjde Pro Street i ve sběratelské edici ?
taky magor sem si delal srandu ne
tojo ti debile to hci videt jestli mne rosekas mozna ja tebe
me nerozsekas :) leda ja tebe
Na to nemáš:)
to us zahvili vyde co tobude huste vas tady rosekam .
kolik to ma MHZ nebo GH
cau lidi jestli fandite NFS tak ste kamosi hele nevite jak to je velky dik
cau matetu i mazdu rx 8
tak co pokecate o hre
jetam i seat toledo a pasat co as ta hra vyde tak vastady porazim.
kua tak toje super!!!...ty woe to už je za chvíli:)Na tuhle pařbu se těším a pořádně to zapiju chlastem a po chlastu si dám závod:)...to bude mazec ježiš se těšim jak malej:D
Tak je to oficialni, PC verze vyjde 13.listopadu! viz. prostreet.cz a IGN
durike: Ahoj, mno, to v tuto chvíli není jasné, ale pokud se to dozvíme, dáme vědět. Každopádně mohu potvrdit, že už žádný další odklad nebude...Bylo to odloženo z důvodu dodělání hry. Ea totiž nechtělo aby to dopadlo jak s Gothicem 3, který byl vydán(poslán do lisovny) s chybami a tak si radši na to sedlo a dají to dohromady...ale co vím, tak PC verze by měla vyjít o pár dní dříve než 23.11., ale nemusí. Demo, to bude cca po pulce řijna, spíš bych tipoval, že 1.listopadu....
ahojte. neviete ci su tam aj auta znacky seat?
2J@Y-Doufejme :) ;)
to Holub: První a poslední ...
A je to tady prvni odklad :(
omg :DDDDD
to Miky: Jistě, ty sis jí taky tady udělal.
to JoE: Koukám, že si tu někdo dělá reklamu
No zadna slava to neni mohl si vic do grafiky a do ramek ale rozjedes to...
mam novou sestavu ta uz to zvladne ne?
procesor:Intel Core2 Duo E4400 2,00GHz 2MB 800MHz 775pin BOX
Ram:A-Data DIMM 1024MB DDR II 800MHz
Harddisc:250Gb
graficka karta:Asus EAH2600PRO/HTDP/256M 256MB, PCI-E
zakladni deska:Abit AB9 - Intel P965-Abit AB9 je profesionální základní deska s čipsetem Intel P965. stecito?
teď tě nechápu :-(
Ja to ale myslel ze 4 GB je malo!!
tipuju si maximálně 6Gb , ale to asi přehánim , hra moc nezabírá , ale ta instalace si taky něco žádá...
2 Holub:A myslíš že to bude zabírat míň nebo víc?4GB je normální ale podle mě to bude ještě víc jenom carbon měl myslím 5GB!
moje zkušenost je že skoro o den dřív
mam dotaz: kdyz jsem si objednal to nfs takto mi prijde az kdyz to vyjde...? dik
NFS nikdy nebylo o procesoru muzes mit Anthlona 2,0 GHz a X1950 Pro a 2 GB ramky a rozbehnes to v pohode NFS je nejvic o grafice a o pameti ale rozjedes to 2JoE-No naroky nejsou zatim oficialni i kdyz vypadaji verohodne ale 100% nebude zabirat 4 GB na HDD to urcite ne!!!
to Dj Maca: s tim procesorem moc nepočítej , ostatní je ok , ale ten proc by opravdu chtělo zlepšit ...
ja to rozbehnu urcite podle toho co tu rikate mam core duo 3,6 ramky 1 GB ,grafiku radeon X1950 pro 512 docela lolec ne? :D:D:D uz se moc tesim
Pokud nevíte jestli to rozběhnete na svých PC, koukněte na můj web do sekce HW nároky. Můj web http://ps.nfscenter.net
zdravím fanoušky Nfs
mam dotaz myslíte ze si to zahraju na sestavě.
Procesor:Amd sempron 2800+
Ram :768Mb
Graficka karta:Ati x 1650 pro 256Mb DDr3
Hdd :250Gb
kdyz tak mi napiste na eail:Pavel.Macalla@seznam.cz dekam
P.S.Moc se na ni tesim :)
nerozhazujte Giga sem Giga tam, protoze to neni vubec dulezite, procesoru je hodne druhu, rict min 1,8GHz nebo max 3GHz je nepresne, ja osobne mam 1,8GHz a pojede mi na tom vsechno na max a i v dalsich letech proc? mam core 2 duo, to se ale neda rict treba o Celeronech, tam ani 5GHz by nepomohlo, samozrejme kdyz nebudu pocitat grafickou :)
A taky urcite nebude hrat zabirat jen 4 GB hra bude 100% na DVD 9 a bude mit dle me okolo 6 GB
2Mike-Skoro si trefil neni to oficialn i,ale v podstate bych s tebou souhlasil az na procesor kerej bude min 1,8 Ghz asi a doporucenej urcite ne 3,0 Ghz ani nahodou doporucenej max. 2,4 Ghz a ke grafice min. bude zhruba nVidia GeForce FX5/Ati Radeon 9 a doporucena bude nVidia GeForce 6/Ati Radeon X600 bo proste z ty rady A nevim kde si vzal ze je to Oficial
MINIMÁLNÍ:
Procesor: Intel Pentium 4 2.0 GGc / AMD 2100+
RAM: 256Mb (512Mb, OS Windows Vista)
Grafická karta: 128Mb, s podporou DirectX 9.0c
Místo na HD: 4GB
Mechanika: DVD ROM
Rychlost Internet: 512Kb/s
Operační systém: Microsoft Windows XP (32 bit), Windows Vista
DOPORUČENÉ:
Procesor: Intel Pentium 4 3.0 GGc i výše/ AMD (Atlon, 2500MGc a výš)
RAM: 512Mb (1Gb, OS Windows Vista)
Grafická karta: 256Mb, s podporou DirectX 9.0c
Místo na HD: 4Gb
Mechanika: DVD ROM
Rychlost Internetu: 512Kb/s
Operační systém: Microsoft Windows XP (32 bit), Windows Vista
Oficial!
Ses dost optimistickej NFS optimum minimalne 1 GB ram,Procesor 2,0 Ghz Grafika Geforce 6600/Radeon X600 256 Mb Shader Model 2 1,5 procesor bude min a ne optimum
HW naroky: optimum: 768Mb ram,procesor: 1,7Ghz, grafika:256Mb podporujici Pixel Shader Version: 2.0(to si uz vyvodite:)
Bacha ale ty HW naroky jsou zatim neoficialni a jsou odhadovany!!!Ofiko oznameny nebyly je pravda ze proti Carbonu to vypada krasne uz se taky moc tesim ale neocekavejte urcite zadny brutalni naroky EA umi skvele optimalizovat
Tak sem kuknul na ty nároky a řekl bych "low respekt"
Je tam psané 256MB RAM - což je v dnešní době základ snad kancelářského PC, a 512 MB pro Visty - tyto by mi na takové RAM nabíhali několik dlouhých minut - minimum pro rozumně jdoucí Visty je 1GB RAM. Tudíž ty nároky jsou zatím jen slepý odhad.
Jinak NFS žeru, ale tohle nejspíš kupovat nebudu :( Podle mě nejlepší "díl" bylo NFS 5 Porsche, né že bych nějak miloval tu značku, ale každopádně s těmi vozy člověk nějak srostl a co se týče zvuků a zničitelnosti to bylo taky fajn - na hru, nikoli simulátor.
NFS 6 HP to byl nejspíš takový výstřel do tmy, za to Underground byly - docela příjemným "tuningovým překvapením", bohužel toto překvapení "po čtvrté" už stálo za houby a EA začali připomínat "hovnivála" který si jenom nabaluje svou kuličku.
Mam napad. Co kdyby ste sem dali HW naroky, na www.prostreet.cz sou, tak proc je sem nedat??? Sice nejsou finalni ale aspon neco...
To bude bomba 2007 bude to nej. hra se nani tesim sem o ni cetl ve score :) ty videa vypadaji jako v realu :)
A kdy to vyjde??
To je snad zatim pro mě nejlepší hra co zatim bude co se tíče aut.Ma tak super grafiku připomína mi to Burnout ,je to docela podobný hlawně to bouraní těch aut.Ta hra nemá chybu,ale počítam podle těch detailu že w dnešní době člowěk bude potřebowat hodně našlaplou mašinu protože se ty hry strašně rychle mění.
http://nfs-prostreet.cz/archive/ProStreet/2007-07
Super widea ze hry :o))) Nechapal jsem s té grafiky fakt rachot pařřřba!!!
sem ohlidnul vsecky ty screeny a videa a supr je ze tam konecne muzes rozsekat poradne auto a ten skyline GT-R kua to je zihadlo :)
hohohou new need for speed a nic nevim ? no kua ale ty screeny jsou fakt drsny uz abych to predobednal :)
Po dlouhý době jsem se kouknul jestli není naka změna w NFS PS a malem mi wypadli oči:D Fakt bomba hra a doufam že minimalní HW Nároky zas až tak nebudou ostrý,protože tuhle pecku bych si fakt chtěl zapařit moc se jim powedla je to welká změna w NFS.
Pepa: bude, nejspíš zase anglicky (v čemž asi velkej problém nebude, spíš pří pozdějším patchování, když budeš mít "neoficiální" češtinu)
bude neaka zberatelska edice???
Ukázky z hraní na E3 vypadaj hezky http://www.n-joy.cz/play/video/need-for-speed-prostreet-e3-video/1UeUd4dCbSKHFxea/ :-)
Jo ten je moc peknej mozna si ho koupim bo si koupim BMW M3 08
mno já sem hlavně rád, že se tam objeví prototypovej Skyline :-)
Jsem pravidelnym navstevnikem teto stranky a kazdy den sleduji informace podle me nfsgame.net ma ze vsech ceskych stranek o NFS nejlepsi redaktory a pokud je neco noveho hned to tam je a podle toho co jsem videl a co jsem cetl souhlasim s Jackem :)
To Leon: Věř, že si nebudeš myslet, že to je NFS...je to uplně jiná hra. Dost možná to bude nejlepší NFS ze všech...pro víc infa koukni na prostreet.cz ;-)
Chlapi tunit kary a jezdit s nema je dobry, ale tunit je veskutecnosti to je vetsi mazec. To si potom rozmyslite jestli letet v zatacce 200km/h nebo radsi 70km/h. Jenom Doufam ze to bude vice realne nez predchozi dily NFS.
király a jatek?!
To teda čumím na ty obrázky z hry.Ale nfs by se mělo vrátit k Underground to bylo podle mě nejlepší a pak ještě posche myslím 5díl
Pochybuji ze tahle hra prinese neco inovativniho. Staci se podivat na nalepku EA a musi bejt kazdemu jasno ze to bude dalsi komercni klystyr. Pokud by se EA nedrzela pravidla Tri nove veci delaji novou hru, tak by sme tu mozna nemeli jedenacte pokracovani NFS ale osme, o to dost kvalitnejsi
Bude tam BMW M3 GTR
re max:je to na kompa.
Policajti tam budou chybět což je škoda :( sice v MW to ke konci byla s policatama nuda ale přesto k nelegálním závodům to (podlemě) patří.
je to na compa
Budou tam policajti?
Docela se tesim protože se snad konecne vrati naboj NFS ktery tato serie ztratila s prichodem Hot Pursuit II. A vubec bych se nezlobil kdyby tam vratili i kokpity,proste stare dobre NFS. Joooo jak jsem si uzival hrani Road challenge... Rozsekat to slo,budiky svitily podle svetel,more trati,proste mazec,docela lituju ze to na tomhle PC co mam ted uz nerozjedu. :o( Rozhodne ale novej dil kupuju. :oD
Koukněte se na Cz stránku o této hře, adresa je http://www.nfs11.nfsgame.net
staci vy opicaci
dufam ze to nebude stejne ako Carbon
CPU: 1.6 GHz
RAM: 256 MB
Graphics Card: 256 MB
DVD-Drive
To by mě taky zajímalo jaký železo budu muset mít abych to rozjel.
super ja taky ale zajimala by me minimalni konfigurace...
už se těšim