Need for Speed: Undercover
PC
-  Vyprodáno, zapněte si Hlídacího psa a my vás informujeme, až bude produkt opět skladem
-
Minimální požadavky
Ověřte si zda splňujete HW požadavky
(stránka v angličtině)Undercover se vrátí ke kořenům série - k hazardním honičkám s policií, nejžhavějším autům na světě a silničním soubojům. Need for Speed Undercover vyniká propracovaným a atraktivním příběhem, plným skvělé živé akce v hollywoodském stylu, v němž se hráči přenesou do fiktivního světa Tri-City Bay Area. Spolupráce s talentovanou herečkou kalibru Maggie Q umožnila vytvořit bezkonkurenční příběh, který bude poutat pozornost hráčů v přestávkách mezi závody v rychlosti 180 mil za hodinu. Maggie Q si zahrála například v hitech Mission Impossible III a Smrtonosná past 4. Ztvární v nich roli federální agentky Chase Linh, působící coby svůdná manažerka, která najímá hráče pro práci v utajení a provází je průběhem hry. Čekají na ně nebezpečné úkoly a soutěžení v závodech za účelem infiltrace a zničení nebezpečného mezinárodního zločineckého syndikátu. Hra je v češtině.
Více o hře si můžete přečíst na webu NFSGAME.net. -
Diskuze dočasně vypnuta
Své dotazy k objednávkám prosím směřujte na email xzone@xzone.cz. Děkujeme.
Komentáře (142)
-
Recenze (53)
Nikola (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 25.1.202145Mám hru na xboxu 360, jak na něm nastavit hru v češtině? Předem děkuji, doteď jsem na to nepřišla.....hra me dost chytla :)
FeneK (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 26.7.20124.55- -model poškození-o hodně lepší, než v ProStreetech
- -autosclupt-EA zase předvedla, co umí
- -velký výběr aut, rozdělený na kontinenty
- -jsou tam nejlepší auta, co kdy byla vyrobena (Chevrolet Camaro, Chevrolet Chevelle, Dodge Charger,...
- -velké město Tri-City
- -město a jeho okolí je odemčeno již od začátku hry
- -jobs
- -policie
- -závody
- -občas mě štve, že nejdou přeskočit ukázky
- -ukázky jsou směšné
- -soundtrack-HIPHOP (hrůza)
- -občas se hře hryzne načítání obrazu a musíte čekat, než se obraz znovu načte
- -busted za jízdy
- -jenom tři streaky (v MW jich mohlo být až pět!)
- policii se občas nedá ujet (což je i trochu kladné)
- -A ten největší: HRAJU ZA POLICAJTA V UTAJENÍ!!!
Hra je celkem dobrá, ale není to nejlepší..
prostě tomu dávám 92 ze 100D3YODE (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 28.10.201115- - Pokud se nudite, ale opravdu nudite , tak si hru nainstalujte a pak budete dalsi pul hodiny nadavat a zabijete tak cas.
- - asi snad vse , grafika no nechapu jak nekdo muze rict ze je dobra.
- -zavody
- -ten film by mel mit sve misto na CSFD v top five sh.t.
- -celkovy dojem
Chapu , ze nekomu nesedne tuning u her , chapu ze nekdo ma ruzny nazor na grafiku a zpracovani , zavody ovsem tato hra nema absolutne nic. Grafika se neda ani nastavit uz i Most Wanted (pro me dokonala zavodni hra odpocinkova) mda stokrat lepsi grafiku nez toto . Pro me absolutni propadak co by mel byt poslan jako zbran hromadneho niceni do teroristicke zakladny.
Marxus (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 26.2.20113.55- +opravdu krutá grafika (deataily)
- +závody
- +město tri-city
- -tuning
- -skoro pořád dokola
- -filmy sou jednoduše na dvě věci
Od této hry jsem čekal víc, ale kvůli výborné grafice se to vyrovnalo
xnogin (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 4.1.20102.55- Grafika
- NFS se uz dlouho ubiji dej v nejakem meste. Je to nuda, tam takova ulice, tam zas podobna, tam krizovatka, o nicem. Nejsem vyznavacem mestskeho jezdeni a ani tuningu.Kdyz vzpomenu na NFS High Stakes, Porsche a nebo Hot Pursuit 2, jezdilo se v nadherne krajine nekolika statu.Od horskych tras, po dalnice v nemecku. A s krasnymi auy, ktere tunit neni treba. Bylo by fajn, kdyby cely tuning mohl byt spise volbou v menu, zda chces nebo nechces tunit, kdyz zacinas karieru. Kdyz uz tak vzpominam, tak i cela hudba se pokazila. Prisel divny hopersky styl, ktery se nehodi k rychle jizde. Zrejme hold patrim ke starym vyznavacum NFS.
Lepsi nez pro street, Most wanted s novou grafikou, ale nema mimo policii nic spolecneho s legendarnimi dily NFS od prvniho az po 6dil. Uz by mohlo tunerum a mestu odzvonit. je to nuda
Tibor (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 31.12.20093.55- - jednoduché nakupování dílů
- - hodně zábavné nové druhy závodů
- - příjemná grafiky (ani dobrá ani špatná)
- - rozlehlé prostředí
- - celkem jednoduché (v první polovině)
- - nevim proč, ale mě tenhle díl hodně chytnul
- - docela dobrá hudba
- - tradičně adrenalinové závody
- - ničení aut bez následků na jízdní vlastnosti
- - herci (sice snaha byla, ale je to spíš k smíchu)
- - příběh příběh příběh
- - rozlišení obrazovky (málo možností)
- - volná jízda postrádá smysl, což je hodně velká škoda (a policie je ve volné jízdě spíš flustrující)
- - holé ulice bez života!!!!
Opravdu netuším proč, ale tato hra mě nějak hodně chytla. Možná proto, že jsem od ní moc nečekal (..minulé díly..)
Draculla (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 10.11.20094.55- Všechno!!! Grafika, tuning, detail poškození!! Jak tu někdo psal, grafika je vynikající, například když jedete rychle tak se obraz celý zamlží, nebo když zatáčíte tak se to taky celé zamlží. Nebo odraz motoru, spousta vozidel a techniky. Spoustu módů a dobrá hratelnost
- možná trošku ten stereotyp a občas bugy.
Tato hra je jedna z nejlepších NFS ten kdo uráží Undercover dokazuje že je totální Looser! Grafika je výborná, efekty taky a bugů tam taky moc není. Tkže nevím proč má tato hra jen 60%! Já ji dávám 95!
eminem (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 30.8.20094.55- +Nádherná grafika
- +Pěkné město
- +Hezká videa
- +Příjemná hratelnost
- +Výběr aut
- -Nezajímavý příběh
- -Žádné novinky
- -Po čase stereotyp
Čekal jsem opravdu propadák jako byli Pro streety ale po chvilce jsem byl příjemně překvapen.Asi nejvíc se povedla grafika která se o hodně zlepšila a taky překvapila hratelnost u Pro streetů to byla hrůza.Co mě naopak zklamalo je příběh který mi přišel tak trochu trapný a jinak žádné výrazné novinky tu boužel nejsou Undercovery bych srovnal tak s Most wanted.Veteráni kteří sérii hrají od prvních dílů budou zklamáni ale pro ty ostatní možná dobrá volba.
udh (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 28.8.200915- česká lokalizace
- pěkná kočanda ve videích
- zabírá málo místa na disku
- Grafika (ještě k tomu špatně nastavitelná)
- Menu-úplně hrozný
- ovládání-úplně nejhorší co sem kdy snad viděl u automobilovejch her
- Příběh o tom ani nemluvit
Jednoznačně nejhorší díl serie!! Dávám 15 za odvahu EA že tuhle hru se nebáli vydat
Snake179 (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 15.7.200915- 1.dobrá grafika
- 2.dobrý auta
- 3.celkem dobrý město
- 1.pořad to sami dokola
- 2.zase málo tunningu o proti underground 2
celý to pokazili to i Underground 2 byl lepší
Celkové hodnocení vypočítáváme z ověřených i neověřených hodnocení.
Ověřený nákup - zákazník prokazatelně zakoupil produkt u nás v obchodě.
Neověřený nákup - nemůžeme ověřit, zda zákazník produkt zakoupil. - -model poškození-o hodně lepší, než v ProStreetech
Zdarec,na XP mi to nikdy nepadlo na W7x64 mi to padá stále,grafika 8600 GTS,ovladače nové.Nemáte někdo podobnej problém?Poradíte mi?Díky
Jo a max rozlišení 1280x1024...
Nemluvě o tom, že mi to není schopné rozběhat tuhle hru na plné s 2x6970.. pokálené konzolové porty..
Tenhle dil me zklamal, nuda. Radeji si zahraju znova uzasny skvely underground 2 nebo Most wanted :))
Hele lidi, podporuje to NFS rozlišení 1360x760? diky
no je to uplně na p... vůbec se mi to nelíbilo co si budem povídat no
frankie:Já ti to neberu vid,každej má něco.Pro mě je to ale největší konina .-)
udh:je to super hra jak pro zabavu tak na odreagovani
Podle mě zas nejhorší díl z celé serie!! grafika hrozná,blbě nastavitelná,ovládání příšerný,a muzika ta se k autům vůbec nehodí prostě paskvil! Štěstí že sem měl jenom pučenou originálku .-)
Hoj lidi mam problem kdyz zapnu nfsu tak se mi tam se mi nacte a pak mam cerny obraz nevi co stim??pls potrebuju pomoc! chci si zafarat:D
nejlepší NFS z posledních tří dílů
hele je tam fakt dobrej tuning
Jen za 245 hhhhmmmm ta cena klesla dost rychle dolu
kuci poradte me nekdo tet me poldove zabavily BMW :( jak ho mam dostat zpatky ??? kde se da vyzvednout ???
Serie NFS pro me skoncila u Undregroun 1,2 nejlepsi zavodni hry pamatuju ze sem u toho nadsene sedel jezdil cely dny podle myho Most Wanted bylo jeste trochu orginalni hlavne diky policii i tak to byla blbost a nasledujici dily byli proste jenom reklamni hry ktery nikdy nemeli vyjit chlapci z EA by udelali lip kdyby je vubec nevydavali aspon by usetrili za vyvoj :D :D :D
Tato hra me opravdu pobavila xD Seka se mi na nejnizsi detaily i na Q6600, 2xMSI HD4870 512MB, 4GB RAM,...Tak co si podle nich od pr**** koupit za komp?OMG!Kdyz mi napr crysis nebo far cry 2 bezi na max!
škoda že už nejsou v NFS ferrari :(
Bohumil : No nevím pro mne série NFS skončila u Porsche.
nevíte jestli se nemá udělat něco speciálního na vistu? mám na slabšim kompu xpéčko a na tom mi to jede normálně ale na vistě nejde vůbec instalace
ááách
bohumil:to bych chtel fakt videt jak na tom pracujou od roku 07:D:D:D:D:D:D, undercover je nuda, dycky si vemes mapu a vyberes si zavod a jedes takhle porad dokola to je nuda, meli to nechat tak ze si pro vsechno mas dojet, tohle je proste o nicem, undercover absolutne nejhorsi dil ktery sem kdikoliv hral:(
NECHÁPU VÁS,KTEŘÍ JENOM SERII NFS KRITIZUJOU !!!!! Přeci to nemůže být pořád stejný,jak tu čtu zlatý NFS Underground 2,vim byla fakt dobrá,ale nemůže to být pořád dokola.Každý díl je trošku jiný:) Undercover se podobá NFS Most Wanted a ovladaní je přeci dobrý,není to hra na simulaci,ale spíše arkada:) A grafika ?? Co by ste chtěli??Jezdit realně ?? Vždyt se vžijeme do hry a ne do reality:)Vzpomente si na Most Wanted,podle mě fakt dost propracovaná i jak hratelně,tak v té době také graficky.Až výjde Need for Speed Shift,tak to zase budete krytizovat,protože se serie NFS pak rozpadne:( To už přeci nebude ono,když to bude simulace a jenom závody a pořád dokola budete objiždět,to si radči zahraju GRID a na odreagovaní pak třeba Most Wanted a jiné:),protože závody jenom na kola a nic víc to nemá moc cenu,je to nuda.Podle mě NFS měla zůstat tam kde byla a jenom měla vylepšovat:) Vývojaři dou na to moc rychle ikdyž NFS Shift dělají od roku 07 zase to nebude aspon tak propracovaný.No uvidíme a můžeme být rádi za každou hru co pro nas udělají:))Měli by zařídit,aby sme psali vývojářum jak chceme aby hra vypadala:D:D To by asi nestihali:D
Bejt tebou tak si stáhnu aktuální ovladač graf karty
AHoj lidi mam takovy problem, kdyz pařim tak je přede¨mnou takový modro-bílí pruh...a za mnou taky(kdyby nekdo nevedel o cem mluvim podivte se na toto video http://bonusweb.idnes.cz/pc/recenze/need-for-speed-undercover-pc-slavna-zavodni-serie-se-vybourala-pb9-/clanek.A081117_143743_bw-pc-recenze_das.idn ). Tak jsem se chtel zeptat....dá se to nejak vypnout???celkem mi to vadí...díky
je to supr hra
# Operační systém - Windows XP (SP3), Windows Vista (SP1)
# Procesor - 2,8 Ghz (Vista - 3,0 Ghz), Intel Pentium 4 nebo ekvivalntní procesor
# Operační systém - 1GB
# Grafická karta - 128MB, s podporou DirectX 9.0c a s Pixel shaderem 2.0, (GeForce 6500, Radeon 9500)
# Harddisk - 5,5GB volného místa
# Mechanika - DVD-Drive s rychlostí 8x
slovenčina: http://www.slovenciny.com/?func=news_info&id=1326 aj pekne obrazky - berte to, vy neprajníci podaktorí, ako dôkaz že hra dokáže byť krásna.
To Milhouse, co psal recenzi: Nevím jak jsi přišel na to, že nejde připojit volant, já na něm hraju...
Muttaggen
mam starou 8800GTS 320/320 a jede to na plno bez problemu
procak ramky docela jde ale zalezi na grafne...
cuss pls pujde mi tato hra na 3.06Ghz a 1Gb ram?
ten kto je zvyknuty na staré dobré NFS tak toto nech jednoznačne nekupuje.... je to SHIT ... nieje to dobré ani ako arkáda.Dajte na mňa... vyhodené cashe... to ich možete rovno spláchnuť
Headman: ja jsem to hral sice jenom u znameho,zavod neni tezke vyhrat ale kdyz ho mas splnit na ovladnuti tak to je obcas problem. Je to jako kdyz si das u hry nejakou obtiznost, kdyz si das lehkou tak to proste projdes
to tsd: Veni vidi vici.Přišel jsem,koupil jsem,dohrál jsem.Hra je opravdu super.KUPUJ
https://www.xzone.cz/nahledgame.php3?idg=2349 na todle se kouknete!
může mi říct někdo do tomu rozumí jestli je to dobra hra...je to fakt důležité pač si ji chci kupit...moc dik
ty kokokooooooooote na plajdech je grafika na picu a na compu neco jinyho demente demente kryple
Headman:jak muzes srovnavat tuhle hru s gridem omg, si delas srandu ne? si cekal simulator jak svin nebo co?
nj aj ja som od toho cakal viac ach jaaaj stare dobre NFS 4 alebo NFS 6 to boli casi:)
kristapána jak za tuhle hru může někdo zaplatit, grafika = shit a to hraju v plnejch detailech a 1680x1050,chování auta = si děláte srandu ne?, závody = lehké a to nejsem žádnej pařan, no prostě hrůza asi si zase nainstaluju Underground 2 :), prostě oproti gridu je tohle jen jeden velkej nepovedenej vtip - a to jsem se na to tak těšil....
grid hraju jenom obcas tak na 20-30 min jinak celkem nuda no
slosi: taky me to hodne tedka bavi, ale ze zacatku moc ne, skoda ze protivnici nejsou lepsi
gg, mam to projety a hru chvali, kazdopadne nejlepsi dil ze serie az na to ze mi chybi drifty a dragy, jinak je tu zminka o gridu? tu hru jsem hral 2hodiny a prestalo me to bavit, takze uninstal :-) holt, kazdej ma jinej styl
tunit jde ale je to takovej socka tuning neony ani folie nejdou ani nemůžeš to auto snížit jen koupíš závodní podvozek a tim to hasne a ani nemůžeš dát vonavej stromeček na zrcátko
zdar lidi chci se zeptat jestli se da v undercoveru tunit(davat nenony atd.)
nevite nekdo nahodou kdy vyjde GT5?
co ste čekali od EA ? :)
Ale zadnej strach pristi rok tu bude NFS 13 a to bude zase kecu o revoluci a realite atd. Uz se tesim jak nejakej EA programator zacne tejden pred vydanim hru hypovat a tvrdit vsem ze to je zas nejlepsi dil z cely serie. Nastesti tu pristi rok bude taky Dirt2, TDU2, Burnout atd...
Jinak maj stesti ze nevydali demo, protoze po jeho odzkouseni by to nikdo nekoupil. Hlavne ty keci o realnej fizice, realnych parametrech a next gen zabave... Takhle si fakt zabavu nepredstavuju. Jezdit furt na plny kule odezdi ke zdi.... To je pane zazitek, ale tak pro 6 lety deti. Zlatej TDU a Grid.
Taky vam to zamrzava pri tuningu bodykitu? Me pokazdy kdyz chci "autosculptovat".
no auto sedí jak vesmírná lod a to jse mi právě líbí no ono kdyby to mnělo být reálný tak tam asi nebudou dávat auta který umí 400kmh při sprintu ve městě jestli chcete realitu tak si počkejte na GT5 jestli chcete zažít nereálnou rychlost ve městě a epileptycký šoky tak je to super hra akorát jedno bych snad vytkl a to když jedu 350 a vrazí do mně zezadu policejní suv to jsem nepobral:-)
Bullkick >> hele jako.. hra se mi upřímě ani trochu nelíbí a nemám jí rád (hrál jsem jí asi hodinu a vážně obrovský zklamání) ale díky slabý grafárně jsem musel hrát na minimálně detajly (občas něco na středních) a stíny jsem (vyhlazování vyplý) zase tak hranatý neměl.
Auto (se zrcátkama souhlasim)
ale jinak po pár bouračkách jsem měl rozmlácenou haupnu a po chvíli myslim že i dokonce odletěla.. jinak s ovládáním vozidla to vážně pos....rali je to k smíchu to chování auta je naprosto nereálný a směšný..
mno.. co dodat.. tahaj z lidí peníze a dokud na tu hru budou jen nadávat, ale stejně si jí koupí tak nemaj důvod dělat další a další díly stojící za prd :)
tak já mam dohráno a paráda nejlepší je jezdit s bugati 405kmh to je pak jak ze star wars závody kluzáků
Ahoj všem, poslední díl, který se mi v této sérii líbil byla 5ka. Porsche unleashed. Pak už mě zrcadlový silnice a křišťálově se blýskající město nenadchlo. Most Wanted se trochu zlepšil, ale Carbon a tohle to je zase bodik dolu...Škoda...
2 Bullkick: si to mas poridit na konzoli tak se to uz v alpha verzi dalo rozmlatit na srot a stity nebyly hranaty. A ta ovladatelnost je tam schavlne staci si na to zvyknout a uz ti to vadit nebude.
Tak teď jsem to spustil. A tak vám napíšu první "dojmy". Takže hned na začátku vás to nepustí ani do menu, hned jedete autem zdrháte před policií až na konci nabouráte do blokády z policejních aut. Potom je krátké video a rozhovor s nějakým týpkem a asi s Maggie. Hned po videu máte k dispozici nějakou starou šunku Nissana a po zmáčknutí TAB jedete závod. Takže úvod, totálně nic!!
Tak a teď grafika.
Někdo se už v diskusi stěžoval že tam sou hranatý stíny a hned někdo další napsal že stačí zapnout vyhlazování a stíny jsou normální. Blbost, stíny jsou i po zapnutí všech grafických vlastností na maximum pořád hranaté. Nemluvě o palmách které vypadají jako 2D.
Ovladatelnost auta je totálně hrozná, až k smíchu. Při prvním závodu stačí držet šipku nahoru a nemusíte ani zatáčet. Takže ovladatelnost je fakticky strašná a myslím si že u NFSII byla lepší.
No hrál jsem to přibližně 10minut a hned jsem to vypnul, já nevím co je na tý hře dobré. Jestli někdo najde nějakou věc co se od předešlích verzí liší a je to lepší tak ať to napíše, ale pochybuju že něco najdete.
Jo a ještě jsem zapomněl. Když někam nabouráte, tak vám maximálně zmizí (ne upadnou ale doslova zmizí) zpětná zrcátka. Což je hrůza. Poškození auta minimální, utvoří se jen škrábance po autě, jinak nic.
Všem přeji příjemnou hru :-D
dawe: si se asi posr.l ne? jasny si to stahnes a lidi kteři si to koupily ti sem hodi key co? si asi hodne blbej když si myslíš že ti ho sem nekdo napíše fakt sem se nasmal takhle na večer:-D
To sososo - ty jsi dobry blazinek :D, vubec nevis hey :D
mohli by udelat patch kde by se mohl nastavit obtiznost
No jasný.. stáhl jsi si nelegálně hru z internetu a tak jediný místo, kde hledat cd key je na stránkách, kde se hra prodává :-D ty jseš dobrej blázínek :))))))))
prosim vas mam problem stahl se si tuhle hru ale nemuzu najit registrační kód mohli byste být ta laskaví a napsat ho sem
poslední co se mi líbily byly HotPursuit2 a Undergroundy jedna dvě.. dál už to bylo o ničem-jen tahání peněz
Opravdu nejhorsi dil serie :X vyhozene peníze
To KOLIK:přesně tak,to stejný říkám ja de to z kopce a je to vidět ale nejhorší je ,že já si to dnes koupim za 1500 a za rok mam další
nevim kde ste videli kostickovany stiny asi to hrajete na nejaky shit rozliseni protoze ja je mam naprosto normalni a taky si tam dejte vyhlazovani na max a pak machrujte.....lol
Pane boze ty mamlasove z EA TO ZPRZNILI NEHORNAZNE....at uz zadny dalsi needy nedelaj pac nevim co by to bylo za extrem hruzu.....voni at radsi vubec zrusej cely EA pac vydavaj pomalu jen sami hovadiny
ja nechapu ze tohle vubec muzou EA vpustit... posledni poradnej dil byl NFS 3, pak mozna jeste porsche. no a pak uz to slo jen a jen z kopce. je to smutny... nejhorsi je ze i kdyz je to shit tak tupa masa to koupi a za rok tu mame dalsi dil
Však ani ja nemám rýchly internet, ale dá sa to stiahnúť max za 2 dni
Protože zas tak rychlej net nemám abych to stáhnul :-D
proc si to omg teda nestahnes?
je to sh....it :)
neřikejte mi že je to tak špatná hra je tu někdo kterej si tu hru koupil a hraje ji? muže to nekdo popsat jaky to je? nezajimaj me recenze pišou pořad malí % nechce se mi tomu věřit docela sem se na to tešil a recenze mi to znechutily :-( diky za odpověď
bohuzel nijak, neda se vubec zmnenit
Kde sa dá tu v hre meniť obtížnosť, dosť je to tak nudné, ked v závodoch už pri prvej zákrute nechám za sebou autá, Poraďte, diky
Jo jo NFS1 v next gen gfx a open worldem by byl super. Ale mame tu TDU a to je vlastne to samy :-) Ale NFS bylo NFS....
Ja porad nevim vaham jestli tenhle dil koupit a nebo ne Prostreet me hodne zklamal a kdyz vidim recenze v magazinech a kolik tomu dali % tak asi radeji ne nezlobte se name ale serie NFS jde cim dal vic do sra....
ja uz to mam prave teraz som to zacal instalovat... v originalnom verzis su aj ceske titulky. mam aj fotky http://img81.imageshack.us/my.php?image=p1000425resizenh4.jpg
skoda ze neudelaj remake prvniho dilu :-( jen s otevrenym svetem hral to tu nekdo :-) realna krajina normalni provoz drahy luxusni auta pohled ridice
Razer , srry :)
Razek, diky zap ozadavky celkem me zaijmaly ale zase ne tak moc abych je sam hledal :) koukam grafika 128 minimum .. to uz o necem svedci ... proc si s tim vice nepohrajou .. spolehaji snad jen na obchodni znacku Need for Speed ?..ale i tak si to rad zahraju ...btw kdo rika ze Most Wanted je blboost tak ten dotycny by se mel taky nekdy projit venku a nesedet u toho porad...jen takove male doporuceni ...
já jsme náhodou velice spokojen jediný sklamání pro mě bylo Pro street a celkem Carbony, ale ty ušly. Sice Underground 3 by byly dobrý a kdyby tam daly motorky tak mazec. Ale to si spíš můžem zahrát Test Drive Unlimited :)
To je dobry, hra jeste ani u nas nevysla a uz je tady docasne vyprodana... To ma tahle hra u nas takovej uspech??
poslední hratelné NFS jsou Underground 2, pak šla celá serie do hajz.. bohužel
Ochrana je tady protihracska.
Po par hodinach tohodle nesmyslu se radsi vratim ke kralovskymu NFS Underground 2 nebo Gridu. Tohle je zase new brak od EA.
To neni vubec pravda Most Wanted meli oproti tomuhle braku nadherny ovladani tady staci zatocit slapnout na brzdu a udelate tak neprimerenou otocku o 180 stupnu ze zbytek hry radsi pojedete porad naplno a ejhle ono to uplne staci tak jednoducha tahle hra je.
Graficky je dost rozporuplna ano mas pravdu stiny jsou hruza zrejme nekdo zapomel na soft shadows na druhou stranu postprocesing efekty jako prach kour jsou nadherny stejne tak zavodni auta vypadaji hodne realisticky a jejich geometricky detaily nejsou vubec "low poly"(samozrejme ze jsou:) high polygonalni modely se pro rendering v realnym case tezko budou pouzivat) co je ale des je prostredi stary dobry Most Wanted melo urcite hezci a detailnejsi prostredi nez tahle nova hra.
Pokud to mam shrnout jsou tu honicky s poldama jsou tu zavody je tu jeste mene realne chovani vozu a jeste lehci ovladani nez v predchozich dilech u me ma Undercover + za to ze serii vyvedlo z te slepe ulicky jmenem Prostreet a snazilo se navratit k uspechu Most Wanted coz se mu ale totalne nepovedlo a pokud obtiznost a arkadovost dalsich dilu serie bude takhle rapidne klesat zrejme k prvnimu mistu dalsiho NFS bude stacit jen na napis "for 1st place press enter".
Tak, hrál jsem to deset minut (z toho jsem jich 9 strávil v nastavení .. kterej kokos vemejšlel interface hlavní nabídky ? Pro každou kktinu člověk musí jít nazpátky a pak znovu potvrdit další nabídku, proč to nenechali v jednom jak u Most Wanted ?) a ta hra je .... děsná. Jednak graficky to je fakt tragédie, jsem si myslel, že mám všechno na low (kostičkovaný stíny, low poly auta), ale ouvej, ono to bylo všechno na high a pak ovládání auta je ÚPLNĚ stejný jako v Most Wanted a bůhví kolika dílech okolo (= děsně těžkopádný, žádný pocit z jízdy), zkrátka opět žádná fyzika. Ani se to neobtěžujte stahovat (ale jak jinak si to vlastně vyzkoušet, když nám EA neposkytlo demo, huh ?). Pokud chcete mermomocí utratit peníze, tak buď mi napište na e-mail :o) nebo si raději kupte GRID, ten poskytuje opravdovou (arkádovou) zábavu.
enemy: Jestli to srovnáváš s Call of Duty, tak zjevně budeš sám tím 10letým blbečkem.
tak tu hru mam a musim rict porad to same boze to je nuda zlate stare dily a nechapu co porad na tom vidite to same jako call of duty porad zbesila akce vhodna pro 10tilete blbecky
hojte nevite nekdo jestli jakou bude mit ta hra ochranu? mam tim namysli jestli nebude DRM :\
to razer : děkujem že si sehnal uplně stejný hw nároky jako Jason které sou skoro na každé fanstránce a dokonce i na oficiální :-o
lidi ne jedne strance jsem nasel naroky zde je davam tak se pokochejte a podekujte ze sem je sehnal:
Požadavky:
* OS: Windows XP SP3 or Vista SP1
* CPU: Intel Pentium 4 (or equivalent) CPU - 2.8 Ghz or higher (3.0GHz on Windows Vista)
* RAM: 1GB RAM
* Graphics: 128MB Video Card - Recommended cards include the Geforce 6500, Radeon 9500 or better DirectX compliant video card with Pixel shader 2.0 or above (AGP and PCI-Express only)
* DirectX: 9.0c
* HDD: 5.5 GB Free Space (minimum)
* DVD-Drive: 8x
* Multiplayer: Broadband Connection and Network Interface Card
Vyd, taki sem sy rykal
To hrají needy jen negramoti??? V těch příspěvcích je tolik hrubek a překlepů že se to skoro nedá přečíst.
Jen tak pro zajimavost, necelt jste nekdo nekde proc uz NFS nejsou vozy Ferrari? Maj zakazano to ve hre snad tunit:)) Jinak super ze tady bude Bugatti i kdyz pocitam ze bude zase na konci :))
No ty seš teda rychlej Jasone!!
MY UŽ TO VÍME ASI MĚSÍC!!!
Požadavky:
* OS: Windows XP SP3 or Vista SP1
* CPU: Intel Pentium 4 (or equivalent) CPU - 2.8 Ghz or higher (3.0GHz on Windows Vista)
* RAM: 1GB RAM
* Graphics: 128MB Video Card - Recommended cards include the Geforce 6500, Radeon 9500 or better DirectX compliant video card with Pixel shader 2.0 or above (AGP and PCI-Express only)
* DirectX: 9.0c
* HDD: 5.5 GB Free Space (minimum)
* DVD-Drive: 8x
* Multiplayer: Broadband Connection and Network Interface Card
(zdroj:www.autogaming.net)
Tady vidím samý stížnosti!!
Si zahrajte toto- https://www.xzone.cz/nahledgame.php3?idg=1156
Nebo toto- https://www.xzone.cz/nahledgame.php3?idg=1414
xD
Oprava
DEMO NEBUDE !!
DEMO NABUDE!!!
VÍCE Informací najdete na http://undercover.nfsgame.net/cs
Lepší stránku sem pro vás matláky nenašel:)
Mějte se ČuzZ
add garáž s nárazníkem >> jojo já si to myslel :-D ale nevěděl jsem jistě no :)
Jinak když už policajty tak aspoň trochu víc reálnosti.. přece jenom ty tuneři tam maj totálně nadupaný káry a kor ty lamba a podobně co maj na tacháči 300 a i víc.. a obyčejný policejní auto ho stíhá, předjíždí a bourá do něj.. to je trochu přitažený za vlasy :-D
a grafika by mohla zustat tak jak ma bejt u undercover :)
kdybych mel udelat novej nfs dal bych tam tuning z U2 pocit z jízdy jako v MW,partáky jako z Carbon+chytřejši policii a změna dne a noci a byl bych spokojenej :)
když sis koupil v U2 novej nárázník tak ti ten starej zůstal v garáži :)
Kdyby měli vytvoři nový díl Undergroundů, řekl bych, že nejlepší (je to můj názor a nikomu ho necpu:) ) by bylo, kdyby byla grafika přibližná těm "screenům" (nebo renderům?) z Undercover, možnost tunění auta by byla vybrána z ProStreet (například mám na mysli to, že si v PS můžete samolepky, vinly a jiný polepy umisťovat na auto naprosto libovolně kam chcete)
dál by vizuální tuning ovlivňoval i jízdní vlastnosti (sice minimálně, ale přece - viz PS, kdy sání na kapotě, nádechy na náraznících, výška nárazníku apod. ovlivňovali proudění vzduchu a tak i maximální rychlost). Střídání dne a noci - skvělá věc a hodila by se. Trochu víc promakat možnosti v garáži - respective (možná to je, ale nevšiml jsem si toho) když máte dejme tomu přední nárazník a chcete jiný. Tento by jste mohli prodat a dostat za něj samozřejmě zaplaceno. Pokud vím tak v Učkách jste si koupili novej nárazník, rovnou vám ho "navařili" na auto a odjeli jste s nim.. a starej byl fuč jen tak zadarmo :) NFS je čiře automobilovej simulátor, proto žádný motorky (řiditelný) ... ale proč by nešlo srazit motorkáře co jede kolem a snaží se nás předjet ? :P Rovněž fyzika aut při bourání by neměla být ani omylem z U2 .. kdy mi cíva (honda civic) vyletěla po nárazu do vzduchu půl milionkrát se otočila dopadla a jela vesela dál :) ani ohlej nárazník ani prasklej neon, nic.. a když už by tam dali neony :))) mohli by taky dát na výběr jestli chceme neony nebo LED diody, že ano :-D a taky by to mohli prodávat se speciální helmou, abychom to mohli kompletně ovládat myšlenkama :-D :-D :-D
U1 a U2 byly jednoznacne nejlepsi novodobe NFS spousta aut tuning dilu kazdy si mohl poladit sveho "milacka"jak chtel
jj suhlasim jednoznacne ale pridam na tretie miesto NFS 4:)
Souhlasim s váma kluci, že Underground 2 byl nejlepší díl, druhej nejlepší mi přišel Hot Pursuit 2 ;-)
taky mám pocit že underground 2 byl nejlepší díl pak bych přidel dtřídání dení doby,lepší grafika,větší výběr aut a tuningu,větší město a víc možností si užít ty prachy,dále nějakej ten model poškození a tak..Jenže to by to nesměli vydávat EA protože ti všechno jen zjednodušujou aby se toho prodalo víc..
dalsi nfs?od nejlepsih undergroud2 si pekne namastili kapsu hodne podobnou hrou.dycky rikam ze to hrat nebudu ale tenhle dil vypada lip....mozna uz konecne revoluce.....
Nfs je závodní serie o autech ne o motorkách. Volant podporovaly jak PS2 tak Pc verze oboje mam vyzkoušený. je fakt NFS U2 měli daleko lepší nápad než zbytek na kterém se už EA snažilo poizue vyděklat a tím mám namysli hlavně Carbony který s hratelností i nápadem opravdu jen zkopírovaly MW. Undercover bude celkem našlápká hračka a už se na ní těším. Hlavně že se nám konečně vrátí město...
Urbisek: Proč by sme to dělali když nfs po netu hrát de ? A když si tak chytrej proč to neuděláš sám? kkte
Zdravim vsechny parmeny nfs kdyby ste tady nekecaly blbosti a snazily se udelat nejaky portal pres ktery se muzou hrat nfs most wanted , carbon , pro streed atd...zkuste popremislet napr. GTA SA taky nejde hrat po netu ale typci vytvorily portal a hned sme parily zkuste nad tim popremyslet...
souhlasim s ELder kdyby udelali underground 3 a dali tam prvky z MW a UG 2 tak by to byl nejlepsi dil ale i na carbonu sme se s kamosema na PS2 vyradili ..... ale taky castecne souhlasim s trikar13 ale: Pro Street uplne odbocila ze serie NFS ale moc uspechu nesklidila PS motorky sou dobrej napad :)
omg co to je za otázku...poslední 4 díly mam na volantu vyzkoušení, né že nepodporovali!
Nevíte někdo zda to bude podporovat volant? Protože predchozí díly nic moc, což je dost sklamaní jelikož je tech dílu už plná prdel.
EA jsou uplni dementi ty need for speedka jsou furt dokola ja bych tam dal neco novyho treba motorky nebo zmenu dne a noci a treba vyber zavodu jestli ilegalnich bo legalnich
Ale deti, tuning v NFS byl uz ve 4 dile (High Stakes, Road Challenge) sice castecnej ale byl. A taky byl v 5 dile (Porsche 2000, Porsche Unleashed) a tam byl hodne promaklej. Hlavne technickej s vlivem na rizeni. Ty posledni dily stoji za prd. Mizerny ovladani preblurovana grafika a hlavne neustale se opakujici styl. Uz je to jako NHL a Fifa. Nj zlatej Burnout, PGR a Forza. Tohle by rozmetalo kdysi slavnou zavodni serii na padrt. I takovej TD Unlimited mi pripadal lepsi.
porad mi v NFS chybi takovy ten pravy rusny provoz ... zacpy v ulicich a pod.. meli by na tom trosku maknout
trenko-menic : Hej ta tvoje posledni veta mi neni jasna , preci v tunit auta se dali uz od undergraundu 1
JJ zacatek byl Hot Porsuit 2, ale ja za vrchol povazuji Undeground 1 dale pak Undeground 2 a nakonec Carbon:-) Most Wanted ani ProStret se me vubec nelibily.
Ja jsem se serii NFS zacal od Hot Pursuit 2 supr dil:-) nadale Undergroundy 1 a 2 proste nadhera tuning:-D Most Wanted byl moc supr jenomze byli tak dlouhy ze me pokazdy prestali bavit nekde v pulce pribehu ale nakonec sem se ho odhodlal preci jenom dohrat:-) mno a Carbony tak ty me bavili uplne ze vsech nejvic a porad nemuzu prit na to proc si na ne lidi porad stezujou ale je fakt ze byli desne kratky:-( no a Pro Street tak ty tu mam do dnezka rozehrany :-) ale proste uz to neni NFS ale obycejny legalni zavody s tim rozdilem ze se daj tunit a nicit auta:-D
Tenhle díl je moc podobný NFS Most Wanted akorád hra se změní v plnění misí podle filmu Kurýr??Něco jsem četl,že to tak má být,takže tenhle díl bude super ne??NFS Hot Pursuit 2 jsem pařil pořád byli to první nfs co jsem hrával a pak to začalo ještě lepšímy díly,Underground a Underground 2 byli fakt super na tu dobu dobrý,pak jestli se nepletu,tak právě Most Wanted a to je můj oblíbený díl ještě pořád si ho zahraju,ze všech nejvíc,ale dalším nástupcem byli Carbony překvapili mě honičkamy závody třeba ve dvou kde jste mkohli spadnout (uzké trasy)kde to bylo fakt adrenalinové a také bych si to zahral znova.NFS Pro Street jelikož opravdu jen obyčejné závody,kde se toho moc nedělo a ani to nebylo moc optimalizované pořád se mi to škubalo ikdyž jsem to neměl na max detaily.Je to sice zase něco jiného než předešlé díly,ale u NFS to vždy bude kolovat dokola.Myslim,že Undercover bude hodně dobrý,už jse nemohu dočkat a hlavně až mě budou honit fízlové:-))))) Měj te se a vývojářům držim palce at pro nás udělaj pěkný nový díl at nás nezklame!:-))
Zdavim
No dneska sem se šel jen mrknout co je novýho a ejhle nový NFSpíďáci tak to je hustý já sem si říkal, že po né moc uspěšném vydání NFS pro street udělaj další díl, ale k čemu byste tento díl přiřadily? nevík jak Vám , ale mě to připomýná (stěch obrázků) NFS Most Wanted a co vám. Tak se mějte, moc se těsím alespoň na demo no uvidíme čus bus
Nekdy sem si řikal že by mohly udelat Underground s novym tuningem grafikou atd + MW. Podle me to bude paráda... když sem vydel ten screen s tim černym 911 a ten modrej HUD už aby bylo demo, podle toho se rozhoudnu o koupi. moc se těšim :)
WoW lidi Pro Street me ve vsech smerech totalne zklamali ale pote co jsem zchledl trailer na
http://games.tiscali.cz/news/news.asp?id=28924&r=top
se na Undercover nemuzu dockat:-))) zavody sem nehral uz dlouho a tohle vapada na fakt cool dil:-D
No tak já jsem kvalitu pocítil posledne u NFS MW - ten multiplayer je fakt supr u toho dilu ale CARBON hnus a ProStreet je tak na pár zahrání a dost. NFS serii sem vzdycky bral jako ne moc realne ale zato porádně akcni a zhavé závody a to PS fakt nejsou. Tak snad tohle bude lepčejší. Těšim se, ale koupim az to uvidim nekde jinde jak to teda vypada
tak tak.. šancí mělo dost.. a dokud nevýjde tenhle díl a nezíská si většinu hráčů proto jak to bude úžasný (úžasně odlišný od třeba prostreet) tak budem kritizovat a nadávat na ně :))))
To si piš že musim nadavat hned jak to oznámí, EA mělo šancí dost a teď bude sklízet
Vy jste fak hrozný, to sakra musíte nadávat hned jak se to oznámí? To nemůžete dát vívojářům šanci? Ještě ani pořádně nevíte co to bude obsahovat tak držte huby!!! Chtěl bych vidět vás při vírobě hry. A mimochodem myslim si že to co píšou není jen marketingoví tah!!!
Razer: to že to bude závodně-akční hra z příběhem nepsali každý rok! Každý rok psali jen ,,můžete se těšit na nová auta, mnohem větší otevřený svět a takové kraviny co nabízí každá hra.
Bohuzel NFS serie me poslednim dilem jak potesila tak ale taky zklamala, cekal opravdovou rozmanitost tuningovych dilu, tedy hlavne co se tyce zevnejsku, preci jenom arkada je arkada a tuneni motorovych casti bych opravdu radsi prenechal na simulatory, ke kterym sem tak rad vratil, az EA udela nekdy neco na zpusob Porsche chalenge tak zacnu premyslet o koupi... tato myslenka je ovsem v nedohlednu, takze na NFS zatim kaslu!!! Juiced 1 forever!!! :xP
???: safra, a me se zdalo, ze tohle pisou kazdy rok... :))))
bude to bomba aby jste to nfs měli radi tak si zahrejte jiné zavodni hry a to jsou sracky krome race driver grid =)
Ještě aby napsali že to zas bude to same a o ničem. Zas marketingove triky a skutek utek
Co tady šílíte? Jestli ta hra bude jak píšou na netu tak to bude bomba! Píšou: Tento díl se bude naprosto lišit od těch minulích, bude tam více akce a bude to soustředěné více na mise než na obyčejné závody, takže by to mohlo za něco stát.
Pabouk >> od undergroudn2 nestoji zadna za ty prachy co jsou..
Mohli rovnou udělat most wanted 2
Hezky, hezky, ale nechcete tu cenu nacpat aspon za 999,- ? Davat kazdej rok prez tisicovku za "to sami" je uz docela trapny a rek bych, ze nejsem sam, kdo si to mysli ;)
No konečně noví neee for speed tam to minuli stalo za piču a doufam že tohle bude lepší
doufam že víc než jako most wanted to bude jako hot pursuit :)
Tak to je jasny ze to bude furt dokola ale budou tam nove auticka a nove vecicky na ne a nove mapy mozna je naapdnou nejaky nove zavody atd...
ano bude furt dokola
beztak to bude to to samy jak most wanted