Race Driver GRID
PC
-  Vyprodáno, zapněte si Hlídacího psa a my vás informujeme, až bude produkt opět skladem
-
Hra běží na Neon enginu z Colin McRae: DiRT. Je zaměřená čistě na požitek ze závodění, takže např. zcela odpadne přizpůsobování si vozidla a namísto toho si užijete rivalitu mezi jezdci nebo srážky vozů. Budete mít na výběr z celé řady licencovaných aut, samotná hra však nebude spočívat jen v závodění se po světě, nýbrž komplexním kariérním módu. Ten začnete pěkně od nuly coby nájemný řidič, vydělávající si na živobytí v demolition derby. Vaším cílem bude prosadit se mezi těžkou konkurencí, stát se řidičem prestižního týmu a později se na celou věc podívat z druhé strany: založit vlastní značku, najmout ty nejlepší jezdce a sehnat sponzory. Závody se budou odehrávat ve třech regionech: Evropě (podíváte se např. do Nurburgringu), Severní Americe (San Francisco, Detroit, Long Beach, Washington) a Japonsku, kde se budou konat nelegální pouliční závody. Jezdecká sezóna přitom poběží nezávisle na tom, zdali se jednotlivých jízd zúčastníte. Cílem vývojářů je, abyste cestování po světě skutečně pocítili: proto jakmile přijedete do Japonska, dostanete příležitost si vyzkoušet driftování ve stylu D1 Grand Prix, kdy jsou řidiči bodově hodnoceni za úhel a rychlost svých skluzů. Ještě zajímavěji vypadá mód Touge neboli vlastně ilegální souboje dvou aut, předjíždějících se v úzkých horských serpentinách (zde autoři přiznávají zase inspiraci japonským manga Initial D). Vrcholem závodění po Japonsku pak budou městské závody, alespoň po vizuální stránce prý zcela ohromující a ještě lepší než Project Gotham Racing: ať už díky špičkovému nasvícení, davům nadšených fanoušků mávajícím vlajkami či lampionům zavěšeným nad tratí. Hra je kompletně v češtině.
-
Diskuze dočasně vypnuta
Své dotazy k objednávkám prosím směřujte na email xzone@xzone.cz. Děkujeme.
Komentáře (310)
-
Recenze (19)
Fildus (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 17.9.20104.55- - Hodně aut
- - Hodně tratí
- - Různé druhy závodění
- - Grafika
- - Kariéra
- - Ovládání
- - 24 H Le Mans
- - Svůj tým
- - Parťák
- - Sponzoři
- - Není F1
- - Závodníci jsou agresivní :D
Hra je opravdu pro každého díky vybalancované obtížnosti. Hra mě zabavila na dlouhou dobu.
james (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 4.9.201055- +grafika
- +zpracování aut
- +fyzika
- +tratě
- +multiplayer
- +prostředí
- +mnoho stylu závodění
- +kampaň
- PROSTĚ VŠE
- akorát by někomu mohla vadit cena
- to je snad jediný zápor
kam se na tuhle hru hrabe NFS kam? já Vám to řeknu kam NIKAM :))
A.M.J. (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 15.8.201055- +Grafika
- +Auta
- +Tratě
- +Kariéra
- +Destrukční model
- +Ovládání
- +Občas nějaký ten bug
Jedna z nejlepších her co sem kdy hrál
Chevy (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 24.7.20104.55
- + Grafika
- + Auta
- + Tratě (od Le mans, až po nirburg ring)
- + Optymalizace (nato, jak to vypadá)
- + Ovládání
- - Ovládání (je to i v +, protože někomu se zdá být náročné, mě se zdálo velice reálné)
Nejlepš závodní hra kterou jsem kdy hrál, jestli se doteď hráli NFS, tak tohle nekupujte, tohle je hra pro opravdové Drivery :)
Ravel (Xzone.cz)Ověřený nákupHodnoceno: 15.4.20104.55- Hratelnost
- Atmosféra
- Grafika (vzduch tetelící se nad asfaltem, kouř, moc kouře!)
- Japonský disciplíny jsou naprosto nesmyslný a s volantem nejdou hrát (neboli jdou, ale volant by to asi dlouho nevydržel :-D)
Skvělá závodní hra s úžasnou grafikou
Radim33 (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 11.4.201045- + Grafika
- + Atmosféra
- + Zábavnost
- + Model požkození
- + Vzhledem ke grafice slušné HW nároky
- - Málo aut a tratí
- - Na ovládání si budete muset zvyknout
- - Tváří se jako simulátor ale je to arkáda (pro někoho dobře pro někoho špatně)
Race Driver GRID je skvělá závodní hra s návykovou hratelností, modelem požkození, grafikou a atmosférou což je u závodních her to hlavní. Není to sice simulace jakou se zdá být ale její zábava se upřít nedá.
solearis (Xzone.cz)Ověřený nákupHodnoceno: 19.8.20094.55
- - grafika
- - jemne arkádový model poškodenia
- - charakteristika jednotlivých aút
- - okruh v Spa
- - rozdelenie sveta na tri rôzne súťažné obvody (US, EU, Jap.) -> každý jazdí čo sa mu páči
- - opakované záznamy
- - pretek 24h Le Mans
- - týmový kolega
- - pri jazde v kokpite nemožnosť pozrieť do spätných zrkadiel
- - drifty dosť náročné na volante
- - trate v US (subjektívny názor - nemám rád tupé mestské trate :))
- - nízká obtiažnosť
Codemasters pokračujú v tradícií arkádových pretekov už s malým nádychom simulátorov a sérii to len prospieva
aston9martin (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 12.7.20094.55- grafika, hratelnost, dabing, atmosféra, druhy závodů, výběr aut
- ovládání, stejnorodost tratí
Skvělá hra až na to ovládání a podobu tratí
-v- (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 12.5.200945- + odsejpající arkádová závodní hra
- + povedená grafická stránka hry, vymodelovaní aut, i interiéru
- + mnoho kategorií
- + multiplayerová online hra je pecka
- + kvalitní tratě
- + povedený pokus o arkádovou fyziku a destrukci vozů
- + zpestřeí v podobě týmového komentátora, jezdce, i v češtině
- + perfektně vybalancovaná obtížnost
- - tratí i vozů mě nepřijde mnoho, avšak v singlu moc vozů nevystřídáte, tak t nevadí, u tratí to však zamrzí
- - rozsáhlost pro single hru je nevelká, vše zachraňuje až multiplayer
- - efekt přepálené a kontrastní grafiky na některých místech otravuje
Závodní arkádovka která hravě překonává poslední díly NFS, a která vydrží díky multiplayeru na dlouho dobu, každý si může zvolit svou úroveň obtížnosti a vždy se budete bavit.
Milan24 (Xzone.cz)Ověřený nákupHodnoceno: 12.5.200955- +grafika
- +chování vozu
- +ovládání
- +výběr aut
- +výběr tratí
- +multiplayer
- moáná něco jo ale zatim nic newim možná bugy
je to zatim nejlepší závodní hra ......kam se hrabe NFS...... možná až bude NFS shift tak to bude konkurence ale ted ne
Celkové hodnocení vypočítáváme z ověřených i neověřených hodnocení.
Ověřený nákup - zákazník prokazatelně zakoupil produkt u nás v obchodě.
Neověřený nákup - nemůžeme ověřit, zda zákazník produkt zakoupil. - - Hodně aut
Tato hra uz ukoncila online servery oficialni takze uz jen hratelna jako singleplayer nebo lan nic vic :-( Viz. Oficialni stranky na Codemasteru
Ahoj,chci se zeptat proč mi ta hra nejde po internetu vytvořím si účet a když dám online tam pi to napíše ztráta spojení čím to je a co mám dělat díky za odpověd..
Dobrý den, momentálně ji nemáme skladem tak Vám nedokážu přesně říci.
Dobrý den jede tato hra po Steamu?Předem děkuji za odpověd
Mám dotaz. Mám tuto hru a chci si v nastavení zvýšit grafiku, vše nastavím a pak mi hra napíše, že se nastavení projeví až po restartu hry a zeptá se, jestli chci restartovat. Dal jsem ano, hra se restartovala, ale nastavení bylo opět původní. Takhle jsem to zkoušel několikrát a stále to samé. Nevíte, co s tím?
Chci se zeptat jak je to s ovládáním na klávesnici ? ;)
Poradil bych ti nestahovat nelegálně a nechlubit se tu s tím ;-)... Jinak samozřejmě nemůžeš srovnávat funkčnost crackované verze s origo ty ťululum :D. Pokud máš odpovídající HW a minimalně WinXP tak si za vodou :). Ale poraďte mi někdo co mam dělat já ?! X-D
ČAU všichni..chci se jen zeptat..Grida jsem si už asi 3x stahoval. EN verzi i plně CZ verzi,vše vpoho naistaluju dam crack a spustim to:pise to doslo k problemu bla bla odesilat neodesilat.stahnul sem dalsi 3cracky ale furt to samy..nevite co to ma bejt?sem nasran ztoho:-)asi koupim origo ale mam strach ze to udela to samy a ja vyhodim prachy a asi me je nikdo nevrati uz..komp na HW naroky vklidu stačí..esi někdo víte díky moc za radu pařani..je to k zbláznění vám povim!
Hojte... chtěl bych si hru koupit, ale nevím jestli poběží... (teď nemyslim HW... tem mam naprosto dostačující). Mam problém s demoverzí, která se mi při načítání zacykluje a načítá a načítá... a načítá pořád dokola... tak se bojim aby mi to nedělal i full verze, občas se mi to sice načte, ale většinou ne (20 minut čekání a nic...). Jinak jedu na Windows7, ale na Windows Vista bylo vše v poho... prase aby se v tom vyznalo :)
Uz vysel ceskej update 1.3, je ke stazeni na oficialni strankach cdprojekt.
Čau všem , mám problém s touto hrou , jsem blázen do závodních her a race driver grid se mi zdá moc dobrý , má problém stím že když přenastavím ve hře detaily a rozlišení , restartuju hru ale vše zůstalo jak předtím pls poraďte předem díky zdarec :)
OK,super.Pak dej vedet.
Psal jsem do CD Projektu (ti GRID v ČR distribuovali), uvidím, co odpoví...
Dekuju.Snad ji udelaj.
Česká verze patche zatím asi neexistuje... :-/
Mam velky problem,stahl jsem si novy patch 1.3,ale nejde mi nainstalovat,mam ceskou verzy hry a zda se mi,ze v tom je ten problem.Kamarad ma EN verzy a jde mu to v poho.\pri instalaci patche se to tvari,ze ta hraneni naisntalovana ci cosi.Poradte prosim,dekuji.
ahoj rozjedu to na amd athlon 5000+ 64 (2.61 GHZ) 1.75 GB ram a grafika ati X1250 asi 256 MN nebo 512 MB ted nevim
to medvedev21: rad bych si to zahral. ale mam problemy na viste viz.Luboš dady dole... nevis co s tim?
Ahoj,hledám hráče,kteří by chtěli hrát tuto hru po netu(po netu je to mazec,Rusů je tam hodně,ale Čechů bohužel málo).Kontaktujte mě buď na email,icq(441054297) nebo skypa(saladin-87) a domluvíme se.Těším se na spolupráci.
zkusim reinstal asi...
jj, ja vim o tom varovani, ale me to prvni tyden slapalo ok.. takze spis myslim pamet - (mam 2gb).. na googlu s tim zatacenim mel nekdo taky problem, ale nebyla tam odpoved.. :(
Zkusil bych zákaznickou podporu. Ale nejdřív bych snížil detaily a teprve pokud by to nic neřešilo, následoval by bod 1. Jinak i poznámka na krabici, že hra není kompatibilní se žádnými integrovanými grafickými či zvukovými kartami vč. notebooků můžu lecos odůvodnit. S hraním na noteboocích většinou nebývá problém, ale nadarmo to tam nepíšou.
mam problem se zpozdenim zatoceni v grid... ze zacatku vse fungovalo ok, ale asi po tydnu (nastaveni jsem nemenil) se to objevilo. hraju na klavesnici a po zatoceni je velmi mala prodleva nez vuz skutecne zatoci. co s tim? muze to byt pameti? mam core duo 1.6, 2gb ram, ATI 2600HD a visty 32. notas... ToCA 3 to nedela.
sry, je to toto:
true=enabled - false=disabled
taky, pokud nekomu vadi prepalena grafika a ten hroznej blur efekt, tak ho muzete vypnout.. pro me je to lepsi bez.. :)
Navod zde:
Find the file: "X:\Documents and Settings\-Your User Name-\Documents\Codemasters\GRID\hardwaresettings\hardware_settings_config.xml"
Load the file in any wordprocessing software and overwrite these settings:
true=enabled - false=disabled
save the file , enjoy :)
to allea: ovladace nevim, melo by ti to jit.. mam ATI 9.2 upraveny v mobility modder na HD 2600 mobility 256Mb (hraju na notasu-takze musim normal cataclyst ovladac upravit na GPU, toshiba na nej snad vubec nevydava aktualni drivery...) ale pokud bez problemu nainstalujes posledni driver, musi to bezet - jinak mas warez!, ne? :(
BRUNO.cz posli mi prosim ten crack co ti funguje na CZ verzi na muj mail Allea2@seznam.cz
Cus, mám s touhle hrou velky trapeni nejde mi spoustet a ted kdyz ji teda nahodne spustim tak nemuzu zmenit rozliseni ani se mi nezobrazuje v nastaveni. Mam origo CZ. Kde stahnu ten no dvd crack? A jaky ovladace vam chodi na ATI 4850 1Gb? Blbne mi to i na 9.4
Po použití no dvd všechno funguje tak to bude asi tou skvělou ochranou.Dík za radu.
ja to beru tak, ze pokud mam origo a pouziju crack aby to bez problemu slo, jako legalni vec. a nic me nepresvedsi o opaku :) lajos alias BRUNO cz
tak jak jsem psal dole, ja to vyresil diky no dvd cracku. ted vse jede ok. asi je to securomem.. nyni je vse ok. taky mi blbnul trosku steam klient, ale jen pri prihlaseni z nabidky start. ted je vse v poradku. kazdopadne crack to spravil...
To BRUNO cz:Mám stejný problém.Po nainstalování hry je všechno OK ale po jejím spuštění a návratu do win. začne Vista házet error:Program Průzkumník Windows přestal pracovat APPCRASH.U originální hry mě to taky zaráží....
Vista 32 Home Premium.
problem se zda vyresen... stahnul jsem si nodvd "patch" a je to. ponekud me ale zarazi, ze original hra po patchi 1.2 (je totiz primo v cz verzi dvd) a blbla :( ale jinak super zavody, neco mezi "realitou a arkadou" - AI souperu neda oddychnout, cimz vas vtahne do zavodu. na volantu je to o neco lepsi zazitek, ale dle me neni nutnosti.
jeste jeden problem - nejspis diky teto hre - po nainstalovani hra funguje, ale pruzkumnik windows vista u nekterych ikon prestava pracovat a zobrazi chybovou hlasku... nevi tu nekdo cim to je? ze by securom? ale nikdy jsem v tomto pc nemel nainst. zadnou virtualni mechaniku. co s tim? w.vista home premium 32, P.dual core 1.6, radeon HD2600 256MB, DDR 2Gb...
dobry den, bude fungovat patch 1.1 na ceskou verzi - nebo jiz tento patch obsahuje? predem dekuji.
Geba87: CD Projekt je distributor v CR - tj. spolecnost, ktera koupi licenci, prelozi hru a necha ji vylisovat. Xzone je obchod, ktery hru prodava.
Tj. CD Projekt prodava hru obchodum, obchody prodavaji hru koncovym zakaznikum.
nevíte někdo.. proč to to prodávaj na xzone... ale mě přišla verze z CD projektu???... možná, že je to distributor v CZ... ale nechápu, proč tu slevu má teda i xzone, a prodává kusy CD projektu.. xD
Marcus:Odhalen :D Já to teda vemu na těžší obtížnost.
Lupíno: To to ale nesmíš hrát na easy :)
Hoši,toto je taková nuda..horší závody sem nehrál. :( Já sem zklamán.Možná že tomu dám ještě šanci,nebo ji prodám :(
Též jsem pověřil bratra, ať koupí. Ve čtvrtek dorazí a ušetřím poštovné. Ach jo, akorát ta práce mi bude pak stát. :D
Bomba,hned jsem objednal a zitra dorazi,uz se tesim na ty zavodni orgie,to zas bude žena nadávat :):)jeste budu muset sehnat poradnej volant at to stoji za to :)
to D@n : no jestli je grafická karta dostačující tak to pude v pohodě ne :-)
Luxus:) díky moc, objednáno, zítra si to jdu vyzvednout
Ahoj nevíte jak to jede na AMD athlon x2 6000+ 3,1 RAM a graf jsou dostačující
Doufám, že se GRID dostane také do víkendových slevových akcí...
čaw, mam notas Acer TM 5720G s procakem 2,2Gh , 512 MB grafika...a GRID mi najede ale jak tam ma skocit menu tak se to vyplne. NVT čím to je ?
Hoj, cas od casu pri multaku ztratim spojeni. Je to hrou, nebo pripojenim? Protoze nekdy jedu nekolik hodin v kuse a nic a nekdy jeden zavod a crashne to. dik
2 GRID: Prdlajz. Hrál jsem nejdřív na klávesnici a úplně bez problémů i po síti. Dá se hrát jak na klávesnici tak na volantu. Když si ovšem na klávesnici vypneš stabilizační a protiprokluzový systém a držíš pořád plyn, tak samozřejmě nemáš šanci.
BEZ VOLANTU JE TATO HRA K NICEMU NA KLAVESNICI JE TO NEHRARTELNE NEKUPOVAT POKUD JIZ NEMATE VOLANT
eciku je co
thomas-zkus demo a uvidíš.. ale jet by to mělo
na notasu hrát jde v poho,ty časy kdy to nešlo jsou už pryč,jen je potřeba mit pořádný.. ale ceny jsou příznivé. pro někoho jiné řešení ani není.
ZADNE hry nejsou delane pro notasy, uz si to lidi uvedomte, notas neni na hrani...
ahoj lidi nevite jestli mi pujdou race driver grid spustit na notebooku mam acer procesor 2.00 ghz 4.gb ram grafiku geforce 512mb gs mam totiz spatne skusenosti nektere hry nejsou delany pro notebooky nepodporujou grafiku atd v noteboocích diky za odpoved.
tady znova nyker co si mam vybrat
Hm mas smulu na tvem windows xp to urcite nepojede , protoze k tomu jeste potrebujes PC (nebo konzoly)..... :-))) Ale skoda reagovat. Ale jestli to bylo mineno jako vtip tak palec nahoru.
Ono staci to jeho "mislite" a uz nemusis ani reagovat...
niker:Bud seš dement,nebo si z nás děláš srandu.vyber si
hele mam windows xp mislite ze mi to pude pls napiste ji si jo
Dejte ji na 399,- a beru, jinak to nema vyznam... :)
Za tuhle cenu takovou dobu po vydani to bude asi prodejni trhak... :)
Tak už sem na to přišel.ve hře je již rovnou importován patch 1.2
Mam stejnej problém jako Jura.žádnej patch mi nejde nainstalovat.to je pěkně na ho**o.nevíte někdo co s tim?
Nazdárek lidičky,poraďte ni kde najdu patch pro tuto hru,mám cz ver.ale veškeré patche které jsem stáhnul nejdou nainstalovat,mám Vistu a hra mi padá a nejde mi nastavit Rumplepad 2 Gamepad.Díky za radu.
čmuďa, buhvi co jsi videl, ale GRID od TopCD asi ne...
Uvažuju o pořízení této velmi chytlavé hry. Narazil jsem ještě na stejný titul vydaný TopCD s českými titulky. Je možné, že tuto hru u nás na pc vydávají dva vydavatelé nebo je to jenom zmatek? Případně má někdo zkušenost s titulkovou verzí?
Kdybys ty aaaaa nedal 66%, tak by to melo nej hodnoceni na hrej ty vole!!!
MUST SEE!!!!!!!!!!!!
https://www.xzone.cz/nahledgame.php3?idg=2349
diky moc čmuďo uz sem myslel ze se to ani nevyplati nebot 800x600 bych to hrat nechtel:) ten procesor casem urcite vymenim
2maf: No podle tvých specifikací to rozjedeš i na plno. Hrál jsem demo na 1280x1024 na high detaily bez AA na x1950 pro a 2 gb RAM. Nemyslím si, že by v tomhle případě měl být procesor limitujícím faktorem. http://www.zive.cz/Getfile.aspx?id_file=513096761
dik ale jestli to rozjedu na minimum tak to nema cenu ani shanet tak proto sem se ptal jinak 2Gb ram a ati 3850
Chj. Proč jsou někteří lidi tak líní.
2 maf: http://games.tiscali.cz/news/news.asp?id=27243&r=se
Juuuu, ono nam to uz vyslo??? Hura , ja uz myslel ze to letos ani nevyjde :-))
hosi rozjedu to aspon na stredni detaily s 2CPU 1,8Ghz dik predem
Jax
Da se rict, ze mas pravdu, ale lidi, kteri nazyvaji GRID simulatorem proste nechapu, ta hra neni spatna, ale hrozne brzy zacne nudit...TRD3 i TDU hraju dodnes, stejne jako treba moje oblibene NFS 4:High Stakes, ale ten spis z nostalie... :)
To Ice: Grid se dokaze taky promenit v silenou arkadu, ale to pouze potom co si zapnes vsechny asistence. Proto hned ze zacatku je vsechny vypinam, samozrejme, ze to i tak neni simulator, ale ma to k nemu potom podstatne bliz. No co kdo chce porad jen vyhravat at si koupi NFS serii, kdo si chce trosku vice uzit jizdy tak si koupi Grida, kdo chce okusit drsnejsi realitu, tak si koupi GTR2, rFactor atd... a kdo chce zazit poradnou rezbu tak si zaplati vstup na okruh a tam at se ukaze! Realita se neda nahradit :xP ... a uz se prosim vas nehadejte, vzdyt jenom o hru! :xD
BERY
A co je za umeni hrat GRID kde staci drzet sipku dopredu jako u Speedu???
Zahraj si Richard Burns Rally, TR3, TDU, GTR2 a podobne a uvidis, v GRIDu nemas vubec pocit z jizdy, ze neco ridis, proste arkada jako prase...Ja nerikam, ze je vylozene spatny, ale v serii Toca potazmo Race driver je proste nejslabsi, na TRD nebo TRD2 to nema ani omylem...Natoz pak na vynikaji TRD3!!!
To bys ten GRID taky musel umět hrát. víš ???
grid je super hra, není to simulátor, ale je to skvěle vyvážená hra i pro lidi co hrajou arkady na klavesnici, ja jsem odkojenej na Gran Turismu, RBR, GTR atd... ale tohle je fakt good hra... V něčem to simulátor je :) a to je model poškození :) zatim nejdokonalejší
Presne tak, to uz je lepsi Race driver 3, GTR 2 nebo prave TDU. Proste slabota a vubec posledni dobou to jde se zavodnima hrama pekne z kopce. Bud jsou to opozdeny predelavky z konzole nebo nejakej budget.... Stary zlaty casy....:-((
Bery
Jenze ani mozek, i Test Drive Unlimited je NOHEM lepsi nez kybl slizu na monitoru, hrde nazvany GRID...Ja hraju Tocu od prvniho dilu ( a ted nemyslim je Toca Race Driver, byly i dyly pred nim...) a GRID je suverene nejslabsi...Hrozne monotonni okruhy, jizdni model nic moc a model poskozeni se hrozne rychle okouka...
Nějaká forza mi je ukradená páč nemám xbox LOL
sry all , to patrilo Berymu :-)
tak to si kamarade jeste nehral Forzu 2 nebo GT jinak bys takovou kravinu neplac. Nevidel nesud.....
NFS Speed je opravdu totalni arkada, kdezto GRID vykazuje znamky simulatoru. Zkuste ve Speedech najet na obrubnik tak abyste auto dostali do hodin bez pouziti rucni brzdy... nemozne! :xP
A Grid je co??? Hlavne nerikej, ze simulator HAHAHA...
Bery:jak to muzes prosimte srovnavat s nfs ses posral v kine bo co? nfs je uplne jina hra je to arkada jestli sis nevsim clovece
NAPROSTO BEZKONKURENCNI HRA !!!!!!!!! na tuhle hru opravdu nic nemá!!! žádná hra co by to překonala NEEXISTUJE !!!! .... GRID vs NFS = GRID 100% <<< >>> NFS - 1%
https://www.xzone.cz/nahledgame.php3?idg=2349 nikdo o tom nevi a toje skoda
No lol... Hra uz je asi od Brezna venku a u nas aspon ani v ENG nevysla... Ste teda mohli vydat ENG verzi, urcite to dost lidi stve :)
Nechcete dát někdo GRID po netu?Teď jsem hrál poprvý a jsou tam strašný kokoti co furt bouraj...Není možný si pořádně zajezdit...kdyžtak piště na mail
Hergot dockame se nekdy Grida! Zacinam silne pochybovat, ze vyjde v tomto roce v CR, tak snad rok 2009 bude lepsi, ale to uz asi Codemasters vydaji dalsi dil... no jo no hold nekdo pozadu byt zkratka musi, hlavne ze NFS je tady hned, ale half-simulatory na ty je porad dost casu... ach jo!
Jediné, co by mohlo zachránit prodeje české verze, by bylo přidání balíku nových vozů, ale to se jistě nestane. :o)
Nevim jestli je vina jenom Codemasters. Stačilo tu hru vydat bez CZ (třeba za vyšší cenu) a potom někdy po půl roce a vic vydat CZ verzy. Ten kdo by ji chtěl by si holt počkal. A těm co stači UK verze by ji davno už hráli....
2Wothon: nechci mluvit za cdprojekt, ale spinu bych hazel spis na codemasters - ti na CR totalne kaslou, ja sem na ne nastvanej uz nakej rok kvuli patchi na toca3
Každej kdo tu hru chtěl už ji dávno koupil v zahraničním e-shopu nebo "někde" sehnal. Teď si z nich mužeš udělat fajnový pivní tacky. Když neumíte včas udělat a vydat CZ verzy tak se na to příště vys.... (nebylo samozřejmě míněno Xzone, ale ty amateři co vydavaj hru a staraj se o CZ překlad). Prostě další důkaz absolutního amatérismu, takhle potopit jednu z nejlepších zavodních her na PC v tomto roce. Takhle se proti pirátům nebojuje.
Myslel jsem samozrejme Fallout 3, tim RPG :-))
Koukam ze prodlevy se u zavodnich her delaj snad schvalne napred Dirt, Tr United a ted zas Grid a Flatout UC. Nj suprovy RPG vyjde v CZ skoro ten den co ve svete ale zavodni hry s par textama budou vychazet po pul roce... Fuj
Tj, nadabovat par hlasek trva tolik mesicu? Co s tim vydavatel proboha dela. To driv vyjde dalsi dil nebo Fuel. Jeste ze mam skoro pul roku uk verzy :-) Koukam ze stejnej problem s vydanim ma i Far Cry 2 a Flatout UC.
Paya: CZ verze vyjde ještě letos.
Chlapi,CZ verze vyjde pristi rok,jen vas napinaj a posunuji po mesici,kdyby napsali ze vyjde za 1/2 až 1 rok tak by to vypadalo moc nepekne:D toto je uz k placi s tema cz verzema....vyrobce a distrubutor by se mel nad tim zamyslet protoze tohle je uz pro srandu kralikum...
re: Dominik - ty uz to mas jeden mesic? To jsi ale pekne zaspal. :)
Ja se jen smeju. Nebylo na strankach CD Projektu jeste nedavno konec rijna? A ted zase konec listopadu. Codemasters rulujou. :/
Sakra odklad na konec listopadu a to kvůli češtině, která je u závodní hry na nic.
hergot uz aby to bylo i v Cesku! Mel sem moznost si hru na jeden mesic bezplatne vyzkouset a byl sem velmi potesen, je to sice je half-simulator, ale i tak je to super hra s nadhernou grafikou, uzasnym modelem pozkozeni a slusnou porci reality!
vy se tady modlíte aby to neodložili a já tu hru už mam 1 měsíc
modlím se k bohu aby to neodložili jako teď flatouty do listopadu!!!!
Tommy:
Viděl bych to na slabou kartu, hrál sem to stejně jako čmuďa na X1950GT a nebyl sebemenší problém, ona by HD3650 nebyla špatná, ale při 128bit sběrnici bude i se seběvětší a rychlejší pamětí - pomalá (... a DX 10.1 to nezachrání :)
S RAM by neměl být problém, 2GB musí stačit, to že jsem psal, že "se 4GB" je to tak - tak, byl jenom fáček na toho blbínka, který na každé hře na těchto stránkách machruje se svou (dnes již slabší ;) sestavou.
Tak aspon ze cestina uz je,cekat na tu vasi oficialni po pul roce heh,to uz budete prodavat tak za 300 kc jako bugdet,mozna by si mel zdejsi vydavatel rozmyslet kterou hry pozdrzi 6 az 12 mesice nez vyda cz verzi a pak uz bude malo prodejna,no kdo chce kam pomozme mu tam.....))
Tak Grid ma uz dva patche za sebou... dnes dorazim titul LEGEND.... a v cechach a na slovensku se to porad neprodava....hmmm
Díky za odpověď
Muzes koupit dalsi auta do garaze, nebo si najmout poradnyho spolujezdce... A co se tyka mnozstvi penez tak asi je cilem bejt nejbohatsi ridic a mit nejbohatsi team ze vsech , asi :-))
Ahoj chtěl jsem se zeptat k čemu jsou mi peníze které se pomalu hromadí vyhráváním závodů v GRID World? Poradte co si za ne muzu koupit a kde.
A s těmi odklady, už je to opravdu úsměvné. Za této situace, tedy po pěti měsících od vydání ve světě už nebudu akceptovat plnou cenu a klidně si počkám dalších pár měsíců do slevy. Měl jsem hlad po hraní před dvěma měsíci. Ale nic nevydrží věčně :o(
2 Tommy: Mám stejnou konfiguraci jako ty, akorát ještě s x1950pro (tehdy před rokem nic slušnějšího za tu cenu nebylo) Hraju demo na high detaily bez AA na 1280x1024 naprosto plynule. Otázka na jaké to hraješ rozlišení, ale obávám se, že HD 3650 nebyla dobrý kup. Jo kdyby to byla HD 3850, to by byla jiná. Takhle si myslím, že budeš výkonově někde na mojí úrovni. RAMky to asi nebudou.
Hra je dobre optimalizovana a tvuj PC by to mel v pohode zvladat i na max, ale ta grafika ATI Radeon 3650 se hodi tak do notebookua ne k hernimu PC :-)) Radsi upgraduj na Radeona 3870 nebo rovnou 4850/70. Kdyz mas na G25 za cca 6k tak by urhrade gfx nemel bejt problem :-)
Martan: pokud nechcete cekat, tak samozrejme mate moznost PREDOBJEDNAVKU zrusit. Mrzelo by me to a doufam, ze to bude az jako posledni moznost, ale kdyz me poradit, jak mame vydani v CR urychlit, tak to rad udelam :)
Uzasne opat posun terminu. Rovno tu hru vyradte z obchodu!
Toto uz nieje normalne a mna ako zakaznika uz vobec nezaujima niaky distributor. Ja som si nieco objednal u Vas a cakam na to uz viac ako 2 mesiace.
Dufam, ze sa to bude niakym sposobom riesit...
Lidi nechci se nejak ponižovat vytahováním, ale mám Intel Core2Quad 2,4GHz, Ati Radeon HD 3650 a 2GB pamětí + Visty (32bit)... myslíte, že se mi to seká kvůli těm 2GB? Tu hru plynule rozchodím na STŘEDNÍ detaily, ale myslím si, že s touhle sestavou by to mělo jít na MAX... Jinak mám volant Logitech G25 a MUSÍM DOPORUČIT !!! Fakt nej zážitek a na (www.aukro.cz) se dá sehnat celkem levně (-žádná reklama, jen rada pro hráče)
předchozí příspěven "2 Luban" srr.
2 Lubal: Podobné kecy si nech, prosím, pro někoho, kdo je zbaští. Myslím že všichni tady hráli minimálně demo a tudíž vědí, že v ovládání na klávesnici není nejmenší problém. Jediným problémem je nefunkčnost FF u jiných než vybraných volantů, která je v plné hře samozřejmě opravena.
čau všem chci se jen zeptat tato hra ještě nevišla protože mám plnou verzi a aš tuhle hru koupíte tak si kupte rovnou i volant bez něj to nejde.
zajimalo by mne, jestli uz funguje ceska GRID komunita, ci jestli sou nejaky fun weby, na nic takovyho sem nenarazil ...
To Muttagen - jenom kvuli tomu, že jsi lama a neumis to ovladat, tak je to blba hra? Hral jsem NFS Prostreet, GRID hraji ted a musim rict, ze GRID je 100x realnejsi a lepsi nez Prostreet.
Možná už jste si všimli, ale i tak. Product manažerka CDProjektu na svém blogu prohodila pár slov o zahájení prodeje GRIDu až po prázdninách, prý kvůli průtahům při schvalování. Zároveň oznámila změnu lokalizace na úplnou – hra tedy bude mít kompletní český dabing. Otázka jestli je to krok k lepšímu. :o)
Hral jsem i NFS Pro Street, ale to je trochu jinej styl. A hlavne v NFS me vadilo, ze UI neustale sahal do rizeni auta. Akorat na nejvyssi obtiznost mi do rizeni nesahal. Ale Grid zase ma "rozplzlesji" grafiku. Hral jsem i Forzu 2 na X360 a to se neda s timhle srovnat. Kdyby vysla Forza 2 na PC tak tu nemame co resit....
mimochodem nesnášim závodní hry tak ani nevim co tu dělam :)
GALA:Já mam taky lepší než ty,ale mělo by ti to jet na střední.Zas tak velká požadavky to nemá.
Grid je lepsi obe sem paril a grid ma odost lepsi ovladani, grafiku a umělou inteligenci natož co u nfs prostreet rict numuzu;)
oki ja vetsinu diskuze necetl..jen mi to prislo vtipne ale nevim s cim machruje Bala..mam lepsi...
btw tato hra mi nestoji ani za 400,- hral sme ji a nic moc ...ovladatelnost mizerna pfff jako kdo rekl ze to bude lelpsi jak NFS prostreet? mel by se nechat vysetrit..prostreet je sice shit ale tohle je daleko vetsi ...nevim co je na tom velkyho - 6,43 gb
Zdar kluci, je nejaka fan stranka tyhle hry?
gabor.lakatos
Myslim si,že to dáš na max detaily:D:D s max rozlišením:Dhmm akorád si budeš muset koupit dvd mechaniku:D
pojede mi to na: 3dfx woodoo, pentium 1, 32Mb ram? a na kolika to je disketach?
2 Muttaggen: Čti trochu mezi řádky. Bala je jenom ňouma, který machruje, že má slušnou grafárnu a Simaxova slova ber jako vtípek na účet Baly.
To Bala and Simax: jezis vy dva ste kolíci .... karty s cipem Radeon HD 4870 jsou dobry ...se podivejte jakou maji rychlost grafickyho cipu a pameti boze muj ....
Koukam na stranky CD Projektu a Grid opet posunut, tentokrat pry na 11. zari. Kdo to bude tak pozde hrat? A kdo si to koupi? Musim se jen smat, jak par radku CZ textu totalne znehodnoti prodeje tehle povedenych zavodu v nasi male kotline. :/
bala: No nevím, nevím ... já mám totéž a kdybych neměl 4GB RAM tak bych to asi ani nespustil ... no jo, není to na slabé počítače :o)
Jak vam dou drifty? Me se povedlo na Outace s GTOckem na 5 kol udelat pres 40 000 000 bodu. (mam foto) a na 3 kola pres 18 000 000.
Opet bala,a opet blba otazka..Stejne jako u Assassins Creed...Ubozacek!!
Já myslím, že se ti to hodně bude trhat, možná když snížíš hodně detaily, tak ti to pojede :-D
Myslíte že mi to pojede na intel core 2 duo 3ghz 2 giga ram a grafice ati radeon hd 4870 512 ram
Jj na sipkach je to strasny to mas pravdu to des hned do smyku...to hraju jenom drifty...protoze ty sou na volantu 100x tessi jak na klavesnici,ale jinak normalne jezdim na volantu je to lepsi tak se mejte...
xi xao:
Mě se to hraje v pohodě i na "šipkách" ... volant samozřejmě mám, ale tahle hra mě ho zatím "nedonutila" použít ... jsou hry, kde když za jízdy místo jemného pootočení volantem ťuknu do šipky, jde auto okamžitě do smyku, ale tady je to v pohodě.
Než budete mít tuhle hru,tak si kupte i volant pač na klavesnici se to moc nedá:( Njn celej cmre rally dirt:( myslim v ovladaní:D
Sem si to pred 3 tejdnama objednal z Uk a hraju to v pohode i bez CZ.
Hm vsude uz to hrajou, jenom u nas se ceka zase na cestinu... Kdyz neco neumim tak to radsi nedelam a vydam to v anglictine, nez to porad odkladat..... To ma ta hra tolik textu? To neni proboha Mass Effect nebo Fallout 3 je to zavodni hra...lol
Usagi měl koncem května pravdu když zde vyslovil obavu, aby to s tím odkladem netrvalo půl roku a víc. Už k tomu není daleko. :o(
A bude hůř. Cituju ze stránky CDprojektu — Datum vydání: 11 září 2008. Nesnáším, když mám pravdu.
o.k., díky, už jsem si všiml, že to tu změnili. To už mi přijde, že to opravdu většina lidí bude mít dříve dohraný v pirátské verzi.
2 Tom: Jednam mám u GRIDu zde na Xzone nastavé zasílání info o hře, které mi také s oním posunutým datem vydání přišlo mailem. Pak také není problém mrknout na GRID a jeho datum vydání přímo zde. Už jej aktualizovali, ehm, tedy posunuli.
To čmuďa: odkud máš prosím ten termín vydání?
RE Thomas: ajo no z pohledu ridice to nemuzu posoudit ja jezdim jen ze je kamera za autem...z pohledu ridice bych hned namlel v jakekoli hre :-D. Jinak Mass Effect a Assassin´s Creed jsou na prazky jak delany :-). Tak zatim lidi
Konec srpna to s děléte srandu ne tak na to vám dlabu
Konec srpna?Pekny...Ono ale stejne neni moc o co stat...
hehe. Tak jsem to celkem trefil s tím posunem vydání. Konec srpna tzn. začátek září. :o) Dovolená má holt přednost. Jen aby to pak většina lidí neměla odjeté na kradené verzi.
Jasne ze je to zase neco jinyho to je jasny jezdis si tam po meste a tak no...o grafice sem myslim nemluvim ale
to je jedno graficky je to mozna uz o neco horsi ale ja myslel hratelnosti...to sem se takle projizdel v TDU a naboural sem,ja jezdim v GRID i v TDU z pohledu ridice
a tak mi to prislo jako rapidni rozdil
v GRID je proste skvela atmosfera a tak...a taky sem zvedavej na ten datum toho vydani,doufam ze co nejdriv ale zatim mam co hrat tak je to v poho...doporucuju Mass Effect taky supr...ale to uz je zase neco jinyho tak zatim... :-)
RE Thomas: TDU je uplne jinej typ zavodu nez RD GRID, hraju tedkons v podstate oboji najednou a obe hry jsou bozi...GRID jsou nejlepsi arkadovy zavody na PC, NFS je proti tomu hnuj. Je jasny ze se ti zda proti tomu vzhled TDU horsi, je to taky starsi hra, ale i tak kdyz si tam zapnes HDR efekty (defaultne jsou vyply), tak to vypada taky hafo dobre. Mne se v TDU libi i vsechny veci kolem, oblikani, kupovani domu, spousta typu zavodu a tak. Obe hry jsou jiny a obe jsou skvely :-)
Teď už jsem jenom zvědavý, jestli to opravdu vyjde tento měsíc. Vzhledem k tomu, že ještě ani vydavatel nemá ujasněný přesný datum vydání a nastal čas hromadných dovolených, nedivil bych se, kdyby hru s českými titulky vydali až někdy za měsíc. Ale co, stejně teď nemám vůbec čas.
Vždycky říkám, že nelze udělat "reálný simulátor", protože to bude buď hratelné-nereálné, nebo naopak - ideální kombinací je "zlatý střed". Nasimulovat se dá lecos, ale je potřeba pomýšlet na hratelnost... V této hře jsou velmi pěkně zpracované vozy - co do vzhledu a zvuků, zato jízdní vlastnosti, realita, destrukční model, zemská přitažlivost aj. už jsou spíše sporné. Je to výborně hratelná HRA, pokud chce někdo simulátor, musí sáhnout po jiných či starších titulech, z vlastní zkušenosti můžu doporučit GT Legends.
Jj neco sem hral a podle me vsechny ty
hry co si vyjmenoval nesahaj ani po kotniky...a jestli je to na PC horsi tak sis to mozna mel dat na plny detajly a nebo treba v televizi sou o neco jiny barvy co ja vim tak se ti to libilo vic mno...
for Thomas: jak můžeš říct že sou na konzolích shitovy zavody? hrál si aspon některé tituly jako třeba Burnout, Gran turismo, Forza nebo Motorstorm? Navíc Grid vypadá lépe na konzoli než na PC, alespon podle toho jak sem hrál u kámoše na PS3 a pak doma na PC GRID, tak na PC mi to přišlo o něco horší
Nej AUTA...
Test Drive sem nakou dobu hral...bavil
me celkem dost dlouho ale kdyz sem si zahral skveli Grid tak TDU prislo tak trosku tragicky no nwm no...je to muj nazor...a zavody na konzoli sou shitovy...nej Grid :-)
Kdyby jste chteli o poznani lepsi zavodni titul tak ma ted x-zone ve sleve naprosto vynikajici Test Drive Unlimited,ktery cely Grid strci do kapsy....
Tuhle hru už hrajju asi dva tejdny ale je supr! fakt! grafika paráda na nejviší uplně užásný! a nejlepší sou grifty ten kouř! kluci těšte se na tu hry Čus
Mezi nejlepší, a nezapomeň na Burnout, který dostane letos konverzi pro PC.
Nemyslel nahodou MARTAN, ze to vsude uz vyslo jen u nas ne....
Martan
Par vyvlolenych narodu?Co to meles?To si myslis,ze ten Vas januar a februar nekoho jinde zajima?Samozrejmne,ze je mate temer identicke treba s anglofonnimi staty,ale svet nemluvi pouze anglicky a slovensky...
V poslednich par letech si moc kvalitnich zavodnich her na PC neuzivame. To konzolisti maj PGR4, Burnout, Forzu, GT ... a my abychom cekali jestli se nejaka firma rozhodne udelat konverzy.. Takove shity jako Ford Racing, Aquadelic GT apod... At radsi nevydavaj. Takze Grid patri (bohuzel) mezi nejlepsi zavodky letoska na PC.
Hmm,
To je tak, ked len par 'vyvolenych' narodov ma totalne odlisne nazvy mesiacov v kalendari. Preco prave Cesi musia k nim tiez patrit, tot otazka...
Takze pevne nervy a cakat! :-(
Kdyz je tam napsany cervenec, tak to tenhle mesic asi nebude, ze :)
Zdravim,
Vie sa uz priblizny datum? Bude to vobec tento mesiac?
D.
Zcela jiste velmi ocekavana hra a bohuzel i jeden z nejvetsich propadaku :( Jestli nekdo rika, ze tato hra je realna, tak ja rikam, ze za 1 minutu spadne meteorit, ktery vyhubi lidstvo.
Nez posledni NFS zcela urcite,a to o rady,ale ja ted hraju Need For Speed 4:High Stakes a tem se nic nevyrovna...
Ice ..
V tom máš trocu pravdu .. auta jsou spíše malované.
ale hratelně je tato games lepší než NFS ..
Možná příští verze bude lepší .. pořád se zlepšují tak se necháme překvapit ..
Pokemon24
V tom je prave ten problem,ten engine je strasnej a zatim obe hry na nem vypadji strasne...Nemluvim,ale o hratelnosti..Podle me ma Toca grafiku hezci,realnejsi...Grid i Dirt vypadaji jako bych si na monitor vylil kybl slizu....
Docela zklamání..byl sem nadšenej s toho Dema ale plná hra trochu zklamala... ale 24 hodinovka Le Mans se jim fakt povedla .. ta hudba poslednii
hodina .. paraada dyz jedete 350 Km/h a vedle vaas daalshii 2 auta... 85%
Ještě jsem si všiml že některí tady srovnavají NFS a Toca 3.
Toca 3 je přerdchudce této games ..
Jestly se nepletu tak to je takto ..
Codemaster :
1.Toca
2.Toca 2
3.Toca 3
4.Toca Race Driver 1
5.Toca Race Driver 2
6.Toca Race Driver 3
7.Grid
..
mezi tyto skvělé games se dále řadí ..
všechny verze Colin McRae ..
který byl ukončen zatím poslední známou verzí Dirt
............
A na co se těšit ..
Četl jsem že codemaster koupily licenci na F1 .. a pokud tato společnost vytvoří na tomto skvělém enginu tuto games určitě se máme na co těšit
Co máte všichni s tou arkadou..
Arkada je NFS. Grid je super zavodní hra od Codemasters která využívá z části engin z games Dirt.
Auta jdou tak skvěle demolovat že nemusíte ani dojet tento závod ..
Moc se těším na plnou verzi .. už aby to bylo ..
Čo takto kúpiť si volant.Super vyvážená arkáda a simulácia.Na volante s FF skvelá zábava a myslím si,že taká dobrá závodná hra tu dávno nebola!
No pravda že kouře je hodně ale dá se to přežít:-)...Chápu,že jestli někdo čeká hru jako je Collin tak asi nadšený moc nebude,ale hrát se to dá určitě...Holt je to hra,která je určená pro co nejširší masu lidí a to arkádové ježdění jako např.NfS nebo Flatout prostě je.Mě na ty hře vadí jak už tady zaznělo,že je v ní moc málo okruhů.Jezdí se akorát tam a potom v protisměru a potom zase tam :-) Víc okruhů by opravdu na škodu nebylo...
No je to arkada jako prase a ne ze ne,to ale nutne neni na skodu...
Já nwm mno me to jako arkada vubec nepride hlavne kdyz jedete s pohledu hlavy tak ty narazi ta atmosfera nwm me se to libi a ten kour to bych moc neresil jestli je spatne nebo ne na hre mi to neubira...supr hra a to hraju jenom demo uz se tesim na plnou...
Tak tahle hra je fakt špatná...to už není arkáda to je hnus.Ze hry kde i formule projíždějí zatáčky smykem se mi chce zvracet...A co ten kouř proboha???to je jako v CoD4 když tam někdo hodí kouřovej granát!Jezdím roky na tuning srazy,kde se "gumuje" o sto šest, ale takovej kouř jsem viděl leda při požáru benzínky...Jdu si zahrát Collina abych se uklidnil zdar!!!
Z počátku mě Grid chytil opravdu hodně, ale jak sami zjistíte po 2 až 3 hodinách hraní je to až příliš velká arkáda. Je možné že vám to vydrží déle, ale určitě to nakonec omrzí.
Grafka je nádherná(věc názoru),me spíš vadí ta přehnaná arkádovost,která je u mě už na hraně hratelnosti(ale přesto mě tahra drží :-))A souhlasím s Icem,že strašně chybí lepší tratě a hlavně víc tratí-jsem tak v polovině hry a některý okruhy jsem jel snad už desetkrát.Navíc nevím jak vás ,ale mě baví o moc víc tratě ve městech ,než ty dlouhý nudný okruhy-a těch je tam bohužel opravdu pramálo.
On Grid zase tak uzasny neni,kdyz pominutu grafiku,ktera se mi proste nelibi,tak ma malo trati a jsou pomerne nudne...V MP to muze byt sranda,kdyz prezijes prvni zatacku...Jinak treba Test Drive:Unlimited se mi libil vic...Skoda,ze v Gridu nebo v zavodech obecne ted chybi skvele okruhy jake mely treba stare dily NFS,takovy Pacific Spirit,Dolphin Cove,Rocky Pass,Empire City nebo i sileny Hollywood z NFS 2 to byly super trate...Grid spatny neni,jizda je zabavna,ale jak rikam,skoda,ze nema lepsi a vice trati...Jinak jsou to skvele zavody!
Já nevim co vám na tý skvělí grafice tak vadí tak si to nekupujte nikdo vas
do toho nenutí...a porovnávat to se hrama jako NFS nebo Toca3 atd...nevim já myslim že tohle nema konkurenta ale
asi nikdo se mnou muj nazor sdílet nebude ale to je jedno...musel sem to napsat...
Kam se to hrabe na NFS?To jedine v pripade,ze myslis starsi dily,maximalne Most Wanted,posledni dil NFK,ktery za neco stal...Carbon a ProStreet jsou nejhorsi dily serie...To uz je tenhle Grid vazne lepsi...I kdyz ta grafika mi taky nesedi,ubozarny jako bylo deseti sekundove zahrivani gum pred trinacti vterinovym zavodem tady nastesti nejsou...
hra o ničem...grafika není moc povedená auta vypadají divně kam se to hrabe na NFS!!! nekoupila bych to ani za pětistovku natož takový prachy....mizerná hra
To podle me nehrozi...
Netuší někdo z prodejců jak bude počeštěná (titulky) verze kompatibilní s anglickou v multiplayeru? Nerad bych se dočkal situace, kdy si ji pořídím a následně zjistím, že můžu hrát multiplayer pouze na českých serverech.
Uz jsem sice hral lepsi zavody,ale musim uznat,ze kdyz se prekousne ta v mych ocich hnusna grafika,tak je to velmi zabavne a povedene pojezdeni...Po prvnim zahrani dema jsem byl velmi zklamany a kritizoval jsem to zbytecne a brzy,ale je pravda,ze hratelnost je hlavni a tu novy Grid ma,byt nebude sedet kazdemu...Jinak ta grafika je fakt hrozna,modely jsou fajn,okoli trate celkem taky,ale proste je to zbytecne preefektovane a ma to takove divne podani barev,ale to je taky vec nazoru...Takze hra dobra,ale Tocu 3 u me neprekonala ani nahodou...
super skvela hra nejlepsi zavodni co sem hral
Zatim zkouseno v demu. Doufam, ze v plny tyhle nebo jine problemy nebudou...
Pro majitele starsich Radeonu X1900 apod. pouzivejte bud nejnovejsi drivery 8.5 nebo starsi 8.1. Na ostatnich to dela graficke artefakty. Mam X1950XTX a na 8.4 mi to delalo taky. Pouzil jsem 8.1 a jede v pohode.
tak už to jede suprove hrjau to na plny bez sekání mam tu X1900XT 512DDR3 ,stacilo nahrat novy ovladace a vsechno je už v pořádku jinak dobrá hra ale trochu to ovladani neni to ono takovy horsi auto se dostane hned do smiku .ale urcite vyzkousejte.
Já mám Radeon X1950PRO 512DDR3 a nemám žádnej problém, jen snad to že, se už nemůžu dočkat, až to vyjde.
zdravím tak sem si stahl demo ale mam problem jako hra se neseka jede vse na plno ale textury se mi rozpadaj proste mi to lita vsude kolem ale auta dobry a silnice taky proste dum se mi objevi ve prostred silnice atd.Grafiku mam ASUS Extreeme X1900XT 512DDR3 nedavno sem nahraval novy ovladace na jinych hrach to nedela nevite cim to muže byt?hra se mi neseka jede uplne v pohode .diky
Hm, jako v NFS trochu vic se rozjet a pak ruckou smyk ......
zdar, nevíte jak se driftuje ???? Mě to voubec nejde, ale třeba ve všech NFS no problem,..........
Zase je tam ta vyhoda, ze nemusim davat do mechaniky disk. Nebo ho pripadne porad menit. Navic stahnute to bylo hnedka a ani jsem nemusel nikam jezdit. Nevim jak vas, ale me hrozne odrazuje to cekani. Nez neco vyjde, nez se to dostane do CR, nez to cesky vydavatel prelozi a vyda. Takhle me treba napriklad odradil Mass Efect. Zjistil jsem, ze kdyz jsem to vydrzel mesic tak ho vlastne ani nepotrebuju. Asi me na tom vsem vadi ta medialni masaz pul roku pred vydanim. Pokud se mi neco libi tak to chci hned a a to cekani me vzdy odradi. Proto se me to nakupovani pres internet libi. Ale uz jsem se moc rozkecal a navic mam v sobe trochu vinka. No nic, jdu zavodit. V gridu nastesti neni policie co meri alkohol v krvi... :)
Dat 50 euro za neco co si jen stahnu,je pro me nepredstavitelny,to pro me nema vetsi cenu nez palena...
Tak jsem jen na chvilku hral plnou verzi a musim rict ze se codemasters strefili do meho vkusu. Dneska jsem nemel moc casu ale zitra to proverim vice. Rozhodne je tam zajimavy mod kariery. Spoustu aut a ruznych typu zavodu (mimo jine i destruction derby). Takze prvni dojmy rozhodne pozitivni. Doporucuji koupi. A pro rejpaly... originalni verzy jsem si koupil a stahnul pres oficialni net za 50euro.
Tak si stahni demo...
jsem zvědavej,jestli ta super grafika z screenů bude i na PC
Nj, aby z toho mesice nakonec nebyl pul roku a vic. Znam par her co vyslo po vic jak pul roce kvuli lokalizaci.
Asi tak,X-zone je predevsim obchod a tak se musi snazit prodat pokud mozno co nejvice ks dane hry a par silencu,co vysoli polovinu ceny zbytecne jen protoze nechteji mesic pockat je neuzivi...Verte,ze takovych je drtiva mensina...
Tech 999 Kc je doporucena maloobchodni cena, ktera bude bezne v prodejnach. U nas je hra o 100 Kc levnejsi.
Ten muj prispevek je citace tiskove zpravy CD Projektu
Co se tyce toho, ze si radsi nekdo priplati za anglickou verzi, se uz ukazalo za ty roky jako nesmysl. Drtiva vetsina je schopna cekat i kvuli 100 Kc sleve mesice, ci si ji vypali :-).
pane Schovanec zde ve vasem prispevku vidim ze cena cz verze je za 999,- ale ofic v nabidce ji mate za 899,-.ktera z cen plati?
2 Usagi: Tvůj názor naštěstí nesdílím. U hry za údajných 899,– mi příplatek 400,– nestojí za měsíc, o který si hru zahraju dříve. RAdši si počkám :o)
Taky jsem pro drivejsi vydani i za vyssi cenu. CZ do zavodni hry opravdu nepotrebuju. Tohle neni RPG nebo adventura. :-)))
to Martin: dobre, diky za osvetleni. presto nechapu ten mesic ? co si o tom myslite ? je to akuratni ?
Pokud by dovezli original, tak by byl asi o 400 Kc drazsi a ze zkusenosti s Colinem, kdy to udelali, si drtiva vetsina hracu pocka na ceskou a levnejsi verzi.
to ICE: no jak se to vezme, me to prijde jako stupidita vydavatele a nic jinyho. tyden bych pochopil ale vic opravdu ne. A taky nechapu proc to nemuzou soucasne vydat v ENG originale ? co je za problem ? radsi bych si koupil eng 30.5 nez cekat mesic na cestinu, ktera je uplne ale uplne na houno.
No Grid ma sice k simulaci daleko,ale je fakt,ze simulatory masy netahnou...Taky nejak nepobiram cestinu u zavodni hry,ktera by si vyzadala mesic,ale to vidime my,co je za tim v realu muzeme jen hadat.Je fakt,ze Grid v cestine je pomerne zbytecny,ale CZ verze taky neurazi...A ten mesic?Ten utece az hra vyjde a bude vas bavit,tak si na mesic cekani stejne nevzpomenete...
No ja uz se tesim az tobude, demo me opravdu nadchlo, konecne tomu aspon trochu muzu rikat zavodni simulator. At je leto nebo zima z GRIDem na je vzdycky prima, hergot uz aby to bylo! :xD
pokud nekdo ma nejaky zdroj, treba z nemecka, kde by se to dalo objednat v angl. at sem pastne linka, protoze cekat na cestinu ktera me nezajima pres mesic tedy nehodlam.
jako fakt se na me nezlobte, ale umi mi to nekdo logicky vyvetlit, na co potrebuju u zavodu cestinu ? uprimne radsi bych si koupil anglicky original ale 30.5 a ne nekdy v cervenci, tohle mi hlava fakt nebere. hlavne ze Turoka jste vydali pred ostatnimi, to je dulezity. Ach jo , banda zabednencu, fakt.
Vice v tiskove zprave CD projektu:
-------------------------------------
Tisková zpráva CD Projektu
Téma: Race Driver:GRID ve vydavatelském plánu CD Projektu
Race Driver: GRID, zcela nový závodní titul od Codemasters Studios, byl přidán do vydavatelského plánu CD Projektu.
Race Driver: GRID vás zavede do krásného, sugestivně ztvárněného prostředí závodů, které se konají na třech kontinentech a skýtají tak bezkonkurenční rozmanitost soutěží. Najdete tu nepřeberné množství silných závodních vozů – nové i klasické, pro okruhy i drifty. Můžete si zazávodit na nejprestižnějších oficiálních tratích a šampionátech, ale i na různých městských soutěžích, v ulicích metropolí i na silnicích.
Ralph Fulton, hlavní herní designér, ke hře říká: „GRID se soustředí na všechno, co se na trati děje od startu až do mávnutí cílového praporku: drama, rivalitu mezi účastníky, agresivní jízdu i srážky aut a různé další nehody. Ve hře nejde pouze o to, abyste kupovali stále nové vozy, trávili spoustu času jejich „tuněním“ a šperkováním. Naším hlavním cílem je znovu učinit ze závodění napínavou záležitost.“
Hra vyjde v anglické originální verzi i na konzole Xbox 360 a PS3 již 30. května 2008.
PC hra Race Driver: GRID vyjde v profesionální české verzi od společnosti CD Projekt za 999,- Kč/ 1299,- Sk v létě 2008. Více informací o hře naleznete na
http://www.cdprojekt.cz/wszystko_o_grze.asp?action=ShowGame&gid=540
to pan Schovanec:prosím o vyjasnění termínu, nebo jak to podle vás vypadá, dáky za odpověď.
muze mi nekdo vysvetlit , kdyz po svete vyjde pc verze 30.5. a u nas nekdy v cervenci ? co je za takovej problem prelozit 3 radky textu, kteryho v zavodech vseobecne jsou 3 vety ? nereknu kdyby to bylo o tyden, ale mesic a vic ? to si dela vydavatel v CR KOZY ?
Naprosto skvela grafika,vse na max,supr hratelnost
Re:Ice S tou grafikou je to asi vec vkusu no. Ja treba vypnul jen ten motion blur a zbytek nechal a libi se mi to dost. Taky moc ty prebloomovane barevne odstiny ve hrach nekdy nemusim, ale zase nejak nevadi pokud jsou jakz takz vybalancovane. Ad:drifty. No v tom demu jsem je jako jedine taky nehral, ale pak jsem jim docela i propadnul. Hraju to s volantem a po case se to stava velmi zabavne. Clovek to musi brat porad jako arkadu a zabavu, ono zvladat drifty v simech je o necem jinem, ale tady je to taky velmi zabavne, kdyz se tomu clovek podda ;o) No a k tem F1, to nejak neresim, protoze tuhle sferu na jednicku zvlada rFactor ;o)
No ja povypinal co to slo a je to skoro stejny,autori byli asi zkoureny kdyz delali grafiku,nebo jsou to hipisaci... :)
Jasne,ze hratelnost je hlavni,uz proto me stvou ty drifty...Jestli na stejnym enginu pojedou i F1 tak si tu licenci snad melo nechat SONY!
jen doufam, ze ty Touge trate pujdou projizdet i tema ostatnima karama, ne jen temi drift-based... Du pocist ty eng recenze, treba se to tam doctu :D
se nehadejte ne :) Jako by to neslo u te PC verze vypnout/zapnout :) Btw stejne jde o hratelnost, auta, trate, karieru a pak az o nejake blur efekty coz? :)
to řekni hned ne :-)))
Prisla mi min preefektovana to je cele...
řekl si že ti připadá hezčí ... ale neni
Prosimte precti si muj prispevek poradne,o tom,ze ma PS3 verze UPLNE JINOU grafiku jsem nerekl ani slovo...
n já vim ... ale neřikej mi že je ta grafika uplně jiná to si řek zase jednou pěknou grafiku ... GoW pro Xbox360 a PC má stejnou grafiku
J@Y
Trochu te poopravim,to,ze se jedna o multiplatformovy titul NEZNAMENA,ze budou vsechny verze stejne...Nechces mi snad tvrdit,ze AC,GoW jsou stejne na PC jako na konzolich?Multiplatformovy titul muze byt i hra pro PC,ktera vyjde treba i na PSP a ty zajiste taky nebudou stejne...Viz treba Spiderman,na konzoli super,na PC propadak,to same NHL a Fifa,na konzoli a PC zcela odlisne tituly a presto multiplatformove...
jej PC verze je naprosto totožná protože se jedná o multiplatformní hru a grafiky jsou nejčastěji naprosto totožné a na PC někdy i hezčí viz. Mass Effect
To sice jo,ale jsou to recenze konzolovych verzi,koukal jsem na to video z PS3 a tam mi prijde ta grafika hezci nez na PC...Treba je to plnou verzi,ale na PC to nevypada nic moc...A comp mam silnejsi nez Xko nebo PS3,takze bud je mi tenhle styl grafiky vetsiny novych her odpornej (a on je) nebo se v plne vytahli a dali do haje tu nesmyslne nasvicenou a preblurovanou grafiku...
tak GRID už byl zrecenzován - IGN - 87% a EuroGamer 9/10
TDU byl podle me velmi povedeny kosek,nerikam dokonaly,ale alespon tam nebyl uz dost okoukanej tuning a nudny okruhy...Nic proti okruhum,ale moje tajne prani je Need for Speed,se vsemi tratemi a vozy z dilu 2-6,to by byl excelentni herni zazitek...Trate z NFS 2 a 4 jsou jednemi z nejlepsich.Treba u Empire City jsem s tenkrat s brachou je cumeli na grafiku a kdyz byl videt panacek jak otaci rucickama volantem v NFS4 tak jsme kvuli castym pohledum dozadu zkazili spousty zavodu...Mel jsem serii NFS rad,dokud neprisel Underground a totalne je znicil,NFS uz nejsou tim cim byli a tak jsem si oblibil Tocu,kterou tento dil,nejspis posle do kytek stejne jako Underground poslal do kytek klasicke Needy... :(
Zrejme tam budou ruzne varianty tech trati. Proste tenhle rok asi nejlepsi zavodka na PC. Chudak NFS. Mozna TDU 2 by mel sanci, ale ten tenhle rok nestiha.
no tak jsou to jen lokace a řekl bych že tam bude i víc aut i tratí ... tohle podle mě neni vše, ale tohla tam určo bude :-)
Slusnej seznam,porad doufam,ze plna dopadne dobre,na tu grafiku si pomalu zvykam,ikdyz je to hnus fialovej :)
Jen bych asi uvital vice trati,trate jsou to co dokaze u zavodni hry udrzet nejdele...
Auta v plne:
DALLARA FORMULA 3
FJ 1000
BMW 320si
CHEVROLET CORVETTE C5-R
CHEVROLET CORVETTE C6-R
CHEVROLET CAMARO CONCEPT
CHEVROLET LACETTI
MAZDA 787B
MAZDA RX-7 FD3S
TOYOTA SUPRA
TOYOTA COROLLA GT-S (AE86)
TOYOTA SOARER (JZZ30)
SUBARU IMPREZA
PONTIAC GTO
NISSAN 350Z
NISSAN SILVIA
NISSAN SKYLINE GT-R Z-TUNE
NISSAN R390 GT-1
TVR TUSCAN CHALLENGE
PORSCHE 911 GT3 RSR
PANOZ ESPERANTE
SPYKER C8 SPYDER
LAMBORGHINI MURCIELAGO RGT
ASTON MARTIN DBR9
SALEEN S7R
COURAGE C65
COURAGE LC70
LOLA B05/40
LOLA B06/10
FORD MUSTANG GT-R CONCEPT
FORD MUSTANG BOSS 302
DORAN RACING JE4
DODGE VIPER SRT10
MOPAR DODGE CHARGER SRT8 DRIFT
DODGE CHALLENGER CONCEPT
KOENIGSEGG CCXR
KOENIGSEGG CCGT
PAGANI ZONDA R
AUDI R10 TDI
CREATION CA06/H-JUDD
JUPITER EAGLERAY MK5
HONDA NSX-R
PLYMOUTH AAR 'CUDA
a 15 tracku:
Circuito del Jarama
Nürburgring GP circuit
Donington Park
Istanbul Park
Milan
Le Mans
Circuit de Spa-Francorchamps
Okutama Grand Circuit
Yokohama Docks
Shibuya
Mount Haruna
San Francisco
Washington DC
Detroit
Long Beach
:)
jj 24leman tam bude určo ... na vás pak už bude záležet jestli to bude 24 minut nebo opravdu 24 hodin :-) ale neřekl bych že tam DTM bude 100% ale V8 by tam měli být :-)
Doufam ze jak DTM tak V8 Supercars. Ma tam byt nove i 24H LeMans. Uz aby to tu bylo...
Myslite ze tam budou i DTM
tony: Tak to jo,nejak jsem si to neumel predstavit :)
Grid uz me nejak nezajima,za chvilku vyjde Ultimate Carnage a to bude jina jizda,bez hloupych driftu a s paradni grafikou,mozna to je 'jen' vylepseny FlatOut 2,ale i ten u me Grid s prehledem porazi,takze UC je pro me jasna a mnohem lepsi volba nez Grid,ktery je pro me zatim velke zklamani...Treba se tvurci v plne s necim vytahnou,ale z toho co jem zatim videl a hral to vidim na stejny propadak jako bylo ProStreet!
Gremlin: Dekuji za informaci.
Ice: DVD mechaniku jsem dal do pocitace manzelce a od te doby jsem se ke koupi druhe nedostal :). Hraju pouze online hry - WoW a Lineage2, takze mi ani nechybela.
tony: to nebude fungovat, zabezpecene DVD se pres sit nerozpozna. Musis mit DVD-ROM pripojenou lokalne na PC, kde budes hru spoustet.
Teoreticky by to jit melo,ale nejak mi hlava nebere jak muzes mit PC bez DVD mechaniky,ale to je otazka vkusu :)
Mam v planu koupit si GRID, jenze nemam na svem hernim PC DVD mechaniku. Ackoliv neni problem si ji koupit, napadlo me, jestli je mozne pouzit DVD mechaniku, kterou mam na notebooku. Pokud bych si ji nasdilel jako sitovou jednotku, instalace by urcite fungovala - jenze je otazka, zda hra pujde nasledne spustit. Co myslite, bude to fungovat?
Ted jsem cetl na Bonuswebu, ze ma Grid vyjit jiz 30. kvetna v Evrope a 3. cervna v Americe. A my holt do Evropy jeste nepatrime, u nas to vyjde az v cervenci. (Asi kvuli tej cestine)
no mě se zatím povedlo na klávesnici něco přes dva miliony...není to tak těžké... ze začátku to ale byla bída:D
Chce to jezdit porad ve smyku i male na rovine, abys neztratil combo metr. Me se povedlo udelat skoro 11x combo za necelej milion. Chce to zkouset....
Tak sem si to pred chvilkou zahral na klavesnici a na 3 pokus sem udelal 681000 takze to bude pohoda uz sem myslel ze si to kvuli tomu neporidim...
Usagi:To si delas srandu ja nejvic udelal zatim rikam zatim neco pres 200000 ale jezdim na volantu...tak to musim zkusit na klavesnici...
Asi mysleli verzy pro konzole. Jak to nestihnou vydat v cervnu, tak kupuju verzy pro X360.
podle zpráv tiscali je to už v lisovně a pan schovanec se zmiňoval o tom že si nechávají rezervu, takže podle mě to čekejte už v červnu :-)
Koukam ze to odkladani datumu vydani je dneska v mode. Zajimalo by me, jestli by hra bez CZ vysla drive.
Taky mi ty drifty nesli ale po par jizdach udelam normalne kolem 1500000. Moje max skore bylo 2763000. Uvidime jak se budou lisit v driftu jina auta, preci jenom Silvia je dost pretacivej hebl. Jezdim na klavesnici.
Já si myslim že je to supr pařba už se těšim na plnou ale doufam že ty drifty
nebudou tak tezky,sou dobry chce to sice chvilku se to ucit ale da se to...ale este sem ani jednou nevyhral...
nj ten multiplayer ... no narazil jsem na pár serverů kde mi auto furt skákalo a byl to tam samej ňouma a taky sem narazil na servery kde to byl samej frajer a přední místa se muselo opravdu bojovat a hra byla plynulá a nikdo tam nelagoval. No je to otázka výběru... no u short je velmi zřídka dobrý server pač dvě kola je pro ty začátečníky a lamky (tim nemyslim vás ale je jich tam spousta), pak medium kde je to už lepší a kde je to vůbec nejlepší sou long ale zase to čekání než se můžete po dojetí spoluheáčů připojit, to je na tom to nejhorší :-)
Po zahrání dema ve mně převládají kladné pocity. To, co mě nejvíc pije krev jsou již zmínění mantáci v multiplayeru a to, že pokud do tebe někdo drbne, tak z toho profituje a ode*ereš to vždycky jenom ty. Počkám na recenze plné verze. Doufám, že drift nebude povinný — moc jsem ho nemusel. Ale jinak aspiruje na koupi.
ice- multiplejer je v pohode. ja co hram s BMW tu trat v demu tak ako ja som takych tupcov nemal co este idu naschval do buraciek. akurat prva zakruta byva husta. skoda ze tam neni spetne zrkadlo. no inak to hranie auta tam sem tam skacu v multiplejeri inak pre mna pohoda. smyky som zariadil nejako som to nastavil. ako? to neviem :D
A nekdo nejezdi vubec protoze ho sejme kreten kterej nevi kde ma brzdy a volant... :)
Jak uz jsem rekl,online se mi naprosto znechutilo,asi jsem nemel stesti ale na vsech serverech byli jen tupci...Kazdopadne pres pocatecni silne negativni dojem jsem na plnou zvedavy,hlavne na to jakou v ni budou hrat trapne drifty a jestli dokazi Codies odstranit tyhle chyby v MP,ono v podstate o chybu hry nejde,ale je nutne udelat neco jako automaticky kick hracu kteri pravidelne kazi hru jinym,nebo nejak vyladit to,ze je zvyhodnen ten kdo do nekoho vrazi a ne naopak...
no myslím že demo LAN nemá až plná by měla... no to stím kolotočováním :-) no samozřejmě také o jaké auto jde, třebas s BMW se mi nepodařilo ani jednou abych se roztočil ale zase zato s Mustangem se mi to párkrát povedlo. No problém je v tom že na volantu máte pedály a plyn můžeš přidávat postupně, kdežto u klávesnice ne, tam je to jako by si pořád na ten pedál dupal. Proto spousta lidi maji různé taktiky, no někdo jezdí na dobrý slovo, někdo v zatáčkách stále mačká plyn aby mu to tak nelítalo no a někdo jezdí smykem :-)
Ahojte. podla mna celkom dobra hra. az na dve veci co je asi chyba vo mne :D ked po dobrzdeni zrychlim ma to toci cele auto ako na kolotoci. nie aby slo rovno a pekne zrychlovalo ale zadne kolesa sa tocia a dokoliecka. asi davam vela plynu ale ako na to? ked mam klavesnicu? poradi dakto? neni to moje prve zavodenie ale stve ma to. a druhe rad by som si zahral na sieti ale neviem ako. tiez poradite?
Ja nevim co mate. Pro me to jsou nejzabavnejsi zavody na PC co kdy vysly. a to je jeń demo. Je to narez halvne MP. To ze tam vsichni bouraj. no jo, ale pokud umite trochu ridit neni to problem je predjet na rovine a nemusite se s nima strkat od zacatku. Casto vyjizdim z podleniho startovniho mista a dojedu 1-2. Grafika je 1600x1200 4xAA perfektni. fyzikalni model je konecne to na co jsme cekali radu let na Pc s NFS a nikdy to neprislo. Ea akorat penize penize a pro lidi nic. Tak at si to ted nacpou do kytek cely NFS. Uz mne nezajima. GRID je to co me bavi....
Dneska jsem to hral fakt naposledy,neni to hrou,ale totalnima dementamam na siti,podobny idioty potkat v realu tak jim ty jejich detsky drzky rozmlatim,bavit se dim ze zpusobi bouracku hned na startu couvanim a jeste se nenajde dost normalnich lidi aby ho ze serveru kickli,to jsem fakt nevidel...Neni to jen dnes,kdykoli zapnu online narazim na totalni dementy co si sned v multaku zkousi kolizni model nebo co...Nechapu proc podobny blbci hrajou zavodni hry,fakt demence hadr...Jak by si clovek zajezdil kdyby mu to vsichni nekazili,uz jsem te hre pomalu prichazel na chut,ale tohle me od ni definitivne odradilo.vim,ze to neni ve sve podstate chyba hry,ale kdyz ja jedu poctive,dobrzduju pred ostatnima a pak to dome nahuli zasranej polskej idiot,dopadnu tak,ze mam auto na sracku a on si v klidu vyhraje zavod tak to uz jako chybu hry vidim...Bud vyjde demo kde to upravi tak aby agresivni ridici byli nejak penalizovani,treba tim,ze se jim poskodi auto mnohem vic nez tomu kdo je srazen nebo me plna nezajima...V singlu je to mozna pekny,ale nejlepe si clovek zajezdi na siti,ovsem ne s takovyma imbecilama jako doposud...Skoda mluvit,mejte se a pokud se vam hra libi,tak si ji uzijte,od toho tu hry jsou,ja se uz nebudu nervovat a na kolonku multiplayer uz minimalne v tomhle demu nekliknu...
to luiz : určitě to de i na nižších... sice je oficiálně nejnižší 6800, ale adminovy z newage to jede na nižší až střední na jeho 6600ce a dokonce vim o lidech kteri to hrajou i na 6200 sice na nejnižší a na 800x600 ale de to :-)
to Hanzales: skvělá řeč a hodnocení :-) ... tady je moje ICQ 308-498-800 ... zejtra se mi ozvi , chtěl bych se tě na něco zeptat :-)
jede to někomu na graf.kartě níž než je 6800GT?? Děkuju za pochopení a taky za odpověd.:-)
Shrnute dojmy : Nejprve jsem byl zdrcena zdesen a znechucen, nyni jsem unesen, pokochan a mile prekvapen :) Kdyz jsem to pustil poprve, tez jsem mel pocit, ze to nejak divne plave a chova se skoro jak Dirt. Ale po tom, co jsem provedl nejake zmeny, byl vysledny dojem opacny a kurna pozitivni :) Tem, co nesedi graficky styl, doporucuju vypnout blur, pripadne pak hdr efekty (postproces)a pohrat si s detaily, neco jde navic vypnout/zapnout v xml v dokumentech. Pote, co jsem se prokousal pres nastaveni vseho mozneho, jsem jim v tom san franciscu pekne ujel a nestacil se divit, jak prijemne a intuitivne se to ovlada. Na me 2 roky stare sunce to jede na medium detaily jako z praku a stale vypada uchvatne. Model poskozeni a interakce prostredi na arkadu velice slusna (kam se hrabou nfs) a celkovy dojem proste uchvatny. Miluju simulace, ale rad i na odreagovani arkady a tohle je prvni, ktera ma fakt zabavny obsah a vyplati se hrat s volantem. Detaily, jako krasne udelane trate, ulomky aut valejici se po ceste, hlas ve vysilacce, oslovujici mne john :) a prekvapive slusny jizndi model, to vse dohromady tvori klenot mezi arkadovymi zavody. To nemluvim o nejake te kariere v plne atd. Cim dele to demo hraju, tim vice jsem z toho pozitivne v knedli. Pouze mne zamrzela absence spojky. Sice ty auta maji povetsinou sekvencni poloautomat, ale i tak. Zato se da paradne vyhrat s plynem pri manevrovani v zatackach, coz je velke +. Tady je pripadne nastaveni: /DFP-profiler-sily100,100,100,centering disabled, 270stupnu/ ve hre pak-saturation 100, linearity +1 az +2 (defaultne je prave tusim +5 coz je kravina ;o) a sily ffb pak 20%, 30%, 50%/ Na nejtezsi obtiznost v san franciscu je to prave nadhera, AI hodnotim velice kladne, nejede tak strojove a nahodou se da mezi nima proklickovat slusne ;o) Zadne pitome CatchUpy, zavod je prave takovy dynamicky a adrenalinovy. Jsou to paradni zavody na peknych tratich, s ferovyma autickama, ktere myslim v plne verzi karierou zabavi kvalitne na dost dlouho. Destrukce a prkotinky kolem jen dotvareji zbytek suprove atmosfery. Popravde nevim, jestli v jeden mesic zvladnu utahnout grid, zlomeny zub a Mass Efect, ktery hodlam mimo jine podporit i za to, ze distributori naslouchaji a zatim alespon zrusili ten 10-ti denni overovaci cyklus uplne.
stim mulťákem máš pravdu ... opravdu je to tam samý pako
Je skoda,ze v multaku to zatim hrajou samy imbecilove,kteri neumi dobrzdit jedinou zatacku a uz po dvou zatackach ma clovek auto na sracku protoze to do nej nekdo zezadu napali,bud jsem mel smulu na servery nebo to zatim hraje kazdy pako odkojeny NFS...
To ti nepovim,ale kazdopadne FlatOut2 je pecka,porad ho hraju a za tu cenu nema konkurenci,a ma i hezci grafiku nez Grid...
Můžu se zeptat, jelikož se ve hre nachází ceština(české titulky), nebude to tak udělané jako ve FlatOut2 (rovněž s CZ titulky), že jste mohli jezdit jenom na Cz serverech? Díky :)
drift mi tam taky nesedí, mohli by ještě vyvážit AI oponentů, auta by mohla být tužší a ani nijak velké změny nečekám ale ovšem jsem nesmírně zvědav jestli si nadále ponechá svou velice dlouhou herní dobu a obstojnou znovu hratelnost, dále jsem zvědav na provedení Formulí a v neposlední řadě na co se asi těšim nejvíce až si vyzkoušim Derby s vynikajícím modelem poškozením :-)
Nevim,mozna jsem se v te kritice trochu unahlil,preci jen je to jen demo,ale hodne to napovi a vyrazne zlepseni uz neocekavam...Grafika neni vylozene hnusna,jen je to cele takove rozplyzle a divne,ale hratelnost je solidni a multak zabavnej,jen jsem asi od sve oblibene serie cekal mnohem vic...Kazdopadne bych snad tvurcum poslal petici na vyrazeni driftu,to je fakt trapny a do radoby realisticke simulace tahle ubohost nepatri,to je jako bych po vyhrane velke cene F1 jeste musel s monopostem litat po trati a delat smyky,za ktery naskakujou nesmyslne pocitany body...
s tou garafikou máš pravdu, na to jak je to náročný to nic extra neni, ten blur mi ani nevadí ale ty barvy sou opravdu zvláštní ... no ten drift se mi taky nelíbí to máš pravdu, čekal sem to víc jako v NFS , už sem si na to zvyknul ale stejňak n ... řekl bych že plna bude lepší ... ještě co na to fanoušci :-)
Pripojenim?Ja mam 4 megovou linku s pingem 2-4 ms,takze to byl problem asi hry nebo serveru,ale to je fuk,to ze jsem se propadl silnici me nasvalo protoze jsem to mel pekne rozjety,ale to mi nevadi,je to jen demo a v plne se to stavat nemusi...Me jen zatim vadi primo nehorazne trapne drifty a preblurovanost a pastelovost grafiky...Hratelnost na v tech zavodech s BMW a Fordem je solidni,ale ta grafika je fakt des,rekl bych,ze v roce 2008 jde urcite udelat mnohem ostrejsi...Ale jinak jak uz jsem nekde tvrdil,budu doufat,ze ta veta o tom,ze demo nerepresentuje kvalitu vysledne hry je pravdiva...PC by potrebovalo nejakou poradnou zavodni serii,ale z toho co jsem zatim videl to na nejaky zasah do cerneho nevim,rad bych se ale mylil a doufam,ze me Codies mile prekvapi...
to Ice : stim že to nemá nic společný ho s TOCOU máš pravdu, ono to nic společnýho nemá ani nemělo mít pořádně a to stim propadnutim .. to je připojením
Paul
Ted jsem jel zavod MP v San Francisku a propadl jsem se silnici pod mesto,fakt pecka jak rikas...
Absolutně v ničem s Icem nesouhlasím, je to totální nářez..ovládání je boží, grafika krásná (ač lehce přeblurovaná, ale jde o zvyk), optimalizace je neskutečná (kde jsem v DIRTu měl 20 fps, tam mám teď 45 v lepší grafice), celkově je to snad první závodní hra, u který fakt uvažuju o koupi...A TEN MULTIPLAYER! už v demu je, a je to paráda.
Proc bych to mel vypinat,jde o to,ze ta grafika celkove neni ostra,antialiasing s tim nema nic spolecneho a vypnuti blur ti nevylepsi pastelovy barvy a dementne se kymacejici kameru,hrozne zvuky a nehorazne trapny drifty,proste Codies zazdili celou serii,tohle nema s Tocou nic spolecnyho,jeste ze to nedali do nazvu,tenhle paskvil je napodobenina uz tak strasnyho Pro Street a delal by jmenu Toca Race Driver ostudu...Je to stejnej humus jako byl Dirt...
Co takhle vypnout blur a antialiasing ???
Tak mam demo dohrany a jedno je jisty,za tohle ode me neuvidi Codies ani korunu,takhle zmrvit skvelou serii to jsem jeste nevidel,zustanu u sve Toca 3,ktera ma navic i lepsi grafiku,uz me tyhle rozblurovane shity zacinaji stvat,doufal jsem,ze to bude jine nez Dirt,ale je to jako pres kopirak,hnus hadr...Skoda!!!
Tak uz to stahuju,doufam,ze je to skutecne demo a ne nejaky fake...ma to 894 MB,tak snad si to zahraju...
tak už je to tady ... linky naleznete na naši fanstránce níže uvedenou :-)
Tiscali: Herní sajty už mají v ruce opravené GRID PC demo, dnešních 22:00 jistých...parada :)
tak demo pro PC by mělo vyjít dnes mezi 9-11 hod. večer podle officiální zprávy z CM fora :-) 3x hurá :-)
Demo PC znovu odlozeno....cas vydani zatim presne neurcen..n doufejme ze to bude jeste dnes :-D
To bude asi tim, ze konzole maji pevnou specifikaci hw. Kdezto kazdy PC je trochu jine. Ruzne ovladace, op. systemy, graficke karty, cpu .....) Tak ta optimalizace stoji nejakej ten cas :-(((
Chcete být v aktuálnosti o PC demu ? Sledujte naši webovou stránku - http://www.racedrivergrid.newagegames.cz/
musim to kapku poupravit ... pač na foru CM - GRID se rozpovídal administrátor a na demo čekáme kvůli bugům a chybkám v PC verzi dema které se vyskytli v posledních minutách vypuštění PC dema ... takže to teďka opravujou či co a dema bysme se my PCčkáři měli pravděpodobmě dočkat někdy kolem poledních až odpoledních hodinách čili pro nás čechy díky astronomickým poznatkům = časových pásem až někdy ve večerních ba možná i půlnočních hodinách ... má to ovšem jedno veliké pozitivum ato že demo vyjde 100% o weekendu (kdyby nevyšlo zítra) ;-)
Ale je tu ještě jedna velká otázka, no sice ne ta jako jestli jsme ve vesmíru sami , na kterou jistě každý díky seriálu akta X ví odpověď , ale ta proč musí mít PCčkáři vždy takovou smůlu a chyby se vždy objevují v "posledních" minutách jen u PC verzí a ne u nadržovaných konzolí , no neni to k vzteku ?
tj bude 9. května ráno (takže někdy v poledne našeho času) , ale je to diskriminace pač xboxáři a PS3káři si už lítaj v BMW , Silvii či v Mustangu a mi jak kolíci čekáme :-(
remus-budem hlidat :-)
demo zítra ráno...
J@Y - Moc moc moc!Dnes možná to demo ikdyž asi prý ne?:o)Akorád kua ty nároky:(Zase trošku přehnali.(
jak se hoši tešíte až si to vyzkoušíte ? :-))
Uz aby tu byl Radeon HD4870 a Geforce 9900 GTX....:-))))))
Tak Colin Dirt mi "slapal" v 1280x1024 na Medium pod 20 fps. Na C2D 6600, 2 GB DDR2 800 Cl4, Radeon X1950XTX, Audigy 2 ZS...... Takze pockam na demo a kdyz to nebude plynule tak kupuju verzy na X360 (ta pobezi urcite kolem 30 fps)
Neni to tak hrozny...ty naroky ale na plny mi to asi nepude
lol, videli jste ty minimalni naroky?
fowaz
Nejaktualnejsi novinky ohledne Grid an nove spustena fansite www.racedrivergrid.newagegames.cz aktualne prvni video z Dema Xbox360
J@Y n divim, ze mne jaksi nekontaktujes :-D....Ale opravdu sem zvedavej na to jak se povede optimalizace NEON enginu.
no myslim že GRID rozválcuje NFS PS ... sice pořád NFS bude mít navrch se svym tuningem ale řízením určitě ne a navíc v GRIDu budou v některých částech tuning taky např Drift sezony... demo napoví více
Tak bomba to mozna bude (doufam,serii toca mam rad) ale simulator to urcite nebude...Snad to nebude stejnej paskvil jako Pro Street,to byl s prehledem nejubozejsi dil ze serie NFS...Takze pokud GRID bude alespon stejne dobrej jako Toca 3 tak je horkym adeptem na koupi,urcite si ho koupim pokud se povede...
Zdravim. Jn demo Grid uz tento tejden a spolu snim spustena prvni ceska fansite o teto hre, takze se je naco tesit :-)
¨Boooomba!Tak čekám,že to bude trhák roku simulatoru.Taky se tak těšíte?A hlavně na to demo co má vyjít za necelí týden prý?:o)