-
Jedná se o adventuru, jejíž hlavní náplň tvoří tradičně mluvení s NPC charaktery, řešení problémů a důkladné stopování příběhu. Příběh je alfou a omegou celé hry, kde s trochou nadsázky tvoří ostatní složky takový vkusný kompars. Bez nadsázky či mhouření očí už je ale možné jej v klidu označit za jeden z nejpromyšlenějších a nejlepších, s jakým se můžete u hry tohoto typu setkat. A to přestože, nebo právě proto, že nejde o žádný výpravný epický kolos o záchraně světa, ale o skromné komorní drama o záchraně jednoho jediného života, odehrávající se ve skromných kulisách a časových etapách života jednoho jediného malého městečka. Úžasně promyšlené, precizně mozaikovitě vystavěné a především dokonale vypointované, se spoustou vedlejších linek, výrazně ovšem obohacujících celek a dávajících mu mnohdy nový rozměr, což platí absolutně i o pěti alternativních koncích, které jsou tak nebývale silnou motivací pro opakované hraní. Obsahují totiž další střípky do mozaiky, která je jako celek jednoduše velkolepá. Protože se story točí kolem cestování časem, dočkáte se i určitých logických paradoxů, ale ty jsou vlastní z podstaty věci všem příběhům, které si tuhle tematiku berou na mušku (i těch servírovaných sci-fi velikány jako Henlein či Simons). Kvalitě příběhu to nijak výrazně neubližuje a navíc právě motiv cestování časem za účelem zabránění vlastní smrti umožnil autorům poměrně netradiční výstavbu struktury hry a s tím i související originální přístup k řešení problémů. Hra je tak rozdělena do osmi kapitol, na začátku každé z níž zemřete. S pomocí záhadného Homoncula (kdo, nebo spíš co je zač? o co mu ve skutečnosti jde?) je vám ale umožněno vrátit se nazpět do života krátce před okamžik vaší smrti (zajděte si za vědmou a dozvíte se kolik času vám přesně zbývá), navíc s věcičkou, umožňující vám cestovat nazpět časem do minulosti, resp. do určitého časového období, v němž se stala událost nějakým způsobem související s vaší smrtí. Během vymezeného časového úseku tak máte za pomoci uvedených možností za úkol změnit minulost tak, aby se v paralelně existující přítomnosti nestalo to, co vedlo k vaší smrti (přesněji řečeno, aby váš vrah k tomu neměl příležitost).
-
Diskuze dočasně vypnuta
Své dotazy k objednávkám prosím směřujte na email xzone@xzone.cz. Děkujeme.
Komentáře (1)
-
Recenze (0)
Bude tato hra ještě skladem?