Amnesia: Pád do temnoty
PC
-  Vyprodáno, zapněte si Hlídacího psa a my vás informujeme, až bude produkt opět skladem
-
Minimální požadavky
Ověřte si zda splňujete HW požadavky
(stránka v angličtině)Probouzíte se sámi ve tmě. V hlavě máte zmatek, skoro nic si nepamatujete. Kde to proboha jsem? Hluboko v podzemí? V kobkách nějakého hradu? Ozvěna sem přináší zvuky, které vás děsí. Něco tam skřípe a dýchá. Hýbe se to a nezní to jako člověk! Mdlé světlo lampy je tvou jedinou oporou před děsy zavřenými v labyrintu chodeb. Utíkáte pryč, ale strach vám podlamuje kolena. Něco se pohybuje ve tmě. Něco děsivého. Zoufale se potácíte chodbami a sledujete, jak světlo pomalu dohořívá. Zabouchl jste za sebou nějaké dveře. Nemáte ponětí, jak se dostat ven. Až lampa zhasne, stanete se obětí černočerné tmy. Najednou se ozval náraz. Něco zuřivě bije do zavřených dveří. Srdce vám buší jako o závod. Za chvíli se ta věc dobyje dovnitř. Nemáte kam utéct... Amnesia: Pád do temnoty (v originále Amnesia The Dark Descent) je novým horrorovým počinem autorů úspěšné Penumbry. Zavede vás do temných chodeb strašidelného hradu, odkud není cesty ven. Vaše nejhorší noční můra vám nedovolí se probudit. Všude desítky mil chladných chodeb, tma a skřípající zvuky. Jediná cesta k možné záchraně vede do ještě děsivější temnoty, čím dál blíž k neznámé bestii, která je vám v patách. Putujete královstvím strachu a snažíte se nepropadnout naprosté hrůze. Hra je v češtině. -
Diskuze dočasně vypnuta
Své dotazy k objednávkám prosím směřujte na email xzone@xzone.cz. Děkujeme.
Komentáře (177)
-
Recenze (24)
noodla (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 28.2.201355- -atmosféra
- -dobré ozvučení
- -hádanky
- -monstra
- -zakončení několika způsoby
- -manipulace s věcma
- -rudá pasta co vás může pořezat:D
- -lucerna a křesadla
- Jednou jsem šel po schodech a dostalo mně monstrum zrovna jsem se i psychicky zhroutil, byl jsem v háji ale monstum tam stálo a pochvylce odešlo, asi jsem byl moc ve tmě neboco ale byl jsem asi tři kroky od ní divné.
Je mi 12let(opravdu) a byl jsem z toho dost mimo ale šlo to a dohrál jsem ji všema třema způsoby, ty monstra byly epické často jsem si udělal někde boblíž ukryt z beden a docela mi to pomohlo bylo mi u toho dost horko.Pro žádné poseroutky to rozhodně není.PALEC NA HORU opravdu hororová pecka.
kaelthin (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 11.2.20134.55- -skoro všechno dobré
- -akorát pár nelogických věcí(ten zombík dokáže za par sekund rukama vyrazit tlusté dřevěné dveře a nějaké další
-doporučuju
TheFormulaMan1 (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 1.10.201255- + Krásný hororový příběh
- + Prostředí
- + Grafika
- - Nenašel jsem nic
Amnesii jsem dostal od kamaráda a nejsem zklamaný. Krásný příběh. Krásná grafika. Velmi povedená hra už se nemůžu dočkat na další díl.
Blaze (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 2.9.20124.55- -atmosféra
- -temné prostředí
- -monstra
- -grafika
- -křesadla a lucerna
- -žádné zbraně (do poloviny hry jsem před sebou nesl židli :D )
Nejlepší horrorová adventura. Doporučuji hrát o půlnoci . :-)
Mahoney (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 24.8.201255- + Atmosféra
- + Grafické zpracování
- + Efekty
- + Skrývání se před nepřáteli
- + Nepřátelé
- + Slušná herní doba
- + Lucerna ;) :D
- Myslím že o žádných záporech nevím..
Úžasná hra i pro ty největší nebojsy :). Ano, bál jsem se. Doporučuji hrát po večerech, takhle má totiž vypadat kvalitní hororovka!
Antarix (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 13.3.201255- -Bezbranost
- -Interakce s předměty
- -Hororová atmosféra
- -Jednoznačně příběh
- -Různé konce
- -Lucerna a zápalky
- Je těžké hledat na této hře zápor ale jeden bych přece jenom měl
- -Ty monstra vypadají z blízka HODNĚ divně
Skvělá hororová adventura, už se těším na druhý díl: Machine for Pigs.
Scot (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 13.3.201255- grafika
- atmosféra
- hororové chvíle
- příběh
- nic
takhle si představuju hororovou hru !!!
Mike (Xzone.cz)Ověřený nákupHodnoceno: 3.11.201155- Tahle hra je už sama o sobě "Klad"
- Tak se jich teda aspoň pár pokusím vyjmenovat :
- 1) ATMOSFÉRA - něco neskutečného...
- 2) Příběh - velice zajímavý, hlavně konec ...
- 3)Fyzika věcí - Jak s nimi můžete manipulovat, prostě super ...
- 4)Nemožnost zabít "příšeru/y"...
- 5)Vaše pocity ve hře ( když se schováváte před příšerou a podíváte se na ni, tak se vám obrazovka rozostří a začne vám bušit srdce a proto má "příšera" mnohem větší šanci, vám najít )
- 6)Logické hádanky...
- Mám pocit, že jsem si žádného ZÁPORU ve hře nevšiml, prostě, takhle si představuji horrorovou hru ...
Kdo se rád bojí, tak tuhle PECKU nesmí vynechat... Opravdu, kdo má možnost si ji zahrát, HRAJTE!! :)
Frictional Games se ze Švédska se opravdu překonali...martinpir let's player (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 16.7.201155- no musim říct že jak jsem se koukal na ostatní hráče jak se bojí a já se jen koukal tak jsem se trochu smál ale jak jsem si ji koupil a zahrál přestal jsem se smát
- + pravá hororovka jak má bít i dospělí člověk se bojí
- +logika,zápal mozku,skrývačky před nestvůrou/ami
- +grafika
- +psychika věcí
- +příběh
- +inventář,deník,kombinace předmětů
- +realné zvuky
- -je to od 15 let ale já bych to dal i od 12 let
- -záseky na mistek které jsou na hodiny a pak zjistíte že to byla prkotina
- -nestvůra/ry nejdou zabít
- -no někdy je situace že se není kam schovat
výborná hra s realnými zvuky,atmosférou a cítíte tu hru jako by jste tam byly
a je tu něco nového není to jako silent hill,resident evil atd. tady se nedá nic zabítFrater (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 25.3.20114.55- Tak jsem se konecne dostal a posleze dohral toto dalsi ditko \"okultnich psychopatu\" :) z Frictional Games a jak jinak hodnotit nez jako vynikaci PC horor. Nicmene ve zkratce me klady a zapory:
- - skvela tisniva atmosfera (i kdyz Penumbra me subjektivne prisla desivejsi)
- - pribeh, to je zkratka kapitola sama pro sebe
- - audiovizualni stranka hry
- - absence zbrani a stejne jako v Penumbre, uspesny pruchod hrou spocivajici v ukryvani
- - prehledny inventar i denik s veskerymi zaznamenanymi vzpominkami, dopisy, deniky apod.
- - zadne konzolovy prvky ve smyslu mizernyho ovladani a kamery tak jak byva i konzolovych portu zvykem, zkratka konecne survival horor ciste na PC platforme
- - slusna delka hry, nicmene jako Black Plague i s Requiemem dohromady jak jsem se kdesi v nejake recenzi docetl to opravdu neni
- - kvalitni ceska lokalizace
- - spickova cena
- Bohuzel i pres zmineny kvality tady urcite zapory ci lepe nedostatky vidim:
- - absence skutecnejsich hadanek, kdo dohral Penumbri trilogii tak se tady nema sanci zaseknout ani na 10 minut, v podstate jsem nemel zadny zakys, neni zde ani naznak potrapeni sede kury mozkove:)
- - ohledne strachu ze tmy a nutnosti vyhledavani svetel pro \"klid v dusi\" s autory tento prvek v zasade sdilim, nicmene nemuseli toliko tlacit na pilu, ne ze by bylo kresadel ci oleju do lucerny malo, prislo mi ale, ze hra na hrace v tomto tlaci prilis ohledne nutnosti staleho soustredeni, zda-li ma dostatek kresadel a oleju, ve tme postava totiz velmi zahy zacne vysilovat, jak rikam, trosku v tomto ubrat plyn by podle meho nebylo ke skode veci
Vyvojari z FG opet ukazali ze umi a dokazali vytvorit vc. jejich predchozich projektu (Penumbra trilogy) novou vlnu hororovych her pro PC,kterych je zde jak safranu. Drzim jim palce, aby i v budoucnu v tomto duchu prisli s necim dalsim nemene zajimavym a originalnim.
Celkové hodnocení vypočítáváme z ověřených i neověřených hodnocení.
Ověřený nákup - zákazník prokazatelně zakoupil produkt u nás v obchodě.
Neověřený nákup - nemůžeme ověřit, zda zákazník produkt zakoupil. - -atmosféra
Machine for Pigs chystáte :)?
Radovan: ne, není to Steam verze.
Ahoj je to Steam verze asi jo ze?
Pro ty co nevedi - k Amnesii vysla "miliarda" modu, ruznych fanouskovskych map a samostatnych pribehu - http://www.moddb.com/games/amnesia-the-dark-descent/mods?sort=ranktoday-asc
Dík.
První díl jsem korekturoval a testoval.
No, nějaká šance tu je, ale nemůžu nic slíbit. Záleží na množství textů a době, kdy to přesně vyjde. Můj tým bude spíš dělat něco jiného a v létě mám taky něco v plánu. Ale třeba uveřejním na webu prosbu o pomoc s překladem. Když se najde pár pomocníků, bude to reálnější. Ale jak říkám, záleží, kdy to přesně vyjde, kolik budeme mít zrovna práce.
Farflame: V tom případě, je šance, že se Ty nebo někdo další chopí po vydání hry CZ překladu? První díl jsi tuším překládal. Tahle hra je pro mě jakožto milovníka všech přechozích dílek od FG co do koupě povinnost, absence české lokalizace by byla velká škoda.
Grunt: nejsem obchod, ale myslím, že ne. Hra by měla vyjít pouze digitálně, ne krabicově.
Chtěl bych se zeptat, plánujete prodej
druhého dílu A Machine for Pigs? - tedy samozřejmě až vyjde.
Zdravím lidičky ! :) jak vidím tak sem obcas nekdo taky napíše tak proto se zeptám i zde ... Hledám Spolupracovníkna vývoj českých custom story map ! Sám v level editoru umím a scriptovat taky neco dokážu :) Pokud tomu někdo taktéž rozumí tak určitě napište ! :) Skype:marajh1
Numasoft: a už jsi něco vytvořil? :)
NumaSoft: to je fajn, že tvoříš. Určitě se s tím dají vytvořit zajímavé věci.
Mě by to rozhodně bavilo, ale teď mám jinou rozdělanou práci. A spíše bych se věnoval modům do trochu jiného žánru (i když z adventur by tam bylo taky dost prvků).
Dělal už někdo nebo chystáte se někdo dělat nějaký custom story do hry ? :) . Pořád něco zkouším, celkem povedený editor (hpl 2) a mám stáhnuté všechny custom story na fóru FG a pořád to tam kontroluji, jsou velice povedené a určitě přidávají dost do hry, ty příběhy a názory různých lidí, různé způsoby vyjadřování strachu, nové mapy a někdy i věcy :) Každý má svůj příběh a můžu si s ostatníma o jejich tvorbách povídat a tak, je to bezva :))
*asi
Ani málo trpělovisti. :) Všechny 3 způsoby jdou dohrát.
c14y ve svém názoru na hru píše, že kvůli bugu mohl dokončit hru jen na 2 způsoby, to by mě zajímalo, co to bylo za bug
Je to možné, dřívější verzi jsem asi nehrál, teď už se jen těším na další hru od FG :)
NumaSoft: Tak to se ve finální verzi nakonec muselo změnit. Původně angličtina ve hře nebyla. Sorry.
@Ursus Mám koupenou verzi tady i na steamu a na obou mám launcher, kde si mohu vybrat v této verzi mezi CZ a EN a ve steam verzi mezi EN CZ ITA FR a ještě jeden , takže nevím co tam máš ty.
SandroBlack: Máš pravdu, je lepší si pustit anglickou verzi, kterou dělali Finové, než českou verzi, kterou překládali Češi, tedy překlad dělal rodilý mluvčí. Jak už tady padlo - v anglickém "originále" jsou i logické chyby, které byly v české verzi opraveny, překlad byl doplněn na několika místech, aby deníkové záznamy byly ucelenější a poutavější.
Nechci se hádat o to, jestli je české verze lepší než anglická a dokonce chápu i vrozenou nedůvěru k překladům (stačí se podívat na některé mizerné práce a člověk hned získá motivaci učit se cizí jazyky), ale přesto plošně mluvit o "omezování se překladem" mi přijde unáhlené a nefér.
NumaSoft: A pokud se něco neměnilo na masteru, tak tam na výběr angličtina není. Prosím tě, když už to kupuješ v zahraničí, na Steamu, nebo stahuješ z warezu, tak alespoň nemystifikuj ostatní.
@Farflame když zapneě amnesii tak tam hned máš výběr jazyku, nastavení apod. (v launcheru)
Sandro: ty jsi nepochopil mou reakci, co?
Farflame: vidím, že jsem na tebe vůbec neměl reagovat (o tohoto typu lidí to nemá smysl), můj špatný odhad a lekce do budoucna. Zkus si znovu přečíst co jsem napsal a možná to někdy pochopíš (ale spíš ne).
Ostatním se omlouvám za spam - moje příspěvky může admin smazat, odpověď na dotaz mám a hra je objednaná.
Sandro: svéprávní lidé nakupují hry za nejvyšší ceny, s obdivem děkují za poskytnutý produkt a nezajímají se o jazykové verze. Jsi velmi bludná duše a nevíš, co se ti vlastně líbí, ale my tě zachráníme. :-)
...A teď vážně. Anglina není to rodný jazyk tvůrců, je tam pár nejasností (příliš stručných), které čeština vysvětluje lépe. I některé záznamy v deníku jsou v cz určitě čtivější. Z překladu strach mít nemusíš, tolik pro info. Jinak si to hraj, jak chceš.
Farflame: Nevím, jenom hádám, že to bude lepší. Angličtinu vyhledávám jenom tak z trucu (žádné zkušenosti nemám) abych šokoval okolí, ne proto, že by MI/MĚ/MNĚ/JÁ (<- tzn. nejedná se o subjektivní názor, ale o fakt, který všichni musíte bezpodmínečně akceptovat) anglické verze her připadaly o mnoho úrovní kvality výše než české. A HLAVNĚ sháním anglickou verzi z toho důvodu, že jsem zcela nesvéprávný člověk a doufám, že se najde někdo, kdo mi pomůže a vysvěštlí mi, jak velkou chybu to vlastně dělám a co se mi vlastně líbí a co ne (já sám to očividně nevím). :D
Sandro: jo, to jsem čekal, ale jak víš, že ti to dá větší požitek? Myslíš si, že ta angličtina je na nějaké vysoké úrovni? Srovnával jsi to s češtinou?
Farflame: kvůli lepšího požitku ze hry (díky své znalosti angličtiny se nemusím omezovat na český překlad) - tak proto, ale toto je subjektivní pro každého hráče.
Numasoft: jo? to ani nevím.
Sandro: stejně, proč bys to dělal?
@SandroBlack Ano jde
Jde ve hře nastavit angličtina?
shot: dlouhá. Záleží taky, jakou dobu strávíš ukrýváním se před nepřáteli. :-)
Mě to trvalo asi tak 3 dny, pokud si budeš vše vychutnávat tak je herní doba vcelku dlouhá, jinak si na oficiálních stránkách hry : amnesiagame.com najít spoustu custom strories. Některé z nich jsou opravdu skvělé a zaberou vám třeba i 3 hodiny.
Jaká je herní doby týhle hry???
Tady jde u krabicovky hlavně o to jak to vypadá, pokud chceš aby to bylo praktické tak si to kup na steamu :)
mozna jsou hezci, ale prakticky rozhodne ne
Valis: Náhodou mě to papírové se líbí více než plastové.
topcd nema na plastove krabice?! Papirove baleni bylo uz v roce 2000 :(
Ivan: jo, je vidět, že jeden nadšený a přemýšlivý machr vydá za 50 průměrných řemeslníků, co jsou spokojení, že hrabou prachy a žvaní do médií naučené PR fráze. :)
Ivan: Lépe bych to neřekl :)
@Ivan Taky si myslím :)
Je to pecka. V pěti lidech udělaná? Tak to je výsměch trapným snahám stohlavejm týmům, co pak vyprodukujou jen nudnou koridorovu akci.
@Farflame Ještě když ti v cestě stál ten bordel, ty bedny atp. a tys to musel odhazovat a při zavírání dveří si ho viděl jak se přibližuje :D
Numasoft: jo, otáčení ventilu bylo perfektní. Slyšel jsi, jak se za tvými zády "změnil" zvuk, jde do tuhého, ale ještě kousek chyběl... Největší úprk jsem ale měl v té další vodní části, tam jsem skákal tak zuřivě, že bych z fleku projel celé Mirror Edge. :-)
@Mára - Předtím než vejdeš do stok (sewers) musíš otočit kohoutkem, aby se otevřeli dveře a až tam vše dokončíš a budeš se chtít vrátit a znovu tím otočíš tak se to rozbije, nemusíš tím otáčet a pak ti to zůstane až na konec hry.
Ach nádhera tak sjem to dohrál. Super pařba a pěkný příběh. Jen mě trochu zaskočilo že tam nebylo to co bylo v traileru ta pasáž. A na konci mě zbyla klika od nějakého přístroje, neprošvihl jsme něco? Nevíte někdo?
Jojo, vodní pasáž byla velice horrorová,zvlášť tam, *SPOILER* Kde jste museli točit ventilem abyste otevřeli bránu a za vámi jste slyšeli tu potvoru a potom ještě jak jste ke konci před ní museli utíkat :)) *SPOILER*
Takhle ma vypadat hra pro cesky trh - levna a v cestine, velke spolecnosti by si meli vzit priklad. Vsem doporucuju
Farflame: No to bylo něco. Tam jsem se bál nejvíc zatím. Mráz po zádech celou dobu, panika, strach a na jednu stranu nutkání to ukončit a na druhou mě to drželo abych pokračoval. Nejhorší zážitek v mým životě. Tohle je největší horor co jsme kdy hrál. Ale je to bomba a zajímavý příběh. Teď už jsem 3 dny nehrál páč se bojím to zapnout co bude dál, ale dneska se na to rhnu a budu pokračovat.
A jak se vám líbily "vodní pasáže", třeba ta první (nechci spoilerovat)? To byl úlek, když jsem to viděl poprvé a zmateně vrážel do zdi a bezhlavě zdrhal. :-)
@ RXQ79
V 1. díle Penumbry se otáčet předměty nedá.
NumaSoft: pravda pravdoucí. Po dlouhé době velmi děsivý a atmosférický zážitek.
Jsem hodně velký fanoušek horrorových her i filmů nebo různých záhad a tato hra se mi zdála opravdu nejhorrorovější ze všech, nebojím se jí nazvat nejhorrorovější hrou na světě všech dob, opravdu se před ní skláním a penumbra je taky velice dobrá hra až na poslední díl Requiem, který už nebyl podán v tom duchu, už to nebylo ono, ale na Penumbře se mi teda nejvíce líbí ten příběh a atmosféra. A těším se na další hru od Frictional Games (http://nextfrictionalgame.com/ - brzo tam bude info) Hodně štestí FG !
6 hodin - a hru jsem hrál tak jako kdybych ji hrál poprvé - prakticky žádné běhání ( jen když to bylo nutné - aby mě nějaké zlé síly nedostihly )- vychutnával jsem si to strašidelné prostředí - pomalý postup - pomalé otevírání dveří naklánění za rohy jestli tam něco nečíhá - kdo nevěří tak se může kouknout na moje videa. V prvním hraní jsem přišel na to jak vyřešit ty *hádanky* ... a jak se dá lehce ukrýt před tím duchem.
Penumbra vypadá dost dobře jen mě štve že se nedá v tom prvním díle otáčet předměty ( nebo dá ? ). Hraju českou verzi - zase plánuji nahrát moje 2. hraní.
RXQ79: Hodně štěstí. Mně Penumbra přišla ještě hororovější, ale hrál jsem ji jenom chvilku. 6 hodin je docela rychlovka, ale když člověk zatne zuby a nebude se do toho nořit pomalým vychutnáváním si vlastního strachu, tak to odpovídá.
enzo: Neomlouvej se, já se ptal. Já totiž Paradise ještě nehrál. Zatím se mi nedostal do pracek. :)
@ RXQ79: - není to škoda dohrát to za 6 hodin? :) Mě to vydrží na pár týdnů. :)
RXQ79: dobrá práce s těmi videi, zrovna jsem na to natrefil. BTW 6 hodin? To jsi imho ubral, já zvyklý se všude krčit a tak bych za 6 hodin nedošel snad ani k první nestvůře :-).
@ Farflame - Aha, to by to vysvětlovalo. Pokud se tam čas dá vypnout - a teď si matně vzpomínám, že tam ta možnost asi byla, tak jsem to 100% vypnul. A nebo 100% nezapnul. :)
Amnesia - dohrána 2* - druhé hraní nahráno a uploadnuto na youtube. Skvělá strašidelná hra - herní doba asi 6 hodin. Teď si zahraji Penumbra.
enzo: myslím, že tu honičku s časem jde v Sinking Island vypnout nebo je standardně vypnutá.
@ Ursus - No sorry no. :)
enzo: Paradise se nepovedl? Je to jediný Sokal, který mi chybí. :( Mám i Amerzone a Nikopol, který v podstatě on ani nedělal. Ale Paradise ne. :(
K Pathologicu, dohrál jsem ho za doktora a haruspica. Čas nakonec není takový pekelný tlak, stačilo mi naučit se orientovat v městě, držet se návštěv doporučených npc a vše jsem stíhal bez potíží. Ale atmosféře to přidalo. To hledání léku na mor byla jiná :D Skvělý kousek. A Amnesie... Bomba!
@ Ursus
Já teda chci mít adventuru bez honičky. Ale Sinking Island jsem hrál a nevzpomínám si, že by mě tam honil čas. Mimochodem výborná hra. (narozdíl od Paradise, která se Sokalovi moc nepovedla dle mého)
FO: To jsem si myslel taky, ale ono to má něco do sebe. Ta Culpa, v té vlastně nejde nic moc zmeškat, ale díky času se ke stejnému cíli dva hráči téměř vždy doberou jinou cestou a to je super. U toho Sinking Islandu je pravda, že hra může skončit, aniž by hráč dopátral vraha. :)
Jinak ale co jsem se ted dival k Pathologicu existuje do hry trainer, ktery herni cas zpomali nebo dokonce vypne..Staci zadat do Googla.
Ursus: Ja myslim, ze tenhle prvek spise vetsinu hracu odradi, preci jen, v adventure chci mit klid na premysleni a ne byt tlacen casem :)
Pokud by někoho zaujalo tohle tlačení hráče někam pomocí času, pak můžu doporučit ještě Sinking Island (od Benoita Sokala - Syberia) a Culpa Inata (naprosto neprávem opomíjený klenot z Ruska).
Prostě je potřeba mít uloženou pozici každý den ráno :). Ono tam při chůzi čas relativně letí, jestli si vzpomínám.
Jinak ale to spojení místního náboženství, rituálů, pověr, stepních bytostí, zvláštních tajemství ukrývajících osob a moderních věcí jako lékařství je v Pathologicu jedinečné. To nemá snad žádná jiná hra.
Presne tak, cim dal si ve hre v dalsich dnech tak se to na tebe nabaluje, pribeh i ukoly se vetvi a ma clovek co delat to v onom dni vse stihnout a uhrat ;)
FO: No tak to jsem zvědav, nemám rád, když na mě někdo tlačí s čase a rychle rychle něco dělat. Nějak jsme to moc nepobral to máš úkoly a musíš je do určitého dne udělat?
enzo: Zpocatku to jeste jde, ale jak pokracuji dny dopredu (zhruba od 3 a dal) a rozviji se pribeh a ukoly, tak ma clovek setsakramentsky co delat vse stihnout..Taky jsem kvuli tomu hru nedohral.
@ F0 - Tak to jsem nevěděl, že Pathologic je řízeno nějak časem. Jen jsem si stačil projet začátek a ten dům, kde bydlí Eva nebo jak se jmenuje. Atmosféra mě chytla ale jestli to bude honička s časem, tak to mi taky asi nesedne. Uvidíme. Napřed Anmesia. :)
Mára: Pathologic je velice solidni hororova zalezitost, nemusi Ti ovsem sednout (jako mne), ze je vse podmineno neuprosne ubihajicimu hernimu casu.
enzo: Přesně. Já hraju jedině v noci se sluchátky, zatažené žaluzie a jediný co v mém pokoji svítí je display monitoru :D
To je ten pravý herní zážitek. Pathologic zkusim az dohraju Amnesii a doufam ze bude taky stat za to :)
Mám to doma a z bonusu Pathologic jsem taky nadšenej.
Anmesii to che ale hrát FAKT se sluchátkama.
zdravím - měl jste někdo tento problém? - V jednom místě je třeba ze stolu sebrat rituální dýku. Což jsem učinil, ale bohužel jsem si nevšiml, že v inventáři se neobjevila. Naopak jsem tam měl nějakou kliku od dveří půl hry, která nešla nikde použít. Nevěnoval jsem tomu pozornost a samozřejmě na konci hry dýka má velký význam. Tato chyba hry mi zkazila jinak slušný celkový dojem ze hry.
Tak už to mám doma a moc se mi líbí obal hry a navíc bonus zdarma hra Pathologic. A navíc je úplně bez ochrany takže uplne super zadny strkani DVD pri hrani nebo psani klice - tak by měli být všechny hry.
DarthVader: to bys měl asi napsat spíš do hodnocení čtenářů. :)
A jak vidím, i xzone už expeduje.
Hru musím doporučit...naprosto parádní záležitost. Má to trošku horší grafiku(i když jak se to vezme), jinak je to OK a děj je naprostá šílenost. Hádánky jsou fajn a celá hra vydrží na cca 3 dny celkem intenzivního hraní. Ano délka hry je solidní. Pokud jde o úkoly, jsou logické a nejsou deprimující...funguje to tak, že se člověk objeví v mísnosti a zde jsou třeba další tři části, v každé části plní nějaký úkol, úkoly, aby nakonec v první místnosti vyřešil hlavní úkol a dostal se třeba přes most...když se pohnojí něco v tom předchozím, tak úkol nenápadně napoví, že vše není v pořádku a jo, zjeví se i to, co je potřeba vykonat. Strojová přesnot? ne...jednotivlé lokace lze navštívit v různém pořádku, tak že se na některá místa vrátíme vícekrát...člověk i něco zapomene.
Rozhodně by to člověk neměl vzdát a nebát se...na monstra si člověk zvykne, tolik jich není, ale když už vybafne...stojí to za to.
Hře bych dal 85%
A mohu jedině doporučit.
to jkj: Tou neoficiální myslíš tu zwarezenou oficiální? Já zatím viděl jen tu. :(
Mára:
To víte že jo, k tomu si tam kupte za 130Kč třeba Kane and Lynch 2 a ještě Vám zbyde 40kaček :-)
Navíc neofiko čeština do toho je, jak píše jkl, takže... ,-)
Mára: Neofigo cestina uz je taky venku...
Přesně tak, a moc o tom uvažuju že i tu češtinu oželím. Už je 30. a pořád nic.
Dnes 30.12. je to i za 130Kč u konkurence... ale pouze dnes do 19:00.... zzzZZZzzz
Jako je pravdou, ze na konkurenci hra uz toho 23. skladem byla...
Pak si stěžujte na Warezy twe..
STÁLE předobjednávka?:-)
Nechci nějak rýpat, ale 1.už si to můžete kdykoliv stáhnout nebo koupit jinde
2.neoficiální čeština už taky vyšla, takže...hahahahaha!
23. prosince, neumíš číst? /sarkasm
Tos tomu moc nedal :)
Uz to vyslo.
Tak kdy to vyjde???
Hmm tak smůla. Až po vánocích.
tak údajně dnes nebude, až po vánocích.
jinak textů v té hře taky tolik není, ve srovnání s jinými hrami. tak deset, možná dvacet stran.
Nasir > Ono překlad a překlad. Neřekl bych, že ohledně zdržení, jaké to díky TopCD má, bude překlad nějak kvalitnější. I kdyby to byla nejlíp přeložená hra, co za posledních pár lety byla, téměř čtyři měsíce čekání to prostě nevyrovnají. Tohle by možná bylo ještě akceptovatelné u velkých titulů s obrovkým nelineárním příběhem a sandboxů s množstvím rozsáhlých dialogů. Nicméně si troufám tvrdit, že i amatérské skupiny by měli hotový překlad amnésie baj oko do pár týdnů + nějaký týden na implementaci a testování, které se může částečně dělat už za běhu s překladem. Suma sumárum, jestliže hra vyšla v září, měla být na trhu v CZ už začátkem listopadu. Ne že ani 23.12 přes všechno avizování není stále ještě dost dobře k sehnání.
uz vysla tato hra?
TopCD šoupli české screenshoty na facebůk. Tak ještě tu hrůů :-))
FO: slátaniny možná nejsou, ale jako proč bych hrál nějaký nedodělek s chybama? Fajn u akcičky jako Lara, beru, tam není co zkazit, ale jako u adventur nebo RPG, kde to jsme? Nechci u toho zívat, protože překladatel kdeco otrocky splácal jenom aby se neřeklo. Že jako stačí, když pochopím, co mám dělat. Nestačí, má to mít nějakou úroveň. V překlepách to není. Se podívej na češtiny do Deus Ex, jak vypadá ta druhá oproti Mrazíkovu výtvoru.
Tak zítra si jdeme pro to. :D
Koupil bych si to, kdyby to zavčas vydali. Takhle to jistí freeservery.
No super 23. už nebudu v Brně takže až po vánocích :(
TopCD píše, že dneska expeduje předobjednávky.
netbee: Xzone už to změnil na 23.12 ,-)
samotny xzone hru ocekava 20.12
Zítra to nevyjde. Jiné krámy už uvádějí 22.12.
Koucour13: Mě ale nejde o češtinu. Byla by příjemným doplňkem a zároveň by člověk podpořil (a o to mi šlo především) české krámy a třeba i budoucí české překlady ,-)
A co se týče ceny, levněji šla sehnat. Přesně, za 7Euro = 180Kč. Samozřejmě AJ verze ,-)
tak co myslíte, bude to zítra? :)
Nasir&Ursus: Nikomu jeho nazor sice neberu, ale ze by jeho preklady byly slataniny, paskvily nebo dokonce polopreklady (jak jsem se kdesi docetl) tak to si vazne nemyslim. Mozna, ze se s preklady "nepipla" s maximalnim durazem ohledne co nejcitlivejsiho vystihnuti toho nejspravnejsiho mozneho zargonu pro tu kterou hru jako jini, u kterych pak trva zverejneni takoveho prekladu kolikrate pul roku, rok ci vice, ale tak ci onak jsou to mluvnicky, gramaticky zcela korektni preklady. Mam zkusenosti s "x" jeho cestin a za sebe si nemyslim, ze by to byly takove srajdy, jak leckteri z Vas jeho tvorbu posuzuji. Ja jsem za jeho preklady rad potazmo vdecnej, a hlavne, nic se za ne neplati, coz take nelze nevidet. A to ze je vydava relativne rychle mohu jako koncovy "upotrebitel" kvitovat pouze s povdekem.
Doufám, že to do vánoc stihnou vydat. Doufejme, že se to čekání vyplatilo a překlad bude stát za to.
FO: souhlasím s Nasirem. Mrazík jede jednu věc za druhou. Kdysi to byl pojem "mrazíkova čeština", byli jsme rádi, že je vůbec někdo dělá. Dneska, když se koukám na kvalitu, tak teda většinou nic moc.
FO: o odbytých slátaninách Mrazíka mi nemluv, čéče. Ten to chrlí jak rohlíky. Je to sice zadarmo, ale jeho výtvory fakt neberu. Jenom to člověku zkazí zážitek. Na cestiny.cz jsou i lepší amatéři, o ofiko češtinách nemluvě.
Kocour: Kdyby nebyla ofic. lokalizace, tak by uz s nejvetsi pravdepodobnosti byl davno na svete Mrazikuv preklad, ktery byl avizovan a ktery byl pouze kvuli ofic. lokalizaci nasledne zrusen ;) Nicmene, ted je to jiz jedno, hra je za par dni venku, tak snad bude preklad kvalitni kdyz na to meli takoveho casu.
Já jsem rád. Už jsem oželil i 50% víkendovou slevu na steamu jen abych to měl v češtině. Už se těším a doufám, že to bude co nejdříve hotové.
Misto abyste byli radi, ze se vubec nekdo chopil prekladu, tak tady drzkujete, ze se zpozdi preklad. Kdyby CZ verze nebyla, tak drzkujete, ze neni :-)
Hah: Top CD je vyhradnim distributorem lokalizovane verze Amnesie, preji hodne stesti pri koupi v jinem obchode a jeste navic levneji :-D
Andrew: s češtinou to ještě nikde není. Kromě toho chlubit se na foru obchodu tím, že jsi to stáhl, je docela zoufalost.
To je holt lepší brát s rezervou, protože obchody nejsou vydavatelé a mají často jen první předběžný datum. Třeba u Amnesie uváděly obchody v listopadu kdeco, někdo podzim, někdo listopad, někdo konec roku atp.
enzo to napsal úplně přesně.
uz aby to vyslo
Tak je to tak no, nejdrive toho 17.12...(info z TopCD)
Radši bych, kdyby napsali rovnou prosinec nebo klidně leden, ale takhle se člověk těší, a akorát je pak víc nasr...
smesna cena, luxusni hra
Tezko rict, zda-li se tomu datu na tom shopu da verit, na ofigo strankach Topcd sice maji vedeny taky prosinec (z puvodniho listopadu), ale upresneni na kolikatyho to vidi tam neni, pouze info, ze je hra jiz prelozena a zacal betatest - tak snad nebude betatest k adventure trvat 18 dni...Uvidime. Taky bych cekal, ze uz to bude venku driv, co nadelame.
Na jinem kramu maji presne datum 17.12. Z toho usuzuji, že kdyz to melo byt vydano dnes, ze tomu tak opravdu neni. A pak se divi, ze se zde prodava mene her. Chtel jsem podporit ceske statistiky, ale nehodlam cekat dalsi mesic. Aj umim dobre, koupim to jinde, za mene a nez to vyjde zde, bude dohrano...
Smutne
Hah: A to presne datum mas odkud?
Odlozeno na 17.12 ???
Ach ne !!! ... :)
ach jo...
je mile číst vaše komenty, ale důležitější než blbý nazev je hra samotna:D...a ta je dokonala:D a jen tak mimochodem, Pád do temnoty by me jako spotrebitele a fandu strasidelnych her nalakal mnohem vic nez nejaky Temny sestup:D:D:D
Možností překladů je několik a těžko se hádat, která je lepší a o kolik. :) Doporučuju se trošku odpoutat od anglického originálu a přemýšlet nad obsahem těch českých slov. "Sestup do temnoty" by šel, ale je zní to docela divně. "Temný sestup" je divný, protože neříká, kam se sestupuje. Navíc může být sám sestup temný? Nemůže. Žádný temný, světlý ani zelený sestup přece není. Proto je lepší "pád do temnoty". Opravdu není dobré se držet za každou cenu anglického originálu.
Farflame::-D ale prosímtě...přestaň se zabývat mojí logikou.Ty máš zjevně nějaký problém s horolezectvím, páč si to řek už asi 3krát a tvrdíš, že "podle MÉ logiky to odkazuje na horolezeckou hru"...cha!Přece se tu nebudeme hádat jako děti, jako to na obdobných fórech bývá. Mimochodem máš pěknou slovní zásobu.
Nemesis: až na to, že ten "pád do temnoty" znamená totéž, jenže to bys nesměl uvažovat technokraticky. Ono to nemá jen jediný otrocký význam, že padáš kamsi dolů do tmy :-). Temný sestup je jako distribuční název nepoužitelný, na to je nezajímavý a hloupý, navíc jaký sestup? Kam? Podle tvé logiky to odkazuje spíš na horolezeckou hru. Je Amnesia horolezecká hra? :-)
Nemesis: Přesně tak souhlasím.
Far atd.: Hráls to?já jo. a temný sestup se k tomu hodí, protože to skutečně JE temný sestup:stále hloub a hloub do hlubin tajuplného hradu.ne žádný "pád". (!)
Nemesis: mamlasovský překlad je hlavně "temný sestup", to je jak z nějakého horolezeckého béčka a významově to skřípe. Navíc je to jen distribuční název. Pád do temnoty se k horroru hodí.
Tak dohráno, silně doporučuji. A ani mi nevadilo, že to je v angličtině...Ano, úžasný hororový zážitek. Frictional Games studio je zkrátka boží.A ano, hra má více konců.A "pád do temnoty" je mamlasovskej překlad, páč "Dark descent" by mělo být spíš "temný sestup".Holt se jim ta originalita nepovedla, měli to nechat v doslovném překladu, protože u téhle hry to sedí. Hezký den:-)
Dostal jsem se náhodou k plné verzi hry, první dojmy z hraní jsou skvělé, od dohrání všech dílů Penumbry (I prvního Tech-Dema) jsem netrpělivě čekal na nový příběh a nové prostředí.Na neoficiálních stránkách jsem se dočetl že hra se dá dohrát více způsoby. (víc konců) Je na tom něco špetka pravdy ? Děkuji.
Jo je to super hra. Vy jste hustý lidi, jakmile hra není v češtině,tak si ji nekoupíte. Kam ta úroveň pak spěje, když ani ve hře se nedokážete přimět učit anglicky, tak kde jinde.Ach jo....
Netbee: vyjde to spíš v prosinci.
Joey: třeba bude v instalaci upozornění, aby bojácní jedinci hráli za dohledu jiné osoby. :)
Teď sem dohrál demo a musím říct, že u žádné hry sem se nebál, tak jak u amnesie. Opravdu atmosféra se dá krájet! Už se nemůžu dočkat až vyjde v čestině.Určitě si hru zakoupím!
vydani je stanoveno na 30.listopadu ve vetsine prodejen
Upozorneni: Nebezpecne pro labilnejsi a bojacnejsi jedince !!! :)
Uz penumbra byla pekna stiha, byla to zatim prvni horrorova hra ze ktere jsem mel nocni mury :D, amnesiu urcite obednavam, ale jestli mi z toho hrabne tak ty autory budu zalovat, jestli toho budu jeste schopen ze :D
Tak kdy už to bude už se nemuzu dockat. Dokonce jsem to nekouil na steamu kdyz to bylo v akci za 250. V češtině to bude lepší.
Ofic. nekdy v prubehu listopadu. Muj osobni tip je prelom Listopad/prosinec
ako to vyzera s vydanim hry(v cestine )
tak akorat hraju amnesii a mužu říct, že u žádný hry jsem nikdy nebyl posranější :D Vynikající hororová atmosféra a nejvíc na tom strachu dodává to, že jste prakticky bezbraný....super!
Tahleta Amnesia je fakt dobrá hra má cz titulky od super studia špičkou svého žánru ta cena a hrací doba asi 8 hodin je to super ne ?Ta cena
Havran: Njn Undying, to byl klenot, kdesi a kdysi jsem cetl, ze mel byt Undying 2 nebo dokonce nejaky remake jednicky na nejakem novem engienu, zrejme z planu ale seslo :( Konkretne takovy Undying si dovedu naprosto zive predstavit napr. na Unreal 3.5 na kterem byl treba Batman. Skoda ze hra neuspela po komercni strance, mohli jsme se neceho takoveho dockat.
Parádní horor je také postarší Undying. Ale to je čistokrevná 3D akce s libově temnou hlavní linkou ....
Mára: Jasny, taky se na Amnesii tesim jak si ji pekne v noci na sluchatkach s volume doprava zaparknu ;)
FO: Penumbra je samozřejmě výborná hra, také jsme ji dohrál a byl to nářez. Lepší horor jsem nehrál. Já to myslel tak, že jsem se u dema Amnesie bal tak strasne moc. Penumbra tak moc strasidelna nebyla. A takovéhle hry hraji jen v noci na sluchatkach v temnem pokoji. TO je ten správný zážitek.
BTW na webu vydavatele Topcd se objevil zajímavý článek o Amnesii (souvisí i s češtinou). A chystá se soutěž.
Hru jsem koupil v predprodeji na steamu za 10eur a bylo nejlip investovanych 10 eur vubec. Hru jsem dohral zhruba za 9 hodin a podobne desivy a atmosfericky zazitek jsem zazil snad jen u Fatal Frame. Doporucuji vsem !
Penumbra zrovna hraju, druhý díl, a toto si rozhodně nenechám ujít.
Miluji ten psycho pocit, když se dost bojím hrát dál, ale prostě hrát chci, i když se bojím a hraju dál :D Zatím jsou zkoušel jen demo, ale i to už dokáže navodit nějaký ten pocit. Plná česká verze je pro mě jasnou volbou, nesmí v mém repertoáru her chybět.
PS. Zhasnout, zatáhnout, být v bytě/domě sám a reproduktory (sluchátka) naplno. Pak je to docela žůžo :D
Tak oprava, Penumbru raději zakoupím zde na X-Zone, oproti stemu je zde o 100,-kč levnější a hlavně v češtině :-)
Tuto hru jsem zakoupil na steam a vřele doporučuji. Jsem milovníkem hororových her, ale tohle je první hra, kde se tak bojím, že zvažuji pokračování v hraní. Atmosféra je perfektní a brilantním hudebním doprovodem. A čím déle to hrajete, tím je vetší je to nápor na nervy. Chvílema zažijete scény, kdy je těžké si nenadělat do kalhot a když to hrajete opravdu po tmě a na sluchátkách, tak je opravdu infarktové, když vám někdo najednou sáhne na záda xD
Kdo říkal, že je to blbost tu hru buď nehrál nebo se jí opravdu bál :-) Snesu hodně, ale u téhle hry je opravdu těžké pokračovat. Vývojáři jsou opravdu mistři strachu a vzhledem k tomu, že Penumbra mě minula, tak po tomhle si koupím celou edici na stemu :-) Vzhledem k tomu, že hra je od nezávyslích vývojářů je to brilantní kousek a já doufám, že hru koupí tolik lidí, aby bylo další pokračování :-p
Penumbra cela trilogie je vynikajicim zprijemnenim dlouhych pozdnich veceru a kdo ji dohral urcite me to rad potvrdi(Penumbra:Overtume tudiz prvni dil je podle me bezesporu nejlepsi, ze opicaku?:). Amnesia bude bezesporu vynikajim nastupcem a tesim se na lokalizovanou verzi, kterou si zde zakoupim.
Finalni (hotova) verze uz samozrejme je (treba na Steamu). Ceka se pouze na cesky lokalizovanou verzi.
Vždyť už vyšla recenze v Levelu, tudíž už musí být finální verze.
Mára: Demo Amnesie jsem taktez dohral, ale rici ze Penumbra (dojel jsem celou trilogii-bez vypomoci navodu) byla proti tomu nic je prinejmensim hodne nadsazene... Je to zkratka hra ze stejne skoly od stejnych vyvojaru, stejneho hororoveho zanru. Kazdopadne na plnou se taky tesim, jen jsem zvedav kdy to TopCD vyda, z puvodniho avizovanyho listopadu je totiz najednou prelom podzim/zima.
Jsme před chvílí dohrál demo a je to desivý a hrozný. Větší horor jsme v životě nehrál. Penumbra o proti tomuhle byla nic. Procházka ovocným sadem. A Dooom3, FEAR apod. to byly kresleny pohadky pro děti narozdíl od tohohle. Tady se fakt člověk doslova bojí, má husí kůži a je na pokraji infarktu. Už se těším až tohle vyjde. Kupuju hned a jiste a za tu cenu proste krassa.
To si radeji uz pockam na plnou verzi, nez se dopredu pripravovat skrze videa o prekvapeni toho co me ceka...
Na Youtube jsou k tomu dobrá videa, třeba Amnesia Water horror, to stojí za to. Ve tmě se sluchátky to musí být pecka.
Tak tahle hra,to je Div světa...Na tohle jsem milí přátelé čekal celá léta..A jak sám vidim,dočkal jsem se :)Demo opravdu excelent,můžete ho stáhnout na steamu - zde je přesný link
http://store.steampowered.com/app/57300/
Vyzkoušejte - Škoda jen,že to vyjde až po mém svátku,holt budu muset počkat až do Vánoc. No ale tak ber to z té pozitivní stránky!,aspoň se ve škole mam pro co snažit :D
Jakmile mi přídou peníze tak to kupuju.
Frictional je studio kterýmu věřím a nepotřebuju ani demo na odzkoušení což se nedá říct o kolosech jako je EA a v poslední době bioware.
Jiste, taky to tak beru, jen jsem zminil prvni dojem. Taky verim ze v plne a pri soustredeni se na pribeh to bude i po strance zminene atmosfery jine.
FO: u napínavé/horrorové hry nic moc neobvyklého, protože nejsi vtažen do děje tak, jak autoři zamýšleli. Je to jen výsek a to není úplně ono.
Takze vyzkouseno. Nechci predcasne hodnotit a beztak urcite objednam at jiz z duvodu nizke ceny, cesky lokalizace i z z ucty k tvurcum Penumbry a nakonec i verim ze po pribehove strance Amnesie take nezklame, ale po strance amosfery abych za sebe pravdu rekl me to prilis nepresvedcilo. Ale uvidime co a jak v plne. Jinak to funguje co se ovladani tyce v podstate stejne co Penumbra, resp. druhy a treti dil.
Valis: Ono je k dispozici k Amnesii demo? Tak to se po nem podivam.
Valis: tak překlad chvíli trvá ne? Je tam asi rezerva.
no po tom co jsem hral demo to je stejne jedno
proc az v listopadu? Steam to ma uz ted
Ne to rozhodne ne :D ale novinky jsou vetsinou drahe. Treba jako Mafia 1,2 nebo gta 4 taky staly kolem 1200 kc tak jsem se divil.
Caine: taková je obchodní politika distributora TopCD. Kdyby vydávali takový Dragon Age,t ak taky nebude stát 1100, ale třeba 800. Ty bys byl radši, kdyby hra stála 900? :-)
Nejak mi nejde do hlavy, proc je to tak levne.
To mi povidej. Hlavne jsem mega rad, ze si hra nasla distributora a vyjde lokalizovana - super.
Tak na to se sakramentsky teším!!!!!