Battlefield 4 - Deluxe Edition
PC
-  Vyprodáno, zapněte si Hlídacího psa a my vás informujeme, až bude produkt opět skladem
-
Battlefield 4 je akční hrou. V Battlefieldu hráči zažijí chvíle, kdy se prakticky smazávají rozdíly mezi hrou a pocitem skutečné radosti z úspěchu. Hra běží na bázi vysoce výkonného herního enginu Frostbite 3 příští generace. Battlefield 4 díky tomu nabízí naprosto jedinečně realistický a dramatický průběh akce. Jen v Battlefieldu můžete demolovat budovy, v nich se kryje nepřítel. Jen v Battlefieldu budete velet útoku ze zádě dělového člunu. Battlefield dává hráči svobodu v rozhodování, jakým způsobem chce dosáhnout lepších výsledků, a při hledání cesty k vítězství testuje jeho schopnosti na maximum. Kromě typicky propracovaného multiplayeru obsahuje Battlefield 4 napínavý příběh sledující osudy hlavní postavy. Jeho děj se začíná odvíjet od evakuace amerických VIP z čínské Šanghaje, po které se hráčův oddíl musí probít do bezpečí. Poddejte se úžasně chaotické atmosféře všude zuřícího válečného konfliktu, kterou najdete jen v Battlefieldu.Objednejte si hru včas a získáte ji v Deluxe edici. Ta obsahuje navíc: steelbook s logem hry, ingame bonus 3x Gold Battlepack a bonusový datadisk Battlefield 4: China Rising. Ten se bude prodávat někdy po vydání této hry již za peníze. Předobjednavatelé Battlefield 4 ho budou mít ale ZDARMA. Datadisk přidá do hry 4 rozsáhlé Mp mapy v Číně a další vybavení.
Battlefield 4 je akční hrou. V Battlefieldu hráči zažijí chvíle, kdy se prakticky smazávají rozdíly mezi hrou a pocitem skutečné radosti z úspěchu. Hra běží na bázi vysoce výkonného herního enginu Frostbite 3 příští generace. Battlefield 4 díky tomu nabízí naprosto jedinečně realistický a dramatický průběh akce. Jen v Battlefieldu můžete demolovat budovy, v nich se kryje nepřítel. Jen v Battlefieldu budete velet útoku ze zádě dělového člunu. Battlefield dává hráči svobodu v rozhodování, jakým způsobem chce dosáhnout lepších výsledků, a při hledání cesty k vítězství testuje jeho schopnosti na maximum. Kromě typicky propracovaného multiplayeru obsahuje Battlefield 4 napínavý příběh sledující osudy hlavní postavy. Jeho děj se začíná odvíjet od evakuace amerických VIP z čínské Šanghaje, po které se hráčův oddíl musí probít do bezpečí. Poddejte se úžasně chaotické atmosféře všude zuřícího válečného konfliktu, kterou najdete jen v Battlefieldu. -
Diskuze dočasně vypnuta
Své dotazy k objednávkám prosím směřujte na email xzone@xzone.cz. Děkujeme.
Komentáře (256)
-
Recenze (19)
Repry (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 23.2.20142.55- pěkná grafika
- hardwarová optimalizace
- české titulky
- zvuky a hudba
- odemykání zbaní a medajle
- upozorňuju, že hráno s posledním patchem:
- tragický singlplayer
- krátká a plytká kampaň
- proč musí být v každý válečný hře ničení tanku a ještě tak mizerně zpracované?
- proč musím mačkat tlačítka od výtahu, od dveří, atd jen já??
- nestandartní a nenalinkovaný postup umělá inteligence nepobere, dostanete se jí za zády a oni klidně nechají po sobě střílet
- AI se nezmůže nic jinýho než se krýt za všudypřítomnýma výbušnýma sudama
- nepřátelé trapně běhají a střílejí jen na vás a spolubojovníků si nevšímají, vznikají dost absurdní situace
- příběh jak z telenovely
- bránění Valkyrie ne katastrofálně zpracované
- AI téměř nereaguje na granáty
- "srdceryvné" kecy
- občas se nepřátelé zhmotní odnikud
- nezábavné přestřelky
- tupá umělá inteligence
- zabugovaný multiplayer a dost i singl, kdy se AI zasekává
- problémy s připojením a pády
- hra více hráčů je oproti trojce daleko slabší
Daleko horší počin než třetí díl. O singlu nemá cenu ani uvažovat, to je trapnost jedna za druhou. To ani Call of Duty tohle nedokáže takhle zvorat. Slabý a plytký příběh, herní mechanizmy ubohé, délka směšná, level design jednotvárný, skripty okaté a účelové. Multiplayer stále vykazuje lagy, chyby s připojením a celkově hra vypadá ve více hráčích stále jako betaverze. Je mi líto, ale rozhodně tato hra patří ke zklamáním roku. I přes má relativně malá očekávání, ale Dice se zdají být nepoučitelní, podobně jako Bethesda!
kikian (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 6.2.201445- Mp- skvělé mapy
- spousta zbraní
- grafika, destrukce celkem dobrá
- Zvuky
- Pocit ze hry :D
- Levolution
- Netcode je horší než ve 3. díle
- Bugy kam se podíváte
- asi po 3 měsících DICE neodstranila bugy které ničí celkovou hratelnost...
- k SP se raději ani nevyjadřuji
Celkově je hra super, chytlavý multiplayer spousta zbraní a zabavíte se na stovky hodin (při koupení premium určitě) ale bugy a chyby ve hře celkový dojem ničí a tak budete často vypínat hru pomocí alt + f4 protože po 17. zemřete kvůli špatnému netcodu, hra se mi nezdá tolik o skillu jako ostatní hry. Mám nahráno asi 200hodin ale celkově nejsem spokojen, protože se mi zdá, že DICE bugy nikdy neopraví a vše si nechají až na další díl....
Erunteno (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 3.2.20144.55- - osobně se mi v SP příběh moc libíl ikdyž byl krátký, nej z BF celkově.
- - multiplayer má prostě BF nejlepší
- - grafika je ohromující stejně jako destrukce, a měnící se počasí v Paracel Storm mazec!
- - spoustu novinek oproti předchůdci (mody, velitel,..)
- - pár bugů (které se dají odpustit jako skyrimu).
Byl jsem skeptický a zezačatku jsem o koupi neuvažoval, myslel jsem, že se mi to na mým kompu bude sekat a bude tam minimalně změn ... až před týdnem jsem si jí koupil a byl jsem mile překvapen a poprvý jsem u BF dohrál SP :)
Hannibal.cz (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 1.1.20144.55- výborný multi player
- zlepšený SP
- audiovizuální stránka
- animace postav
- velitel
- levolution
- ještě větší důraz na týmovou hru
- technická stránka MP
- absence kooperačního režimu
- místy haprující umělá inteligence
Ve výsledku se jedná o výbornou hru, která jednoznačně překonala svého předchůdce. Nejlepší Battlefield v sérii.
Ondra (Xzone.cz)Ověřený nákupHodnoceno: 30.11.20133.55- -Grafika
- -Detaily
- -Množství zbraní
- -Multyplayer
- -Bugy
- -Krátký příběh
- -V singleplayeru: Nepřátelé jdou pouze po vás
Hra nezklamala v grafice, za to ale zklamala v příběhu, krátký, zabugovaný, ale hru zachraňuje Multyplayer.
Isaac12345634 (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 29.11.20134.55- Single-player
- zbraně
- grafika
- příběh
- Pac a Irčan kteří vám pomáhají
- Multi-player
- hra by mohla být delší
- zbraně se nedají modifikovat
- Inteligence Nepřátel v SP
Asi nej Battlefield který jsem kdy hrál,Nereagujte na lidi co píšou že Single-player je o ničem,já si myslím že je fakt super !!
velice jsem se divil co dokázali stvořit a řekl bych že je mnohem lepší jak takový Crysis 3.Sice trošku drašší ale fakt to za to stojí,a až vás přestane bavit Singleplayer tak se můžete vrhnout na Multi-player který me do ted' baví.hodlám si ještě jednou zahrát Single-player.jediný zápor je jenom to že si nemůžete modifikovat zbraně:( ale i tak si hru užijete!Blazer (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 27.11.201335- -Nadprůměrný multiplayer
- -Singleplayer je totální sračka, kterou drží při sobě jen několik skriptů.
- Po prvních 2-3 misích jsem ho vypnul.
- -bugy
Hra má dobrý multiplayer, ale žádný zázrak to taky není.
Pete (Xzone.cz)Ověřený nákupHodnoceno: 21.11.201335- Obrovský variabilní arzenál
- Battlefield prostě
- Tak jako všichni ... Bugy, optimalizace, ...
- Jen dodávám za sebe splňuji více jak minimální konfiguraci možná až na RAM ty mám opravdu těch minimálních 4GB. A některé dny/servery nevim prostě se nedá hrát lag každých 10 vteřin. Když něco slíbím ... no škoda mluvit.
Hodnotil jsem pouze multiplayer.
Paulli (Xzone.cz)Ověřený nákupHodnoceno: 21.11.20134.55- Grafika
- Audio
- Hratelnost
- Rozmanitost
- Slabsi single
- Netcode
- Stabilita pri vydani
Velice podarena hra, ne tak revolucni jako predchozi dil, spise male rozdily, ktere maji ale velmi pozitivni dopad na celek. Stav po vydani byl otresny, nastesti se DICE snazi s tim neco delat. Single player je slabsi, ale kdo si bude BF4 kupovat kvuli singlu?
Celkove jsem velmi spokojen.milan (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 12.11.201335- Grafika
- Audio
- Vylepšená destrukce
- Široký zbrojní arzenál
- HW optimalizace
- Krátký a plytký singl
- Netcode
- Battlelog
- Zoufalá technická stránka hry
- Absence coopu
- Všudypřítomný lens flare
S BF4 nám tvůrci naservírovaly řadu inovaci, aniž by ale opravily neduhy provázející předchozí díl. Stavět na něčem co samo o sobe dvakrát dobře nefunguje považuji za nehoráznou drzost. Zdá se že vedle Army tady máme další polovičatou střílečku která vypadá velmi lákavě ale jen do chvíle než jí člověk ochutná. Poučení? Hry od DICE už jen ve výprodeji.
Celkové hodnocení vypočítáváme z ověřených i neověřených hodnocení.
Ověřený nákup - zákazník prokazatelně zakoupil produkt u nás v obchodě.
Neověřený nákup - nemůžeme ověřit, zda zákazník produkt zakoupil. - pěkná grafika
zdravim mam dotaz naistaloval jsem hru ghost recon future soldier ale pise mi když chci zadat aktivačni klic GRFS ze tento akivačni klič-kod použiva již jiny učet ubisoft co sstim hru jsem zakoupil original zabalenou z obchodu mdiky za info
dobrá hra ale neví proč od 18
Dobrý den
Potřebuji pomoc : Hra chodila na střední detaily koupil jsem si novou Grafiku : GTX 660 a Monitor hru teď nemůžu hrát vůbec . Hra se hrozně moc seká a zvuk se opakuje někdy hra sama spadne .
Moje sestava :
Procesor : AMD Phenom II X4 955
RAM :4 GB
Windows 7
Monitor :BenQ RL2455HM 1920x1080
Ahoj,prosím pojede mi to plné detail na Pc intel i5 2,8Gh,ram 8Gb,GeForce GTX550Ti, a rozedu to NB AMD Phenom X3 2.1 a ATiRadeon HD 5650. Jinak to hraji na PS4 ale ovládat to ovladači není sranda jinak BF4 bomba. Díky za odpověd....
Přeinstalováno na verzy 64 bitů. Doukoupena ramka (celkem ted 4,5 gb). Už to jede vph.
Ničím jiným než novým počítačem to nevyřešíš, jinak na minimální požadavky nikdy nejsou úplně přesný, takže bych se podle toho tak moc neřídil. Ale jestli sis chtěl zahrát tuhle hru nějak slušně, tak jsi s upgradem pc počítat musel...
Ahoj, prosím o pomoc. Hra mi děsně laguje (SP, MP jsem ani nezkoušel). Vše mám na minimálních nastevný. (jinak to ani nejde, mám 32 - bit systém)
Moje konfigurace: Nvidia GTS 450 (s nejnovějšími ovladači) (minimální má být 8800 GT, takže to splňuji v pohodě).
Procesor mám Dual 2 Core s 3,33ghz (minimum je dvoujádro s 2,6 ghz, takže i toto splňuji)
Ramku mám 3 GB... minimum je 4 GB, avšak nebylo podmínkou 64- bitovej systém a 32- bitovej systém jako mám já si stejně nedokáže zpracovat víc jak 3 GB ram.... očekával jsem tedy, že mi hra pojede na minimální detaily určitě.... jenomže mi to laguje nehratelně....
Neměl by pro mě někdo nějakou radu? (a nechte si rady typu, kup si novej počítač :D )
Ahoj není na tech serverech nejak malo lidí když co člověk srovná s B3?
ahoj neporadíte mi jak spustit single player? Když chci spustit hru otevře se mi battlelog díky
Zdravim. Nelaguje vám B4 dneska nějak ? Nebo je chyba na mé straně ?
dobrý den, již triko nenabízíme a ani plakáty, ale je možné, že na některé prodejně je ještě mají, je však nutné přímo kontaktovat prodejnu
Ahoj chci se zeptat jestli ke hře dáváte stále Tričko a popř v jake velikosti :) nebo jestli je možnost si vybrat Tričko a nebo Plakát děkuji :)
Vuxy: Ano presne tak :)
Zdravím, měl bych dotaz. Jsem z těch edicí trošku mimo. Když si koupím deluxe edici - dostanu základní hru bf4, datadisk china rising a ještě ten nějaký 3x gold bonus pack? Díky za odpovědi
Díky moc. :)
Páťa: Je to hodne individualni, me to moc nezlobi, servery uz se dlouho nevidel padnout. Klient obcas lehne, vetsinou hned jak to pustim pak je klid.
Zdravím, jelikož bych si chtěl koupit Battlefield 4 deluxe edici, tak se chci zeptat jestli problémy, které byli při příchodu hry na trh zůstávají nebo již pominuly. Předem díky za odpověď.
marek: je to v popisku, je to zakladni hra + 3 battlepacky + China Rising DLC
je to fakt len velky datadisk do BF3 nema cenu to kupovat vo forme DVD.. ale skor v podobe kluca za neakych 20eur ...asi taka je hodnota tej hry... chyba tomu duch BATTLEFIELDU jednoducho to uz nieje ta stara dobra hra ale komercna sra*cka ...
Kdyz je nekdo neponaucitelnej, dobre mu tak...BF3 jasne ukazalo, jak bude probihat 4ka...bude to stejny nedodelek po dva roky nez vyjde 5tka:)
Mel bych dotaz. Je tohle i se zakladni hrou nebo je to jen deluxe verze pro vylepseni hry?
No release tezce nezvladli to je fakt. Ale teda po tom patchi mi to padat prestalo (musim zaklepat), sice se mi objevuje ten bug z rozmazavanim obrazu, ktery teda otravuje, ale nastesti neni moc casto. Server sem o vikendu zazil jen jednou padnout, ale zase tezko rict jestli to nebylo kvuli ten DDoS ukotum na servery BF4. Netcode se taky solidne zpravil po tom patchi, ale chtel by jeste postelovat, plus musel sem poladit v menu ten netcode smoothing co tam maji a vysledek je solidni. No uvidime jak budou pokracovat s opravama. Snad si to budeme moct vsichni brzo poradne uzit.
Romane jsem naštvaný stejně jako ty, nejraději bych to vrátil, ale obávám se, že to nejde. Přešel jsem na CoD Ghost. Snad to pak spraví, zatím je to nehratelné.
ten plugin musíš nainstalovat jako první ,ale stejně je ti to prd platné . Hra už se sice nelaguje ale padá do win(battle/blog) a to FURT!!! sem tam ti mapa vydrží ale né na dlouho . Prostě ti vyskočí \"program přestal pracovat \" a konec A to není jedinej problém . Hlavně že nás nechali tahat přes 1Gb patche a stejně nulovej efekt .Ubohý DICE znát je osobně .. dám jim korunu
tohle proste posrali .. Než bude hra optimalizovaná a v celku v pořádku tak to už budu mít fousatý děcka ..
no ja si ted chtěl zahrat a nic. porad to votravuje s nejakym pluginem do browswru a když ho naisnataluju tak me to nepusti dal. a to chci hrat singl. opravdu ubohy
Pěkně děkuji , to je teda ksindl ! MP uplně v prdeli padá to jako prase . A to nejsem sám . Patch kterej vydali stojí za hovno . Sorry za slovník , ale jinak se to nedá vyslovit . Jsem totálně zklamanej . Za ty prachy !!!!??? Už nikdy ...
xupacabra: Kdyz sem omylem nainstaloval cesky BF3, tak sem to taky nejak menil, ale uz nevim jestli sem nekde prepnul jazyk a Origin si to doinstaloval, nebo jestli sem preinstalovaval cely znova. Kazdopadne, kupoval jsem tady a hraju to v anglictine, takze to nejak pujde.
[Paulli] Diky za odpoved. Budem to asi musiet preinstalovat bo som to zacal tahat z originu v ceskom jazyku a teraz to ocividne nejde zmenit.. :)
cellfactor: Vsak proto sem mu psal, at si me najde a ze zahrajem spolu. Snazim se hrat s lidma co znam, lip se pak domlouva na necem. Ale i bez nich je porad lepsi hrat s tymem, nez tam pobihat na vlastni pest.
xupacabra: Ja to mam v anglictine, mam origin v nastaveni prepnuty do naglictiny, ale tusim ze by to melo jit i primo v nastaveni hry nekde
BF je skor o taktike a to hlavne kvoli tej technike ktora tam je skor hrat timovo ako bez timu a snazit sa zabit co najviac a mat lepsi skill nez ostatni
Prosim vas, ze mozem zmenit jazyk z CZ na EN.. Ze to ide ? Poteste ma niekto!!! :)
Caine10: kdyztak si me najdi na battlelogu a muzem nekdy zahrat. Paulli_cz
Paulli: Budu se snažit. Třeba v takovém FarCry už mám asi 60 level v mp, občas se dařilo občas ne, ale většinu času ležím. Potom mám pocit, že ty levely si ani nezasloužím, protože na to vůbec nevypadám. :D
Caine10: Nevzdavej to. Ja kdyz s tim zacal (BF3 snad prvni online MP pro me), tak sem taky porad lezel na zemi.Trvalo mi asi hodinu nez sem vubec mel tak nejak predstavu odkud po me vubec strili a to nemluvim o tom ze bych stihl treba strilet taky. Chtelo to trochu casu, ale naucil sem se.
Cellfactor: Koridované střílečky byly vždycky pořád to jisté dokola. Jen se zlepšila grafika a efekty, já bych to zas tak černě neviděl. Co se týče MAx PAyne 3, tam mě asi nejvíc štvaly ty obrovské vlny nepřátel. To by nedokázal přežít ani Chuck Norris. Přišlo mi to už moc nereálné.
no ja ti neviem caine10 ja som SP ani nehral pri BF4 pri BF3 som hral len par misii CoD som prestal hrat asi po troch dieloch pretoze stale to iste dokola je uz onicom ... nebolo by lepsie keby ten mrakodrap v BF4 padal aspon na 4 sposoby inak ? a to iste plati aj ked si v nutri v tom mrakodrape ak tam ostanes dlho tak zomries bez toho aby tam bolo neake efekty z vnutra praskliny apodobne zeby si aj medzicasom stihol hned utiect ... no neviem ak si chces hrat hru kde su same filmy tak neni ti lepsie si pozriet film ? napr o takom MAX PAYNE 3 ma to dost stvalo zakazdym neaka scena ktora sa nedala prepnut az to doslova znechutovalo hru
Cellfactor a Carlestone: Jo scripty jsou super, ale jak pro koho. Pravda, už v HL 1 jsou scripty, tam to asi začalo. Nevím, ale mám pocit, že bez scriptů to prostě nejde. Ano nemusí jich být až zas tolik, ale aby nebyly vůbec to snad ani nejde. Ve filmu je to taky pořád stejné a dokola nehledě na to kolikrát se na to podíváš. Ano pravda, hra není film, ale pořád, dnešní hry jsou už jako film. Scénáře jsou 100x lepší než nějaké Hollywoodské oceněné trháky. Tyhle story se bez scriptů neobejdou.
caine10 ... taketo scripty v hier je uz od pradavna napr taky half life 1 mal a podobne ... scripty nahodov nemusim ked vidis jeden vybuch a ten vybuch bude stale dokola ten isty je to realne ? vsak je to uplne mimo ... pritom sa vklude da urobit hra kde mozes nicit a robit co chces skus zahrat taky RED FACTION GUERILLA jeto super hra s otovrenym svetom a bude nicit budovy ako kolkovek chces ... prave otom by mal byt ten battlefield a jeho destrukcia ... jednoducho script je ulahcenie hry od stereotypu ktory ta v hre caka .... pritom keby sa tvorcovia stym pohrali o nieco dlhsie nez dva roky na jednu hru tak by to bolo ovela zaujimavejsie
Teď mimo téma. Dostává mě jak při odeslání příspěvku musím sečíst dvě čísla např 4+2=? já napíšu 6 a ono to napíše ,,špatně, neumíš počítat?´´ Tak nevím no na čí straně je chyba :D
Caine10: Tak to s tebou souhlasím mám to úplně stejně tato hra mě baví právě jen díky skriptům a všemu kolem. Jak všechny epické okamžiky vidíš z pohledu vlastních očí. Přiznávám že mě to opravdu baví a nevadilo by mi kdybych měl celou hru čučet jen na tohle a střílet jen občas :D Jak říkám když nepočítám MP tak CoD mě fakt baví jen díky vysoce naskriptovanému SP kdyby to mělo být třeba jako CoD 2 ale v moderní době tak by mě to asi nebavilo jako obyčejná střílečka. Nechápu jak může někdo každý rok remcat nad tím že CoD je naskriptovaná hra pro děti. Tak si to panebože nekupujte ne? Já si CoD kupuju právě proto že mě baví se na to víc koukat než to hrát :D a počítám s tim že to s každým novým dílem bude stejný a najivně si nemyslím že by z toho najednou měla být nějaká taktická akce což u CoD díky bohu. Já osobně jsem za CoD rád je to příjemné odreágování které se musí brát takové jaké je. Stejně jako kdyby jste si chtěli zahrát vážnou gangsterku a pustili si Saints Row.
To Milan: Já si to taky myslím. Je to taková filmohra, mě se to líbí, nikdy jsem si nestěžoval. Když jsem se s tím poprvé setkal v CoD MW 1 tak jsem byl vysmátý jak lečo. Hrozně se mi to líbilo a to jen vojáka odhodila tlaková vlna. Nikdy dřív jsem nic podobného neviděl u her a od té doby jsem se stal velkým fandou CoD, ne jen kvůli příběhu, ale i kvůli těmto efektům, které se stále zdokonalují. :)
To Caine10: Filmecky jsou cutscene. Skripty jsou uplne něco jiného. Skriptem je napr. rizeny pad mrakodrapu v Sanghai kdy budova spadne vždy uplne stejne a za danych podminek. Skriptem je rizena AI, která se pusti do akce v momente kdy hrac vstoupi na aktivacni bod. Prilis skriptu znamena nulovou znovuhratelnost singlu. Lidi nadavaji ze je hra často vodi za rucicku, jenze kdyby si hrac delal co chce tak by singly BF nebo CoD proste nefungovali, protože herni zážitek stavi na tom ze hrac udela v pravou chvili co ma a to vyvola patricny efekt. Skripty a zase skripty.
Ano, to je přesně ono - ty filmečky ve hrách,ve kterých nemůže hráč nic dělat a ovlinvit průběh hry a kterými v současné době vývojáři nešetří. Pokud se používají v rozumné míře a s citem je to podle mě v pořádku, ale když je jich víc, než dost, tak to hráče nudí, protože hráč chce především hrát a ne se dívat na film (na ten může do kina). Konkrétně zmíněný příklad s vrtulníkem by podle mě byl mnohem zajímavější, kdyby byla ta možnost si tuto pasáž projít pěkně "naživo". Úplně znechucený jsem byl třeba posledním MoH, kdy mně kolikrát chvilku trvalo, než jsem zjistil, že za mě hraje počítač.
Prosím vás, proč každý pořád nadává na scripty? Není to náhodou to, když se začne voják ovládat sám? Například jak tam padáte z výtahu když po váš šije vrtulník? Takové ty filmové scény, které jsou přímo ve hře? Protože jestli jo, tak mě se to teda moc líbí. Hra mi přijde alespoň záživnější, pokud vím tak s tím poprvé přišlo Call of duty.
zakopany pes bude tam ze nemas nove ovladace na grafiku alebo podobne veci ... pri hre si nainstaluj direct x ktory tam je pri DVDcku snad tito pomoze
Kilos35: Napis tvuj pc a hned se uvidi kde je zakopany pes.
@Kilos35 - ..joo papír snese hodně, ale těžko cokoliv radit, když nevíme jaké dělo sis to pořídil. Jen moje zvědavost - to sis koupil desktop ? V jaké konfiguraci ? Ta beta už měla být varováním.
Zdravim .... KOupil jsem si asi před měsícem nový počítač který "na papíře" hravě vyhovuje požadavkum BF4. A však už když vyšla beta tak jsem měl furt FPS na 5 a ted kdyz jsem si to koupil tak mam to samé. A opravdu nepomůže snížit detaily ... :D
Máte někdo taky tento problém ?
Nevíte co s tim ? :(
Caine10- Ano, nejnovější technologie v lensflaru a skriptech.
este je jedna vec zober si dobru zbran ja mam teraz AKU 12 a je dobra lebo nema velky rozstrel celkom presna ,,, mna to tiez nebavilo trebars u BF3 ale postupne som sa to naucil a teraz lietam trebars na heline a ide mi to celkom
@Caine10 - přesně jak píše cellfactor - chce to asi pořád hrát a nevzdávat to. Mně to taky vůbec nejde, z počátku je to dost náročné taky vzhledem k omezenému vybavení a zbraním, ale to se časem podá (snad). Ty mapy jsou fakt dost nepřehledné, ale to proto, že je ještě dostatečně neznáme.
Cellfactor: Jo tak a ja behal porad bezhlave do boje jak v CoD :) Jasný :)) Uvidím co z toho dokážu vymáčknout.
caine10 jedno kolo mam skore napr 4-10 no dalsie mam zase 32-10 zalezi aj od teamu v akom hras a tu to nehraj ako CSKO ze ides bezhlavo v pred ale taktizuj chod si pomaly
Cellfactor: OK, budu se snazit.
caine10 len hraj a hraj a naucis sa to ak tito nejde pesi tak skus tanky
Já ten multiplayer absolutně nedávám. Nevím proč, ale je to nějaké těžké. Každou sekundu je po mě, obávám se, že to budu muset asi prodat, protože nemám absolutně páru jak to hrát. :/ Nějaké rady? Singleplayer v pohodě, ale ten multiplayer je síla. Nepřátelé nejdou skoro vidět, na mapě taky nic, snad jen občas se objeví něco a jinak co 5 sekund mě někdo zabije.
Caine10 - Grafika je celkm pěkná, ale engine to je strašnej. Zlatej CryEngine 3, to je tepve lahoda
ja vam tak se*iem na SP ja chcem hrat jedine MP kde si zahram mnozstvo hodin pri starom BF3 mam nahratych uz cez 600hodin a bavilo ma to ... ale toto ? to sa uz neda hrat MRZNE TO ! kazdu chvilu padne server a XP ktore som nazbieral sa zmazu co to ma byt ?
Grafika je opravdu skvela, ale co jsem četl tak to má jen 5 hod hraní a tolik peněz za tohle bych nedal.
http://www.youtube.com/watch?v=Gc6xxrXA0YA Technologie Frostbite 3 :-D
Pro ty co tvrdí grafika nic moc, jak tohle můžete vůbec říct? Tohle už je fakt neskutečná rozmazlenost. Vždyť je to nejnovější technologie. Podívejte se na Minecraft a hned uvidíte co je špatná grafika. Chtěl bych vidět jak to naprogramujete vy. :D
cellfactor: jo, mi už taky několikrát spadly
padaju vam servery ?
zdravim koupil sem si battlefield 4 tady na xzone a nemuzu ho nainstalovat origin mi pokazde napise
An error has occurred while trying to process your request. Please, try again later.
coz mi pise uz treti den takze musi neco byt spatne
Doufam ze se nekdo ozve s radou
celkovo grafika je fajn ale niekedy blbnu textury hlavne ked ides na heline a postupne sa ti zacne zjaovavat detailnnejsie no niekedy sa opet vratia... jednoducho to nejde plynulo ale inak po grafickej stranke super no po destrukcnej nic moc cakal som viac
@GulaginCZ - rozmazaná patlanice říkáš ? Tak si zkus pohrát s nastavením grafiky a povypínat moušn a weapon blury a podobný blbosti.
Jako já nevím ale ta grafika je příšerná. Battlefield 3 jsem hrál na ultra. Ale tohle vypadá jak rozmazaná patlanice. Nevíte jestli s tím budou něco dělat? Já to nechci hrát na plné detaily ale aspoň aby to vypadalo hratelně. Je to hrozný.
No ja mam AMD phenom II x2 965 3.40 a ATI radeon 5700 a bylo mi zjisteno ze diky procesoru se mi hra seka a nejede tak jak by mela jinak hra mi jede bez CD ale mam z toho hovno bo se mi kampan seka a multak si grafiku stahuje na minimum :-D
Zdravím všechny,
měl bych dotaz - pokud si koupím krabicovku a aktivuju na Originu, půjde mi hrát bez DVD?
s Q9550 na 3.5 , 8GB RAM a HD7950 singl pri 40-45fps na ultra detaily. pro ostatni na predstavu
Martinelk-Mam ten stejny problem temer vsechny hry mi jedou na max bez sekani a tady v kampani vse pomale zasekane atd ikdyz dam vse na minimum zadna zmena psalo mi to hned od zacatku at si aktualizuji ovladace graficke karty to sem udelal ale zadna zmena jen to ze mi to uz nepise at si to aktualizuji :-D
Myslíte, že ten týpek na obalu je hlavní hrdina?
Prosím o pomoc a radu. Nainstaloval jsem hru a spustil první misi ale v momentě kdy mě to hodilo do hry a mohl jsem ovládat postavu se FPS propadly snad až někde k absolutní nule... Když snížím vše na minimum tak dosáhnu max. toho že se FPS zvednou tak na 20, a to dávám všechny hry na full a Crysis 3 jsem jel na plné koule, nevíte čím to je? Vše je strašně pomalé když najedu do menu tak trvá snad den než se někde proklikám ( na blbé tlačítko musím klikat do zbbnutí ). Vážně nevím co by to mohlo způsobovat, má někdo stejný problém?
To: Thomas . Tak psali že 8 jader měli novináři . Ovšem sestavu jako takovou nepsali . Já mám jen 3 jádra tohle bych tedy na nějaké menší detaily dal snad mi pojede AC Black Flag . Jinak jaké to je ? Eurogamer zatím hodnotil jen singl . A moc zatím nedal .
Benkar - Tak jak to rekl Martin jinak bf 3 nemam ;) dik za odpoved
Mam i3 4gb ram grafiku mam n560gtx-ti
Mam i3 a 4gb ram rozjedu to ?
Asi měl na mysli, že na DVD někdy bývá i ochrana - ne jen inst. data. Takže STEAM hra má na DVD jen data a jiné hry mají na DVD data + ochranu, takže se placka musí strkat do DVD.
@Caine10 - Tak nemusíš :-) Já myslel, že už to znáš z BF3. Moc teda nerozumím tomu, že steamovky jsou jen data. Na DVD nejsou jen data ? Nebo jak je to myšleno ?
Benkar - no protože GTA 4 musim hrat s diskem. :( Tak proto se ptám jestli tohle jde bez. Steamovky jsou jen data. Ale tuhle hru mám na disku. EFLC mam na Steamu a GTA 4 na DVD. Takže tak.
@Caine10 - proč bys něco strkal do mechaniky. Disky jsou dobrý akorát k instalaci (pokud to nechceš sosat přes Origin). Btw je to napsané i na krabičce. Jak někoho může vůbec tohle napadnout ? to je jako kdybys při hraní "steamovek" musel vkládat disk.
Snad to půjde bez cedla. Nechci zbytečně zatěžovat mechaniku a pořád do ní strkat kolco. :D
Nejak jsem nepochopil proc tolik lidi stalo na predprodej, resp proc se delal vcera kdyz ho stacilo udelat v den eu launche, lidi stejne musi cekat.
Mám i5 750, 8 GB RAM a R9 280x, vše běží na ultra 1920x1080, maximální spokojenost.
---tomas
Má pravdu ten chlapec :-D
mám i5 gtx 760 a jede mi to na ultra..kámoš má 6 jádro amd a radeon 7950 a taky pohoda
bůčkin: tak já mám 4 jádro i7 grafiku gtx 680 a jede mě uplně vše na max takže žádný osmy jádro není potřeba možná tak slabé procesory od amd jsou potřeba 8my jádra ale i ty jsou slabší než cire i7 se 4 jádry :)
---Lukáš
jj ale premium verze existuje asi 2 měsíce kdyžto deluxe je už minimálně 7 nebo 8 takže tu premiovku udělaly poslední a nechali tě nakoupit ty deluxe která byla preorder asi za 1750 :-) víš tohle myslím
paja: Bohužel jsem ve stejné situaci :( Xzone by měli popřemýšlet o DPD...
Minimum je dvou jádro . Na max detaily
musíte mít 8 jádro . Kampaň je ale prý krátká . Je to hlavně o mulťáku .
Na českou poštu je opravdu spoleh!delux edice včera odeslána a dnes už samozřejmě nic nepřijde!
Asi jsem debil, ale vůbec nechápu jak se to instaluje z disku. Pořád mě to odkazuje na jakési předběžné stažení! :(
Už to jede...už to frčí...
změna na AMERICKOU IP ADRESU
a nová válka je tady !
Těšim se na vás na bojišti, Jarini !!!
http://imageshack.us/a/img593/3385/6isp.jpg
Problém vyřešen
zrdavím mám menší problém když jsem právě aktivoval BF 4 Deluxe edition v originu se mi nic neobjevilo a nejde pokračovat v instalaci a když chci kod zadat znovu tak mi to píše že už byl použit ale hra nejde nainstalovat
mikel cz = díky moc
Mikel CZ: Děkuji, myslím že to vystihuje naprosto vše :D
Mikel CZ:Palec hore za tvůj příspěvek vážně paráda...!!! :)
asi je potřeba občas malé shrnutí pro lenivce co nečtou příspěvky:
1. Hra vychází ( resp. spuštění ) 31.10. v 0.00 tedy za zhruba 10 hodin od tohoto příspěvku to začn
2. Premium obsahuje jen kód, kterým si zajistíte všechny budoucí DLC plus něaké cetky a tretky navíc
3. Ti co psali že už hrajou to udělali tak, že si trošku pohrálí dle mnoha návodů, a jejich comp se těď tváří, že je v USA, kde už hra jede
4. BF4 nebo BF4 64 bit? pravděpodobně budeš spouštět podle toho jaký máš systém. A nebo to spouštěj jako mnoho jiných přes ORIGIN
5. co se týče otázek jestli vám to pojede na takých nebo onakých sestavách, záleží na úrovní detailů, které si nastavíte, což záleží na individuálním vkusu. Někomu stačí hrát na 1440x900 jinému nestačí ani 2000x1600. Taky záleží na bordelu, kterým máte zaneřáděný počítač. A když vám to nepujde plynule tak holt slibte mamce samé jedničky a ona vám radá nové železo koupí.
6. Další dotazy a problémy se nejspíše objeví za těch 10 hodin :)
Aktivace pres VPN mi nefunguje. Nevim, jestli to je tim, ze nemam digitalni verzi hry, ale i kdyz si to pres VPN v originu zpristupnim a dam hrat, tak mi to pri pripojovani na server vyhodi, ze se aktivace nezdarila. Pritom u BF3 jsem to delal zrovna tak a nebyl zadny problem.
pro Skev: už jsem hru instaloval, ono to sice piše, že to stahuje, ale stahuje to z dvd, kterým to instaluješ. Teda aspoň myslím, páč můj net stahuje nejvýše 3.5 Mb/s, a rychlost stahování byla i 16 Mb/s a dvd mechanika žhavila jak divá. Takže se neboj, když začnes isntalací z dvd, naloguješ se do originu a pak ti to bude instalovat normálně z mechaniky.
Asi blba otazka ale jak mam udelat aby mi ten podelanej origin nestahoval pri instalaci celou hru kdyz mam koupenou krabici? Kdyz si to budu chtit stahnout koupim si prece digitalni..
Zdravím, docela je škoda že ani nemůžu vědět stav objednávky.Furt mi to píše že je pouze přijatá..
Asi blbý dotaz, po instalaci se mi ukázali na ploše dvě ikonky BF4 a BF4 64 bit .. co mám pak spustit ?
S tím VPN to nevadí, dělal jsem to tak v BF3 a Warfighterovi, pro jistotu bych ale třeba spíše přehrál kampaň a s MP na serverech až to vyjde oficiálně.
Tomáš: omfg
1) lidi si snad přečtou co ta edice obsahuje a co si kupují
2)Premium neobsahuje hru, jen přístup ke všem nadcházejícím DLC
3)nepiš kraviny
Deluxe edice byla od EA udělaná snad schválně..byla první stála nejvíc pak vyšla standart a nakonec premium takže 80% lidí si to koupilo přez origin a pak zjistili, že vlastně je to úplně o ničem ptž..to je vlastně standart edice jen s trapnejma battl packetama a že stejně musí koupit premium prostě sviňárna jako u trojky s limitkou...asi tak
Fakt tvl, to je jen dobrá vůle obchodníku že můžete mít doma hru o pár dní dřív a stáhnou si jí tak před vydánim, takže múžete hrát od první sekundy po vydání. Jste opravdu pitomci když nechápete že když je datum vydání 31.10 tak je to opravdu 31.10. Pro vysvětlení těm blbejm- 29.10 není stejný číslo jako 31.10. Už vidíte ten rozdíl ? (29.10-31.10 !!) Nebo vyhledejte doktora a právníka že nemúžete hrát hru o 48 hodin dřív než je officiální vydání.
Mam otazku, nahrnul sem deluxe verzi ale nemuzu ji hrat, rej az 31. to jako ze sem utratil dvojku za gamesu a nemam premium co muzu hrat uz dneska???
@Caine10 - moje řeč, ale je to prý v pohodě, nic se neriskuje
Benkar - nebudu pokoušet a raději si počkám. :) 1 den mě nezabije.
@Caine10 - na tom není co chápat - stačí si změnit VPN - návodu je všude plná pr.. tedy internet
Takže tu hru už hrajete? A já myslel, že bude fungovat až od 31.10. Tak potom nechápu...
@oldy - co to je "docela plynule " ? Nějaké měření - propady, dropy, průběh FPS by nebyl ?
Beta byla spatna.Jinak hra jede na sestave GTX 660 + AMD 6300(3,5Ghz)+ 8Gb ram vse na HIGH docela plynule.
Až ze čtvrtku na pátek!
Pánové, kdy půjde hrát multiplayer? Doufám, že hned. Kvůli tomu jdu na zahájení prodeje, abych přišel domu a hrál...
Když mi zitra přijde poštou Deluxe edice půjde alespoň nainstalovat?
Zdravím,neměl jsem možnost vyzkoušet betu ale chci se zeptat jaké nároky má nový Battlefield 4 na hardware.Vlastním stroj : Intel - I5 - 2400 , 4 Giga Ram a GeForce GTX 560. Pokud mi má někdo podobnou sestavu a rád se podělí své zkušenosti předem díky.
Je tedy pravda, že hru budu mít doma již 29.10 ale zahraji si až 31.10 ?
Nebo se datum 31.10 vztahuje jen pro hrani MP ?
Chápu, tak snad tu zítra bude :)
Dobrý den, je to z důvodů, že všichni jsou zaneprázdněni odesláním zásilek, aby byla hra u Vás již zítra.
Dobrý den zatím mi nepřišel žádný email o odeslání,přijde zítra?
Hra je již odeslána a zítra bude u Vás.
Dobrý den, kdy hru začnete odesílat ?
tak urciteeee .. do roka a do dne :)
A co je pravdy na tom, že v elektroworldu budou tuhle hru prodávat za 699kc ???
max: Třeba já osobně si koupím hru radši tady i když je o 100,- dražší než jinde. Ne jednou se mi v jiném e-shopu stalo že hra nedorazila a byl strašný problém to řešit a to byly známé obchody. Zde se mi to myslím stalo před 5 lety pouze jednou ale jednání bylo opravdu rychlé a vstřícné a myslím si že mi dokonce ještě se hrou zaslali nějaký reklamní předmět s tématikou dané hry jako omluvu. Proto vždy nakupuji zde i když je to trošičku dražší než jinde ale mám jistotu s férovým jednáním.
Měl bych dotaz proč máte cenu zhruba o 100kč vyšší než ostatní eshopy?? Když nemáte žádnou přidanou hodnotu, sami si těmi cenami odrazujete zákazníky.
Chci se zeptat, obsahuje Deluxe Edition instalační DVD nebo jen aktivační kod? Když mi dojde 30.10 půjde nainstalovat a 31.10 spustit?
Kuki - trochu hledej, Premium je předlpatný všech DLC map s časovou exkluzivitou a nějaký další ingame bonusy.
tak mi vysvětlete prosím jaký je rozdíl mezi Deluxe Edition a tím Premium? Co mi navíc dá to Premium?
O čem to tu KUKI mluví? Proč by neměl fungovat na Deluxe edition multiplayer? Lidi nestrašte. :D
KUKI - přoč by ses neměl dostat na mulltiplayer, samozřejmě že dostaneš, ale až hra bude možno přes origin pustit.
pokud to správně chápu s Deluxe Edition se nedostanu na multiplayer?
@Caine10 - to je v pohodě, nic se neděje, nejsi sám, ale teď už to budeš vědět :-)
benkar - No jo, tak sorry. Nemůžu vědět všechno. :)
Pro Evropu bude hra otevřená až 31.10.2013. Datum 29.10.2013 je pouze pro USA.
http://www.battlefield.com/cz/battlefield-4/release-date omg :D
@Caine10 - už je to tu zas, jako pokaždé, když má vyjít nová hra, tak se vždy najde někdo, kdo nechápe, že datum vydání ≠ datum obdržení hry. To je jen dobrá vůle Xzone, že nám chtějí hru doručit dříve, abychom si jí mohli třeba předběžně předinstalovat-jak níže zmiňoval Tomáš Pavlata. To asi někteří nejsou sto pochopit. Datum vydání je to směrodatné datum ! Nikoliv datum, od kdy máte hru doma.(Pokud tedy nechcete podstupovat různé čachry s maskováním či změnou IP, VPN).
Za levely dostáváš tyhle battleplacky a ty ti okamžitě odemknou novou kamufláž nebo např nový nůž. Ale je to jen urychlení všechno se odemkne i bez nich.
Zdravíčko. Mám otázečku... Co že je vlastně ten ingame bonus Gold Battlepack?? Díky.
Ahoj. Otazka? Pojede mi hra na cpu i7, 6GB ram, a gt555m gpu 2gb ? Je zo asi rok a pul stary notebook tak neviem ako bude zvladat Gpu
Super na co mi bude hra, kterou nespustím? :D :D No 31.10. je čtvrtek, téměř před víkendem, to se dá. :)
Nevím jestli se to neposunulo ale pokud má Evropa 31.10 tak to spustíte až 31.10. Jedině když dokážete udělat VPN "na ameriku", tak vás to pustí.
Pepé: hra bude 29.10. posílána, přijde vám druhý den. Bohužel kvůli svátku to rychleji nejde.
Příjde mi hra poštou v den vydání 29.10 i když je v pondělí státní svátek ???
Dobrý den, ano bude možné hru spustit později, ale ještě není potvrzeno, že to třeba nebude hned 30, ale nám de o doručení hry, proto jsou plánovány předprodejní akce, aby hra hned jak bude ke spuštění už byla ve Vašem pc a nemusel jste dlouho čekat.
@Kikian-podle všech informací to vypadá opravdu na toho 31.10. http://www.battlefield.com/cz/battlefield-4/release-date
Dobrý den. chtěl bych se zeptat... na xzone máte že hra je dostupná od 29.10. a pochopil jsem že ji ten den máme doma... ale všude se píše že v Evropě vychází bf4 až 31.10. takže i když budu mít hru doma tak si budu moc zahrát až 31. ? děkuji ;)
ulicnik : Je tam DVD.
chci se zeptat je to normalne baleni i cd? sorry ze se tak blbe ptam ale jisto je jistota
28.10 a 27.10 jsou svátky přijde hra toho 29.10 nebo až 30.10 ?
Ja chci taky tričko :( mam to všude daleko. Udelejte prodejnu v Uherskem Hradisti.
v den který uvádíme hra bude u vás
Je napsáno 29.10.2013 a to je i datum odesílání nebo jen prodeje v obchodech? Vím,že jedna firma kdysi posílala world of warcraft druhej datadisk den před vydáním. Tak jen by mě zajímalo jestli se odešle dříve než je datum prodeje.
Teda lidi, vzrusujici cist Vase prispevky, opakujici dokola :)). To opravdu nekteri neumi cist ???!
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat jestli bude BF4 premium edition (bf 4 základní hra + vsechny dlc) a jestli bude tak kdy? Děkuji za odpověď.
Přesně jak píšete podemnou, grafika nic moc, pěkně se to laguje ( i když je to jen beta) chtěl jsem předobjednat, ale akorát mě to odradilo.
Uprimne jak jsem se na to rok tesil taky jsem zklaman, cekal jsem vic, zvlast po tom jak bf3 je mnoha ohledech velmi zdarila hra.
Včera jsem si dal jako PMko betu a docela zklamani, dal jsem tomu dnes druhou sanci a opet zklamani, na to ze BF3 hraji rok a pul v kuse, jsem ze čtverky docela na rozpacích... ani grafika není nic moc, BF3 mi prijde méně leskla (uveritelnejsi)... tady to je to leskle jak psi kule... jedu vse na ULTRA třeba to chce zapnout LOW :-(
Včera jsem si zahrál multiplayer a můžu BF4 doporučit. Je úžasný a díky bete už mám tady i BF4 predobednanou :D
jak bude fungovat drivejsi pristup do hry? Ma predobjednani nejaky benefit?
Dobrý den,
budete mít v předprodeji i BF4 Premium (přídavek k BF4 - všechny datadisky atd.)
Zdravím, jen takový menší dotaz:
Bude obsahovat Deluxe edice i ten speciální obal s vyprofilovaným cover artem ? Předem Díky za odpověď :)
Faky: Deluxe Edition neobsahuje Premium, tudíž si ho budeš muset dokoupit.
Chtěl bych se zeptat, jestli Deluxe Edition Obsahuje rovnou i premium a nebo se bude muset koupit ještě premium zvlášť?
Doufam ,ze PREMIUM je zvlast k BF4, protoze jsem zakoupil BF4 premium u Originu.
Abychom nevlastnil pak dve hry BF4 DELUXE + PREMIUM ... to by me nasr****.
Kubis: nevime co je na originu, ale u nas jsou 3x gold battlepacky. Zde napr. oficialni video s bonusy od EA Czech: http://www.youtube.com/watch?v=bT1rRmTpK-A
Mužu se zeptat který ocas vymyslel deluxe edici ? Proč rovnou nedají Premium Edition. Chápu kvůli zisku ale i kdyby stála PE třeba 1500 tak si ji koupím a ne takhle koupit Deluxe a pak čekat zda vůbec bude Premium. Chci všechny DLC a nechci koupit Deluxe a Premium za bezmála 2300 ??? WTF co to je za logiku :D
Dobrý den,chtěl bych se zeptat jestli v této edici budou 3x gold battlepacky,protože na originu píšou,že v deluxe bude 1x a digital deluxe budou 3x,přijde mi divné,že vy tam budete mít 3...díky http://store2.origin.com/store?Action=html&Locale=en_IE&SiteID=eaemea&pbPage=battlefield4_en_IE&utm_campaign=EApreorderPageBF4&utm_medium=web&utm_source=EApreorderPage
Dobrý den
Chtěl bych se zeptat, jestli pro předobjednávky chystáte nějaké dárky? Jako třeba trička s logem bf4 a podobně. Děkuji
Cuficek: Gold Battlepacky obsahují kamufláže, psí známky, XP body a nové nože
Ten ingame bonus 3x Gold Battlepack jsou dvě věci nebo jen jedna ?
Johny: Deluxe je jen deluxe, tedy hra + datadisk, Premium bude později a bude jako samostatný produkt
rákos: Dobrý den, toto je normální edice, pak už deluxe nebude, bude jen normální, je to pro první vlnu, pak už to bude normální, ale cena bude stejná, proto se vyplatí určitě již nyní pořídit.
caukyy: A presne proto se to neoplati kupovat hned za plnou cenu, pekne pockat na premium a je vystarane.
@rákos: když si to předobjednáš tak BF4 dostaneš vždycky v téhle edici, jsou to předobjednávkové bonusy, samotné BF4 si koupíš teprv až po vydání
A nebude normální edice bez deluxe? Já jen, že bych si koupil tu normální edici spolus s Premium, aby to vyšlo levnějš. Nebudu platit za první DLC dvakrát.
Ahoj, mám dotaz: Budete mít v obchodě i Bf 4 Premium? Já jestli by byla možnost objednat rovnou oboje. :D
Johny: Ne premium tam neni.
čus, mám jeden dotaz když si obejdnám bf4 deluxe edition, je tam i bf 4 premium(všechny datadisky atd...), nebo jenom předběžnej přítup do hry a rozšíření china ?
B4 Premium oficialne ohlaseno!!
Jo, dostaneš klíč a ten budeš muset zadat do Originu.
Když jsem si koupil BF4 dostanu aktivační klíč na ORIGIN? Nebo je jinak?
To Jooky: A to tu jako pises proc?
Koukal jsem se na několik videí a grafika mi přijde naprosto stejná jako ve trojce. Stále ještě nejsem rozhodnutý, jestli koupím.
neviete kedy vide premium ?
Proč je tu hra o 60,- Kč dražší než jinde?,
Nejde mi ani tak o těch šest pětek, jen to moc nechápu. Každopádně oproti Originu je ta cena stále super. BF3 premium mam takže přístup do bety budu mít tak jako tak takže proč platít 1800,- na originu za to samé?
Ahoj chci se zeptat : Na netu jsem viděl že u Deluxe Edition je i pár Psích Známek ale zde je u popisu nevidím budou součastí či ne ?
GUNFLASH87: ano, dostanete.
GUNFLASH87, za prve, tenhle blbej dotaz je snad u kazde hry a za druhe, nechapu proc si myslis, ze diskuze je to spravne misto, kde se na tohle ptat?
Mám dotaz :
Když jsem jsi předobjednal BF4 dřív než se zde objevila Deluxe Edice
dostanu Deluxe Edici nebo ne ?
Zdravím, také by mě zajímalo to širší balení, jestli bude nebo ne.
Díky :)
Ice: Presne tak!!
Nechce cekat, hmmm... Tak si zapnu trojku a vyjde to nastejno...
Lazar: Že by to bylo hned po vydání se mi moc nezdá. Cenu si to předobjednávat to má z důvodu, že člověk nechce čekat. ;)
JOlek: Aby to nakonec nebylo hned po vydani :-D, zvlast kdys uz se znaji dve DLC(1-china rising, 2-4mapy z B3). Takze predobednavka B4 urcite smysl nema!!
Presne tak, po tom co EA predvedli s BF3 mi muzou s nejakou predobjednavkou a DLC kravinama zdarma vite co...
Já osobně jdu do předobjednávky. A vám bych doporučoval to samé. Sice máte pravdu s tím, že Premium Edition bude, ale až tak půl roku po vydání hry. Takže si pravděpodobně hezky počkáte. :-)
A jak bylo řečeno zanedlouho vyjde určitě jak u BF3, Premium Edition a ještě bude levnější než samotná hra, proto nějaká předobjednávka mi nic neřiká
Doktorunce: opet posunul latku demence o stupinek nahoru.
jinak samozrejme bonus jako ingame bonusy a china rising a steelbook je samozrejme vsude take me jen zajima to sirsi baleni, to je jedine co zde na xzone nikde neni napsane
chci se zeptat na konkurencnich ceskych eshopech s harama je u battlefieldu 4 deluxe napsano toto:
Battlefield 4 ve speciálním obalu s vyprofilovaným cover artem (dvakrát šiřší než standardní DVD obal)
chci se zeptat pocitam ze tady u xzone to bude totozne baleni ze ano? ja jen ze zde na webu neni o tomto vubec nic napsano ale snad se nepletu kdyz si myslim ze to tady u xzone bude stejne ze ano?
Nevíte náhodou jestli to bude mít podobný HW požadavky jako BF3?
Ja si pekne pockam na edici, ktera bude obsahovat Premium a pak koupim!
hele jestli to teda chapu tak kdyz si objednam tady na xzonu tu deluxe edici tak nebudu mit pristup do bety ani tu kovovou krabicku?? jestli ano tak proc se to jmenuje Deluxe kdyz je to neco jineho kur**
Stoupneme si zase do fronty v den zahájení prodeje? A dostaneme další tričko? A zas tam dojdou jen tři holky?
Multiplayer vypadá božsky, takže předobjednáno. :-) (http://www.youtube.com/watch?v=3nJY7n8KaOY)
Doktorcunce
2013-04-23 17:27:46 odkaz
Pokud nebude multiplayer, nekupuji
KAMO TAK TY JSI TEŽCE MIMO...:DDDDD
Radši tam mačkej MINECRAFT....:DD
Hm vypada dobre.
WestSideTommy: Aby ses dostal do bety B4 tak musis met zplneny jeden z bodu:
1. Predobednat B4 pres origin.
2. Vlastnit B3 Premium
3. Vlastnit MoH Warfighter
Spis by me zajimalo, jestli bude pri vydani B4 moznost koupit zrovna i Premium. Pac pri vydani Premium straci DLC pro predobednavky vyznam.
Doktorcunce: tyvole tak ty si moc myslis si ze battlefield multiplayerova hra bude bez multiplayeru ? :D
Pokud nebude multiplayer, nekupuji.
Ne, přístup do bety BF4 při předobjednání je jen když koupíš digital deluxe přes Origin
Dobrý chtěl bych se zeptat když si předobjednám BF4 dostanu prémiový balíček k tomu,ale dostanu heslo na Betu?????? jako v případě na originu DELUXE EDITION???? děkuji.
Deluxe edice je pouze na origin koupil jsem jí za 1750kč myslím že to byla zbitečná investice je tam jen výhoda že tam je beta u normální nevím..
vsichni resi parametry....lol
sirdvoris:Já bych řekl že určitě
Zdravím, bude nějaká ultimate, deluxe nebo xzone edice?
Imho nejsou náhodou diskuze na téma Frostbite 2 vs 3 trochu mimo tím že se nejedná o hru, ale o klasický software kde se verzuje? Já mám třeba prohlížeč verze 26 a jsem přesvědčen že předtím nebylo 25 naprosto rozdílných verzí.
Třeba se ale pletu.
Autori este nevypustili systemove poziadavky. Jedine co sa vie je to, ze to prezentovane 17minutove demo slo na este neohlasenej, novej, dvojjadrovej grafickej karte AMD Radeon 7990. Bude to vraj najrychlejsia graficka karta na svete so zatial znamymi parametrami 6GB DDR5 RAM, 384x2bit zbernica a cenou okolo 1000$. Prezentovane demo bezalo na tejto karte v 1080p rozliseni a viac ako 60FPS.
PS tiez ma stve to ze strojom nedochadza municia ako pri starsich battlefieldoch. Dufam ze pri BF4 to napravia. Taktiez spolieham na vylepsenu destrukciu.
Nevíte kdy budou zveřejněny parametry na battlefield 4?
Díky za odpověď
R3dik: přečti si pořádně co jsem napsal
BF3 jede na 20% na enginu Frosbite 2
a že nevím na čem bude BF4, bude na enginu Frosbite 2 s větším využitím nebo na Frosbite 3?
nic takového jako že by měla být na 2 enginech jsem nenapsal
EA potvrdila že na PC budou české titulky! o konzolích se zatím neví
Pobezi to na frostbite 3 (coz je vlastne komercni nazev pro dolazeny frostbite 2), jinak aby hra bezela na dvou enginech je nesmysl, ikdyz tento nesmysl jde videt ve hre medal of honor warfighter, mise s auty :) supr windowsacky problik nezapomenu to jsem za 15 let hrani snad videl poprvy v zivote :-D
Re honza1616: Co je to za nesmysl aby hra jela na dvou enginech? Trojka jede na Frosbite 2.
Každopádně se těším a předobjednávám, pak se vyplatí počkat na Premium který EA určitě vydá.
no tak ted jsu z toho uplně v prdel*
bude to na Frosbite 2 nebo 3 ?
v jednom článku píšou že BF3 jela na Frosbitu 2 jen na nějakých 20-30% a další BF bude mít snad maximální využití
a tady v popisu hry čtu Frosbite 3 ? o_O
Už se moc těším, určitě to bude pecka!
A) Fakt neni hra v poslednich letech, kde by se nepodvadelo. Vse je jen software a sikovni lide dovedou vytvorit podprogramky, ktere lidem daji naprirozene schopnosti ve hre :( ... vetsinou si to nechaji zaplatit. A ty co si je kupuji, ci jinak poridi to delaji pro zabavu, aby nasrali ty ostatni (vetsinou bohati rusove, anglani ci tupy amici). Pokud si nekdo mysli, ze to nejak v BF4 oserti, tak at na to zapomene. Chvilku bude trvat nez si to dobraci uziji a nez je EA smaze. Je to zaklad prodejni politiky (co nejvice hracu, at je videt uspech). A urcite do tydne po vydani bety, budou nejy prototipy k mani, takze pri vydani hry s tim pocitejte.
B) Grafika vypada dobre i kdyz to neni skok jako BF2 na BF2142 na BF:BC2 a nasledny skok na BF3. Postavicky maji sice hezke vykresleni, ale stale tomu chyby mimika, pri behu vodou nezustavaji vlny a tak. I presto vse je to graficky ONE Of The BEST GAME.
C) Co me vadi nejvice je ztrata reality ve hre.
1: BF2 bylo nutne doletet na zakladnu a opravit hel ci letadlo primo na letistem (to same v BF2142) a nebo nekde pristat a opravit to (to same tanky a jine stroje)a ne ze se to opravuje samo (zivot pesaka a jeho uzdravovani, bych nechal).
2) Munice dochazela v BF2/BF2142 taktez strojum a bylo nutne ji doplnovat (coz bych uvital - nelitam, nejde mi to a jako pesakovi mi to prijde silne nevyrovnane a nefer)
C) Nechapu proc se zdrzuji vymyslenim Singlu, kdyz tohle je a byla primarne hra postavena na Multaku!! Radeji bych tam videl moznost hrani a trenovani jako tomu bylo v BF2/BF2142. Clovek mel moznost si ocuchat stroje a vedel co odnich muze cekat.
... i presto se na hru moooc tesim a jen doufam, ze nebudu muset kupovat nove vnitrnosti do PC jako minule, pac min.konfig AMD CPU(2 jadra) a ATI 4850 fakt nefungovala ani v nejmensim, tam panove na mile prestrelili... ted mam CPU AMD 4x a 6850, tak buh dej at to alespon trosku funguje...
preji hezky den vsem fandu her :D
zdarma bude datadisk alebo premium pre objednavatelov, lebo vo videu sa pise o premium expansion packu?
Hmm,čtyřka,mohlo by to mít grafiku jako to DLC pro BF3,Close Quarters myslim,jen by to nemuselo to zničitelný prostředí bejt naskryptovany jako v tom DLC,jinak by to bylo supr.Jen,proboha,doufám že to nebude mít ten pitomej Battlelog,i kdyý je to vysoce pravděpodobný :/
Pujde na direct 10 ?
EA oznámilo, že hodlá přidat mikrotransakce do všech svých budoucích her, takže bych rozhodně zatím nepředobjednával, bo tohle je prasárna....aneb Dead Space 3 byl jenom začátek :-D
No tak doufám, že to nebudue tak problémové jako BF3 při nástupu ...
mate trochu pravdu ale pokud to hrajete na esl ligy a nekde tak ty bugy ktere tam jsou tak je to pak velkej problem ale na battlefield 4 si snad daji veci praci a nebudou to dohanet jen nejakyma trapnyma dlc.
spped: muzu jen souhlasit i pres bugy a ostatni neduhy je to, to nejlepsi co je na trhu strilecek, hd exploze neuvidite v zadne hre, jen zde, nejvetsi mapy ma jen bf3. COD:BO2 je zklamani, GRFS taktez - hra postavena na vyckavani za rohem, jedinne + engine yeti konkurencne schopny bf3. Ostatni fps nesahaj na poli grafiky vubec. Co se tyce netcodu tak to bych celkove v hrach 2012-2013 pomlcel - black ops 2 - des a hru, hra postavena na levem tlacitku a laseru, hitbox velky jak prase, GRFS no comment.
s nemožnou grafikou...???atd....pořád nějaké remcání vy ........a to nechci byt sprostej vysrat na vás!!! o pár let zpátky jste stříleli kačeny na TV a furt budou řešit kokotiny.Mám přes 300 hodin na Battlu 3 a užívám si to na plné kule.Furt bugy atd.co tady někdo píše!!!!To asi vyloženě vyhledává jen to a hovno hraje!!!Já bych vám dal PC!!!TV HRY A PISTOLKU NA KAČENY PRO VÁS!!!!!!!!!!!!!!!!!Nakopat do prrrr Call od dutysti sasra.......
stejně to bude další tupá střílečka s nemožnou grafikou...
Snad to nebude taková sr*čka jako BF3 se svým delayovaným hloupým enginem (možná kvůli využití "jen" 30%), nesmyslnými hitboxy, spawnprotecty, SUPRESSIONEM .. Ale co, tyhle věci bych "dokázal" opominout, pokud se ve hře objeví bezchybný spectator mode, battlerecorder a squad leader spawn only ..
Olé, BlackY z Cracked Gamers :)
Ja tomu taky nerozumim, ale ne vsechny hry jsou beze skutecneho jmena, je to sice kategorie realtime strategii ale sc2 k nim patri, mohlo by se to objevit i v FPS, spoustu lidi by to ocenilo.
MR. Fnuk Fnuk: Řekl jsi, že lidé to mají v povaze podvádět, z něčeho musíš vycházet ... (no hlavně jsem to napsal, že jsi mě označil za paranoika :)
Tak mě taky občas označili za cheatera a to i v případech, kde polovina kulek letěla úplně jinam. Jenže máš lidi u kterých to je jasně vidět, neboť ani na turnajích nevidíš hráče, který jenom sekavým pohybem myši dává headshoty. Vykrývá celou mapu sniperem bez omylu, že by někdo alespoň mohl vystrčit hlavu a to opravdu kdekoliv. Nebo páni mistři s mnohonásobnou výdrží, kde jim můžete stát za zády a střílet do nich a oni si toho všimnou za 5 vteřin, v klidu se otočí a ještě vás dají nožem. Bohužel tohle jsem viděl stále častěji a tak to už nehraji. Nejlepší je hru si koupit po vydání a od té doby je cca rok, kdy se dá hrát téměř bez podvodníků, největší nárůst je v době velkých akčních snížení cen, kde si to asi kupují malí haranti a spolu s tím si stáhnou i malý prográmek na úpravu. Nikdy jsem tyto lidi nepochopil a nepochopím, protože tyhle hry nehraješ ani pod svým skutečným jménem a tak netuším, k čemu je si honit virtuální ego tímto způsobem (nemluvě o tom, že tě to snad ani nemůže bavit).
tom: nezlob se ale mas v povaze byt podezrivavy jak me muzes oznacit za cheatera,nikdy jsem takovou potrebu nemel, zvlastni ze? co se tyce toho nazoru ze jedine koupe serveru pomuze tak to souhlas +1, co se tyce tom clancyho her jsem taky fanousek a souhlas +1, ghost recon future soldier tam jich taky moc neni k videni, celkem se tesim na r6: patriots. co se tyce tve paranoii to neni tak zcela jiste, ja hral bf3 jiz jako zacatecnik a kopali me ze serveru jako cheater jen proto ze jsem umel s sv98, nemluvim o cod ti uplakani mamrdi me tak nazyvali stale, cod jiz nehraji, ale skutecnym faktem je ze za 11 online hrani jsem byl cheaterem nazvan milionkrat+ za maphack wh, aimbot a buhvico jeste v ruznych hrach jako war3, serie cod, bf,sc apod - realna skutecnost - nikdy jsem nemel zadny takovy program ani kod do prikazove radky ci upraveny ini soubor. a uprimne me lide s takovou paranoiou serou a mel by fungovat nejaky mechanizmus ze za krivy a nepravdivy report, jenz sem jich dostal hodne, nikdy zadny ban, by meli byt potrestani. Nekteri hraci jako ja maji svedomi ciste i presto by je ti narcisticti noobi, co si mysli, ze hrajou lepe nez ty, nazyvaji podvodnikem. z toho plyne tresty pro mylny a nepravdivy report a hlavne tvrde tresty pro ty, kteri ti celou hru tohle chatuji a kazi ti zazitek ze hry, diky bohu, ze nektere firmy imlementovali do her vypnout chat (viz black ops 2 a Dota 2)
podvody jako tenhle ani nezmiňuji
http://www.youtube.com/watch?v=IneT4ro3LnQ
MR. Fnuk Fnuk: no v povaze to máš možná ty, já nemám potřebu podvádět a nikdy ani neměl. Jinak paranoidní nejsem, chaterů a hackerů je příliš a nejsem sám kdo to vidí (to by neviděl jen slepej, aimbot se dá rozpoznat velice jednoduše a střelba přes stěny taky, stejně jako vidění přes stěny). Nejméně Cheatrů a Hackrů jsem mezi dobrými akčními hrami viděl v RainBow Six: Vegas 2, kdyby po několika letech se to nepřestávalo hrát, tak u toho s klanem ještě pořád jsme, stejně tak u SWAT 4.
Bohužel proti tomu se nedá nic dělat, jen si platit vlastní server a když se tam něco takového objeví, tak zabanovat. Ostatní ochrana je neúčinná.
Tom: Videt hackery a cheatery je nekdy dusevni porucha, rika se tomu Paranoidni schizofrenie, jedinec trpi bludy a pocity ze ho nekdo pronasleduje, v tvem pripade wh a aimbot hraci :DD.
Tim nechci rict, ze na serveru nejsou WHacka, nebo Aimboteri, ale podstatne mene nez v COD napriklad :-) Opravdu zalezi na serveru.
Neni hra (nemyslim tim jen pc)m ani jedinna na svete, kde by se lide nesnazili podvadet, mame to v povaze.
W1LlR0cK: On se sem tam ten blbec nenajde, je jich už většina. Narazit na sever, bez čítrů nebo hekrů, je docela vzácnost.
Dzardajs :
idiote ono by stačilo občas koukat co se děje na internetu a hned bys věděl že to je v popisku je 199% info
xpéčka už jsou starý... já sám sem si loni koupil právě kvůli BF 3 sedmičky.... jsem velmi spokojen
Moontaar- No tak to bohužel asi těžko
Mohlo by to aspoň jet na XPčka ...
Je by mohli nenadělat tolik bugů jak to je ted ve 3 protoze s poslednim patchem uz mi hra nejede vubec.
Anthrax: Sem tam se nějakej idiot ještě najde. Pokud si vybereš server s dobrýma adminama, tak se nemusíš ničeho bát.
Jsem zvědav co z toho bude :) ..tedy především jak se poperou s všudypřítomnými hackery. Hrál jsem BF3 jen v openbetě (nebo co to bylo) a dokonale mě od hry odradili střelci z podtextur apod. Podobné excesy nevymizely ani potom - vidno dle videí z youtube, kde hacker položil výbušninu a do toho místa se mu z ničeho nic respawnovala většina hráčů z opozice.. Jinak popisek hry je v pohodě.
Takovou blbost napsat do popisku hry když se o ní skoro nic neví :D