Call of Duty: Black Ops 2
PC
-  Vyprodáno, zapněte si Hlídacího psa a my vás informujeme, až bude produkt opět skladem
-
Minimální požadavky
Ověřte si zda splňujete HW požadavky
(stránka v angličtině)Call of duty je zpět a přináší opět akci roku. Příběh se točí kolem rapidní modernizace armády, kdy vojáci tak jak je známe dnes, jsou nahrazeny stroji ovládané na dálku. Tam kde člověk dělal morální rozhodnutí a jeho činy se nedají předvídat, je nyní UI, která má přesně specifikované možnosti rozhodování. Co to vlastně znamená? Člověk bude oponovat pokud mu je zadán úkol, který nechce splnit, ale u stroje se najde technické řešení, jak jeho rozhodování změnit a díky tomu co bylo ještě dnes na Vaší straně již zítra může jít proti Vám. Je stroj lepší než člověk či člověka nelze nahradit? Rozhodněte se, rozhodněte TEĎ!!Boj začíná!
-
Diskuze dočasně vypnuta
Své dotazy k objednávkám prosím směřujte na email xzone@xzone.cz. Děkujeme.
Komentáře (190)
-
Recenze (25)
IceBoose (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 23.4.20134.55- GRAFIKA
- +PŘÍBĚH
- +UPGRADY ZBRANÍ
- menší bugy
Hru sem si užil hlavně Multaku
ARWI (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 21.4.201315- +GRAFIKA
- +PŘÍBĚH
- +UPGRADY ZBRANÍ
- -Totální nevyváženost v MP člověk který hraje jako úplný nováček nemá skoro šanci ukořistit kill.
- -Upgrady v SP ještě chápu pohoda ale dát kolyminátor se kterým jdete on vám skenuje mapu jestli někde někdo není no sorry ale to je přehnané a dost.
- -Příšerná komunita hráčů.
- -Je hloupé že levlu 1-30 to automaticky vyhledá server kde najdete třeba 5-6 prestige čí master presige mně osobně se to stávalo nevím třeba už to tak není.
- -Treyarch totální blbci asi po 3 týdne hraní (Your account was permanently banned)ano tuto zprávy jsem se jednoho dne dozvěděl když jsem si chtěl zahrát MP.A nejenom mně mým kamarádům taky prostě asi 5 lidí v mém okolí dostalo ban za nic žádny hack,nadávky,vulgární nick nebo urážlivý emblem prostě jen tak.
DOBRÁ HRA POVEDLA SE AŽ NA MP !!!
szpinner (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 17.4.201355- - Grafika, pecková a po posledním updatu běží bezchybně,
- - MULTIPLAYER, Multiplayer a Multiplayer :-) !!!!
- - Příběh a atmosféra
- - ozvučení prostorů a efektů ( střelba v dálce, výbuchy granátů, pecka :-)
- - Úprava celé postavy v MP a její parádní balancování-nemůžete mít všechno a musíte se rozhodnout co se vám hodí a co ne)
- - Zombie :-)
- - ze začátku problém s velkým poklesem FPS při hraní, ale po posledním updatu vše v pohodě
- Pro hatery CoD- pokud se dokážete přenést přes svoje ego, a koupíte, tak nebudete litovat :-)
- pro ostatní : super hra, se super příběhem, a ještě lepším MP a parádní grafikou.
- za ty prachy hooodně zábavy na hooodně dlouho :-) (MP)Repry (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 13.1.201345- grafika
- videoklip po závěrečných titulkách :)
- příběhové volby s dopadem na závěr hry
- Menendez
- zajímavé lokace
- spousta zbraní
- příprava na misi
- zombie mod
- slušná videa
- dobrá PC optimalizace
- vyvážené množství wow momentů
- absence českých titulků
- občas haprující umělá inteligence
- Strike Force mise mě nechytly (naštěstí kromě tutoriálu a jedné mise nejsou povinné)
- jízda na koni byla milé zpestření, ale po zahrání Assassins Creed mám pocit, že šlo tady zpracovat podobně a ne tak toporně
- mise naštvaného Menendeze, že by se i Rambo styděl
Rozhodně nadprůměrná hra se slušným příběhem a konečně i s možností volby. Sice nedosahuje kvalit předchozích Black Ops a ani není nejlepší díl Call of Duty, ale rozhodně patří k tomu lepšímu, co bylo v roce 2012 vydáno. Škoda chybějící české lokalizace, ale to už je u této série tuším od druhého dílu pravidlem. Pro další díl bych ale uvítal buď návrat ke druhé světové válce nebo do jiného historického konfliktu. Napadá mě třeba korejská nebo vietnamská válka. Moderních bojů máme v posledních letech tolik, jako kdysi s protěžovanou WW 2, která se dnes ve hrách už téměř nevidí. Jinak Black Ops 2 jsem si užil a můžu jí všem co mají rádi 3D akce doporučit!
Njuta (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 5.1.201355- + Grafika
- + Zvuk
- + Možnost změnit průběh hry
- + Mise a Příběh
- + Raul Menendez ( Nejlepší záporák z cele serie COD podle mě )
- + Zavěrečný skeč se skupinou Cordis Dia :D
- - Krátká kampaň :(
10/10
Wolfik (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 4.1.20134.55- +Možnost ovlivnit příběh
- +Nečekané zvraty příběhu
- +Vlastní volba výstroje před misí
- +Propracovaná grafika terénu
- -Inteligence spoluhráčů v příběhu
- -Občas chyby ve hře
- -Při nastavení textur na méně jak High jsou textury šílené rozmazané.
Když jsem poprvé viděl upoutávku na nový black ops 2 tak se mi zježili vlasy hrůzou. Ale dal jsem hře šanci a ta mě nakonec vyvedla z omylu, příběh má smysl a mise v minulosti tak i v budoucnu jsou zábavné. Hru jsem si vážně užil a můžu jí jenom doporučit.
AlíkCzech (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 3.1.20134.55- Příběh
- Grafika ( Nevím na co si furt stěžujete mě nepřijde škaredá, aspoň to rozjedou i lidi se starším a slabším PC )
- Výběr zbraní do mise
- Zombíci
- Multiplayer
- Opět skvělé postavy jako v každém COD
- Několik různých konců
- Bugy
- Občas AI nepřátel
Zase jsem se královsky pobavil jako každý rok já jsem spokojen :)
TheFormulaMan1 (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 31.12.20124.55- + Příběh (Budoucnost i minulost byla famózní!)
- + Zvuky zbraní
- + Výběr zbraní do dané mise
- + Graficky povedené i když někde nepochopitelně nízké FPS (Mám herní PC a ne EEE PC)
- + Nové postavy, staré postavy jako Woods a Hudson
- + Nové zombies
- + Zombies módy
- - Steam (pomalý start hry, načítaní apod.)
- - Někdy FPS
- - Bugy
- - Začátek hry lehce uspávající, ale to se změní (aspoň pro mě).
Když jsem slyšel o Black Ops II a viděl jsem budoucnost řekl jsem si že do toho nepůjdu že to bude, akorát parodie na Crysis, ale naopak hra mě velmi pěkně překvapila. Někde byly vidět bugy, ale to snad časem zlepší. Dávám 8/10
jare666 (Xzone.cz)Ověřený nákupHodnoceno: 27.12.20124.55- tenhle díl se povedl!trošku liznutej budoucností:)
- v kampani zas hromady nepřátel který bez hlavě střilej..no nic moc umělá iteligence..
hra přijemně překvapila..
Martin (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 15.12.201245- +MP
- +Hratelnost
- +Hodne map
- +Mody MP
- -Grafika stejna jak CS global offenive
- jinak me nic nenapada.
Po spusteni jsem si pripadal jak kdybych se vratil tak o 7 let zpet co se tyka graficky urovne to je des az je mi lito nevyuzity graficky karty.Na druho stranu je hra svizna a ma perfektni hratelnost jen by ta cena mohla byt tak za 500,ale jinak spokojenost pro multak doporucuji
Celkové hodnocení vypočítáváme z ověřených i neověřených hodnocení.
Ověřený nákup - zákazník prokazatelně zakoupil produkt u nás v obchodě.
Neověřený nákup - nemůžeme ověřit, zda zákazník produkt zakoupil. - GRAFIKA
Tharkun: S Windows 10 není problém :)
Zdravím, bude hra fungovat na Windows 10 home?
Mám problém se zombíkama oni totiž po zabití nevybuchují ale jen vizuálně když u něj stojím a zabiju ho tak zmizí ale výbuch který není slyšet ani vidět mě zraní... Nevíte co s tím.Díky
Ahoj! Chtěl bych se zeptat jestli to ještě někdo hraje a stojí si to za to koupit?
Na win 8 i 8.1 funguje perfektne. Tohle je posledni kvalitni COD :-). Vytrvale jsem kupoval nove dily, ale MP hraju jen zde.
Půjde mi hra na Windows 8?
Chcem sa spytat zakupyl som hru cod black ops 2 nainstaluje mi steam zaregistrujem sa a potom nic instalacka hry sa neukaze moze to byt tym ze uz som jednu hru cez steam hral Wargame europen escalation pomvozte prosim
Dobrý den,chci se zeptat jestli je ke hře i DLC mapa nuketown 2025(pro multiplayer) Děkuji
Neplánujte do budoucna nějakou slevu právě na tuto hru, když před chvíli sál Warfighter 300 ? Díky za odpvěd.
adfbadfb
Chtěl bych se zeptat,když si ted' koupím hru budou tam ty dodatky Nuketown 2025 atd. ??? díky za odpověd'
není
Je k této hře čeština?Jestli je tak kde ji mám hledat?
Čauec potrebuju poradit jak spustit cod black ops .mam nainstalovano a pisemi to Steam must be running to play this game.nevite jak na to?
Prosím poraďte mi někdo,jsem v začátcích hry a nemohu se dostat přes situaci kdy mám pomoci kámošovi odtáhnout mříže,tak mačkám F ale pokaždé ho veme autobus.Tak co dál?Díky
to ajajaj : občas se to stane a docela mě s tím Steam kaká, stačí se odhlásit a znovu zalogovat, někdy dokonce pošlou ověřovací kod.
PS: a taky se občas stane, že člověk vypne hru a Steam příliš rychle, ještě než dojde k synchronizaci s PC a pak to otravuje, že bylo hráno ze dvou míst atd... Nemám Steam rád, je dobrej jen k tomu, že to člověk má na jednom místě a nemusí mít instalační DVD + aktualizace.
cauvec, nema nekdo problem se steamem...no connection ?... a nevi jak to fixnout ? :)
Třeba by pomohlo to legálně stáhnout ze steamu nebo si koupit dvd
Ahoj
potřebuji pomoct :( Stahnul jsem si už po 6xté Call of Duty Balck Ops 2 a pokaždé ten samý problém :( Pokaždé když hru spustím tak se mi z ničeho nic bleskově na tvrdo restartuje PC a to nemám žádnej shit PC - i5.geforce 560 ti.8g ram. Prosím poradte mi co mám dělat :(
Ahoj neví nekdo o nejakých serverech, kde se jen tupě neběhá ( je povoleno jen krčení a jde o taktiku ? A kde se ten výběr ve hře volí ?
letka61: musís obě tlačítka držet, ne mačkat.
čus lidi nevíte jestli když si to koupim tady budu to moci nějak aktivovat na Steamu nebo si to budu muset přidat jako non-steam hru?
Ahoj jak chci spustit COD BO2 na steamu tak dám hrát hru a pak mi to napíše spoučtím klasicky a pak to zmizí a hra se nespustí
Nevíte někdo proč nebo jak na to ?
Díky moc za odpověď..
Prosím,jak se dostanu z pod té kobyly /Afganistán/mačkám tlačítka myši ale nikdy to nestihnu.
potřeboval bych poradit jsem ve hře u železných zavřených dveří a je tam očni skenr a číselník teče tam voda jsou tam sochy lvu ve výklencích byli tam neviditělní vojáci a já nevým jak dál aby se ty velké dveře otevřeli a ja mohl jít dál,nevýte jak na to?děkuji za radu René Vanek renevanek@seznam.cz
mno koukam vseci ste celkem nadseni tedy pokud vam to necrashuje.Coz mne prekvapuje protoze tohle je zatim nejhorsi cod co bylo dokonce i muj 8 lety bratr se zacal smat a rekl ze to je hloupost co to hraji.Tak by mne zajimalo co vas na tom tak strasne bavi?
Zdravim vsechny potreboval bych pomoct kdyz hraju camping tak se nemohu dostat pres prvni misi pri hrani se mi stane ze najednou zčerná obrazovka a uz nenaskoci obraz zpatky ale hra pri tom normalne jde jen ten obraz padá nevite nekdo co s tim prosim ?
pro Jiri : měl jsem podobný problém a vyřešila to výměna wifiny, s tou co jsem celou dobu používal to prostě nechodilo, dal jsem jiný typ ( od stejného výrobce ) a ejhle vše bez problémů ;-)
@ gasum - asi takhle:
http://2i.cz/bfc01c36e5
(to je obsah celého DVD)
@ gasum - díval ses do obsahu DVD ? Tam bys měl ten .exe soubor vidět.
benkar:
Hra píše, že nemůže najít soubor exe.No nic zkusim ji reklamovat.Jednou jsem měl podobný problém a reklamaci přijali a vrátili mi peníze.
@ gasum - tvůj příspěvek by se fakt lépe hodil do diskuze příslušné hry, ale k věci - proč vlkádáš DVD po nainstalování hry ? To není přece nutné. Problémů může být více. Zkoušel jsi hru spustit jako správce ? Také se musíš v menu přihlásit do svého účtu.
ještě jednou se zkusim zeptat může mi někdo říct zda to pojede na asus k52 d 2,1mhz 3jadro 4gb ddr3 ati mobility radeon hd5470 1gb
děkuji za odpověď
Trochu jiné téma...............
Zdravim všechny.Mám original crysis 2
po nainstalování hry vložím dvd a dám hrát a ono se nic nestane.Co je za problém?
Tak docela průser, tu Nuketown 2025 mapu odstranili (kterou tady inzerujete jako bonus) bez varování z playlistu a přitom měla běžet 24/7 - we never close.
jo jinak komplet to je asus k52 d 2,1mhz 3jadro 4gb ddr3 ati mobility radeon hd5470 1gb
tak mam ati mobility radeon hd 5470 a jestli sem to prelozil spravne tak na notebookcheck to s tim nezkouseli
kdyz mi napises aspon jaky mas model (serii notebooku) tak to snad najdu
devilsun: to je link na stranku kde testuji hry na ruznych grafikach kdyz tak si tam najdi tu svou http://www.notebookcheck.net/Call-of-Duty-Black-Ops-Laptop-Benchmarks.42614.0.html
to prave z hlavy ted nevim ale je tam 1Gb ati HD mam pocit ze 6250 ale presne to cislo nevim
devilsun: Je potřeba aby si jeste napsal jakou grafickou kartu mas
zdravím chci se zeptat jestli to rozjedu na notasu kdyz mi jelo Black ops 1 i MW3
asus 2,1 GHz 4GB RAM 1GB GRAFIKA
Místo BO2 prej někomu dávají ME2 :)
tak jsem to chtěl dohrát ...ale ta zázračná služba steam cloud mě poslala hrát to od první kapitoly ..už jsem to odinstaloval a na youtube kouknul jak to skončilo. Víte co je nejhorší ..ten pocit, že jsem o nic nepřišel ..další odpadek nic víc. Kdy už vyjde něco pořádnýho...
Jiri:Otrakovym problemu se steamem slysim poprve, asi bych zkusil preinstalovat klienta. Kdyz to nepomuze, zkus napsat sem: https://support.steampowered.com/
Ahoj, mam docela velkej problem, kdykoliv nyni zapnu steam a zacnu stahovat tak mi sleti cely internet, musim restartovat kompl a wifinu. Jinak steam jede, jde pres nej stahnout naprikald ovladace na grafiku , prochazet obchodem, poustet videa, ale jakmile zapnu download, tak to cely spadne. Jini klienti jako treba origin jedou, nedelaji problemy. Jsem uz fakt uplne zoufalej, nevite nekdo co s tim :(
Moc dekuju
haha tak tomu říkám střílečka chvíli střílení a chvíli grylování na zahradě ty ameryčani...:D
"Jens"
Grafiky sou v pohodě i paměti, ale procesor je slabý.
Záleží na jakých detailech si chceš zahrát, pokud Ti bude stačit na normal a ne very high, tak by hra měla jet plynule aspon na 30fps.
Pokud ani tak ne, tak jedině procesory nataktovat, za to nic nedáš a výkon se Ti zvyší.
Poradil bych víc, ale mám čtyřjádro a od AMD na 2.7Ghz
a na vysoké detaily fps kolem 30-60 jak kdy, taky se stane, že to klesne i pod 30 :/
Tady Ti možná pomůže videjko, na jakým se dá i když špatně hrát hra.
http://www.youtube.com/watch?v=mCfS0mWYhqU
128 mb - Graphic Card
2 GB - RAM
1,5 - Ghz
Intel Core 2 Duo
Windows 7
Ta grafika 128mb je fakt síla :D
A ten procesor taky, ale běží to :O)
ECKO grafika je hd4850 a hd3850 - chci hrat na dvou ruznych kompech (maji stejny procak a oba 4GB pameti a windows7), mw3 na obou bezelo v klidu.
dik za odpoved
"Jens" a jakou grafiku použiváš a kolik operační paměti ?
Určitě bych procesor nataktoval co to de:)
Pokud se nepletu,tak běží na 2.4Ghz to je na dvoujádro na dnešní dobu opravdu málo.
Koukni se na youtube,tam je pár videi, viděl jsem, že de klidně na 4.4Ghz:) a to už by si rozdíl poznal:)))
bacha na to, windows XP hra nepodporuje:)
Hele, hrajete to nekdo na procesoru core2duo, presne typ e6600? Je to o chlup slabsi nez minimalni pozadavky tak nevim...
Dik
Já jsem s touto hrou spokojen,jen mi na ní vadí ty Hackeři,ale s tím nám sliboval ten lepší anti.cheat,ovšem,asi ho sem nedali XD.
PS:Nechápu proč někdo může napsat toto do závěru recenze: Battlefield 3 nemá konkurenci.Zase nějaký,duševně chorý člověk porovnává CoD s BF3,tyto hry se srovnávat nedaj,každá má něco lepšího než ta druhá,a naopak.Mně se CoD líbí,a vyrůstal jsem na nich,a proti BF3 nic nemám,a hraju je taky,bez potřeby se hádat,jaká z těch dvou her je lepší.PPS:Nechci tu vyvolávat hádky,tak mi,prosimvás,nepište,jakej jsem tamten,a tenhle,děkuji.
sedli18- Tak zase tak jasné to není. Minulý díl hrát přes ovladač nešel !
Hamsteer: jn, ale je to pořád stejný. BO a WaW, to nemůže Treyarch udělat Coop do CoD ? Co by s tím podělali..... Nic, prostě by to vydrželo na dýl... Zombíci mě bavili jen v 5. dílu, pak už je to porád to samý, zombies ale úplně všechno i zamlžený prostředí.... Takže díky tomuhle si raději počkám na slevu.
Nuda Hratelnost DES !!! grafisky SHIT
Lakulakasatrusetoka hojs: Spec ops je u MW,ale u Black opsů máš místo toho zombie mód ;)
Zdar hoši, zejtra si chci kupovat BO2, ale chci se zeptat jestli budu mít dobrej požitek ze hry, protože muj kompl už není uplný mladík :)
Specs:
AMD Athlon II 2X 3.0 Ghz
NVIDIA GeForce 9600 GT 512 MB
4 GB RAMek
Win 7 64bit
Diky :)
Hle hoši, jde to hrát i Coop Capign jako tomu bylo v ostatních dílech jako jeMW2( Spec Ops), CoD: world at war?...Myslím, že to asi nejde ,když tadle možnost nebyla ani v BO jedničce, což by mě sralo, jelikož to není levná záležitost, potřebuji aby tam toho bylo hodně !
tak kampan dohrana... 7 hodin.. a je to super.. warfighter muze jit nekam :-) tech zvratu, a ten konec!!! doporucuju dokoukat do konce :-)
Kamile, myslim že je to asi jasný že ano. Bože, bože.
Zdravím.
Jde tahle hra hrát s x-boxovým ovladačem ??? Díky za odpověd.
Taky zase Activision s Treyarch lhal, dedicated servery se nekonaji.. BG
Parada je to tu.postacka uz chtela vzit roha:)musim na odpoledni vecer to okourim.nekdo si me pridejte nick freebio
Právě to dorazilo, tak večer zapařím a uvidím :-)
Taky mi z ČP nenapsali, nicméně při sledování zásilky píšou: Zásilka doručována dne 13.11. poštou XXXXX
Buď v klidu, já nemám ani expedováno :D
jo jako jo expandována byla ale česká pošta mi nenapsala takže to dojde až ve středu takže pěkně na nic ! ...
Ahoj bude i pulnocni prodej?
To dexter : Já bych byl v klidu, když jsem se podíval na svoje předchozí objednávky tak změna stavu byla v mailu odeslaného v 16:10.
nemá to zítra náhodou dojít? ještě mi ani nepřišlo že balík expandovali a má to dojít na datum vydání ? chyba ? dojde to teda zítra (mám to předobědnané už 2 měsíce...
Ahoj bude obsahovat i NUKETOWN ZOMBIES? Na steamu jsou obě mapy jako bonus
/Facepalm/ citace, další věc že jse nudím, takže jsi taky chci zahrát :) i bez toho že budu natáčet.
Kubidoo: Ty jsi teda "Lest" Player :D kupovat to jen kvůli natáčení..jak víš že ti to hodí víc odběratelů? odběratelé přibívaji dnes když si něčím výmečným a pokud vím dnes už je to docela těžké sehnat odzačátku 1000 subs ..je docela smutné že to děláš jen pro to aby ses pak mohl koukat kolik máš odběratelů...
Já jsi nový black ops kupuju jen kuli tomu že jsem lest player takže jse mi to hodí protože to přída nějaky odběratele ... :D , další věc že už je nudím ale mám taky jestě nějaký hry na steamu který jestě nemám dohraní .... , a hlavně !!! nemám mw3 takže jsem se spulky vyhnul nejvěčímu odpadu minulého roku.
sedli18: Jo to by měl :)
Ahoj, chtěl jsem se Vás zeptat, jestli mi můj PC utháne, BO II
Zde jsou moje věci
Grafická karta- GeForce Nvidia 9600 GS
Procesor- Intel Core 2 Quad CPU Q660 @ 2.40 GHz
Windows 7
RAM: 3 GB
Prosím odpověd mi napište na můj e-mail: sedli18@seznam.cz
Díky moc předem.
Dexter, je to napsané, v den premiéry :)
když to máme předobědnané kdy to příjde ? : )
Tak já se osobně už na tento díl moc těším protože jsem sledoval už dlouho novinky co vypouštěli takže doufám že mě nezklamou ale to co se tu zmínil Oliver...je to jedno a to samí je to Codko a tentokrát od Treyarch a ne od InfinityWard a podle těch uprav perku a zbraní bych jim docela i duvěřoval až na tu mp7 která mi přišla jak kdyby se při střílení ani nehejbla..ale ano mohli by udělat větší zničitelnost prostředí ale zároveň si myslím že když by každym dílem přidali do tý hry to co tam nikdy nebylo začalo by to ztrácet toho CoD ducha a už by z toho byl battlefield nesoucí jmeno Call of Duty ...s MoH Warfighter bych se vyjídřil že jsem slyšel že je dost zabugovaná (multiplayer) Singl bych si asi i někdyy zahrál ale kupovat si to rozhodně nebudu...a když bych se měl vyjadřit k bf3 tak jsem hral dost dlouho a už mě přešla trpělivost furt přidavaji datadisky to ano a ja si vždy řeknu tak určitě opravili tohle ale ono nic pul roku stejné bugy a nesmysli těšim se až si budu moct zahrat nove CoD :)........jinak tento rok už vlastně čekám též jen na AC 3 + ještě to BO 2 :)
tak jsem na youtube viděl pár videí z hraní a nepřesvědčili mě ke koupi. V podstatě pořád to samé ..tupé ovce nabíhající na popravu. Divím se jak dlouho už s tímhle konceptem nekonečná série CoD drží. Akorát jsem včera dohlál MoH Warfighter a to mělo aspoň slušnou grafiku (PC verze na plný detaily) a jsem zvědavej jak recenzenti zhodnotí právě "nový" CoD protože neustálá recyklace obsahu jim hrozně vadila a taky tupá AI. V případě MoH ale byli spíš tupí vaši parťáci ..nepřátelé zdaleka tak dementní nebyli. Mít skvělou grafiku je fajn ale nechápu proč se nezaměří více na umělou inteligenci a na celkovou zničitelnost prostředí. Dokonalý herní zážitek u mě se rovná skvělá grafika, skvělá AI nepřátel a event. parťáků a zničitelnost prostředí. Tohle dohromady měl BF3, a předtím pak Bioshock, Crysis a Crysis Warhead, Half live 2 episode 1 ..skvělá inteligence Alyx. Ještě se mi líbil Max Payne 3 ale tím jaksi výčet z posledních 5ti let končí. Jinak jedna velká bída. Osobně letoš čekám už jenom na AC 3 na PC a na Far Cry 3. Doufám, že se nezklamu..
V zadnem pripade bych neresil engine ci grafiku, ale spatne balancovane zbrane jako MP7, a jsem si zcela jisty ze i Vector K10 bude dost powa, a pak jak pisou kazdym rokem jak maji dobry anticheat ale kazda druha hra v jakemkoliv dilu je plna aimboteru a whacek, a je jim to uplne jedno, akorat se vam vysmejou, a pro cloveka co raz za cas chce vypadnout do digi reality je to pak jen zklamani, nevim jak dopadne bo2, ale u mw3 activici slibovali hory doly vcetne ranked dedi, z kterych udelali unranked dedi :D
Nerad vám kazím iluze, ale každá nyní vyvíjená hra má engine starý dlouhá léta. Příklady - FrostBite (BF3) - vývoj začal před cca 5 lety, Unreal Engine 3 (Mass Effect, Batman Arkham City) - 6 let, Anvil Engine (Assassins Creed) - 5 let, Black Ops 2 bude mít vylepšený engine z Black Ops - IW 3.0, který byl poprvé použit v roce 2007 u MW4, tj. je relativně 5 let starý. Pokud budete namítat, že předtím CoD běželo na něčem podobném, tak je to pravda, ale šlo o tak velký skok, že se tomu prostě začalo říkat nový engine. Navíc to samé bych mohl říct fanouškům Mass Effect nebo Batmana, první verze unreal vyšla v roce 1998 a nikde sem neslyšel nadávky!!!
bude to hovadina sosnu projedu smazu :-D
to ARCTIA ... když jde na W8 CoD MW3 tak soudim ,že toto by mělo taky
Prvni Call of Duty, kterou muj pc (c2d 6600 a radeon 3850) dle ofiko pozadavku neutahne. Nevim jestli se mi chce hrat multak na low nastaveni v rozliseni 1024*768 :-))
Hra vychazi v utery ... ktery den ji budete odesilat a kdy cca dojde ? minuly rok mi MW3 dosla diky rychlemu servisu ceske posty az o 3 dny pozdeji...dekuji za odpoved :-)
Má někdo informaci jestli to bude chodit i na WINDOWS 8 ?
Nikde jsem to tady nenašel, jen že na W7 a VISTA.
boSS: nevim naco to tu pises, je jasne zeto rozjedes na max.
tk na mi intel core i7 3770 s kingstonkama hyperX 1600Mhz 2x4Gb a grafickou kartou NVIDIA GeForce GTX 560 Ti to myslim pustim na full detaily :-D
Primeshark:Chyba!Pouzivaji Engine z CoD5:World at War
Hra už je skladem? Myslím jestli vám už přišla, protože na Slovenku už je aféra, že prodali několik kusů zákazníkům dříve než měli a že už jim kopie se hrou přijeli.
S.F.K. : 13 roků starý engine ? Jde vidět že nevíš o čem mluvíš.
Black ops 2 vyvýjí Treyarch a ti používají základní engine z
Black ops 1 (2010) a dělají to úmyslně,protože chtějí,aby to mělo hratelnost jako codko a nebyla to úplně jiná hra.Asi před 2 měsíci zmínili že BO2 bude mít nový zvukový engine a grafický engine (pro PC).
cele EA je len o prachoch par titulov sa vsak zadari ako BF3 jednoznacne najlepsia hra zatial od nich
13 rokov stary engine za dalsich 1099kc, to je ze to nejde na xp je jasne, xp je stary OS, ale jadro enginu na ktorom to pobezi je rovnako stare ak nie este starsie... Ukoncete tu serii zacnite novu kazite si meno CoD
sluzba elite neni pro pc
ke sluzbe steam jako takovej si nemuzu stezovat,ale aby clovek musel aktivovat hru na steamu kde ma jeden ucet a pak dalsi ucet na cod elite sluzbe,mi prijde trosku ujety
já to taky plánuju, ale tak když je to tu napsané, tak sem se radši zeptal :)
Na winXP tato hra na 100% nebude
DarthMoky: obavam se ze ne, sam sem si uz prehodil nedavno system z xp na 7
tak co teda bude to i na XP?
Michal: ano
Bude se také tento díl vázat na STEAM? respektivě dostanu tak cd-klíč,který budu moct využít na steamu?
As a Newbie, I am always browsing online for articles that can benefit me. Thank you
website http://www.ajordan4cement.com
Zdravedm.. děkuju moc za aktualizaci. Jen menšed dote1zek.. chybed mi tam vlkaove1 zaste1vka Vendryně ne že bych ji potřebovala, ale je na trase kde jezdedm a v te9 aplikaci vůbec nened.
to Caukyy - Prosimtě a od čeho tu tahle diskuze asi je ? Aby se zeptal když něco neví a tak se zeptal, každýho nebaví to někde hledat i když to může být sebejednoduší. A jestě k tomu, tak tady to napsaný nemají, že potřebuješ mít Steam atd, tak nevidim nic špatného na jeho otázce. :)
Bohumil: no nevim jak to myslel ale mit dedicky bez ranked je celkem vis na co? Uprimne jen pevne doufam ze bo2 ranked dedicy mit bude... rika se sice ze ano, ale to o mw3 do 1 mesice pred vydanim taky, activision jsou banda pokrytcu, kterym neni dobre verit.
To ARsmant : dedicy mají i MW, je vidět, že o tom víš kulové, ale jelikož se na dedicách nazapočítávají XP, tak na nich celekm nikdo nehraje.
@kryton- BO2 vyžaduje přímo steam, hra se sama do steamu nainstaluje a budeš přes to hrát....lidi než napíšete ňáký dotaz tak si o té hře taky něco zjistěte, nechápu lidi co si chcou hru předobjednat když oní ani neví takové základní a jasné věci
kdyz si hru predobjednam tady, budu ji moct pridat do steam knihovny, bude provazana se steam komunitou? diky
nj ale přece jenom už většina hráčů raje na Win7
to saidlik: Já to celkem chápu, že někdo ještě používá xpčka, když si vemu, že windows vista vážně nebyl dobrý operační systém a třeba ještě nepřešli na 7, protože teprve ty jsou lepší než xpčka.
Bude mít dedicy .. A to je právě ta super věc, která v MWčkách chyběla .. Protože mít lagy, jelikož si týpek něco stahuje, to bylo něco úžasného ..
CoD BO2 nebude mit dedikovani serveru??
Hrál jsem snad všechny díly CoD krom trojky, v MW2, MW3 i Black Ops mám dle statistik stovky hodin a několikrát dodělanej prestige. Black Ops 2 ale dle mýho názoru vypadá nejlíp. Pokud se podívate na nový screeny a videa tak to má celkem hezkou grafiku a i multiplayer bude dobrej, jelikož i jednička byla podle mě daleko lepší, než Modern Warfare 2 a 3 bez dedikovaných serveru.
Pro informaci Martymu, proti robotům tam bojovat nebudeš a že hra nepoběží na XP je logický, pokud se chce technologicky někam posunout. Upřímně, kdo ještě dneska může používat 11 let starej operační systém nechápu
A? Všichni si stěžují, že se pořád CoD opakuje, teď tu jsou roboti, což je od předešlých dílů velká změna, ne?! Mě se to celkem líbí, jak mapy tak i nová a lepší grafika a vše, co se týče hry a hratelnosti vypadá lákavě. Takže určiťo musím vyzkůšať.
Tenhle díl totalně posrali z prominutim grafika bude dobra i mise ale jediný co mě na tom všem štve je že 1)lidi proti robům ?! (debilní)
2)od call 1 do 8 zadne roboti a ted roboti
Můj názor:nekupujte nelibi se mi tento dil vynecham,nekomu se samozdrejme libi ja vam to nezakazuju ale muj nazor ste uz slyseli ale takovouhle ........ si nikdy nekoupim
na XP uz asi zadna podporovana hra nebude rekl bych hry co budou vychazet v roku 2013 uz zadne hry nebudou podporovane na XP.
to neni normlani... zase hra co nebude podporovana na xp.. cod je nejelpši ale timhle mne na*rali
doporucene jsem nenasel.
minimální uvedou ale max. ne ..
a doporučené HW ? :-)
Parada nove COD uz konecne nepodporuje Xp.
Minimální HW požadavky Black Ops 2
• OS: Windows Vista SP2 nebo Windows 7
• Procesor: Intel Core2 Duo E8200 2.66 GHz nebo AMD Phenom X3 8750 2.4 GHz
• RAM: 2GB pro 32-bit OS a 4GB v případě 64-bitového OS
• Grafická karta: Nvidia GeForce 8800GT 512 MB nebo ATI Radeon HD 3870 512 MB
Výborně, bude, ještě by to chtělo nějaký dárečky ;)
Nejlepší díl-MW2. BO byl podle mého nic moc, prostě od treyarch mi to moc nesedne, ale i přesto mi tendle BO připadá zajímavý. Doufám, že jsem dají přísnou ochranu Anti-cheat, protože to co je v dněšní době v MW 2, tam kdyby zavedli teď Anticheat ochranu, kolika lidem to zablokuje hrát MP? No to bude hodně velký množství. Prostě jakýkoliv polomenší cheat a BAN. Ať si tu hru pak kupují kolikrát chtějí, když musí cheatovat a srát hru jiným, aspoň vydavatelé vydělají.
Bude jako bonus taky Nuke Town 2025. U jedničky to byla nejlepší mapa :)
Gameplay z Gamescomu:
Aftermath -
www.youtube.com/watch?v=IU10w2WEC4o
TURBINE -
www.youtube.com/watch?v=9U0_uQM5gTQ
YEMEN -
www.youtube.com/watch?v=678JObON-o4
CARGO -
www.youtube.com/watch?v=Ryz6mHWo4xM
Jojo....asi nák tak.
Lidi uz neresim, je to kazdy dil cod co vyjde plno odkazu nenavisti vuci pocitacove hre jeho tymu a cokoliv co s tim souvisi, kazdy rok...
Creatix-Přesně ale tady nehraje roli grafická stránka té hry,i když mně se moc líbí,ale spíše inteligence (demence) lidí co prohlašují tuto hru za odpad a podobně,jinak na hru se moc těším a doufám že myslíš ten stejný videoklip jako já,a ten se mi moc líbil :)
Lolest - vice nez ubohe navic jak toto mohou tvrdit po vydani noveho video z mp, sak graficka stranka je luxus, uprimne takovou sem ani ja necekal...
Všem těmto lidem co jsou tady,a vykládají o CoD všechny kraviny resp. že se jim to nelíbí: Nechte si to pro sebe,nikoho tu nezajímá vaše vypovídky,že je to pořád stejná a další kraviny na ůrovni 6-ti letých dětí,pokud se vám CoD nelíbí,nehrajte ji,hrajte něco jiného,nekomentujte jak je nějaká hra lepší,to je akorát ubohost,a pokus urazit lidi kterým se CoD líbí.PS:Nechci vyvolávat hádky,ale toto chování je už trochu více ubohé.
Pořád stejnej několik let starej Engine, pořád stejná koridorovka, pořád stejná zaskriptovaná slátanina...tohle že je vrchol virtuálního hraní? Velebnosti, du blejt...
Creatix, měl by být později oznámen, z 99% se tak většinou stane a máme stejné věci jako jsou ve VB popřípadě mají některé obchody v USA. Takže tak.
To Admin:
Bude k predobjednavkam bonusova mapa NUKETOWN 2025???
PrimeShark:
Běž si radši umýt recenzi. :)
viz. ...nemůže mýt recenze...
Vy tomu rozumíte asi jako plastový harvester měděným trubkám.
Je snad jasný, že poslední dobré CoD bylo BO1, dál už to začíná být krapánek nepřehledné.
Lovu hlemýžďů,
zdar.
Já se o nic nesnažím jen se vám směju :D
maji stejny engine ale jen teoreticky! prakticky uplne neco jineho kazdy ho zacal upravovat po ty roky po svem, treyarch se zameril na vetsi rozliseni textur hra sice neni tak barevna zato rozliseni je podstatne vyssi nez u mw, mw ma vice graficky rozmazanejsi textury zase do hloubky barev pestrejsi.
A uprimne tyto debaty jsou tu porad lidi hatuji call of duty, lidi hatuji battlefield a brani jedno nebo druhe. nevim ale snazite se presvedcit sami sebe nebo si myslite ze druhe? Vnuknout nazor druhym o to tu celou dobu jde? nebo o to ze financuji 10 let activision, nekdo zase ea jini ubisoft ci microsoft, valve atd neni to prece jedno? Kazdy ma svuj vzor a objektivne receno zadna neni lepsi nez ta druha firma, nevim proc to resite...
PrimeShark : Slyšel si někdy o dojmech z hraní z E3 ? V MW2 mám nahráno 420 hodin a v BO 350 a engine vypadá stejně až na pár rozdílů. Základ je stejný.
Call of Duty patří Activision a ten si najímá 2 firmy na tvorbu hry (IW a Treyarch),Black ops patří Treyarchu a ti mají úplně jiný engine než Modern Warfare of IW.Treyarch je známí pro to ,že hru podporuje - updatuje,patchuje a hlavně poslouchá komunitu.David Vonderhaar je taky hráč CoD a má u Black ops nahraných stovky hodin,i on ví co by v CoD mělo být a co ne.Lidi by si měli přestat plést MW s BO.
Kozuluh: nevím kde to žiješ,ale BO2 ještě ani nevyšel,takže nemůže mýt recenze (pokud je to nějaká recenze z bety,tak to vůbec nevypovída o tom,jaká hra bude v plné verzi)
Promaštěná dírka : Bez se lecit, potrebujes to
Kozoluh a promastena dirko co berete? Je vam dobre
Kaeluzín nebo jak se jmenuješ, máš právo takhle tady urážet Spidermana? Nikdy ti nic neudělal, je to skvělá hra, která je jedinečná a má něco do sebe. Nevim jak u vás, ale u nás se zelenina pěstuje normálně ve skleníku nebo na záhonku... Doopravdy nemám čas, říkat ti tu, jak se čistí zuby. A ta indulona, co si jí chtěl, je na poličce.
Kealtsuxhin : Zřejmě nechápeš i ty nejjednodušší vtipy ale nevadí. Koukal jsem na recenze BO2 singleplayeru a příběh byl podle hráčů tak slabý že se jim točily kulky o 106. Mám koupené skoro všechny díly CoD a po MW3 mě opravdu přešla chuť. Je to jediné Cod kde mám v kampani nahráno více než v multiplayeru protože je to naprosto stejné jako MW2 jen s horšími texturami. V Battlefieldu si podle toho co píšeš pěkná hniloba a je mi tě líto že zůstáváš i nadále otrokem Activison. Zemlbába.
Kotoluh: vzhledem tomu ze tvuj prispevek poukazal na tvou inteligenci, tak engine je sice stary, ale nepochazi z tetrisu nybrz od ID software (queake 3 arena, nejhranejsi fps na svete hned po cs). Co se tyce battlefieldu ten je mimojine fajn ale radoby frostbite 2 je pouzivam v kazde hre co maji proto se jim to vyplati stale obmenovat, narozdil ale od dice/ea umi udelat skvely pribeh, skvely system aimu, zadna podel mrizka pro pomaly mozky a kupu modu, kde se clovek bavi coz se u pulky modu u bf3 rict neda viz noob camp TDM jako priklad, kde 15 lidi ma kulomet s diopodou, 15 sniper rifle, dalsi 15 beha s automatickou brokovnici a zbytek se snazi neco hrat ktery je doplnen lidma co strileji rakety vsude kolem... o tehle si hre mluvil ne diky radsi investice do stareho enginu... preju ti peknou zabavu a zmiz z fora hry o kterou nemas zajem.
Co si budeme povídat, samotný engine hry je převzatý z staré známé hry Tetris a podle toho hra také vypadá. Pro ty co hrají na kalkulačce a rádi vyhazují 1000 kč každý rok aby si koupili to samé je to ideální, pro ty lepší je tu Battlefield 3.
Bubuhuh: nepustim se do tebe, cenim si tvuj nazor jako bez problemu, ja to kupiji ale prave kvuli tomu,ze ikdyz inovuji tak ty znemny nejsou tak rozsahle, navic ke koupi BO2 me jistym zpusobem donutili, komercnim, a to, ze na MW3 nejsou ranked dedicy, nyni zase budou a diky tomu a sklidnym srdcem muzu rict ze snad muj posledni dil, snad jen at nespackaj mapy, a jsou tam nejaky oldschool :), kazda serie ma i svuj konec uprimne MW2 jakoze COD6 byl posledni dobry zachvev IW,a jsem v podstate rad ze tento dela Treyarch, IW uz nikdy vic, stejne uz tam nejsou ani puvodni autori ti cca 40 jejich clenu zalozilo RESPAWN ENT.a budou delat pro EA. Tak at AC ti jeste dlouho vydrzi
To: Kaelthin
Neznám Tě a neznám ani tvé herní schopnosti, tak nevím proč bych Tě měl nazývat noobem. Vyjádřil jsem pouze názor na chystaný titul. Jistě máš pravdu, že všichni vydavatelé to dělají jen kvůli zisku. O tom nepolemizuji. Vadí mi ale to, že spousta vývojářů a vydavatelů v rozhovorech a zprávách se chvástají jak inovují, jak vytváří nové možnosti a jak si bude moci hráč zvolit způsob dokončení misí či hlásají o otevřeném světě. Nejen že to co uvádím výše jsou z většiny pouze reklamní žvásty, ale ani se nesnaží inovovat tu technologii, či dopřát hráči alespoň otevřený svět a volbu cesty ke kýženému výsledku. Jasně série AC nepatří do stejného žánru jako CoD, jenže alespoň se mohu pohybovat volně po celých mapách, poznat místa na která se nedostanu v reálu a představit si jak to mohlo vypadat v dané době na onom místě. Má to návaznost na historii, což se u CoD již dávno vytratilo. Osobně jsem z CoD skončil a do budoucna se k této značce vracet nebudu. Komu se to stále líbí, ať si to koupí, ale pokud se přístup vývojářů a vydavatelů nezmění, pak dříve či později budou další hráči zjišťovat, že si za dost peněz kupují titul, který v podstatě doma mají v několika vydáních, pouze s jinou obálkou. Než se do mě pustíš, tak jen dodám, že i série AC se zákonitě musí dostat do bodu, kdy začne upadat. Všechno jednou skončí a všichni by k tmu měli podle toho přistupovat.
Já mám CoD radši už jenom proto že je to akce a adrenalin na každém rohu a ne jako bf,kde jsou obrovské mapy a většinu hry strávíš hledáním nepřátel.Mimochodem Black ops dělá Treyarch,ne Infinity ward a už potvrdili že dělají nový grafický engine pro PC (na E3 byla ukázka z Xboxu) a taky je tam hodně pozitivních změn co se týče vytváření class,vzhled vojáků,velké změny co se týče Zombie módu (větší mapy,více lidí,více zombie,nové game módy),zkrátka Black ops 2 si určitě koupím a jenom doufám že to tu budete dávat i s Nuketown 2025. ;)
a jeste jeden detail, ja to prave kupuji proto, ze to je takove jako ty predtim! dost lidem se to nelibi nic proti, ale az se tohle zmeni ja investovat do cod prestanu, ja nepotrebuji nejake silene inovace, a nevadi mi ani ten engine, pitoma bf3 mrizka mi staci, nebo zabugovany future soldier a cs ve stylu hopsajicich ctverecku kdyz do tebe strili po tom netouzim, staci ze to hraje dost velka komunita a oni se beze me radi obejdou :)
Bubububu - at si myslis o tom co chces nerikam ze nemas pravdu ale ostatni hry nesahaji ani po kotniky bf3 mam hraju ale jsem rad i za cod, protoze spawncamping je fakt pro, chvastajici bfkari, a nez zapocnes s prispevkem ze jsem noob, podivej se na moje statsy na bf prvne jo :), ja jen rikam, ze mam spoustu jinych fpsek, ale tyhle funguji tak podle mych predstav, a nukupiji to kvuli grafice, a vim jaky activision je, ale uprimne rekni sam myslis ze EA nebo jina firma to dela pro neco jine :DDDDDD Bavis
Poslední dobré CoD bylo WaW. Nejlepší byla 2 a MW1. Od doby WaW se vydavatelé pouze vezou na značce a nesnaží se inovovat engine a technologii na které je to postavené. Jde jim jen o každoroční zisk a dělají z lidí blbce a oni jim to žerou jako ovečky trávu na pastvě. Za tyhle prachy dostanu jinou zajímavější hru s parádní grafikou, fyzikou i dějem ze který se alespoň na chvíli posadím na zadnici. Tuto technologickou vykopávku se stále stejným dějem si nechte. Dokud se nesníží poptávka, tak vydavatel bude chrlit do světa tenhle odpad. Už by se měli trochu zamyslet a vydat něco nového originálního. Naskriptovaných koridorovek jsou plné regály. A toto bude další. Z toho kam se série CoD ubírá jsem velice zklamán a raději dám přednost jiným titulům.
Zde je vice informaci o tom bonus dlc k predobjednavkam - http://www.callofduty.com/blackops2/preorder
Chtel jsem se zeptat pry Activision bude davat k predobjednavkam DLC mapu zdarma - Nuketown 2025 co je na tom pravdy? A bude to mozne si takto s timto bonusem zakoupit i u vas?
mě bavilo každý call of duty i medal .. :)
petta. Metalistu neres to je hater na vsech forech moznych, pokud to neni zrovna jeho oblibeny tetris vsechno je spatny :))
Jako to co jsem videl z E3 mi stacilo, ze do COD prijde nova stava a mozna kdo vi treba se zase budeme skvele bavit :)
METALISTA píše:
tento fail pojede aj na win 98
Petta píše : opravdu ? to bych se klidně vsadil o celou vejplatu :D
Fascinující :) 9. díl CoD ;) Něčemu podobnému se může rovnat snad jen série Might&Magic.
Kéž by s tímto přístupem pracovali také lidé z EA na tibériové serii Command & Conquer a nevymýšleli zvrácenosti typu "C&C4"!!!
Vipadato zajimavi.Docela se nato tesim.A asi sito fakt koupim.
Stale kritizujete, hatujete aniz byste si to zahrali kritizujete grafiku, nebo dej nebo jeji delku, ale vetsina lidi i presto je spokojena, je to TOP konzolova hra a byla by na lepsim miste kdyby nebylo hackeru i na pc, zasilam luxusni upoutavku - http://www.youtube.com/watch?v=Gm5PZGb3OyQ&feature=autoplay&list=PL7CD8C2AABB7A0532&playnext=2
Ne prosím, už ne. ://
Call of Duty : Black Ops 1 semi opravdu libil, ale tohle nekoupim uz podle Traileru semi to nelibi.
Cau chlapi ... a Peter, jo pravda je v tom, ze uz je to po 8my omyvany stejny engine, ktery asi nekde v polovine alespon pro me u MW2 mel zlaty stred top grafiky ze vsech ostatnich COD, je pravda ze by mohl byt novy, a taky je pravda a by se vice snazili, napr. BF3 s uzasnym frostbite 2 ktery pouziji i MOH, laka hrace, nedivim se, uzasna HD grafika taky si to vychutnavam na MAX, zato kod se sitkou, kdy za rohem dostanete headku :D apod ono zase cod s tim starym co maj je porad o dobrym a uzasnym enginu v tomto uhlu, ikdyz je to uz takovy praotec enginu :D mozna prave proto, ze tenkrat to chlapcum slo lepe, nebo je porad nekdo nehonil, myslim si ze i frostbite 2 ma ten potencial kazdopadne v dnesni dobe cas sou penize nevim :D radsi bude MOH :D, a devate COD se starickou grafikou a dobrym kodem...
JJ, je to porad stejne, ta hra je tolik prodavana jen protoze je to COD, ta znama hra! Pritom to je strasna blbost, kazdy dil ta stejna hra, ale deti si to koupej. Vzdyt je to preci COD
Pokud to budou lidi i nadále kupovat tak asi jo. :(
Chtělo by to, aby se Black OPS 2 prodalo méně kusů a to výrazně méně a pak by teprve začali dělat CoD v pořádné grafice, s delším dějem, jiným prostředím a ještě s cenou dolů, protože kupovat si to za ty prachy nemá vůbec cenu. Kdyby ta cena byla o polovinu nižší tak by se vůbec nic nestalo a ještě by na téhle kravině pro děti vydělaly.
Je to prostě rok co rok stejné a není na tom vůbec vidět kus práce a inovací. Což je každopádně velká škoda. Udělat tuhle hru pořádně, tak by to teprve bylo něco, co by se nám líbilo.
Těch COD jeste bude, dokud z tehle kravinky maj zisky.
Mne zajímá jediné bude ještě nějaké CoD z období 2. světové války
John: To těžko,všechny MW dělá Infinity Ward,Black ops je od Treyarchu,takže to bude příběhově úplně něco jiného.
podle mně bude po tomto dílu závěrečný díl...myslím si že se tam střetnou všechny postavy z COD od MW WaW....až na soapa...ale kdo ví....stejně zase bude žít :D:D:D:D ale jinak codčka jsou oka...ale v MW3 mne moc nepřekvapilo...příběh je ok...nejhorší je že chcípnul Soap
:)
tento fail pojede aj na win 98
Bude to do pohody, uz se tesim, i presto ze to bude 9ty dil myslim, ze urcite na nejaky cas upouta mou pozornost :)
Ja myslim ze ta budoucnost uz bude celkem o nicem?Ale necham se prekvapit treba to bude stat za to...?
Bude to i pro XP?
...tak...řada COD byla moje nejoblíbenější válečná hra....jedinné dobré CODčka jsou 1,2...možná 4...ostatní je totálně na....vůbec mne to nebaví....MW3 mne zklamalo..pořád to samé..zdá se mi grafika horší než MW2...a Black Ops 2???to je zas jako co????je tam nějakej starej Woods nebo co kterej chcípl a ted je tam zas??? ještě v budoucnosti???? no to je teda pěkná Sr..ka..grafika taky nádherná :D:D:D...s COD jsem skončil...zklámání...tohle už nebude COD jak bývalo...stejne tak v budoucnosti nic vypadat nebude protože nebudou prachy.....COD je prostě jedno a to samé...žádná změna.....
Jé se na todle CoD docela těším koupil jsem si když vyšel první moder warfare a od tý doby žádny protože to mělo jen lepší grafiku ale tady to bude aspoň v budoucnosti konečně nějaká změna (jsem rád že se to posunulo du budoucnosti) někde jsem četl že ty bojový droidi se budou dát ovládat celou hru (jako v bf vozidla) tak jsem na to zvědav bylo by to určitě dobré pozdvižení
Infinity Ward a Treyarch neudělují tak velkou cenu, Activision ano, jelikož to je jeden z nejznámějších publisherů her světa.
3ARC a IW z toho vynechte, AV jsou čuráci.
to lolest: na Steamu už to jede.
Tohle je první CoD, na které se fakt netěším. Možná to bude fajn, ale nevěřím, že by to byl nějaký trhák. Souhlasím s názory, že ti ubožáci fakt jen ždímou dolary co to dá. Nevidím jediný rozumný důvod, proč vydávat tak fenomenální hru každý rok a tím ubírat každým dílem na její kvalitě.
Udelejte konecne novou hru tragedi, engine starsi jak ja beztak :D Jedine co jste doposud zmenili je rok v jakem se to odehrava ;-)
No jo, novej rok, nove COD :-) Uz je to trapny, tak i cely CODcko a Activision, Treyarch, IW... Hlavne ze mate zisk co? Nenazrani ubozacci.Ta hra by se mela prodavat za max 599 a ne 1299 nebo jak to stoji kdyz je nova, na steamu 60 euro. Cekam utoky od COD fanboyu ;-)
to bude vyplach:D
Tak na tento díl jsem opravdu zvědaví já osobně mám CoD rád hraju všechny,ale z budoucnosti? no uvídíme třebo to zase taková kravina nebude (jsem zvědaví na tu misi s těma konma z traileru) pokud tento díl bude alespon tak dobrý jako WaW nebo MW tak se to určitě hrát dobře bude.Abych to skrátil moc se těším :) PS: neví někdo jestli to pojede po Steamu?
To undersnake: Naprosto s tebou souhlasím. :)
Já nekupil ani jeden díl, protože to nestojí za to, ale kdybych měl před několika lety možnost, koupil bych CoD1, Cod2 a kdybych věděl, že MW2 a MW3 bude vesměs stejné jako MW1, tak bych i to nekoupil.
Zatím hru nebudu odsuzovat, protože nikdo neví jaký ten příběh bude. Kdyby se to nejmenovalo CoD a nebylo to od IW ani TREYARCHU tak jako podobně GHOST RECON by to bylo dobré, ale mě se tady ty sci-fi hry z nedaléké budoucnosti moc nelíbí. Tak uvidíme co bude toto. :)
Opraveno :D
máte chybu v popisu hry na konci.. Boj zažíná! :D
Do dneška lituju za prachy vyhozený za black ops...oni už z nouze nevědí co.Případá mi že se hodně chytli nápadu ghost recon future soldiers,to ale alespoň vypadá že se natom opravdu někdo snažil.Bohužel serie call of duty se mění pouze jen vizuálně.Možná je to tím že sypou jeden díl za druhým.Už jim jde bohužel asi jen o vatu,ja už ale nekupuju a pokud se rapidně nezmění tak ani kupovat do budoucna už nebudu.Určitě nejsem sám...
No tak tohle Black OPS mě zklamalo. Čekal jsem Vietnam, Kubu SSSR a další oblasti. No prostě Studenou válku a ne rok 2025 v Los Angeles. To už nic normálního nemohli vymyslet a ženou to do sféry sci-fi?
Black OPS mělo velmi dobrý příběh, ale bylo tam o dvě mise méně než v jiných dílech a navíc ostatní mise byly také krátké. Dvě mise z toho byly jen videoukázky, kde se vůbec nic nedělo (Pentagon a základna, kde byl Mason vyslýchán. Nejvíc mě štvala optimalizace a chyby, které neopravily ani dosavadní updates. A nejhorší bylo, že jste mohli v mnoha případech zabít protivníky jenom v perimetru do kterého jste vstoupily. Protivník si vás taky nevšimnul, pokud jste nebyly v perimetru a zdálky jste mohli do něj střílet půl hodiny a vůbec nezemřel. Takže tohle byla zásadní chyba.
Pokud bude dobrá optimalizace, zmizí chyby a nebudou tam ty trapný perimetry a příběh zaujme tak si to možná půjde zahrát, ale opakovatelnost tu asi hrozit nebude. Ani trvalé místo na HDD/SSD. Třeba se někomu bude líbit Multiplayer a bude tam řádit od rána do večera jako malý děcko.
Zatím to na mě působí jako naprostá hovadina, ale ten trailer nebyl zas tak špatný a dokonce mě zaujal.
No uvidíme co to 13. listopadu 2012 vyjde na světlo.
Doufám, že tenhle díl uzavře tuto sérii a Infifity Ward a Treyarch příjdou s něčím novým a zajímavějším.
CoD bude mít tolik dílů, dokud to hráče neomrzí. Svoji úlohu v bláznivých střílečkách však již dávno čestně splnili, ale honba za ziskem pokračuje a ne a ne přestat. Následují roboti-zabijáci, po nich přijdou ještě robotizovaní čerti a nakonec snad zvítězí plně automatizovaná Nebeská jízda v čele se svatým Petrem, který poslední nepřátele umlátí radioaktivními klíči a pak s nimi slavnostně zacinká.Těšte se!!!!
Je možné, že bude nějaká sběratelská edice?
To si nechte :-D