Company of Heroes: Opposing Fronts
PC
-  Vyprodáno, zapněte si Hlídacího psa a my vás informujeme, až bude produkt opět skladem
-
Nástupce real-timové strategie roku 2006. Company of Heroes: Opposing Fronts přináší dvě nové kampaně - za britskou 2. armádu, která bude osvobozovat francouzské město Caen, a za německou tankovou divizi Panzer Elite, která bude čelit útoku ze vzduchu ve válečné operaci Market Garden. Jiným lákadlem se stane vylepšená verze Essence enginu, tentokrát s podporou DirectX10. Mezi jiné novinky se zařadí dynamický systém počasí, zdokonalená fyzika a o něco chytřejší inteligence vojáků či vozidel. Do multiplayeru přibudou nové módy a možnost hrát za dvě nové armády ze singleplayeru Opposing Fronts i v síťové hře předešlých Company of Heroes. Hra vyžaduje připojení k internetu. Hra je v češtině.
-
Diskuze dočasně vypnuta
Své dotazy k objednávkám prosím směřujte na email xzone@xzone.cz. Děkujeme.
Komentáře (174)
-
Recenze (25)
Radek01 (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 14.5.20103.55- Skvělý datadisk stejně jako původní hra.Relic se opět předvedli prostě umí
- Nutnost založení online učtu,povinost ztáhnout aktualizace jinak si nezahrajete
Jinak skvělá hra za slušnou cenu
Johny (Xzone.cz)Ověřený nákupHodnoceno: 26.12.20094.55- Solidní schopnosti pěchoty. Nová vozidla. Dobře zpracované kampaně.
- Časté chyby při multiplayeru. Někdy zbytečně malá životnost vozidel.
Velice povedený datadisk. Oblíbil jsem si ho stejně jako základní hru. Není to však úplně dokonalé. Vadí mi časté chyby při hře.
david001 (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 1.8.200955- +graficke spracovani postavy do detailu zpracovane
- +britska kampan,a kampan za PE
- +dobry multiplayer
- -nic
nadherna hra davam ji 100% jak se daval prvni mu dilu coh je to fakt supr strategie doporucuji si ji koupit ale jestli chcete hrat i za amiky a Wermacht budete síi muset koupit coh tales of valor protoze v opposing sou jen 2 armady PE a briti jinak ji davam 100% protoze si to zaslouzi rozhodne doporucuji
pařmen (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 27.6.20093.55- skoro všechno
- málo tanků a jednotek,občas spadne
docela to ujde ale s předchozím dílem se nemůže rovnat a ty patche stahovat nemusíš stačí když odpojíš net a když jseš v menu tak zas zapojíš a je klid
targu (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 20.5.200935- *Grafika
- *Zvuky
- *Kampaně
- *Spoustu obsahu
- *Nutnost nainstalovat nejnovější patche před začátkem hry!!!!!!!(asi 2 GB PATCHŮ + několika hodinová instalace)
- *Nutná registrace pokuď máte internet
- *Náročné na HW
Nízké hodnocení kvůli patchům!
MAFIAN (Xzone.cz)Ověřený nákupHodnoceno: 20.12.200845- Dvě kampaně za Brity a Němce
- Kampaně jsou sice kratší ale celkově nabízejí větší porci nahraných hodin.
- Datadisk je spustitelný i bez prvního Company of Heroes.
- Nádherná grafika , která oplývá spustou detailů a efektů.
- Briti ani Němci nejsou nijak podobní Američanům nebo sobě navzájem , každá frakce má úplně jinou taktiku boje atd. Američani jsou univerzální , wermacht preferují drtící sílu , panzer elite sázejí na rychlost a kombinaci obrněných vozidel a pěchoty naopak Briti ty jsou skvělými obránci . Zkrátka každý si najde ty své.
- Nové frakce znamenají nové jednotky atd.. prostě nová nálož zábavy.
- Stále skvělá fyzika HAVOK.
- Zvuky jdou ruku v ruce se skvělou hudbou.
- AI vojáků je na skvěle úrovni , krejou se a všechno to kolem . Dívat se na ně je pastva pro oči.
- Hra je v češtině , povedené manuály taky nejsou zvykem.
- Herní náplň je zkrátka a dobře skvělá !
- Malá možnost odzoomovaní = občas malá přehlednost bojů.
- Tanky i pěší jednotky do sebe střílejí půl hodiny než se zabijí , pár patchu to vyřeší.
- Chybí nové módy v MP.
- Občas chyba v AI.
- Docela náročné HW nároky ovšem mě to běželo na mém kompu na medium až hard bez sebemenšího škubnutí.
Velmi povedený datadisk k neméně skvělé původní hře ! Doporučuje necelých 9 z 10 pařmenů.
peta (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 26.11.200855- VSE
- nic
Prosim můžu se zepta když si koupím COH OF.Jestli mi půjde bez předešlé verze.
Vevrka 116 (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 24.11.200855- TATO HRA SE MI VELICE LIBYLA URČITĚ BYCH JI DOPORUČIL VŠEM CO HRÁLY PŘEDEŠLI DIL COMPANY OF HEROES.
- ŽÁDNY ZÁPOR.
DOPORUČIL BYCH TUTO STRATEGII
War (Xzone.cz)Ověřený nákupHodnoceno: 4.11.20084.55- Grafika
- Nové strany(britové,němci)
- Zlepšení umělé inteligence
- Možnost hrát za 3 strany pokud máte CoH
- Dobrý multiplayer
- Hw náročnost
Lepší hru než je tato meti strategiemi nenajdete. Není na ní co krytyzovat jelikož je to velice propracovaná hra jako její předchůdce. Splnila plně moje očekávání všem bych ji chtěl doporučit.
edas (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 10.9.20084.55- prosim napite i na email jestli ahle hra potrebuje i zaklad dekuji
- jeste nevim :D
Hmm to taky nevim
Celkové hodnocení vypočítáváme z ověřených i neověřených hodnocení.
Ověřený nákup - zákazník prokazatelně zakoupil produkt u nás v obchodě.
Neověřený nákup - nemůžeme ověřit, zda zákazník produkt zakoupil.
Zdar. Koupil jsem si COH a COH opposing fronts (v originále) a v pohodě dva roky hrál. Nejdnou jsem udělal přeinstalaci pčítače a znova všechno nainstaloval. Jenomže. Když se chci přihlásit na relic online, napíše mi to že to chce nějakou debilní aktualizaci bez který se nemůžu přihlásit na svůj účet, a když ji chci rovnou stáhnout dojde k chybě a nejde to... Tím pádem se nemůžu přihlásit na svůj účet a ligicky si hru zahrát. Když odinstaluju Opposing fronts tak to běží normálně, ale dneska večer sem odinstaloval i klasický COH a když jsem to následně chtěl znova naistalovat píše mi to, že už jedna verze v počítači je a že instalace nemůže pokračovat... Poraďtě mi někdo prosím, nebo jim to pudu vrátit zpátky do krámu a vomlátim jim to vo hlavu....
proc mi nejedou aktualizace (proc mi nejdou nainstalovat) mam windows 7
kuba - preinstaluj hru :) Ja mam taky W7 a CoH na disku E nemam zadny problem.Taky nevim proc by problem mel byt. Automaticky patch si prece cestu najde.
grond11: ano, mela by byt koncem brezna.
Chtěl bych se zeptat,zda bude na Xzone dostupná Company of Heroes Gold(zakladní hra + Opposing fronts)?
cute,mam takovej problem.preinstaloval sem na win 7 a rozdelil sem si disk(na jednom oddilu mam OS a na druhym data) a najednou nejdou nainstalovat patche.....normalne spustim instalacku toho patche a hned to hodi chybu ze to nenalezlo adresar a ze mam hru preinstalovat.....pomozte prosim...
Ne, Opposing Fronts je samostatne hratelny.
potrebuji k hrani zakladni company fo heroes ?
Tak jsi mel pravdu. Hlavne ty sniperi jsou desny.
To nevim, ale me neprijde hrani proti pocitaci obtiznejsi. Pravda, moc jsem to nehral, cca 4 mapy, nebyl cas, ale vysledky mam stejny.
ten patch se mi, teda až na ten zvuk, nelibí, změny jsou spíš k horšímu, obzvlášt obtížnost je ted zmršená, je tam mnoho nových bugů, nemluvě o tom, že na největší obtížnost PC dost zvýhodnili oproti tomu, co bylo předtím, jako aby kulomet vystřelil a sejmul jednou salvou celou skupinu to je na mě moc, zvlášt když to uděláte vy, tak jim skoro nic neubyde
Ten posledni update se velmi povedl. Spousta krasnych vylepseni, nejen co se tyka hratelnosti, balancovani, optimalizace spojeni, ale hlavne grafiky a zvuku.
chtěl jsem se zeptat jestli je v něčem horší než základní verze
Na podpodpore CDP ti urcite radi poradi.
Čau lidi mam problém měl sem to naistalovaný posral se mi komp a musel sem přeinstalnou windous. Chtěl sem to nainstalovat a samo to spadne chybý soubor na uninstal . Co stim poradíte ?? Když něco tak napište na icq 483 526 116 dík.
Tak to hned vyzkousim. Hrajete nekdo mod Europe in Ruins?
Jestli chcete dobry mod na CoH:OP stahnete si Batle of the bulge.dali tam nove jednotky je to (bitva v ardenách)ale nefunguje na cracklich vezzich :(
uz se tesim na dalsi datadisk
dobry den. Prosim vas nevite nekdo jak se zvysuje limit ? dekuji vam. NEMuzu na to prijit ..
Teda ty zakladni.
No vsak ano. Ty myslim.
Ty ale myslíš piati u Commandos,ne?To trvá než se k nim dostaneš. Tuším, že jsou ve velitelském kluzáku. Já myslel základní pěchota vylepšena piatem.
Britsky Piati jsou dobry, dokazou znicit tank behem chvilky, navic maji stealth mod. Ja hraju za Brity nejradsi, ale to je vec nazoru. U zakladni hry se mi libi vic propracovana kampan singlplayeru. Je daleko zabavnejsi nez v OF.
Hm, to vím taky. Myslíš, že se to vyplatí investovat do základní verze? Je fakt, že panzer elite není nic moc. Např.: Při raní online. Briti zase mají nevýhody, že z počátku nemají PT zbraně. Ty jejich Piaty jsou k ničemu,co?
Teda obracene :) zakladni hra
Michal - jasne, datadisk OF.
Zdravím,
existuje nějaký patch, který by v CoH opposing force, konkrétně v přestřelce, zpřístupnil wehrmacht a U.S. Army ze základní verze CoH?
samo - co si treba stahnout demo a vyzkouset to ty hlavo.
prosim pomozte mi mam win XP 960 mb ram graf. kartu se 64 mb 1.8 ghz a pisu ze na to treba 2 ghz myslite ze mi to pobezi prosim pomozte
Rosťa:
Zatim se neví se vůbec nic kromě toho, že to Amazon nabízí v předprodeji za 30 dolarů a že udává datum vydání 1. března. Jinak nic
Pro některé problémy:
1) Dopuručuji nainstalovat nejprve základní hru a pak datadisk, protože pokud nainstaluji nejdříve datadisk a potom už jen zadám cd key základní hry kvůli odemknutí kampaně Invaze do Normandie a hru za Američany a Němce, pak se mně osobně stávalo, že například v tutoriálu hra přepínala titulky asi po půl vteřině.
2)Pokud je k dispozici připojení k internetu pak hra po hráči začne požadovat registraci, kvůli pozdější možnosti hrát hru bez dvd v mechanice (pokud jste offline, tak hra dvd požadovat bude), později už hráče při spuštění automaticky přihlašuje, potom pokud je k dispozici patch, pak se ho hra pokusí stáhnout a nainstalovat. S češtinou jsem problémy neměl, hra stáhne české patche. Mě osobně se patche automaticky neinstalovaly, takže jsem musel spustit .exe soubor ručně ve složce Dokumenty/My Games/Company of Heroes/patch.
Co je pravdy na tom, že vyjde nový datadisk pro CoH? Na stránkách Amazon.com už je v předprodeji Company of Heroes: Tales of Valor. Jsou o tom nějaké bližší informace? Třeba nové národy, nebo slibované a nedodané nové módy hry pro více hráčů.
nejlepsi strategie vsech dob a hlavne kampan za nemce tohle musim to je parba panzer hier ich bine letzier panzermunizionmehr
Radek - to proto ze mas jenom datadisk. Kdyz chces hrat za americany, musis mit i puvodni hru.
já mám stejný problém a nejde mi ani kampan Invasion in Normandy.
Mafian:Je to v CZ
Ahoj všem,mám problém s touto hrou.Dostal jsem tento datadisk ke grafické kartě.Jdem mi hrát jen za GBR PANZER.Nejde si v tom vyjetém menu zvolit američany.Nevéte proč?Moc by jste mi pomohli.Hra mě velice baví.Děkuji všem za pomoc.
Hru mám asi půl roku a najednou se mi stalo, že když v menu na téměř cokolic kliknu (jako je přestřelka, multiplayer) tak se hry sekne, nevíte co to má znamenat????
Je hra v cestine ?
Zdarvim mam takovej problem nainstaloval jsem si COH - OF a kdyz ho spustim tak tam je tabulka Relic online a tam je neco abych se prihlasil ale pritom sem se jeste ani nikde neregistroval a hodi mi to hlasku at si stahnu patch ale hodi to chybu at prej to zkusim pozdeji a cely den to nejde stahnout. ALe ja nechci hrat po netu ale singl tak co mam delat pls. ???
Jestli ti teda vadi tyhle veci, tak to teda hraj se zavrenyma ocima. Mozna to bude lepsi. Kdyz uz jsi byl donucen si koupit ceskou verzi a tolik ti to komplikuje zivot, tak aby ten tvuj trest nebyl tak priserny a abys tolik netrpel.
Case - ano, taky mám obě verze české, ano, taky patchuji přímo ze hry (slova "Automaticka aktualizace ze hry u CZ verze bohuzel nefunguje" jsem nepsal já, ale Gremlin). Mi tu šlo o to, a myslím, že to šlo pochopit z mého prvního příspěvku, jestli se aktualizuje při té aktualizaci přímo ze hry i čeština - což jak tu potvrdil Gremlin, tak tomu tak není a v takovém případě musím aplikovat CZ patch ze stránek CD Projektu (alespoň tak jsem to pochopil). Ono totiž nevím jestli sis všiml, ale v té české verzi patchované přímo ze hry je několi textových bugů nebo zvláštních překladů - abych byl konkrétní a nemlátil prázdnou slámu, tak zde uvádím nějaké příklady toho, co mi vadilo nebo přišlo divné: http://img135.imageshack.us/img135/7648/cohczrx2.jpg
Nevím jak na tom je "čistá" česká verze (tzn. aplikovány jen CZ patche ze stránek CDP) a trávit hodiny novou instalací jen kvůli tomu abych to zjistil se mi opravdu nechce. Já se přes to dokážu přenést jen mě prostě zajímalo, jak to je s aktualizaci češtiny přímo ze hry, když to funguje, nic víc nic míň.
A když už teda mám být důležitý, tak bych prosil admina, aby zde dohlédl na dodržování pravidel, protože příspěvek od Case je urážlivý a vulgární, což je v rozporu s "Vulgární či nevhodné příspěvky budou smazány". Děkuji. :-D
Case: "hlavne bych si kvuli nejakym nepovedenym DX10 nedal do kompu jeste nepovedenejsi system." Nevim kdo ze sebe dělá idiota; o DX10 vic ocividne z technologickeho hlediska uplny ***** a presto ze sebe delas dulezityho.
Dusicka - co to tady placas za kraviny. Ja mam obe ceske verze, hraju online a patchuju online, tak nechapu o co ti jde. Jestli o to citit se dulezite, tak to se ti moc nepovedlo. Kdyz uz chces kritizovat, tak si zjisti jak to funguje a ne tady mlatit prazdou slamu a delat ze sebe idiota.
Dusicka: patche do COH nevytvarime my, ale Relic (i do cz verze). Automaticka aktualizace ze hry u CZ verze bohuzel nefunguje, uz jsme se to pokouseli resit s Relicem nekolikrat, bohuzel neuspesne. K COH bylo uz vydano takove mnozstvi patchu (nemluve o vadnych ENG patchich, ktere vyrobce pak druhy den opravoval a ktere si vyzadaly celou novou instalaci hry), ze opravdu neni mozne jeste pridavat dalsi verze modifikacnich patchu a mit na technicke podpore dalsi zastupy klientu, kteri si pak budou stezovat, ze ten stazeny patch jim nejde na ceskou verzi nainstalovat. Z hlediska technicke podpory teto hry delame maximum, CZ patche COH jsou k dispozici ve stejny den jako pro ENG verzi hry, nemusite na ne cekat par dnu/tydnu.
Gremlin: ano vím, že to máte v "manuálech" napsané, ale jde mi o to, že když spustím CoH, tak na začátku po přihlášení to kontroluje aktualizace a pokud existuje nový patch tak ho nabídne ke stažení a poté rovnou instalaci. Já hraji online, takže je pro mě každý patch nutností. A vzhledem k tomu, že jsem byl v podstatě donucen si koupit českou verzi, tak, abych měl aktualizovanou i lokalizaci, musím patch stáhnout a poté nainstalovt ze stránek CDP a to je to, co mě na tom vadí neboť to trošku zdržuje a celý proces aktualizace komplikuje a právě tuto komplikaci beru jako trest za to, že jsem si musel pořídit českou verzi.
Teď už slyším ty řeči: "No bóóóóže pár kliků navíc to tě nezabije", ale pro mě to jsou maličkosti, které rozhodují o tom zda jsem nebo nejsem spokojen jak se samotnou hrou tak i s domácí podporou.
Osobně bych uvítal buď možnost přepnout na anglickou verzi (když už je problém se dohodnout s Relicem na zahrnutí české lokalizace do těch jejich automatických aktualizací) a nebo vydávejte patch pouze lokalizace a ne celé hry, abych ho mohl nainstalovat i poté, co zvolím aktualizaci přímo ze hry.
Dusicka: nevim, o jakem trestu mluvis. V manualech u vsech her mame napsano, ze cz patche k cz verzim nasich her jsou k dispozici na nasi strance www.cdprojekt.cz, patche ze stranky vyrobce na cz verzi ve valne vetsine nefunguji (az na vyjimky). Pripominky k cz lokalizaci COH (po opatchovani vsemi dostupnymi patchi) prosim poslat na mail podpory CDP (pozn. nejlepe primo screenshoty), pripadne chyby cz prekladu budou opravene v dalsim patchi. Diky.
Neví někdo jestli, když patchuju CoH přímo ze hry, zda se updatuje i soubor s překladem hry? Nebo musím za trest, že jsem si jak ***** pořídil českou verzi, vlézt na stránky CDP a patch stáhnout odtam, abych měl updatovaný i překlad? Protože z toho, co teď v té hře nacházím, mi vypadávaj oči z důlku a v porovnání s překladem Zaklínače se mi nechce věřit, že oba překlady pocházejí od stejného vydavatele. Děkuji za odpověď.
Dr.BlackFire: COH:OF uz v sobe obsahuje i zakladni hru, takze tu uz pak nemas instalovat. Akorat na uvodni prihlasovaci obrazovce zadas CD-klic jak COH:OF, tak i COH a pak uz mas pristupne obe hry.
mam dotaz objednal jsem si oba CoH a nejdrive jsem naistaloval Opposing Fronts a kdyz chci naistalovat jenom ten Company of Heroes tak mi to hlasi ze je jiz naistalovana jina verze tohoto produktu ze istalace neni mozna a ja nvm co stim plz poradte
OZ - vsak ja taky, hlavne bych si kvuli nejakym nepovedenym DX10 nedal do kompu jeste nepovedenejsi system. Textury jsou prave myslim na ultra jen pod DX10. Vsechno ostatni by melo jit pustit.
Hraju pod dx9 dx 10 spomaluje hru o 60% , ale když ho mám zaplej, tak jde terén na ULTRA ale textury ne, podle mě je DX 10 na Ho...o.
u nekterych jde ultra jen pod dx10, ne u vsech, vetsina by ti jit mela
Mam hodně divnej, sice nezávažnej ale je to problém, Mám sestavu bych řek celkem obstojnou a nejdou mi nastavit textury na ULTRA, než sem naiinstaloval dattadisk tak to šlo v klidu, ale ted už o jde jen na vyšší a nevim proč je to začerněný a nejde to.....(sestava: čtyřjádro, 3 Gb ram gf8800gt)
Ja zadny nezkousel, ale jeste je acidmod.
A ta nevies o nejakom poznam k-mod ci ako a len mi stentoval komp pokial maz nejaky link tak sem s nim
Možná to jsou uniformy z konce války? Myslím že jsou skin mody, které to upravují na ty šedé uniformy.
Nvim proc by davali do hry spatne uniformy...Ved sa pozri na nemecky minomet vsetci traja maju na seme akusi skatulu.Mg-team maju okolo seba omotane naboje alebo granatnici maju taku zvlastnu sedobielu uniformu namiesto feldgrau(polna sed)
Waffen XX jsou podle uniformy možná Stormtroopers (Blitz doctrine), pochopitelně pod jiným názvem. To jsem četl teda na foru. Nevím proč by davali do hry špatné uniformy... Britové OK nejsou, Commandoes jsou podle uniforem British Paratroopers, ale Commandoes zní asi líp tak je to tak. KCH (ritenkreuz) sou lehce ujetí, ale aspon hrači davaji pocit že sou taková elita, co popadne StG44 v brigadirkach a jdou kosit spojence :-)
Skoda ze cely CoH je z historickeho hladiska na uniformy uplne vymyslena.Tie Wehrmacht uniformy su uplne smiesne.Napr:Drzitelia ritenkreuz urcite by si dali na seba cierne uniformy a brigadirky.
Mrzima tiez absencia elitnych Waffen XX to je podla mna skoda.A tak to je aj v OF ty pancerovy granatnici co sa daju vyrobit v hlavnej budove ty su tiez na zasmiatie.Amici a briti su v poho.
Inak som velky fanda CoH i OF
Mas zalozenej ucet na Relicu? Mas stazeny vsechny patche? ( to asi jo) a neblokuje ti to nejaky FW?
mam problem tuhle hru sem dostal spolu s grafickou kartou a kdyz zapnu multiplayer a pokousim se pridat k nakymu serveru takto pise could not connect to all players in the game
k zadnymu serveru to nejde se pripojit nevite co stim mam delat?
je to to cislo na zadni strance manualu
Anglická má u nás cenu zlata!
realtoltek: zapomnel jsi dodat, ze jsou v anglicke verzi, ceske se ke grafikam nedodavaji.
nechce nekdo koupit originalku ? Dostal jsem dve ke kartam. Kdyztak pisnete 232 707 356.
zkousel jsi hru uplne odinstalovat, mas jen OF nebo oba dily?
Zdravím, mám problém s touto hrou, instalace v pořádku, ale při registaci to hlásí chybu, po instalaci si hra sama řekla o stažení patche (137MB) po stažení a instalaci to chce znovu nějaký patche (114MB), nejde stáhnout. Hra je originál.Díky za help
Case: já za Brity ještě nehrál:-) V tom případě to je fakt trošku divné, mimo zákop by se to jó hodilo, zvlášťě, když ostatní granáty mají.
V zakopu nehodis ani dymovnici. Jedina volba je ven ze zakopu, takze by je stejne nemohli pouzivat.
Case: h, není to tak, že běžná british pěchota nemá granáty kvůli balancu hrY? Když si představím, jak je těžké je vyšťourat, tak ještě aby házeli granáty:-)
ty zakopy jsou dobry, nez je z nich vystouras ... :) a kdyz postavis kus za zakop nejakej kanon a tezkej kulomet, je to teprve maso. oni ti anglicani maji jednotky nic moc, ale jako celek funguji prefektne. rad za ne hraju. asi nejlepsi jejich jednotka je comandos, kteri muzou sebrat tezke zbrane, maji granaty ( pechota z nepochopitelnych duvodu ne ), dynamit a kryci dymovnici.
Case: jsem se trochu bál, aby to nebylo se silou angličanů v zákopech moc přehnaný:-) Takhle jsou aspoň k využití pro defensivní hráče, protože jinak je ta jejich pěchota spíš k smíchu..bez velitele.
Ivan - zatim hraju kampan, uz mi chybi odhadem tak 2 posledni mise, takze pak se vrhnu na skirmishe a zacnu zkoumat. Moc se mi libi anglani a jejich pojizdne zakladny. Hlavne ty jejich zakopy, kdyz tam nakempis vojaky tak jsou prakticky nedobytny. Ale plamenomet na ne plati :)
Case-sakra, kdybych byl připojenej, rád si zahraju, Rushe mě nudí a není to o taktice, ale klickfestu... Hm jak je na tom balanc taktik a stran u Of?
Case: snad dva panthery ne? Navíc dost lidí hraje i luftwaffe kvuli vysadkařúm s úber assault rifles. Je fakt, že najít hráče, co hraje jen pro zábavu je skoro nemožné, po chvili vyleze blob (shluk) pěchoty a likviduje co jim příde do cesty :)
vho
Ivan - jestli by chtel nekdo zahrat pro zabavu a ne rushovat, klidne i coop proti kompu, necht se mi bez obav ozve na email
Ivan - s tema misema je to bida. Rad si hraju a nez si vybuduju pozice, abych posouval vojacky a hral na valku, ohlasi mi to "Ukol splnen, konec mise". Nejvic me to nastve v pulce mapy. Ale v podstate jsou vsechny mise stejne:
1) Zakopej se/ziskej pozici
2) Pockej na protiutok a odraz ho
3) Hotovo
Navic se neda vypnout ta sipka, co ukazuje na nektere cile. Delostrelectvo a tak. Takze niceni Nebelweferu se da udelat tak, ze si pomoci sipky najdes pribliznou pozici a pak tam loupnes baraz. Je to docela skoda, ale jsem datadiskem trosku rozmrzely. Kdyby stal 500, dalo by se to prekousnout. No a MP se taky moc hrat neda, protoze po vyjiti OF hrajou vsichni za Panzer Division, protoze mas za vitezne body za (jenom!) 1000 manpower 2 Tigery. A to je brutus, to se neda ustat.
aLop - Jo máš pravdu takhle to funguje, díky moc.
Spojení datadisku a původní hry je vynikající, protože s oreginálním CoH (jakože oreginalni eng datač u nas stejně nekoupím asi :)) po patchi můžete v multiplayeru hrát s novými frakcemi anebo proti nim.
Ta budova, pokud mi paměť slouží, snižuje upkeep - což je v CoH zpomalování nárustu manpower (v českém překladu to bude mužosíla bo tak nějak :D) Prostě s ní (resp. s těma upgradama) rychleji přibejvají bodíky. To zpomalování způsobují jednotky, které jsou na bojišti. Pokud se pletu, tak se omlouvám.
vývojáři dají do hry budovu, dají k ní pěkně blbej popis a není tu človeka kterej by věděl na co ta budova je, to je ale fakt dobrý. Fakt to vůbec NIKDO neví???
ví tady vůbec někdo jak ta budova od američanů (zásobárna za 100 sil a 50 benzínu) vlastně funguje?? Na co ta budova vlastně je? Co sem ve hře sledoval všelijaký možný ceny nic se mezměnilo, všechno stojí pořád stejně, zabírá populace stejně, vojáci se doplňujou za stejný ceny. Na co tam ty vylepšení vlastně vůbec dávají když nikdo neví na co sou??
CasE: tak já bych Tě z nacismu ani pro amerikanismu neobviňoval, to dělají jen lidé tupí, co vidí symbol a kdokoliv, kdo obhajuje jeho používání si vyslouží nálepku:-) S tou kampaní je to zajímavý postřeh. Mě přišly ty mise v OF dost krátké a snadné, všechny jsem je dohrál do půl hodiny maximálně, což u COH nebylo. Navíc i hodně lineární s minimem postupů. Nebo mě aspoň nic nenutilo zkoušet různá řešení situace. Prostě na ty paragány vyjedu s obrněnejma autama a tankama a je to. Pff, jak píšaš, žádná taktika.. CoH mělo mnohem větší tactical feel:-)
Zbyndaaa: ten limit na počet jednotek je někde na panelu ve hře, je tam takavej panáček a jedno číslo, které určuje, kolik můžeš mít max. jednotek a kolik máš aktuálně. řekněme, že nejvíc můžeš na misi mít 76 jednotek a když máš třeba tři družstva a dva tanky, tak to z toho limitu ukrojí 56. Myslel jsem, že tne barák snižuje tohle, ale není to ono, možná v multiplayeru. Spíš se mi zdá, že to snižuje cenu upgradů pro jednotky (kulomety u tanku, samopaly, bazuky u pěchoty apod.).
Zbyndaaa - copak? Zrovna tahle cast manualu ti chybi? No to je smula. Pozadej CD Projekt o zaslani noveho. Urcite ti radi vyhovi.
Ivan - vsim jsem si toho uz u prvniho dilu. Nejsem ani nacista ani proamerikanista, ale docela mi vadi, kdyz u zakladny vlaje cervena vlajka s jakymsi puntikem namisto americke. To uz to rovnou mohli zasadit do nejake fiktivni doby. Kazdopadne je to jediny nedostatek. No mozna jeste, pripadne mi, ze v CoH byla ta kampan sice jedna, ale hodnotnejsi. V OF se chvilku mrcasis, strilis kolem sebe paragany a pak je hotovo. Chybi mi tam trosku ta taktika. Ted jsem v Caen, rek bych ze posledni takze se da rict, ze hotovo. Kazdopadne to budu hrat jeste nekolikrat stejne jako CoH, aby posbiral vsechny medaile.
Jo, a s tim srpem mas pravdu.
nebo kdybys byl tak hodnej a mohls mi tu část manuálu s touhle tematikou naskenovat (bylo by to možné) a poslat na email - zbyndaaa1@seznam.cz
Ivan:tak jsem se kouknul do manuálu. Je tam limit na jednotky, v rámci kterého každá něco stojí. Hádám tedy, že ten barák sníží jejich cenu v rámci tohohle limitu. - Promiň ale nepochopil sem co je to za limit.(píšu až teď protože sem tu nějakou dobu nebyl) mohl bys mi to prosím trochu lépe vysvětlit? díky
Case: vida, taky sis toho všiml:-) Hezky se nad tímhle zamýšlel Wolf v Levelu. Jde o jistou politickou korektnost, tedy připosran..t. Jistá individua a politické skupiny ve společnosti žijí v dojmu, že když se někde objeví svastika či maltézký kříž, je to propagace nacismu. To, že to je v rámci běžného značení jednotek wehrmachtui a SS v druhé světové válce, je to jedno. V Německu jsou tím proslulí a v tomhle asi Relic nechtěl dráždit hada bosou nohou. Je to zvláštní, dokumentů a filmů plných svastik je plno, her minimum. A přitom to tam prostě patří.. škoda, že stejně nevadí srpy a kladiva.
ja vim ze to slo a v tom byl mozna ten problem. me u te hry spise vadi, asi jako jako jediny, stejne pokrivene znaky armad. proc by sakra nemohly mit vojenske jednotky oznaceni jako ve skutecnosti, kdyz je to hra z 2.sv ?
Case: také jsem o tom uvažoval. Ale protože z hlediska českého práva nemám na nějaké záložní kopie nárok, a i kdybych měl, skrze ochranu musím provést licenční smlouvou zakázané úpravy, musím pak tedy jako debil klikat na "ověření cd" jen proto, že Relic chce protlačit svoji účto službu. A když vím, že bez tohohle to u CoH šlo a bez DVD též, je mé roztrpčení, myslím, naprosto legitimní.
aha, tak to je potom jina. v tom pripade by pro tebe bylo idealni udelat si iso, ale zase ty ochrany :(
Case: za posledních 8 let 0. Je mi jasné, že to bude pro leckoho k nevíře, ale nula. Originálky kupuju 14 let a z toho přes polovinu jsem pirátské už ani neozkoušel.
Možná je problém v tom, že já účet u Relicu, ani připojen k netu s herním PC nejsem a zatím nechci a nemůžu být...
Proto tedy ten postup není tak easy, jako u Tebe.
No, nemam ti co vysvetlit. Me to jako buzerace nepripada. Nainstaloval jsem, zadal kod, zaskrt vzdycky nacist stejny profil a je to. Ucet u Relicu mam z multiplayeru CoH. A proc otravuji s kody a ochranamy? Kolik mas na disku nebo jsi hral stazenych her?
Case : Hlavně mi uniká ta aktivace a opruzování (které u CoH nebylo a hrát jsem mohl bez DVD taky)-čili protlačování blbého účtu u Relicu obtěžováním někoho, kdo si to koupil. A to řešení se spojením OF a CoH je debilní. Viděl jsem různá řešení, jak spojit datadisk s plnou hrou, ale tohle vede v nemotornosti a stupiditě. Pokud se Ti to Casi nezdá, tak mi vysvětli, proč má bejt za 900 kč českých šikanován, buzerován a proč sakra nemůžu snadno a bez obtíží hrát.Instalace, aktivování toho, co jsem si koupil a měl jsem nainstalované, ověřování CD, to vše mě připravilo o dost času a nervů. A já se chci u hraní bavit, ne ověřovat disky či dokola datlit blbé kódy.
Case: haha. Ono se neinstalují OF do COH, ale nainstalují se OF, smaže se CoH a pak si můžeš CoH aktivovat kódem. Což jsem někde v manuálu nevykoukal a upřímně, je to dost debilní řešení. Datadisk, který se nesnese s původní hrou jen kvůli účtu na Relicu... Aktivace tomu přidala korunu (vynucená též účtem na Relicu) a to, že je to o polovinu náročnější, při ne o moc vyšší vizuální kvalitě, mi moc nepřidalo. Na tohle jsem se těšil, ale moc jsem se nepotěšil.
No ja jsem s instalaci OF do CoH nemel nejmensi problem. Jestli ono to bude hrou. Ostatne jak jinak, ze.
NAsi moc ne:-) faktem je, že mě řešení instalace a nového obsahu v Opposing Fronts vskutku (nemile) překvapilo svoji složitostí a ta aktivace... well, aktivovat si účet, abych dostal chat, to je dost málo. A nutit k tomu skrze neustále ověřování CD (které by mohlo běžet samo), to je dost stupidní kalkul. U mě má Relic a THQ velký vrub. CD Projekt ne, ten naopak.
Ivan: ti jsi dobrak :-P
S podporou CD Projektu vyřešeno. Tedy, takhle stupidní řešení instalace jsem neviděl..resp. bylo by to i fajn, kdyby některé drobnosti byly v manuálu:-)
Ale detaily si nechám, ať si to ostatní, co si to koupí, také užijí:-P
Nu, poslední info. Konečně jsem to nainstaloval. COH jsou z disku, takže si je, s nainstalovanými Opposing fronts asi nezahraju. Hezké. Buď to nebo ono, za 1800 ne obojí.Ta aktivace je také dárek. Sice to bez ní spustíte, ale pořád Vás otravuje ověřování CD a to i při změnách nastavení apod. Ten, kdo tohle vymyslel, by se měl jít léčit. Mimochodem, po aktivaci získáte tak úžasné věci, jako účet, se kterým si můžete stáhnout patch nebo pokecat na jejich chatu. Fantastické. Jo a můžete hrát bez DVD v mechanice, ale to uměly i CoH a bez aktivací. možná proto je to odinstaluje, asi abysme na to zapomněli či co.
Tedy, vydavatelům a autorům této hry asi fakt někdo nablil do hlavy. Nyní to instlauji a:
kdo ví proč mi to odinstalovalo Company of Heroes, rozehrané. Bude určitě zábava to zase instalovat a jeden po druhém nahrávat patche, z nichž každý hru ještě spustí. Wow.
Instalace na začátku cosi konfiguruje a trvá to obludně dlouho. zjevně obyčejný instalátor nemůže u Games for windows být, zjevně by haproval a aktivacemi. Panebože, to byl zas kauf:-( Doufám, že si to zahraju.
No po opatchování CoH (anglicky) na poslední verzi se zdá že mám celý OP, jen to chce product key na odemknutí nových frakcí. Otázka je, zda anglická verze vezme český klíč. Krást to nechcu, koupit se to v oreginále nedá a zahraníční online šopy projistotu prodávaj jen do USA.
Zbyndaaa: tak jsem se kouknul do manuálu. Je tam limit na jednotky, v rámci kterého každá něco stojí. Hádám tedy, že ten barák sníží jejich cenu v rámci tohohle limitu:-)
Zbyndaaa-nesnižuje cenu dalších kupovaných jednotek? Už je to nějakou dobu, co jsem to hrál a navíc s tím mohly zamíchat patche, ale mám pocit,že to dělalo tohle. Protože jinak jendotky žádné suroviny na udržování nepotřebovaly, nebyl tam nějaký upkeep jako ve Warcraft 3, co mi paměť slouží.
prosím vás mám jenom jeden dotaz, company of heroes opposing fronts je dobrá hra, jenom pořád nevím co přesně dělá ta budova u američanů za 100 sil a 50 benzínu, nejde mi stále do hlavy co to znamená - snižuje udržovací cenu jednotek. děkuji za odpověď předem
Martin - myslim ze nebudes, budes tam mit jenom jednotky ktere jsou na datadisku.
Zdar lidi, nevíte někdo jestli bude volně stažena čeština? Hru budu mít u grafiky(8800gt) a jak už to bivá u her dodavanych u grafik tak tam čeština nebejva.
Ahoj, mám dotaz. Když nemám původní hru a koupím si tento datadisk, pojede mi skirmish? A budou v něm i Američani?
Tak jsem nevydrzel a koupil :) Jen bych povytkl nepresnosti v manualu ohledne instalace. Takze mala rada. Pokud mate zakladni CoH a stazeny patch (cca 1.4GB) instaler vam po vlozeni disku ohlasi, ze hra je nainstalovana, ovsem nove kampane vam naopak hlasi ze nikoliv. Otevrete tedy root CD a spustte "setup.exe". Hra se vas zepta jestli chcete preinstalovat, tak dejte ano.
mel bys plnit jen ten key k OF. ten prvni je k zakladni hre.
jo a puvodni CoH nemam nainstalovany
zdravim mam origosku a nevim jak si vytvorit ucet. Kdyz si vyplnuji ty kidy tak tam sou dva CDKEY jeden je od opposingu a ten druhej mi to hazi ze je spatnej a nevim od ceho je a kde ho vzit pls HELP
Já přístup k internetu nemám a nehodlám mít, z herního PC:-) BTW, vím, že by hra udělat bez vkládání CD do mechaniky i bez aktivací a ochran, velmi snadno. Jen není vůle, místo toho mají vůli kravaťáci jen buzerovat. Jestli jsem výjimka, kterou takováhle buzerace odradí, je to smutné, no hráči jsou mladé odvětví trhu a musí se ještě naučit nenechat si dělat na hlavu:-) Ale CD Projekt za tohle nemůže. Jo, což mě zajímalo-ta aktivace a to hraní bez disku vydrží jak dlouho? Co se stane po reinstallu hry? Či lépe systému?
Ivan: no to jsi asi vyjimka :) Ja myslim, ze lidi radsi se jednou pri prvnim spusteni hry zaregistruji a pak uz nemusi resit neustale vkladani DVD do mechaniky, nez naopak. Ta druha alternativa je jen hlavne pro hrace, co nemaji pristup k internetu.
Honza: ? To je dotaz?Zmátl si mě:-)
kdyz si koupim originalku jde to hrat i singl player a s direct x v.9.0c
PetR: což je to, v co doufám. Jenže sakryš, když je to takhle, tak to internet nevyžaduje k chodu hry, že? Tak proč je to pořád leckde napsaný? Tohle spíš lidi odradí, mě tedy alespoň ano:-)
Díky za reakce.pokud to pujde aktivovat i bez internetu,tak to znovu objednám.Nerad bych vyhodil 899,- je tak do kopru.Ještě jednou dík
Ono vas to nuti vytvorit account. Kdyz to ale pustite s odpojenym internetem, tak to chce jenom dvd a jde to normalne hrat. I kdyz nasledne zapojite internet.
Z toho, co je tady jsem rozuměl, že aktivace po internetu Ti umožní hrát bez DVD v mechanice (wow, to JE teda pokrok). Jestli je opravdu nezbytná, tak ať si strčí celej herní byznys OF za klobouk. Zdá se, že "dobrý" příklad Boshocka pomátl hlavu dalším kravaťákům. No nic, requiem za PC hraní.
Dost Mě mrzí,že se stává trendem aktivovat hru přes internet.bohužel já bezdrát mít nemůžu (slabý signál) a ADSL je pro Mě finančně nákladná záležitost.Pak se firmy divěj,že si člověk tu hru z tohohle blbýho důvodu musí vypálit.Mimochodem první díl je super a mrzí Mě,že jsem musel zrušit objednávku jen díky tomu internetu.Snad si ho budu moct časem pořídit.Užijte si všichni pořádnou RTS.Já si budu muset počkat.:-(
Hra podporuje jak DX10, tak DX9c. Mam XP a hral jsem betu. Jestli pripojenim k siti myslis internet, tak ano. Jen budes muset mit disk v mechanice.
chci se zeptat jestli hra pobezi na directX 9.0C A jestli pude hrat i singl player bez pripojeni v siti
Kto vravel,ze ju mam zo SR ci CR?
Ale aj tak dik za vase postrehy :-)
No super, zase se posunulo vydani.
ggabi: hm, vzdyt se ta hra jeste neprodava, jsi snad kouzelnik? :)
tak reklamuj vadne legalni dvd
Dakujem za radu.Asi by som tu nepisal ak by mi vedel poradit predajca.
Zeptej se prodejce. Urcite ti rad poradi.
Instalacia
Viete mi niekto poradit?Prebieha normalne instalacia vytvori sa adresar kde to instaluje az na 100% a po doinstalovani je zaverecne okno s finish.Lenze je tam napisane INSTALATION FAILED a ak dam finish tak mi vsetko co nainstalovalo zmizne komplet cely adresar a konec.Nikde ani stopa po instalacii.Urcite ste niekto chytrejsi ako ja :-).Dik za pomoc
Takže tedy bez povinné aktivace... ok, DVD v mechanice překousnu, hraju disky v mechanice už 13 leT:-) tak to vezmu OF na milost, pokud nebudu buzerován jako u Two Worlds nebo Bioshocku.
Je to tak, jak pise Case - kdyz nemas net, tak potrebujes pokazdy DVD s hrou. Pokud net mas, vytvoris si ucet na Relicu a DVD nepotrebujes.
Hm takže když net nemám, stačí disk? Nebo mám smůlu úplně?
Skusil jsem odpichnout internet a chtelo to po me disk. Takze se vsem omouvam za mystifikaci. Vec se ma tak, ze pokud mate net nepotrebujete ke hrani disk v mechanice, ale jdete pres prihlaseni.
Jaky jazykovy expert ma na svedomi "Tutoriál" ?! Hruza..
Že pozdě, ale s aktivací, dost mě to míchlo:-( By mě zajímalo, o kolik to sníží prodeje...Doufám, že o dost... škoda jen obchodníků, Ti za tohle nemohou...
Internetová aktivace? To je snad noční můra. Tady někdo pracuje na likvidaci PC hraní. Kdo že je vydavatel? To už i kravaťáci THQ došli k závěru, že je to super nápad? Škoda, OF pro mě přestalo existovat:-(
Bongo: nejdrive 25-26.10. zitra urcite jeste ne.
Dobrý den, mám dotaz kdy vyjde tato hra, někde jsem četl, že už zítra ( 19.10. ), ale zde vidím konec října.
Dostal jsem ke grafarne MSI dvojdiskovou edici CoH (vicejazycnou). Pujde cesky OF bez problemu pres to? Abych mohl hrat za vsechny strany. Dik.
Gremlin - takhle vypada ted menu prvniho dilu bez OF po poslednim opatchovani. Do toho menu se ovsem dostanu az po prihlaseni na Relic.
http://img521.imageshack.us/img521/9819/relic00000cw6.jpg
No jako já si klidně zaplatím stejně, jako angláni, ale poštovné by to potopilo (když mám Megami 10min chůze od domu), takže nevím, kde si to u nás koupit za "nedotovanou" cenu.
Case: "25 librová houfnice", "jednotka pod útokem" prostě nemá ten správný říz ,)
Mam na mysli puvodni, ktery se modifikuje do noveho, akorat jsou veci z datadisku nepristupne. Tudiz jsem z toho odvodil, ze stejne tak to bude s datadiskem, at uz samotnym, tak instalovanym do puvodni hry. Ovsem prepokladam, ze uz byste meli mit hru, takze to neni problem overit.
Case: takze mas na mysli puvodni COH, ne tento novy COH OF?
Gremlin - mam origos prvniho dilu, po aktualizaci 1.7GB patche to po me chce nejdrive prihlaseni, pak se teprve dostanu do menu. Mam tam cele nove menu - Normandii a dve zamcene nove kampane. Schvalne si to vyzkousej. Originalkou jsem si jist, podivej se do meho profilu na vasich strankach :)
aLop: nemas zac, priste zas :)
Case: oline overovani na inetu vyzadovala akorat betaverze hry, finalni verze to uz nema. Jses si skutecne jist, ze sis koupil originalku? ;)
to je kvuli cene, kdyz je tam jenom cestina, muze se hra prodavat levneji, protoze je tim padem urcena jen pro cesky trh. A tema nazvama myslis M4 Sherman, Houfnice, Rangeri a tak? To nechapu co ti na tom vadi.
Překlad je určitě dobrý, ale já mám CoH anglický oreginál a jsem zvyklý na něj. Navíc počeštěné termíny mi zní strašně. Děkuji tímto oficiálnímu distributorovi, že odmazal původní jazyky ze hry a nahradil je češtinou :-)
Vsak to pisu :). Jen by me zajimala jeste jedna vec. Nemelo by u hry byt napsano, ze je ke hraji, a to i single, potreba pripojeni k internetu? Stahnul jsem totiz novy patch na CoH (1.7GB) a funguje to ted tak, ze se hra nejdrive pripoji na Relic server a pak vas to teprve pusti do menu.
aLop: alternativni volba anglictiny v ceske verzi hry COH OF neni. Pokud chces anglickou hru, musis si priplatit.
Preklad byl u prvniho dilu dobry, neni se ceho bat. Kazdopadne anglicka bude drazsi a asi ji budes muset koupit v zahranici.
Rád bych si tuto hru koupil, ovšem nezprzněnou překladem - když si koupím DVD, mám možnost přepnout na původní znění - je tedy možné si u nás sehnat za stejnou cenu anglickou verzi?
Klic a betu si stahnes z fileplanet. Je to uzasny. Paradni grafika, zmeneny system zakladen a staveb. Vyborna atmosfera. No proste povinnost nakupu jako u jednicky :)
Case:
Tak dej vědět jak to vypadá, pokud to bude ok, hoď prosím odkaz.
tak jsem dotahal betu. a jdeme testovat.
Bude to pecka!Udělá to z Company of Heroes ještě lepší hru.
PoutnikSantiago: Jde o to, za koho chces hrat. V CoH je kampan za Americany, v OF za Brity a Nemce. A jestli to chces na multak, tak zalezi na tom, jestli budes hrat proti lidem s CoH nebo s OF :o)
2 PoutnikSantiago: Rozhodně si počkej na pokračování o nic nepřijdeš jednička je dost krátká a znovu hratelnost slabá. Navíc je tam kampaň pouze za Amíky.
Má cenu kupovat původní CoH, když vyjde Opposing Force? Nemám počkat rovnou na OF? Nebo o něco přijdu (co se týče jednotek), když budu mít pouze OF bez jedničky?
kdepak hrat za ne muzes i v skirmish
A za němce můžu hrát pouze v multiplayeru.
Pokud vím tak původní Company of Heroes mužu hrát pouze sa spojence.
jak prida? vzdyt za ne hrat muzes
Zdarec lidi.Zajímalo by mě jestli Opposing Fronts přidá i možnost hrát skirmish mise za Němce.Díkes
prostě a jednoduše: CoH i CoH:OF podporují dX9 i dX10
Hmm, tak proc CoH DX10 podporuje chytracku.
Uz aby to vyslo, hlavne kampan za fricky, sice bych uvital vychodni frontu, ale snad to bude v dalsim nasupu.
Hej *loooll sry ale asi utres je to na directx 10 precti si to na www.hrej.cz
Kokoti to je datadisk a nebude to chtit zadnou directx 10 lamy!!!
je to standalone datadisk = pokud máš už původní CoH, tak se ti to s nim spojí a když ne, můžeš hrát CoH:OF i samotný
vy ste nějaký divný,vždyť je to datadisk
nebude to vyzadovat visty
více na www.companyofheroes.dex-site.com
pokud to pojede na dx10, tak to BUDE VYZADOVAT visty, pac jinde dx10 nejsou a nebudou :p
protoze microsoft:p
No doufam, ze to nebude vyzadovat Visty kdyz to jede na DX10.