Resident Evil 6
PC
-  Vyprodáno, tento produkt aktuálně není v nabídce
-
Minimální požadavky
Ověřte si zda splňujete HW požadavky
(stránka v angličtině)V tomto nejnovějším pokračování série, které se prodaly desítky milionů kusů, se bude mísit akce s hororem, v němž půjde o přežití za každou cenu. Bude se jednat o ten zatím nejambicióznější, nejvíce pohlcující a na zajímavé prvky nejbohatší titul série, který slibuje, že se stane zážitkem roku v žánru dramatického hororu. Od incidentu v Raccoon City uplynulo deset let a prezident Spojených států se rozhodl odhalit pravdu o tom, co se tehdy odehrálo, neboť doufá, že to pomůže snížit současný nárůst bioterorismu. Po prezidentově boku hodlá stát jeho osobní přítel Leon S. Kennedy, jenž patří k těm, kdo přežili událost v Raccoon City, ovšem když se místo, kde má k oznámení dojít, stane terčem bioteroristického útoku, je Leon nucen postavit se tváří v tvář prezidentovi přeměněnému k nepoznání, a učinit své zatím nejtěžší rozhodnutí. Ve stejnou dobu doráží člen Aliance pro zajištění bezpečí před bioterorismem (Bioterrorism Security Assessment Alliance) Chris Redfield do Číny, která je také ohrožena bioteroristickým útokem. Protože žádná země se před těmito útoky a následnými epidemiemi nemůže cítit v bezpečí, sjednotí populaci celého světa obecný strach z toho, že nezbývá už žádná naděje. Poprvé v rámci série se v Resident Evilu 6 spojí oblíbení hrdinové Leon a Chris, aby společně čelili hrozbě, která nemá obdoby. K nim se připojí nové postavy, z nichž každá bude mít svůj vlastní unikátní pohled na okolní dění i způsob, jakým se zapojí do neúprosného hororového zážitku, odehrávajícího se v globálním měřítku.
-
Diskuze dočasně vypnuta
Své dotazy k objednávkám prosím směřujte na email xzone@xzone.cz. Děkujeme.
Komentáře (215)
-
Recenze (8)
fERGASON (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 25.4.201345- -zombie
- -takový návrat ke kořenům
- -délka
- -příběh
- -mód léčiva
- -super mellee komba
- -grafika-to je oproti 5 posun daleko dozadu
- -odolnost zombíků
tuhle hru nedoporučuji hráčům co nikdy RE nehráli, ale ti co ho milují tak si určitě zamilují i tento díl jako já
Hwoarang (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 6.4.201345- +slušná grafika
- +příběh taky neurazí
- +návrat ke kořenum(Leonova kampaň)
- +zambíci
- +konečně míň munice jako za starých časů :)
- -občas zmatená kamera která vám bude nejvíc vadi když třeba před něčím utíkáte.
- -Chrisova kampaň je tak trochu Call of Duty
Mnohem lepší než RE 5
Nechápu jak tu někdo muže napsat že je v RE málo munice...bud nemumí střílet a nebo nikdy nehrál RE 1-3, protože jinak by tohle nikdy nenapsal.MNOHEM LEPŠÍ NEŽ RE5(CoD)Wolfik (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 6.4.201325- +Můžete si vybrat za koho budete hrát
- +Jsou zde zpět originální zombie i když, tak trochu až moc odolní
- +Pokus o návrat zpět ke klasice
- -Neuvěřitelná nuda, nic moc se neděje
- -Grafika je slabá
- -Inventář nahání hrůzu
- -Nedostatek zbraní a munice
- -Příběh
Musím přiznat že jsem dost nespokojen se hrou. Po resident evilu 5 bych rozhodně čekal nějakou pecku kterou opět budu chtít po dohrání otočit znovu. Ale to se v tomto případě nekoná . V poměru s RE5 je hodnocení pro šestku 45% až moc. :-(
DeNiTaRi (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 3.4.20134.55- + dlouhá herní doba
- + návrat zombies
- + postavy a jejich unikátní schopnosti/údery/vybavení
- + spousty dalších odemykatelných bonusů
- + mód mercenaries
- - Občas trable s kamerou (konkrétně v jedné pasázi způsobila špatná kamera množství smrtí)
Nejlepší resident evil.
Kyle (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 31.3.20134.55- Co se mi zdá nejlepší?
- No hra je zasazená do post apocalyptické budoucnosti.Všude je samý zombík a Vám nezbývá nic jiného než se s tím vypořádat.Nebo si to náramně užít.Skvělá věc je délka hry.Jsou zde celkem čtyři kapitoly,kde pokaždé hrajete za někoho jiného.Nejvíce se mi ale líbila první kapitola.Léčit se zde můžete buď spreji,nebo pilulkami.Na porcování zombíků máte taky velkou škálu zbraní.Super nápad jsou také Skillshoty.Pokochat se zde můžete nádhernou grafikou,nejlepší pochoutkou pro oči je koukat na stékajíci kapky z hrdinového oblečení Velkým kladem je samozřejmě promyšlený a zapletený příběh.
- Občasné bugy.Mohla by být lepší hudba. Obtížnost pro blbce.
Resident Evil 6 je nejlepší díl ze série a vřele jej doporučuji.
frydla (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 29.3.201355- +plnohodnotný díl série
- +délka hry (4 kampaňe cca 30 hodin)
- +příběh (někteří tvrdí, že je klišovitý, ale to byl skoro každý resi.)
- +velké množství hratelných postav
- +souboje s bossy
- +různorodost kampaní(Leon-více horor, Ada-stealth, Chris-akční)
- +B.O.W (velmi se mi líbil Ustanak)
- +prostředí
- -někdy kamera (u mě malý problém)
- -sekvence kdy před něčím utíkáme a musíte včas zmáčknout určitou klávesu jinak následuje smrt (neberu to jako závažnou chybu)
U mě nový resident evil naprosto zabodoval. Hru jsem si užil, nenudil jsem se naopak náramně jsem se bavil. Ve hře je dost dech beroucích momentů, tak nějak jsem se sžil s hlavními hrdiny. Pro mne jako fanouška herní série prostě pecka.
Edvin (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 29.3.201325- + Herní doba
- + Grafika
- + Množství postav za které jde hrát
- - Herní doba
- - Příběh
- - Příšerný inventář
- - Málo munice
- - Příliš dlouhé mise
- - Souboje s bossy
- - Neuvěřitelně klišé
OBROVSKÝ krok zpět oproti Resident Evil 5. Sice je nesrovnatelně dělší ale obsahu převážně hluchá místa kde se nic neděje. Když už se ale něco děje, tak je jasné že hlavní hrdina je při nejmenším kombinace Jamese Bonda a supermana protože se dějí ty nejnepravděpodobnější situace a hlavní hrdina/hrdinka vždy vyvázne bez zranění a jen má čím dál více zamazanější tvář. Slovo klišé zde dostává úplně nový význam. Příběh je slabý souboje s bossy ( jestli se to tak dá nazvat ) jsou primitivní a inventář nepřehledný. Původně jsem plánoval že dám 50% ale dost často jsem se opravdu nudil a hru vypínal. Doporučuji spíše zase rozehrát velmi kvalitní Resident Evil 5 než tenhle paskvil.
Mucha (Xzone.cz)Neověřený nákupHodnoceno: 22.3.201345- -grafika
- -5 obtížností
- -4 kampaně
- -komba, skilly, různé chvaty
- -KONEČNĚ se můžete při strílení hýbat
- -Boss souboje
- -Mercenary mód
- -je tam Leon :)
- -nepřehledný inventář, interface s náboji a zdravím
- -málo zbraní
- -je jedno kam střelíte zombíka, škoda že to není jak v předchozích dílech, když jste někoho střelili do nohy tak spadnul
Hra potěšila, škoda že vyšla na PC tak pozdě.
Celkové hodnocení vypočítáváme z ověřených i neověřených hodnocení.
Ověřený nákup - zákazník prokazatelně zakoupil produkt u nás v obchodě.
Neověřený nákup - nemůžeme ověřit, zda zákazník produkt zakoupil. - -zombie
Zkusil jsem Beta 5 z našich stránek na aktuální verzi hry a funguje mi to. Sice jsem musel ručně najít exe soubor se hrou (Steam mám na disku D), ale šlo to.
Zdravim, betaverze ceske lokalizace na legal steam verzi nefunguje, hlasi to cosi o jine verzi hry...
Poslední zveřejněná betaverze české lokalizace je ke stažení na adrese
http://rpgcestiny.cz/portfolio/resident-evil-6/
Bohužel není dokončen testing a nachází se tam chyby. Z technických důvodů již není možné udělat opravu a proto na další verzi nečekejte.
Uz neni potreba
Jak mam udelat misi za Leona na konci v letadle abych s nim nespadl, vazne uz nevim co mam mackat.
Dobrý den, právě jsem dohrál RE s vaší češtinou a chtěl bych vám poděkovat za skvělou práci, až na pár zpřeházených písmenek a nějakou tu frázi vše v naprostém pořádku. Takže tisíceré díky, že jste se na to nevykašlal:)!
Bohužel jsem velice časově zanepřázdněn a navíc jsem zjistil, že po warezu stejně běhá ona poslední Beta 5 a proto je ode dneška legálně ke stažení na mých stránkách. http://rpgcestiny.cz/re6/index.html
Překlad je v poměrně slušném stavu, ale jsou tam ještě chyby a špatně přeložené fráze. Na betaverzi neposkytuji žádnou podporu. Chyby můžete hlásit na můj mail.
Leonek - já vydám až mnou odzkoušenou verzi, která splňuje mé požadavky na kvalitu.
Každopádně doufám, že tím nemyslíte to že VY ji nevydáte.
chris + markus - divné. Ta první verze, co utekla, na verzích 1.03 a 1.04 nefungovala. Další jsem nezkoušel. Tak asi nějaký tester pustil na warez poslední verzi a tudíž už ji dávno máte.
Marek Tvrdý - aha tak to je divný já mám origo ze steamu s posledním patchem a jde normálně
mam origo krabici a cestina s nejnovejsi patchem 1.06 bezi naprosto v poradku.
markus - ukradená betaverze funguje jen na warezu. Moje final verze bude fungovat na poslední legal verzi.
Vemte prosím v úvahu, že jsem za poslední dva roky přeložil několik her, ale kromě aut jsem de-facto žádnou hru nehrál z důvodu nedostatku času. Takže teď chci všechny mé lokalizace osobně otestovat a až budu mít čas je dohrát a dokončit testing, tak to vydám. Ale v práci teď mám prostě příliš mnoho přesčasů a rekontrukce koupelny se také neudělá sama.
Od pana Tcrdého se už češtiny nedoškáme, právě jsem projel RE6 s údajnou Betou a češtian byla v pořádku, takže nechápu proč ji pořád drží...
Pane, Jamesi věřím v to že se dočkám. Pro Chrise Červenépole: To je sice hezké, ale není to oficiální. A jakožto člověk co si nesmírně váží, kvalitních neoficiálních překladů si počkám na to pravé vydání.
osobne mam hru skoro celou projetou,zbyva konec Leonovi kampane a kampan ADY a az na par malych preklepu v zenskem rode je cestina stoprocentni,beru to takrka za finalni.
Leonku nedočkáš...
Jsem rád za vaši reakci! Snad se již brzy dočkám :)
Čeština na warezu je opravdu ukradená betaverze. Od té doby se na lokalizaci výrazně pokročilo. Bohužel aktuálně jsem na tom časově velice špatně a nemám čas hru hrát, tudíž otestovat a vydat finální lokalizaci. Překladatelé dostali nějaké peníze od sponzora, ale já sám z toho něml ani korunu. Je pravdou, že jsem mohl již před několika měsíci vydat veřejnou betaverzi. Ale jednak mám velmi špatně zkušenosti s veřejnými betaverzemi a jednak jsem netušil, jaké osobní problémy mě v budoucnu čekají.
Podle me uz na ni vsichni davno frci kdyz uz je tu takove mrtvo..oficialne se uz ani vydavat nemusi.Treba ji vyhodil M.Tvrdy.tezko rici.
Češtinu jsem si stáhl a jde bez problému, nechápu proč ji pan Tvrdý neuvolnil, když už je hotová.
pošl imi prosím odkaz na jirka.merda@seznam.cz, chtěl jsem počkat na pana Tvrdého ale už si to chci zahrát v češtině. díky
Čeština určitě bude. Pan Tvrdý není žádný břídil, je sice pravdou že již je to vážně ukrutná doba a určitě to není fér vůči tomu kdo to sponzoroval, ovšem za předpokladu že někdo takový vůbec existoval. Nevím, já do toho nevidím, ale co vidím je to, že pan Tvrdý má momentálně dosti závažné životní problémy a snaží se s nimi vypořádat, takže bych být vámi projevil aspoň trochu úcty. Je to přeci jen člověk a ne stroj! Vy jste jistě také člověk a určitě jste i vy zažil krušné časy tak by jste to měl pochopit! A ať už se to snažíte obhájit jakkoliv, stejně to pořád bude krádež. Jen aby jste pochopil, nesnažím se vás urazit, sám nejsem svatý, jen se vám snažím osvětlit tuto situaci.
jaka kradez?full cestina koluje ruzne po warez webech,ja ji neukradl,davno to uz je upnute vsude mozne,jen jsem ji objevil..a co myslite..jak se citi ten ktery tenkrat zaplatil penize aby pc verze cestiny vubec spatrilo svetlo sveta a jeste neni a buh vi jestli bude?
No, ale oficiálně pokud vím, to ještě nevyšlo. A jak si myslíte, že se bude cítit autor češtiny, když mu zde takto sprostě napíšete, že jste jeho výtvor ukradli? Styďte se!
server nebudu uvadet,napis sem mail a poslu ti odkaz,jinak nezbyva nez hledat :-)
Tak kde si ji stáhnul. Já už se do toho chci pustit a čekám na češtinu. díky
Tak cestina uz je davno venku,mam stazeno z jednoho nejmenovaneho serveru a zda se byt plne funkcni,zadna beta..s kamosem uz jedem coop a je to parada,velke dik tomu kdo to uvolnil.jde se po pul roce hrat:-)
Napiste si cislo uctu a ja rad prispeju, ale jen kdyz to klapne, pokud ne, tak je vsechno naprd.
Zatím je čeština odložena na neurčito. Pan Tvrdý má momentálně mnoho starostí! Co jsem tak četl čeština je téměř hotova a pan Tvrdý ji jistě dokončí, když už si s tím dal tolik práce, jen co bude mít nějaký ten čas a náladu. A co se týče RE Revelations pokud vím na tuto hru se český překlad nekoná a zřejmě ani nikdy nebude. Pokud chcete počkat na češtinu do RE6 udělejte to jako já a zahrajte si nejprve RE Relevations (na to čeština nejspíše nikdy nebude)nebo jsi projděte starší díly. Až to bude tak to bude uvědomte si že pan Tvrdý dělá češtinu zdarma a jak jsem již psal momentálně má mnoho starostí takže těžko říci kdy to bude! Ale jedno je jisté JEDNOU URČITĚ!! :D
Nic nového k češtině? Bude vůbec? Dělá na tom někdo, nebo se na to prostě kašle když to nehodí tisíce?
Dík Jarda.
Taky už se nemúžu odčka, kvůli češtine jsem hru ještě ani nezačal, ale určo to bude stát za to.
Neví někdo jak to vypadá s češtinou? Tipuji že na ní stále není čas... :(
I tak díky za info a držím palce Markovi Tvrdému při dokončení rekonstrukce jeho vily a překladu. :)
DOBRÝ VEČER,PAŘMENI!POTŘEBUJU PORADIT CO MÁM MAČKAT V PRVNÍ KAPITOLE ABYCH UTEKL PŘED VYBOUCHLÝM LETADLEM PO PÁDU Z BUDOVY???NĚCO A SPACE!!!!!DÍKY.ZA INFO!!!!JOHN
Zdravím pane Tvrdý, můžu se Vás zeptat jak je na tom čeština. Zda se již blížíte ke konci, Moc díky
Velice mne mrzí že můj příspěvek berete jako urážku já to rozhodně tak nemyslel. Upřímně lituji vaší ztráty! Omlouvám se pokud jsem vás urazil.
Tak to jsem rád, na češtinu si moc rád počkám.
Lokalizace vyjde, jen nevím kdy. Až budu mít čas ji dokončit. Bohužel na rozdíl od Dead Space 3 nebo Rememeber Me překlad RE6 nedělal Jakub Mařík a proto je na opravách daleko více práce, aby výsledek dosáhl stejné kvality. Další překlad už bude pouze Star Trek (opět překládá Jakub Mařík) a pak si dávám na velice dlouhou dobu pohov. Jen si budu pomaličku opravovat trilogii Mass Effect a asi přeložím Deus Ex The Fall pro tablety, pokud to bude technicky možné.
Marek Tvrdý - dobrý den, můžu se Vás tedy jen zeptat zda mám na češtinu čekat. Hru jsem si koupil hlavně kvůli tomu, že jsem věděl, že děláte na češtině a tak by mě jen zajímalo jestli ji doděláte a mám čekat nebo se na to vykašlete. Každopádně si myslím že to by byla škoda když je čeština téměř hotovám. Čeština do Remember ME je supr a proto se těším i na češtinu do RE6, ktreré bude nejspíš taky suprová. Děkuji za odpověď a další takové suprové překlady. Ještě jednou děkuji za jiné již přeložené hry.
Leonek - a není to necitelné ke mně, který chodí do práce a chce mít i soukromý život a ne jen pořád řešit překlady? Neudělal jsem za poslední dobu těch překladu už dost? Vás třeba nenapadlo, že jsem kvůli překladů před pár týdny přišel o přítelkyni, či že složitě rekontruuji byt a prostě nemám čas na nějaké neplacené lokalizace? Nenapadlo. Já totiž musím překládat/testovat a na nic jiného nemám nárok.
Případný finanční příspěvek 20 lidí mi přinese hromady problémů, které mi rozhodně těch pár stovek nevynahradí. Ostatně jsem viděl, jak je komunita \"vděčná\" u překladu jiného týmu, kerý si řekl o trochu peněz za překlad. Krádeže češtiny, hlášení na policii, stížnosti na daňový úřad a další \"poděkování\" fanoušků. Neříkám, že to děláte vy nebo někdo jiný zde na fóru Xzone. Ale někdo to očividně udělal a já nemám chuť ještě řešit na úřadech, proč mi někdo poslal dvě stovky a za co.
Sponzorované lokalizace sice jsou, ale značně symbolicky. Jediný trochu slušně placený je akorát překladatel, protože je to profesionál, který se překladem živí. Taky je to vidět na kvalitě výstupu. Zbytek členů týmů dostává hry, na kterých testeři pak testují. De-facto pracovní nástroj, který by měli dostat automaticky zdarma, mají jako \"odměnu\". A kdybych měl převést cenu těch \"pracovních\" her na peníze, vyjde mi průměrně 10Kč za hodinu práce. V případě Mass Effect 3 mi to vyšlo cca 3Kč za hodinu práce. Opravdu si myslíte, že je to adekvátní odměna? Nebo je to opravdu jen takové symbolické poděkování za ochotu a nadšení? Jenže i ty 3 koruny někomu strašlivě vadí a myslí si, že jsem otrok, co musí skákat, jak si on píská.
A v případě Resident Evil 6 je moje odměna 0 (slovy nula). Veškerý čas, který do toho dám, je čistě jen můj a dám ho tehdy, až se mi bude chtít. A po všech těch výčitkách se mi ale vůbec nechce. A ano pane Leonek, i ten váš pseudo-slušný příspěvek je tvrdá a útočná výčitka.
pane Tvrdý: Ano necitelné myslím vůči těm co si vás váží a za váš překlad jsou rádi, poděkovali a přispěli by. Mezi tyto jedince se řadím i já. To že tu srovnáváte lokalizace typu DS 3 a Remember Me s RE není moc namístě. Toto jsou přeci pokud se nemýlím sponzorované češtiny. To znamená rychlé vydání tím pádem jsou spokojeni i uživatele. Je vcelku logické že na ně nejsou negativní ohlasy. Zatímco RE sponzorována není a její vývoj se táhne již nějaký ten pátek takže je jasné že se ozve pár nedočkavců. Samozřejmě se tu také občas najdou individua která si zanadávají, ale že by byli v přesile to bych neřekl. Více je zde těch co dávají najevo svou podporu a těší se. Nemůžeme za počínání pár jedinců kteří nevědí jak se chovat. Pak tu máme ten argument že po nás nic nechcete, ale o pár řádků víš píšete že ani kuře zadarmo nehrabe. Jak to tedy myslíte? A také to jak říkáte cituji \"Pokud po mě něco chcete, tak budete ke mě slušní, jinak nic nebude\" já se snažím býti slušný. Takto jak jsem jednal doposud to nepovažujete za slušné jednání? Když už toho máte jak se říká plné zuby tak toho nechte. Neměl by jste vyhrožovat není to moc slušné. Jen doufám že jsem vás tímto nějak neurazil. Je to pouze můj pohled na věc. Mnozí z nás my kteří si vážíme vás i vašich překladů jsme tiše čekali na vydání ani hlásku jsme nevydali občas jsme se i zeptali. Opravdu zasluhujeme takovéto jednání? Přeji příjemný den.
čaky - prudér jste vy sám. Přečtěte si znovu svůj příspěvek a pak mě kritizujte. Očividně se do mě opět navážíte.
Víte, podle čeho se poznal úspěch lokalizací Dead Space 3 a Rememeber Me? Ani jedna stížnost, cca 30 poděkování a asi 10 pochval celkem (fóra Xzone + Facebook) z 3000 stažení souborů. Až se vy a jiní naučíte, že nic není zadarmo a že je třeba za práci jiných alespoň poděkovat, pak možná zvážím nějaký další překlad. Jinak Star Trek je na dlouho dobu má poslední lokalizace PC hry a pak si budu už jen pomalu opravovat trilogii Mass Effect a sem tam přeložím něco na mobily.
hans schumann - mluvil jsem obecně ke komunitě. Pokud mluvím k někomu konkrétně, vždy před komentářem píši jeho nick/jméno.
Marek Tvrdý:Ja tu zadne urazky ale nevidim,ani nikde jinde ruzne na webech odhledne cestin ktere jste tvoril,docela nechapu tu celkovou negaci,vim ze sem tam se nekdo objevi ale ze by se okolo vas tvorila nejaka banda pruderu? to opravdu ne..a vase veta typu,budte ke me slucni nebo nic nebude?co to je? my vas nejak urazime ze fanouskum hry vyhrozujete?my jen netrpelive cekame proboha..a ta vase posledni veta, to je perla..vy delate jak kdybychom vas tu mucili a tryznili silenymi komentari.No doufam ze jsem se vas timto prispevkem nejak nedotkl a doufam ze k vuli memu prispevku tu cestinu nezabalite,uz vuci ostatnim.Ale i tak,drzim palce..ps:gramatiku neresim,je pozde vecer.za chyby se omlouvam.
Pane Tvrdý, též jsem se nechtěl nikterak vás dotknout, a vím co pro český překladatelský tým znamenáte. Jen jsem reagoval na vaše odpovědi a vytížení. A proto jsem doporučil že čeština není významná pro dokončení hry.
Pane Tvrdý nevím na co reagujete, ale já samozřejmě chápu, že nemáte na práci jenom tuhle češtinu. Ba naopak sem rád že se najdou lidi jako vy a pro nás již starší hráče kteří se ang. neučili hru přeloží. S těmi penězi jsem to myslel spíš jako vděk za práci a né jinak.
Necitelné? Víte vy vůbec, co si já musím různě přečíst a vyslechnout za urážky a stížnosti a pořád s kamennou tváří? Už mě to nebaví. Pokud po mě něco chcete, tak tak budete ke mě slušní, jinak nic nebude. Vaše peníze nechci, ještě bych vám dal do ruky argument mi zase nadávat.
RE6 nesponzoruje Xzone/Cenega a nemám pevně daný termín. Prostě až to bude, tak to bude. A původně, než jsem si to tu zas přečetl, jsem měl v plánu se na to podívat zítra.
Češtinu nejspíše sponzoruje sám pan Marek Tvrdý. No do vánoc bude zřejmě hotová. Takže doporučuji si to zahrát v angličtině,postupu ve hře to stejně nevadí.
Už se aby byla čeština. Hru už doma mám nějakou dobu, ale šetřim si ji až s češtinou. Klidně at dá pan tvrdý bankovní spojení a já mu velice rád pošlu nějakou korunu jako jsem to uděla již u autora češtiny do batmana.
Njn pan Tvrdý nás pěkně škádlí :D
Už se na češtinu nemůžu dočkat, ale vypadá to na další zdržení. No snad již brty
No pane Tvrdý to bylo dosti necitelné nemyslíte já si vaší práce nesmírně cením. Jak jste již podotýkal překlad na sponzorované češtině má přednost to ano, ale mnozí ze stěžovatelů si myslí že RE6 je taktéž sponzorovaný. Doposud jsem si to myslel také. Takovýto stěžovatelé tu budou navždy. Takže pokud už vám to leze krkem vykašlete se na překlady. Komunitu těmito komentáři nespasíte! Přeji vám pěkný den :)
Proc tak utocne?To neni treba,jen jsem byl zklaman z odkladu cestiny tot vse.Clovek aby se pomalu bal cokoliv napsat.Ja si zadnou betu nestahnul a ani jsem nad tim neuvazoval a to stacilo jedno kliknuti ale neudelal jsem to a asi i spousty z nas kteri maji nejakou uctu k prekladateli.Pockam si na vas kvalitni finalni preklad a klidne bych za nej nejakou castku poslal viz mrazikuv projekt ktery si myslim ze se osvedcil a slape,takze ta vecna argumentace ohledne stahovani cestin zadarmo jako tzn.zalepeni ust nedockavcum zacina byt zcestna.Kazdy slusny hrac vi kolik casu a prace to da,kor u tak velke hry jako je RE6 a jeste pokud dostanete prelozeny paskvil ktery se musi prekopavat.Hodne lidi taky asi zmatly informace ohledne toho ze cestina je hotova a jen se musi vylestitSpousta hracu trpelive ceka a tesi se..je blbost vsechny hazet do jednoho pytle.No tak snad uz nebudou zadne problemy ci patch ktery by to rozhodil a zdarne to dokoncite s usmevem na rtech a dobrou naladou.
Marek Tvrdý: Jako léta věrný fanoušek RE, jsem moc rád, že ses do CZ pustil... a také si rád počkám na kvalitní čestinu. Kdyby byla možnost, poslal bych i nějakou motivační korunu s poděkováním... Držím palce:)
Minimálně 10let čekám, že se podaří udělat někomu čestina do RE2 ...A věřit budu klidně do své smrti:)
(proto oceňuji překlad do RE6)
Vy si myslíte, že nemám nic napráci, než dělat češtinu, abyste si ji mohli zadarmo stáhnout? Musím pracovat, abych měl na jídlo, na bydlení a taky na ten počítač, na kterém překládám a testuji. Sponzorovaný překlad Remember me měl prioritu. A teď si potřebuji od těch překladů odpočinout.
O víkendu projedu poslední test RE6 a vydám to. Dříve ne. A první betu nezveřejnil dobrý člověk, ale hajzl, co to ukradl. Lokalizace nebyla hotová ani náhodou. Po hrubém překladu je na tom ještě spousta práce, kterou si jednak nedovedete představit a jednak ocenit.
čaky: byl tu jeden dobrý člověk který zveřejnil alespoň betu, protože čeština byla hotová už v dubnu. Doladit se to mělo už v květnu, jenomže překladatel si dáva na čas a je mu jedno že mi tu na to čekáme. Samozřejme jsme vděčný že to přeložil, ale zase zbytečne to prodlužovat to fakt nechápu...
Jejda zase odklad cestiny,my se snad nikdy nedockame,ten preklad zacina byt proklety,no budu muset jeste projet nejakou tu dalsi hru,ja se tak tesil ze uz budu s kamosem tento tyden hrat:-)
27.5 info na rpgcestiny.cz
Překlad Resident Evil 6 se zdárně blíží ke konci. Podařilo se vyřešit problém s posledním patchem a opravit poslední textury.
Čeština bola hotová už v apríli/dubnu, doladená v máji/květnu, ale vďaka problémom s patchmi je problém ju dokončiť... Snáď sa do konca leta dočkáme, už je to dlho :/
Nevíte někdo jak je to s češtinou na resident evil 6, zda už je ke stažení. Díky
Ico-cz: Proč jsou lidi bestie? Nechápu..
Nazdar Marku...máš recht..Lidi jsou neskutecný bestie..Prd na to a zahrej si deuse...JE FAMOOOSNI..A preklad téééž THX za tvoji praci..
jo,je to diky aktualizacim na steamu..uz vysel 6ty patch tak se to oddaluje ale budme radi,hra bude aspon ve vybornem stavu,uz se nemuzu dockat.
Tak čeština prý SNAD příští týden :-)
Koukni na www.rpgcestiny.cz. Tam dává "tvořitel" češtiny průběžný informace
Nějaká novinka ohledně čestiny? Děkuji za odpověd.
Na rpgcestiny.cz
Poslední info: Testing Resident Evil 6 je dokončen, ale neměl jsem bohužel čas zpracovat hlášení. Marek Tvrdý
cau lidi uz se vi neco blizsiho o cestine???
Nez jsem si preinstaloval windows tak to slo, ale ted mi tam asi neco chybi a nemuzu prijit na to co ? Jenom to porad nacita.
Nevite nekdo , co s tou cernou obrazovkou na zacatku, kdyz se to nechce rozebehnout ?
Moc dekuju za vasi praci ohledne cestiny a za info.. jen tak dal:)
uz je hotova,jen se testuje a ladi,kazdou chvili by to melo byt venku.
něco nového ohledně čestiny? :-)
Informace o překladech našeho týmu nově naleznete i na našem serveru RPGcestiny.cz
Dobrý deň, chcel by som sa spýtať jak pokračujete s češtinou, ďakujem
Děkuji za odpověď pane :) A přeji vám pevné nervy!
Re: Leonek - na lokalizaci se pracuje. Bohužel původní překlad nakonec nebyl až tak kvalitní a korektorka musí hodně částí hry de-facto znovupřekládat a proto to prostě bude trvat déle. Jinak informace podávám na RPGcestiny.cz, kde vidíte Twitter plugin zobrazující můj Twitter profil.
Dobrý den chtěl bych se zeptat na dotaz ohledně té češtiny zdalipak se na ní pracuje nebo z toho sešlo ? Nikde jsem o tom nenašel žádné info. Prosím neberte to jako nějaké stěžování si já si plně vážím těchto překladů a obdivuji pány překladatele a programátory co si s tím dají práci obzvláště když na tom dělají zadarmo. Jen by mne zajímalo jestli mám na češtinu čekat nebo jestli už mám začít hrát. Hru jsem si koupil již v den vydání, ale když jsem se dozvěděl že se čeština přeji jen kutí tak jsem si nezahrál nic víc než jen Mercenaries :D
Marek Tvrdý: moc si toho vážím a držím palečky :-)
Co se sponzorství týče, sledujte přes víkend RPGcestiny.cz a možná tam naleznete více, než čekáte.
Bude lokalizace, pak neni vic co si prat.
V pripade ze bude zdarma budu happy ale urcite bych se nevyhybal nejake forme poplatku, darcovska sms nebo neco podobneho. Podobne neosetrena bude Remember Me. Hry bez lokalizace kupuji v akci takze napr. stokorunu za stazeni cestiny bych bez problemu dal. Bez ni pro me nema nektere hry ani smysl kupovat. Tupe se probit hrou bez moznosti patricne proniknout do poenty pribehu me nebavi.
No, v ty nejnarocnejsi scene na konci ty prvni casti benchmarku mi to padlo i k 21 fps a to na gtx 560 (vse na full vc aa), jinak se to drzelo v tom prumeru rekneme kolem tech 45-50. Diky za informaci.
prvni patch opravuje zavaznejsi bugy ve hre,vykon se asi moc neresi,co jsem ted cetl na strankach capcomu a v diskuzi na steamu tak je v priprave dalsi patch a myslim ze to bude poradny macek,tam se mozna nejake te optimalizace dockame.DX10 ci 11 ale asi pochybuji.PS:ten benchmark mi prijde narocnejsi nez hra,jsou tam narocne situace ktere ve hre zdaleka takove nejsou,pokud bench jede tak na hrane tak hra bude v poho.
Chci se zeptat, zkousel jsem ten benchmark k RE6 (dx 9.c) a nic extra vysledek (dost vyrazny propady frameratu, i kdyz zrejme celkove to bude asi hratelny). Jak je to v tomto v plny verzi pr. doslo ted po tom patchi k nejake lepsi optimalizaci nebo implementaci dx10/11? Dik.
Chucky - onen fanda chce zůstat v anonymitě a já dodržím slib a nebudu ho prozrazovat. Ale vroucí díky mu rozhodně patří.
Super,tak pan Tvrdy nakonec pracuje na cestine do pc verze,nakonec se nasel fanda ktery to zaplatil,velice by me zajimalo kdo to je at mu vsichni muzeme podekovat.
Je to steam verze to co se tu prodava?
já teda nekupoval na xzone, ale kód na stáhnutí Onslaught mode jsem měl přilepený na obalu se hrou, artbook jsem nedostal žádný :(
A ten letak s aktivací na onslaught mode a artbook byl uvnitř krabice s hrou? Ke hře jsem totiž žádný nedostal!
ja to dostal spolecne s hrou na takovem letacku od xzone ze si to muzu aktivovat.
Dotaz: Hru jsem zakoupil hned na den vydání a hrál minulý víkend, ale nevzpomínám si, že bych k tomu dostal onslaught mode nebo artbook...jedná se o automatické aktualizace nebo se mám ozvat na xzone? Díky
boze ja jsem blb,kdybych si precetl predchozi prispevek tak to nemusim vubec psat :-D no hlavne ze to je opraveno,ted jen cekat na nejakou cestinu.
cetl jsem na strankach capcomu ze tedka nekdy vysel novy update ktery resi bugy ohledne smrti leona a jine problemy,pokud tedy mate original a ne warez tak by se pri restartu steamu nebo kontroly hry mel update nainstalovat,hodne lidi si na tento problem stezovalo,na hlavnich strankach capcomu.
nn Mucha ve hre nezemru ani ja ani partak splnime oba misi jede cutscene pak ma hra pokracovat ale misto toho zarvou oba schoulej se na zem a game over navic v 5 kapitole jedu vytahem nahoru a pak se ukaze please wait a nic ale diky bohu dneska sem na netu nasel patch kterej tohle vsechno opravuje plus taky opravuje voicechat a jeste ukladani frekvence monitoru pokazde kdyz jsem hru znovu spustli musel sem to nastavovat z 60 Hz vejs ted uz to funguje taky zdravim vsechny a at si Residenta uzijou :)
DjKutka: nezemřel ti třeba parťák nebo někdo jiný?
Moc vsechny zdravim mam dotaz uz nevim kudy kam hledam snad vsude na netu a zatim sem nic nenasel mozna by to mohl vedet nekdo zde. Hra funguje celekm v poradku spustim ji a hraju za Leona jakmile jsem v kapitole 4-4 Medical Research Center zenu se za Adou dohoni ji Chris chvili videosekvence pak se ma pokracovat dal misto toho zniceho nic Mision Failed péak sem teda preskocil kapitolu na 45 Train hral sem dal ale pak v 5 kapitole jedu vytahem nahoru videosekvence skonci a nacte se Please wait cekam jak trotl a uz vubec nemuzu pokracovat uz nevim co dal bojim se ze kdyz rozjedu jinou postavu tak bude nasledovat v urcitech kapitolach totez diky za pochopeni
Petr: Ale já překládám, Petříčku, i když po dvou letech v Kanadě češtinu do her sama opravdu nepotřebuju.
Ale takový už je rozdíl mezi sobcem a superspeakerem, kterému se mají všichni přizpůsobit, a někým, kdo má alespoň základní vychování a nezajímá se jen o sebe.
Petr JE GAY tera má pravdu
Mě by třeba česká lokalizace potěšila:)
Terra: kdyz jsi teda takovy uber samaritan tak jim to teda prekladej bych te chtel videt a nechapu co je sobeckeho a omezeneho na tom ze 90% lidem anglicky jazyk ve hre nevadi a 10% ji nema rado tak na tom nic sobeckeho neni a prizpusobovat se je dneska skoro povinost nikdo si na prdel nesedne jenom proto ze neumis jazyk v praci si taky nereknes budu delat jenom tuhle praci a na ostatni kaslu
Petr: A napadlo tě, že dneska už hrají hry i lidé, co jsou ze školy dvacet, třicet let, nikdy ten jazyk po škole nepotřebovali a bez češtiny z toho mají jen omezený požitek?
Soolužákův děda se k hraní ze zvědavosti dostal ve dvaapadesáti, dnej je mu přes sedmdesát (!) - myslíš si, že takový člověk se bude po čtyřiceti letech práce na pile, kdy mluvil jen česky, najednou učit anglicky?
Tahle póza "já zvládám, tak ostatní by se měli zařídit stejně," je vážně pěkně sobecká a omezená.
To scobra1cz: Ty tvrdis ze kdyz Cenega u nas oficialne nevyda anglickou verzi hry tak si ji nebudu moci nikde koupit ano?
petr nekazdej ma chut se ji ucit a pouzivat ji ve hrach muj kamos zil ve statech 6 let a umi perfekte anglicky ale radsi si zahraje hru v materskem jazyce nez aby si to prekladal
nechapu proc porad nekdo chce cesky preklad do hry proboha je rok 2013 umet alespon 1 svetovy jazyk je skoro povine pro praci ja se diky hram naucil anglicky jazyk lepe nez ve skole
Přečetl jsem poolovinu a z nakejch lidi me je na bl... mužem bejt radi ze pronas nakou čestinu nekdo udela a pokud bue chtit naky love za odvedenou praci ve volnej cas proc ne rad mu prispeju pokud budu mit zajem zrovna o tu cestinu co udelal do ty gamesky. nechapu tady vyroky nebudu platit za cestinu kravina taky chodis do prace a chces zato love protoze odvadis nakou praci a prekladatele ktomu chodej do prace a ve a VOLNEM ČASE PREKLADAJ chapete ten volnej čas misto aby se venovali přitelce rodine atd tak sedej nekde zalezly u kompu a prekladaj jak blazni a vy je este křitizujete zato ze to eni hotovy atd. jde te se probrat lidi a pokud se vam to nelibi ze zato chtej nejak prispet tak si ji nekupte a mate peska preložte si to samy nebo hrajte v originale ja sem rad ze nekdo ma tu chut se stim delat a verim zadna sranda to neni sem fanda re od prvniho dilu co jsem byl este kluk a chodil na zakladku a nebrecim ze cz neni holt tak jako driv taky nebyly cestiny do vsech her a jak jsem si je uzil.. PS Marek Tvrdý nenech se zvyklat nakyma imbecilama co tu kdakaj prekladej podle sve libosti a ne podle toho jak ti kto rekne .-)
Pepa:Pro první spuštění ano.!
Je nutný mít k instalaci a spuštění hry internet jak je teď v divný modě?
Hra, až na chaotické ovládání inventáře dobrý. Jen ta grafika se mi zdá hodně špatná. Taková vyblitá a to mám vše nastaveno na max, včetně antiliasingu a další serepetiček. To se mi u RE 5 zdálo o třídu lepší v detailech okolí atd.
:)
Tak nevím jak je to možné,ale u Bioshock jsem se buď přehlédl a nebo tam původně bylo u lokalizace :texty,upozorňuji,že ne na Xzone .... myslím,že zítra předobjednávku zruším,snad to půjde.Bez lokalizace,či šance na ni pro mě podobná hra ztrácí smysl :-( ....
Pertimus : čeština je pro verzi s posledním patchem .... a myslím,že chybí soubory z předposleního,který byl opravdu obsáhlý(ze Steamu se hra aktualizovala snad 15 hodin!!!!)
p.Tvrdý : myslel jsem,že Bioshock je lokalizovaný,kvůli tomu jsem ho objednal v cz obchodě a nikoli preload na Steamu ...
Mne tá čeština nefunguje a mám verziu hry na ktorú je čeština určená. Píše chybu pri inštalácii, že chýbajú nejaké súbory, preinštalujte hru. Nepomohlo...
a diky ze je zadara :)
take velke diky :)
Tak drobná aktualizace: Hitman Absolution má od včerejška češtinu. Velké díky tvůrci za skvělou práci!
pfff,ja mam obednano 3x :-D pro sebe a dva kamose ale budem cekat na pripadnou cz takze pozdeji:-)
Zdravím,
je tu někdo, kdo si hru zakoupil, libí se mu, je alespoň průměrné inteligence a je mu alespoň 17 let? Rád bych si s někým zahrál COOP.
na steamu jako pffff_
případně..
http://steamcommunity.com/profiles/76561198078879835
a jelikož vyhledávání lidí je na steamu poněkud nespolehlivé, tak kdyžtak email :)
559 Kč 4 kampane ? a vy si tu porad stezujete, hral jsme hru jen chvilku a podleme je zatim nejlepsi dil a proto koupim.
scobra1cz :Díky za vysvětlení,ale proč potom není přeložený bioshock infinite,kde to si myslím smysl má...
Ja verím že sa časom niekto nájde kto tú češtinu do Resident Evil 6 spraví
scobra1cz:dekuji za vysvetleni,vy jste od cenegy?hraci by potrebovali cist takovych prispevku vice at se dozvi vubec proc cz neni u konkretnich titulu a vcem tkvi vubec problem.tyto prispevky jsou ku prospechu veci,bez zbytecneho mlzeni atd.Myslim ze hraci maji pravo byt obcas takto informovani ohledne teto problematiky.Jeste se zeptam,u noveho bioshocku se take pocita s malym prodejem?u RE5 kde cestina byla se take pocitalo s malym prodejem?re5 je stejny pripad RE6,pc verze az pozdeji,stejny distributor.jen me zarazi ze 5ka v cz je a 6ka ne.Dekuji.
Proč Cenega bere tolik her, když je nestíhá překládat? Cenega (resp. ruské 1C jako vlastník Cenegy) má exkluzivní smlouvy s vydavateli a bere od nich hry, které si myslí, že se budou aspoň trochu prodávat. Kdyby je nevzala Cenega, u nás by ty hry vůbec nevyšly. Pak byste tu řvali, jak je možný, že tady hra vůbec nevyšla, že ji měli vydat aspoň v angličtině... Navíc lokalizovat PC verzi konzolového titulu jako je RE6 by bylo vyhození peněz do kanálu, protože na PC se nijak slavně prodávat nebude. Lepší ty peníze ušetřit na lokalizaci něčeho, co má smysl lokalizovat.
Máte lokalizovanýho Tomb Raidera, lokalizované budou nejspíš THQ tituly, lokalizujou se DLC pro Skyrim... V zásadě všechny hry, u kterých je to možné, jsou lokalizované. Co byste ještě chtěli?
chtelo by to tady "kickstarter-like" projekt na překlady :)
TAK PODLE PISMA POZNAS ZE CESTINY DELAT NEMUZU TO JE FAKT :D taky muj nazor nebyl proti cestinam ale jejich spoplatneni ze se v claku nachazi 90% chyb to je mi jedno :D nikdo neni dokonalej a ja neumim spravne cesky skalpujte me za to :D
přece to jenom něco vypovídá o člověku :D ale co každý má své nedostatky :D
:D jezis se nepokakej :D bez mame na predelani voe :D je jedno jak svuj nazor dam na svet hlavni je ze vite o co jde :D
nauč se první češtinu a potom někde piš....si udělá každý obrázek o tobě co jsi za debi.a když nevíš ani jak se píše sbírá :D
david - Mnoho her nemá lokalizaci z toho důvodu, že to nepovolí distributor. Prodeje her v České republice jsou tak mizivé, že je pro ně proistě nezajímavé dělat českou lokalizaci. Vy vůbec netušíte, kolik práce je spojeno s oficiální lokalizací. Kdy výrobce hry pro každý jazyk musíte znovu ladit všechny patche a vše okolo. Dirtibutor musí zajišťovat podporu v daném jazyce (tzn. platit člověka, který ovládá daný jazyky, aby mohl radit s problémy zákazníků). Náklady často přesáhnou miliony korun. A pokud se nějaké hry prodá pár set kusů (RE6 opravdu není Mafia II), tak se to nikdy nezaplatí. A distributoři nedělají charitu. Oni chtějí vydělat. A proto spol.Cenega jednoduše lokalizaci zamítnou. A pokud je hra nějak šíleně šifrovaná, tak nevznikne ani fanouškovský překlad (viz Hitman Absolution). Navíc český zákazník nakupuje i hry v anglickém znění (a proto polská hra obsahuje pouze "originální" anglický zvuk - viz Zaklínač 2 pro Xbox360).
Hry bez lokalizace nemají tak vysokou prodejnost jako ty lokalizované. Jenže pokud náklady na lokalizaci mnohonásobně přestřelí zvýšený zisk oproti nelokalizované, pak to pochopiteně nebudou dělat. A zde je pak záchrana ve sponzoringu fan-překladů. V poměrně krátkém čase se zákazníkům dostane poměrně kvalitní lokalizace of "fanoušků". Proč uvozovky? Třeba v mém týmu překldá několik profesionálních překladatelů, které nelze označit za amatéry. Ale protože překlad tyto lidi živí, nemohou si dovolit překládat zadarmo. Bohužel nedostávají dávky a sociální příplatky. Oni se svou prací živí.
jestli teda cestina je mod a ne kazdy ho povoluje nemusite mit strach spoplatnenich cestin protoze by museli odvadet podili a tolik blbcu kteri by za to platili neni a nevyplati lo by se to :D takze tim to uzaviram kaslu na to a omlouvam se za sve nazory a admini smazte vse od warezaka ja na hru i na cestinu prispeju rad ale ne kdyz musim ale ze chci pane tvrdej nesud podle prezdivky :D lidi :D a kdyz chces skoncit nevymlouvej se na krityku ta byla abude ale rekni narovinu chci si taky zahrat tak na to kalim :)rekni to narovinu a je :) tvoji pravi obdivuju massefekt :.::ja se pouze vyjadroval k spoplatneni cestin cau
Pertimus: Já nenadávám na Marka tvrdého,ale na české distributory.Proč cenega bere tolik her ,když je nestačí lokalizovat??
a kdyz stou cestinou nemas co docineni muj clanek kde rikam ze si ubozak beru spet ale byl jsem spatne informovan :D to je vse
dobre pane tvrdy ja jsem kritik kterej nekritizoval cestinu ani tvoji praci ale ¨to co jsem se docetl na 3/4 serveru ze pan tvrdy a nejaky programator cestinu maji ale zadarmo ji ven nevydaji proto ty reakce a za druhe ma zbyrka her originalnich by ti vzala dech i cena kterou jsem za ne dal warezak budu az nekdo bude delat cestiny za love na jednej strance nebudu jmenovat (protoze nevim :D :D) ale tam na tej strance da vyvojar svuj navrch hry a zbyra penize kdo tu hru chce prispeje a uz tam prej vzniklo nemalo her kdyz nemuzes sehnat sponzory da se udelat podobna stranka a zakladnu fandu mas taky dobrou to je dobrej tah no a jeste drobnost koncis li kvuli kritice tak ses hustej cekal bych to od zdenka trosky (ale ne necekal on je inteligent a nenecha se bleskem ani aha znicit jako ty) sorry kamo za tu kritiku ale jen sem chtel rict svuj nazor ze te tim dostanu na kolena jsem netusil
Vzdyt tady panu Tvrdému nikdo nenadava a s negativnimi reakcemi jsem se tedy nikdy na jeho preklady nebo osobu nestretl.Pokud vim nejvice nadavaji,kritizuji a situaci nechapou rozmazleni fracci kteri chteji mit vse do 1 hodiny pod nosem.Ostatni trpelive a potichu cekaji,bez zbytecnych reci a osocovani.Je tedy preci jasne ze negativni reakce jsou vzdy vice slyset a dokazi uplne zmanipulovat chod udalosti a odradit od dalsi prace.Minorita je vzdy vice slyset.takhle to bylo vzdy,ale chapu ze to na psychice moc neprida.Pokud chce ale pan Tvrdý praci ukoncit,ma na to pravo a za dosavadni praci a skvelou zabavu mu dekuji.
Pertimus - překlad RE6 vznikl pro velice úzkou komunitu se speciálními pravidly. Tudíž svůj účel splnila. Pak jsem se k tomu dostal já a pokusil se najít způsob, jak ji zpřístupnit i ostatním. Jenže se nepodařilo naplnit představy zúčastněných a proto z projektu sešlo. A já jsem teď za to kritizován. A proto to už nikdy znova neudělám.
No nič, na niektoré hry jednoducho češtiny nikdy nebudú ako napríklad na Diablo 3... musíme sa s tým zmieriť. Len dúfam že na Resident Evil 6 niekto češtinu spraví a totálne nechápem a nikdy nepochopím tých čo tu hru preložili že na čo ju prekladali keď ju nechcú zverejniť. Čo si ju nechajú pre seba a prejdu len oni sami Resident Evil 6 po česky a budú sa smiať ostatným že aha my sme si spravili češtinu a vy nie hahahaha. No moc vtipne fakt...
Marek Tvrdý - neboj sa ja ťa plne chápem všetko čo robíš, mám tiež už dostatočný vek na to aby som ťa vedel pochopiť, ja ťa ešte obdivujem že na tie češtiny máš vôbec čas.
A odkaz ostatným - skúste si predstaviť že by ste mali češtiny robiť vy, viete kolko to vyžaduje času všetko preložiť?? A prekladatelia ne sú stroje, aj oni majú svoj vlastný život, svoje osobné veci a problémy. Tak im buďme vdačný a vážme si ich že aspoň majú tolko snahy a nájdu si čas na prekladanie hry. A mimochodom tiež som proti spoplatneniu češtín. Ale jak som už spomínal, ešte som sa s platenou češtinou nestretol a keby aj existovala, zachvilku by bola na wareze zadarmo. Takže tak ;)
Bohužel tu došlo k nedorozumnění, že já mám nějakou češtinu pro RE6. Nemám. Jsem pouze prostředník, který se pokusil jejímu překladateli sehnat sponzora. Nepovedlo se a překladatel ten překlad nechce pustit. Tudíž brečíte a nadáváte a pomlouváte na špatném hrobě.
Bull - češtinu pro Dead Space 3 dělal můj tým. Oficiální češtinu měl akorát první díl (dvojku dělal Kramla).
warezak - opravdu krásná kritika od člověka, který se ani v přezdívce nestydí za to, že je zločinec. Já nejsem student s tunami volného času. Jsem už starší člověk, který potřebuje, aby nějak vydělal na živobytí. A pokud veškerý volný čas investuji do koníčku (=řízení překladů), pak chci, aby z toho taky měl nějaký užitek. Znovu zopakuji, že jsem za fan-překlad nikdy nevzal peníze. Vždy to byly jen hry do sbírky a v případě ME3 jsem dostal konzoli Xbox360, na které vůbec nehraji, protože kvůli lokalizacím nemám čas hrát.
Za řízení překladu Dead Space 3 jsem pro změnu dostal sběratelku Starcraft 2 Heart of the Swarm, kterou jsem ani nerozbalil. Nicméně samotný překladatel DS3 dostal zaplaceno v penězích a za komerční cenu. Jen díky skutečně profesionálnímu překladu jsme dodali lokalizaci tak rychle po vydání hry. Mimcohodem první verze české lokalizace Mass Effect 3 byla na webu TÝDEN po vydání hry. A taky nebyla zadarmo. Naopak lokalizace Dragon Age II byla zadarmo. A dodnes není hotová verze za ženskou postavu, protože se zadarmo nikomu nechce mi pomoci a já sám se už věnuji jiným projektům. Přesto jsem si našel čas a místo hraní jsem před vánocemi společně s přítelkyní a dvěma příteli dokončil opravy verze za mužskou postavu. A co na to komunita? Nic. To je přece naše povinnost zadarmo to dodělat, ne?
Pertimus - na lokalizaci Hitman Absolution si vylámalo zuby spousta programátoru. Stovky zabitých hodin bez výsledku. Prostě se nepodařilo vytáhnout texty ven a upravit fonty a proto nikdy nezačal překlad. Věřte, že na překlad této hry jsem se těšil. Ze stejného důvodu nebude překlad hry Star Trek, který je postaven na engine hry The Darkness II. Stejný osud málem zasáhl i Dead Space 3, ale pak se usmálo štěstí a podařilo se to prolomit. Nicméně poslední dobou jsou hry více a více šifrované, aby se zabránilo modování. A fan-lokalizace není nic jiného než mod. Mimochodem četl někdo licenční podmínky ke hrám od Ubisoftu, kde je výslovně uvedeno, že je nesmíte modovat - tzn. nesmí vzniknout fan-lokalizace?
Už jsem o tom psal několikrát. Negativní reakce lidí mě absolutně znechutily a proto připravuji poslední neoznámený projekt a končím. Nechť si hry překládají kritici, o kterých pochybuji, že někdy zaplatili za hru. Já si chci konečně po roce a půl od vydání zahrát ten legendární Deus Ex Human Revolution, na který pořád nemám čas.
¨je to tak nova doba nemuzou to delat natsenci doma neee oni potrebujou sponzory njn nechapu a nechci sou to zm..
Zpoplatnit češtiny je ta největší zhovadilost,co muže být jen v čechách.Nová doba koupím hru za 9 stovek a další 2 stovky dám za češtinu super.uŽ Tak máme v česku skoro vše nejdražší v evropě!!!
prečo mi to odoslalo 3x wtf
A taký Hitman Absoution si tiež zaslúži češtinu. A čo sa týka zpoplatnených češtin, ešte som sa s takou nestretol a keby aj bola, netrvalo by dlho a už by ju niekto hodil na warez zadarmo. Na Marka Tvrdeho u nenadavajte nikto, ten za žiadnu češtinu ešte peniaze nechcel a spravil ich naozaj dosť za čo mu všetci vďačíme. Jediný kto by mu mal platiť sú obchody (asi len Xzone neviem) ktoré si od neho tú češtinu zoberú a potom ju predávajú spolu s hrou. A čo sa týka češtiny Resident Evil 6 tak tú nerobil Mark Tvrdý ale niekto iný. Citujem jeho správu: ,, S překladem RE 6 nemám osobně nic společného a jde to mimo mě. Jen jsem měl zajistit sponzora a bohužel nenašel" Čiže musíme čakať kým niekto tú češtinu spraví alebo ten kto ju už spravil sa unormálni a uvedomí, takže tak ;)
A taký Hitman Absoution si tiež zaslúži češtinu. A čo sa týka zpoplatnených češtin, ešte som sa s takou nestretol a keby aj bola, netrvalo by dlho a už by ju niekto hodil na warez zadarmo. Na Marka Tvrdeho u nenadavajte nikto, ten za žiadnu češtinu ešte peniaze nechcel a spravil ich naozaj dosť za čo mu všetci vďačíme. Jediný kto by mu mal platiť sú obchody (asi len Xzone neviem) ktoré si od neho tú češtinu zoberú a potom ju predávajú spolu s hrou. A čo sa týka češtiny Resident Evil 6 tak tú nerobil Mark Tvrdý ale niekto iný. Citujem jeho správu: ,, S překladem RE 6 nemám osobně nic společného a jde to mimo mě. Jen jsem měl zajistit sponzora a bohužel nenašel" Čiže musíme čakať kým niekto tú češtinu spraví alebo ten kto ju už spravil sa unormálni a uvedomí, takže tak ;)
A taký Hitman Absoution si tiež zaslúži češtinu. A čo sa týka zpoplatnených češtin, ešte som sa s takou nestretol a keby aj bola, netrvalo by dlho a už by ju niekto hodil na warez zadarmo. Na Marka Tvrdeho u nenadavajte nikto, ten za žiadnu češtinu ešte peniaze nechcel a spravil ich naozaj dosť za čo mu všetci vďačíme. Jediný kto by mu mal platiť sú obchody (asi len Xzone neviem) ktoré si od neho tú češtinu zoberú a potom ju predávajú spolu s hrou. A čo sa týka češtiny Resident Evil 6 tak tú nerobil Mark Tvrdý ale niekto iný. Citujem jeho správu: ,, S překladem RE 6 nemám osobně nic společného a jde to mimo mě. Jen jsem měl zajistit sponzora a bohužel nenašel" Čiže musíme čakať kým niekto tú češtinu spraví alebo ten kto ju už spravil sa unormálni a uvedomí, takže tak ;)
ja bych to udělal jako překlady na x box 360,na pul roku nebo tak nějak se zaplati finanční příspěvek a stanete se VIP členem a mužete stahovat češtiny,ale je mi jasné,že by to nešlo tak jednoduše jak zde vypisuji,a ne každý by s tim souhlasil. proste v těch překladech by to chtělo nějaký zvrat,změnu.
warezak je v tomto zarnym prikladem.
asi to prelozili z konzolove verze a PROMIN MAM RAD CESTINY ALE TAKY LIDI KTERI TO DELAJI PRO ZABAVU A ne pro love kazdopadne urcite se najde nekdo kdo to udela zadara a nebude tu sirit nove trendy spoplatnenich cestin kam by sme prisli aby z nas vycurankove co neco umej tahali prachy at zije varez a vubec mi nebude vadit kdyz si tu cestinu stahnu z warezu protoze tohle ja podporovat nebudu jednou to prekousneme a budou vsechny cestiny za love tak sorry za nazor ale platte jim a pak ste vy ty co tenhle trend podporujou to ja nebudu jen si uvedomte ze vi delate nove trendy ne oni pak nebrecte ze vsechny cestiny sou za love
Martin66: Ono by se ale tech vyjimek naslo o moc vice: Kingdoms of Amalur, Dark Souls, Sniper elite, Torchlight 2, Aliens: Colonial Marines, zmineny novy Bioshock a jiste i par dalsich - to vse bez oficialnich a leckdy i fanouskovskych lokalizaci. A nebyt teamu kolem Marka Tvrdeho tak by nebyl prelozen ani ME2 a 3, Deus ex HR atd. Jak rikam, nas trh je maly, zvykejme si ze cestiny nebudou samozrejmosti tak jako se tomu zdalo kdysi. A neni se cemu divit s prihlednutim ke kupni sile naseho piditrhu a caste nevdecnosti herniho publika (ci jeji casti) vuci fandum co hry casto dodatecne prekladaji, jiste vsichni podobny typy hracu z for zname...Tohle dovede cloveka otravit v dalsi praci.
Koupím až bude čeština.
warezak: uz k vuli tvemu prispevku by se na nas mohl akorat tak vy..Muzeme byt akorat radi ze existuji takovi lide jako je on a snazi se vysperkovat herni zazitek ceskym prekladem.Asi maji sve duvody proc to neuvolnit jen tak.Chtelo by to nejaky kickstarter ohledne cestin a bylo by.lepsi nejaka koruna nez zadna.Kazdopadne mi vrta hlavou jak uz muze byt cz hotova kdyz pc verze vysla dva dny zpet.Ze by byla prelozena konzolova verze a nasledne se prebraly texty.?Kazdopadne cz bych si do RE6 velice pral.Zrovna dej je tu velice dulezity a rozsahly.cenegu nechapu,5dil prelozi,na 6ku se vykaslou.Klidne bych hru koupil za 9stovek ale prelozenou.Nerikam ze anglicky neumim ani prd ale u her tohoto rozsahu ji proste potrebuji.
cetl jsem ze marek tvrdy je profik atd :D je to ubozak kterej se chce napakovat na ukor capcomu tim ze udela preklad a na capcomu vydela ja osobne teto osobe slybuju ze tu cestinu najdu a budu sirit zadara dal , protoze kam by sme prisli kdyby sme kazdymu ubozakoj meli platit za blbstku jako je cestina , nech to ty kokot raci lidem kteri se nechtej napakova a berou to jako konicek
Cetl jsem tu ze si nekteri hraci stezuji ze to jde s lokalizacemi od 10ti k 5ti. Jak jiz bylo receno nemyslim si ze by to byla pravda. Velka spousta her byla v posledni dobe lokalizovana a do budoucna jsem koukal je taky peknych par her ofic. lokalizovano. Pak jsou ale i vyjimky jako treba Bioshock Infinite ktery by si (doufam) češtinu zasloužil ale bohužel přeložen zatím nebude.
Nerikam ze je hra vylozene spatna. Jeste ji nemam dohranou. Osobne me vadi ze je hra silene koridorova. Cutsceny na kazdem kroku. Co se tyce grafiky tak az na nizke rozliseni textur vypada dobre.
Klidně bych na čestinu přispěl.
Tak uz to nakou chvili hraju a musim rict ze z mi strany zatim maximalni spokojenost :) Mam odehranou prvni "chapter" v kampani za Leona a Helenu (za ni hraju). Cestina tam celkem ze chybi (sem zvyklej na ni s RE5) ale nak mi to ani moc nevadi :) Uzivam si hratelnost a proste za me paradni hra :D Jdu predobjednat RE: Revelations!
pokud ji neposkytne Marek Tvrdý tak na ni zrejme zapracuje nekdo jiny,zrejme to bude jen otazka casu.Kazdopadne pokud by se hraci financne slozili,mohlo by to byt od puvodnich tvurcu a rychleji.
Nejaké nové info o češtine nemá niekto??? prosíííííím
Bull: Stejne tak bych mohl jmenovat hry, kterym se oficialni (a leckdy i fanouskovska) lokalizace vyhnula a neni jich malo :) Jinak opravdu nici praci nezlehcuji, naopak, lidi co se na lokalizacich podileli ci do budoucna podilet hodlaji si plne vazim, netvrdil jsem opak.
kane66- tak se podívej na ty komentáře
Pěkná cena, jen bez cz lokalizace. škoda.
Gebo: Mluv za sebe raději.
On ten problém s češtinami bude nejspíše někde jinde, neboť např.: AssassinsCreed3, DeadSpace3, Crysis3, FarCry3, TombRaider, SimCity, Skyrim vše v češtině (někdy dokonce i konzole!)- do budoucna Metro, ARMA, Rome2, Zaklínač3, opět Assassins4, DeadIsland počítá se čeština. To vše,a určitě jsem na mnohé zapomněl, jsou, pokud se nemýlím, češtiny OFICIÁLNÍ. Takže bych moc nezkresloval situaci ohledně češtin na našem trhu, neboť tím akorát znehodnocujete práci oněch lidí.
Zvykejme si, s cestinama to uz delsi cas jak to tak pozoruju zacina jit od 10 k 5ti. Nejen s oficialnima, ktery skoro nevychazeji, ale i s fanouskovskyma, u fanousku se tomu ale vubec nedivim, kdo by ostatne chtel stale poslouchat od pubosu kdy uz to konecne bude prelozeny a delat na tom zadarmika? Proste se to nikomu prilis nevyplati u nas delat a to i presto, ze ceske lokalizace prodeje her u nas spise zvysuji. Vzdyt kolik uz vyslo z meho pohledu v poslednim roce nebo roce a pul zajimavych her u kterych bych lokalizaci (a nejen ja) dozajista uvital a doposud k nim nevzniklo nic. Co naplat, snad se jen poradne naucit anglicky, holt nas strh je prilis malej a nevyznamnej, taky me to ale netesi.
Ta cena mi vyrazila dech, byt k tomu ceske titulky beru hned. Ale takhle to zaradim do vyprodejove kolekce kterou si necham koupit od "Jeziska".
přesně tak,bez češtiny si to koupí málokdo i kdyby to stálo. 2 stovky. Snad to přeloží někdo jiný
Budete tedy k dispozici český překlad? Pokud ne, tak myslím, že spousta lidí bude zklamáno jako já a nekoupí si to.
cena je fakt dobra le ten darek v podobe dlc je trochu moc kdyz kde hre budou zdarma dostupne vsechny DLC co jsou pro konzole a navic dalsi dlc bude v kvetnu zdarma vydano
Šmakozní cena :-D
hmm lahodná cena :D
cena nam leti krasne dolu..tomu se ani nechce verit..
Tak jak to vypadá s tou češtinou? Děkuji za odpověď
capcom uz predem oznamil ze pc verze bude obsahovat vsechny dlc co ma konzolova verze + dalsi dlc ktere ma byt zdarma v kvetnu
Yop maximálně souhlasím je to škoda tak snad aspoň ten Revelations bude česky. Jinak to zase jistí steam :D
Nechapu proc cenega nezaridila cestinu.petka byla v ceske verzi a 6ka nic ani manual,nechapu co to ma znamenat.Timto pristupem si ty prodeje nezvednou.Snad se cestiny nekdy a za jistych okolnosti preci jen dockame.Zrovna Resi je ackova hra ktera ma dost textu a dej je to klicove.
Tak teď jsem zmaten ještě více. Právě jsem četl že pc verze má obsahovat všechny doposud vydané DLC ovšem potom nechápu tu steamovou nabídku DLC Season Passu. Mohl by mi prosím někdo říci co bude hra opravdu obsahovat. Děkuji.
No to je tedy zajímavé. Pročpak to překládali když za to nedostali zaplaceno ? :D Jinak jak to tedy bude vyjde ta čeština nebo ne jsem nějak zmaten. A také bych se rád zeptal vyjde spolu s hrou nějaký bonus jako je tomu třeba na steamu tam je ke hře zdarma DLC Season Pass to by bylo fajn. Upřímně s češtinou a tímto bonusem bych to tu objednal raz dva ale takhle to vypadá spíše na ten steam.
Marek Tvrdy - Kdyby byla moznost priplatit treba 100,- za RE6 s cestinou, bez vahani hned objednavam a staci jen prelozeny single player. Bohuzel bez cestiny pro me nema hra smysl.
a hele upravila se nam cena.Super 899 je parada.Na tu cestinu se slozme a basta.Je skoda ji preci nevyuzit kdyz jste na tom tak tvrde pracovali.
Marek Tvrdý - a kolik za to chtějí? Jakou částku si představují? Jsem hrozně rád, že čeština je. Děkuji jim. Moc si to s češtinou užiju víc. Pokud ji tedy na internet na vaše stránky (zde) vypustí?..
Martin66 - to dotování by způsobilo takové právní problémy, že se mi do toho ale vůbec nechce. BioShock Infinite mi nesednul a proto ho fanouškovsky překládat nechci.
Pro zajímavost překlad singleplayer části RE6 je hotový. Ale překladatel s programátorem to zadarmo na internet nepustí.
Ta cena je vtip?
Je pravda ze je v dnesni dobe spousta her oficialne lokalizovana. Pak jsou tu ale hry treba jako Bioshock Infinite ktere jsou bez oficialni češtiny. Byla by fajn moznost nakym zpusobem navnadit prekladatele aby se do takovych lokalizací pustili.
martin66: do toho bych klidne sel..kolik je potreba nastradat?:-)
Zdravím. Už jednou jsem psal na Xzone jestli by byla možnost aby hráčská komunita dotovala nějakým způsobem lokalizace. Něco na způsob Kickstarteru
Marku resident Evil 6 je slabá hra.Tudíž moc předobjednávek pc verze nebude.Spíš se zajímejte o BioShock: Infinite.
Tak bohužel jsem sponzora nesehnal a tudíž lokalizace RE6 od mého týmu nebude.
Hra by mohla mít českou lokalizaci zhruba týden po vydání hry. Ovšem pouze pokud by ji ovšem někdo zasponzoroval. Jenže pokud bude málo předobjednávek, tak to nikdo nezasponzoruje a já místo překladu si půjdu jen něco zahrát.
:D Misto staranim se o neschopnost jinych se nejprve zamysli sam nad sebou. Chovas se jako primitiv a za tvuj slovnik by se stydel i ten pomyslny dlazdic. Nez pusobit a vystupovat jako ty radeji zustanu za toho neschopneho.
Milan: Ty pomlč. :D Tebe jsem viděl plakat na mnoha diskuzních fórech, že hra nebude mít češtinu. :D Za tvou neschopnost ti nikdo nemůže... Já už vůbec ne.
snad xzone by mohl sponzorovat, oprava.
cestina asi nebude, no snad bude neoficialni preklad, snda xzone by mohl sponzorovat.
To milan: Nj také se sám divím. Bohům žel jsem již takový :D Jen jsem chtěl zdůraznit že tu jde o ten princip toto je ČR (a nejde tu o žádnou pýchu) ne UK. Na co potom máme vlastní jazyk když už je vše v angličtině. Kdo chce hru v anglickém jazyce má tu možnost si jí koupit. Podle mne by tu měla býti i ta možnost si jí pořídit v češtině nic více jsem tím nemyslel.
To Leonek: Divim se, ze ti to vubec stalo za reakci.
To :D: Blahopřeji to byl velice inteligentní komentář hlavně že vy pane tam ten mozek jistě máte :D Já anglicky něco málo umím a jak jsem již říkal jde tu o princip ne o to kdo umí nebo neumí anglicky. V hospodě nevysedávám a rozhodně se nechlubím tím že jsem Čech již jím prostě jsem :)
:D jj přesně tak :D
Zas deti co tu plakaj ze to nejspis nebude v cestine. Co takhle drzet hubu? Delate na PC a hrajete hry, ale anglicky neumite, retardi. Tolik her co znam neni cesky, a kdyz jsem zacinal s hrama, tak ani zadne hry v cestine nebyly. Kdyby jste radsi misto chlastani po hospodach jak prasata, jste se radsi naucili anglicky. Navic ja bych se dnes bez anglictiny neobesel. Navic jsem se anglictinu pres ty roky naucil sam, chce to pouzit jen ten mozek ktery vam nejspis chyby. To ani nemluvim o tom ze ceske titulky jsou vetsinou nepresne, spatne prelozene na nekterych mistech, a o dabingu ani nemluvim jak je hroznej a kazi hru / film. A tim bych se moc nechlubil ze jsi čech. A ted jen do mě čecháčci.
Mohla by vyjít ultimate edice všech straších dílů jako u Tomb raider
->Leonek
To se máš čím chlubit :D
Jou Milan má pravdu tady jde o princip chtějí to prodávat v česku tak ať je to v češtině a pro individua co by mi tu chtěli kázat ať se naučím anglicky jděte se bodnout já jsem Čech :P
Nevíte někdo jestli bude český překlad ?
douvam jen v to, ze vojaci (BSSA) s Chrisem nebudou takovy masla jako v RE 5 :)
ja nasel par stranek a vetsinou bylo datum vydani 20. listopad 2012
To čaky: Cenega se na to samozrejme vykasle, jejich boj. Za plnou cenu to proste nekoupim.
A neni to o uceni ci neuceni se anglicky, jde o princip.
S tou češtinou těžko říct.Ten březen mě také štve, ale zase si říkám, že je lepší vydat to později bez chyb než dříve a nedodělané viz resident evil 4(RE 4 hraju na Wii takže problémy jako má nebo měla Pc verze nemám).Jinak se na tuto hru velmi těším.Někdo říká, že od čtvrtého dílu už to není resident evil.Já jsem hrál (vlastně pořád hraju) všechny díly této skvělé série a odklon od hororu k akci mi nevadí.Jo a po vánocích nebudu vědět co hrát pač ještě vychází Dead space 3 a Aliens:Colonial marines bude to nářez.
Sakra, nechce se mi věřit že to vyjde až v březnu. Jinak pravděpodobnost že to bude mít cz jako 5 je asi mizivá co?
distephano
Boze, cetl jsi co jsi zde vyplodil za haluz?Prosim te precti si to a popremyslej.Kdyz uz chces nekoho poucovat o tom jak na anglicky jazyk tak at to ma hlavu a patu . Takto se jen zhazujes. Ach jo.....
lidi ucte se anglicky proboha, ja taky umel hovno z anglictiny a ted ji mrskam po pul roce slovem i pismem, staci se koukat na filmy s titulky v originale a pak bez titulku a garantuji ze za 3 mesice mozna pul roku umite perfect english
čaky: Souhlas.
Dobry den,
jestli bude Xzone i u PC zatim neni u vydavatele rozhodnuto. PC verze kazdopadne vyjde spise v pristim roce, takze je jeste cas.
Dobrý den,bude k PC verzi také nějaký bonus jako tomu je na PS3/Xbox360?!Předem děkuji za odpověď
Bez CZ lokalizace ani ranu.snad se na to cenega nevykasle,u teto hry je potreba preklad jako sul.
Taky to hraju s bratrankem na PS3, tak jsem rad, ze to bude pro dva, ve dvou jsou to uplne jiny palby, nez sam...
Ano bude, při oznámení byla oznámena i kooperace.
Doufam, ze to bude pro dva na ps3, abych si mohl s bratrankem skvele zahrat stejne tak jak tomu bylo u pateho dlu.
Nevite nekdo jestli to bude?
http://www.youtube.com/watch?v=msSTHXP6k70 Gameplay ze hry, (trailer jste uz beztak videli. Btw to milan: bez spat s čestinou:D
Na to se těšim:)
Milan..tebe si pamatuji z dob fora k RE 5 a tusim Feara 2 jak jsme resili dej hry.Doufam ze tohle nastane i u zdejsiho 6teho dilu.Snad hra dopadne dobre a budem se bavit.
Take mam radost ze se nad nami Capcom slitoval. Ovsem lokalizace bude zasadni pro rozhodovani zda koupit v dobe premiery?!
Moc se tesim , doufam ze bude nakonec cesky preklad.